PRO BASKETBALL PLAYER DESTROYS PRIVATE D1 HIGH SCHOOL PICK UP GAME! *THEY WERE PISSED!*

Paylaş
Ekle
  • katma 20 May 2019
  • Check out this G-league player that randomly shows up to a private division 1 pick up run and nobody knew who he was, gets destroyed! lol
    Jordan Stevens played for Midwestern State then tried out for the cleveland cavaliers at the NBA Summer League.
    --------------------------------
    Follow Us On Social!
    --------------------------------
    INSTAGRAM: bit.ly/2jZYaAj
    Twitter: bit.ly/2jWBBdE
    Facebook: bit.ly/2kTRHW5
    -------------------------------------------------
    Check Out Our Other Channels:
    -------------------------------------------------
    Main Channel: bit.ly/2jZTNWd
    BIL 2.0: bit.ly/2kiyjlY
    EastCoast Highlights: bit.ly/2ktrhNf
    WestCoast Highlights: bit.ly/2kiwPYD
    MidWest Highlights: bit.ly/2jWClPY
    The South Highlights: bit.ly/2jWVQrp
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    If You Love Our Content, You’ll Love Our Brand, Shop With us:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Shop: bit.ly/2jxxecU
  • SporSpor

YORUMLAR • 1 582

  • Sean W
    Sean W 3 aylar önce +2005

    Players in video
    Jordan Stevens - the guy killing everybody
    Hoodie Rio - Mizzou
    Jeremiah Tilmon the 6’11 dude - Mizzou
    Caleb Love, five star recruit - Red shirt
    CamRon Fletcher, five star recruit - White shirt
    Yuri Collins blue shorts - Saint Louis U
    Terrence Hargrove dark skin with the kyries - Saint Louis U
    EJ Liddell - Neon Nike swoosh shirt, top 50 recruit - Ohio State
    Bryton Hobbs w/ bald patch - Pro player

    • Alek Rose
      Alek Rose 18 gün önce

      I went to school with Jeremiah Tilmon!!! WOW that's awesome! He was #44 in the country and was going to sign with U of I or the university of Illinois. He backed out and went to Mizzou last minute

    • Jai Que Barbaro
      Jai Que Barbaro Aylar önce

      Thanks for telling us , should they all get drafted or only a few if so can u tell me the ones that will

    • Filmmaker J
      Filmmaker J Aylar önce

      Sean W RESPECT ✊🏾

    • Jedi the Supreme
      Jedi the Supreme 2 aylar önce

      You can have Stephen a smith Job bro..you actually do your homework

    • Practical Driver
      Practical Driver 2 aylar önce

      I was bout to say... damn all these guys can hoop

  • Gary Benson
    Gary Benson 2 gün önce

    I felt like this when I went to go run vs 17 yr old DJ augustin I was like really this kid is elite...going to UT... after he gave me 40 I was convinced 😱😅

  • NGTV
    NGTV 6 gün önce

    10:10 mans was bouta cry

  • zeokenX
    zeokenX 13 gün önce

    10:35
    LMFAO 😂😂😂 "That Xbox Live Ranked match I almost won but lost" face 😂😂😂

  • loxc Up
    loxc Up 16 gün önce

    Jimmy Butler playing against the T-Wolves like

  • Yo Boii
    Yo Boii 17 gün önce

    2:25 who is dat??

  • Roemello Douglas
    Roemello Douglas 20 gün önce

    Bro WHERE DO THESE PPL GET THEM NBA COMPRESSION TANK TOPS

  • Anurdwitglasses
    Anurdwitglasses 22 gün önce

    That move @ around 11:47 was cold as hell🥶

  • CJ Key
    CJ Key 24 gün önce

    When a dude killing EVERYBODY like this, all you can do is laugh 😂😂😂

  • dadavic
    dadavic Aylar önce

    Jordan Derrick Fisher Stevens giving them the business 👊🏾

  • adrain tucker
    adrain tucker Aylar önce

    Lol

  • SAINT LOUIS NATURAL HAIR EXPO

    Come here

  • kevani88
    kevani88 Aylar önce

    D2 Rico Hines run lol

  • Don Deal
    Don Deal Aylar önce

    Nobody playing defense

  • mike howard
    mike howard Aylar önce

    i WOULD HAVE BEEN MORE IMPRESSED IF HE STRAPPED UP AND STOLE THE BALL EVERY OTHER TIME HIS MAN TOUCHES IT...... DEFEND IS HOW YOU TRULY HUMBLE A MAN! YOU CAN FIND WHAT HE DID IN ANY LEVEL OF PRO BBALL PLAYER THAT WALKS IN A TOPPED OUT GYM

  • mediacenter man
    mediacenter man Aylar önce

    12:51 Elite players see the game in slow motion

  • Despacito47
    Despacito47 Aylar önce

    This just shows how we all think that g-league players are "trash." yet they are still extremely professional. There are only a few thousand people who have ever been in the NBA. Being in the G-League still takes extreme skill.

  • CJ Key
    CJ Key Aylar önce +1

    This right here shows the skill level between high school, college and pro players!!! People see these bomb ass high school players and automatically assume they can play with pros 🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️

  • Demetrius Middleton
    Demetrius Middleton Aylar önce

    That pocket pass at 5:15 was next level tho 🔥

  • Q-J Hoops
    Q-J Hoops Aylar önce +1

    Who ever edited this deserves a raise.💯

  • Tay K
    Tay K Aylar önce

    This just goes to show that the worst NBA player can be the best College player

  • Jafari Martin
    Jafari Martin Aylar önce

    Rio is a baller

  • TheRealStonerSimpson
    TheRealStonerSimpson 2 aylar önce

    I ain’t know Torey Lanez could hoop 🤔😂🤷🏾‍♂️

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 aylar önce

    Dam

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 aylar önce

    And I thought I could play basketball

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 aylar önce

    Bullet passes

  • dgmt
    dgmt 2 aylar önce

    There are about 5000 div 1 college players. There are only 300-500 nba players. So obviously G league is still with about same amount of players (400-500). So not many high school and college players make it that far

  • Stephano
    Stephano 2 aylar önce

    4:40 "Y'all defense sucks" Im dead

  • Mr Hardworker
    Mr Hardworker 2 aylar önce

    Nobody plays defense

  • Jamaal Horton
    Jamaal Horton 2 aylar önce

    Left handed dude got super work!!!!!

  • Crypto Wall Coin
    Crypto Wall Coin 2 aylar önce

    That slow mo wasa travel 3:50 min, but it looked legit live

  • Austin Sajdowitz
    Austin Sajdowitz 2 aylar önce

    Dudes in the G league not nba

  • Vegan Dude
    Vegan Dude 2 aylar önce

    11:32 best play in the whole video

  • Lythan Namoc
    Lythan Namoc 2 aylar önce

    This dude was in D2

  • Rocky Khadafi
    Rocky Khadafi 2 aylar önce

    When i use to watch Jordan play back in 2012 at Southeastern Iowa, i knew i was watching something you dont get a chance to see everyday, so every chance i got i let him know that, Keep Pushing J.O. no ones been able to guard you... Ever!

  • Rocky Khadafi
    Rocky Khadafi 2 aylar önce

    I see u J.O. #Blackhawknation

  • Joseph Johnson
    Joseph Johnson 2 aylar önce

    Imagine Kyrie Irving

  • JuANtoBi913 913
    JuANtoBi913 913 2 aylar önce

    Didn’t he drop like 58 points ??

  • BrokeBoi Beats
    BrokeBoi Beats 2 aylar önce

    0:03 he traveled

  • JR
    JR 2 aylar önce

    There’s levels bro.

  • Jamesy NFG
    Jamesy NFG 2 aylar önce

    "Baby" celebration @ 8:33 just to get J'd 8 seconds later lmaoooo

  • BELIEVE
    BELIEVE 2 aylar önce

    Jordan stevens remind me of speaker knockerz kinda

  • Alonzo Sirmans
    Alonzo Sirmans 2 aylar önce +1

    🤣😂😂 ay man this is excellence at its finest!! this is the true essence of the american dream! I love yall for this from the players to the team at BIL for pushin the culture strong all these years! Im in the army so im always away from my roots but i step on a military court n do my thang, yaw shud come thru... Stout or Soto PFC @ Fort Bliss, TX. Love yall man

  • lemme change it damn
    lemme change it damn 2 aylar önce

    Love seeing these children learn lessons. Like boy, u got SO FAR TO GO!!!😂😂😂

  • Levi Finch
    Levi Finch 2 aylar önce +5

    Hesi, step back, pull up, post, distance, attacking. Mr. COMPLETE (GREAT WORK).

  • Kayode Molen
    Kayode Molen 2 aylar önce

    D1 highschool...what is that?

  • Jedi the Supreme
    Jedi the Supreme 2 aylar önce

    Rico Hines get this man out to the west coast ASAP

  • Islandkid679
    Islandkid679 2 aylar önce

    This may be a stupid question, but I've rewatched this vid like 5 times...and I'm still not sure who the pro is here. Is it the dude with the blue shorts and black tank top?

    • Donisto B
      Donisto B 2 aylar önce

      Islandkid679 definitely blue shorts

  • Josh Tran
    Josh Tran 2 aylar önce

    What shoes jordan stevens wearing?

    • Donisto B
      Donisto B 2 aylar önce

      Josh Tran some shoe in the paul george line i think

  • Abdelmelik Farooq Alwahid

    There are WNBA players that can run circles on these guys let alone the 12th man on a professional roster.

  • Ash 543
    Ash 543 2 aylar önce

    I know they high school players but gahhh damn get this man a contract

  • Montell Hatch
    Montell Hatch 2 aylar önce

    Ian even notice hoodierio

  • Dustin Griffith
    Dustin Griffith 2 aylar önce

    I clicked on this thinking it was another Professor live clip lol,... then I was like damn is that Bryton Hobbs the G league player????? Is that right??

  • GSHeverything _27
    GSHeverything _27 2 aylar önce

    What's his name yo 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Roemello Douglas
    Roemello Douglas 2 aylar önce

    Bring this man to the UCLA private games bro

  • Carlton Applewhite II
    Carlton Applewhite II 2 aylar önce

    4:23 New Momo challenge ?

  • BluePrint MediaTV
    BluePrint MediaTV 2 aylar önce

    10:36 😂😂😂💀💀💀

  • Chris Moten
    Chris Moten 2 aylar önce

    I been hooping overseas for 5 years Jordan is a killa it’s levels to shit lol where do you think all of us D1 guys or D2 that was good go we go overseas come home in the summer and do exactly this

  • slabbinonspokez z
    slabbinonspokez z 2 aylar önce

    That machai pheifer edit tho lol

  • slabbinonspokez z
    slabbinonspokez z 2 aylar önce

    Lol. They mad 😆.

  • Hussein Qasin
    Hussein Qasin 2 aylar önce

    Is he in the nba or does he play overseas

  • QQ
    QQ 2 aylar önce

    Black tanktop, blue shorts, yellow shoes can play, no doubt. But, since you made a point of replaying his 3:48 move, that was a travel. He switched his pivot foot, from left to right.

  • 4 X
    4 X 2 aylar önce

    Nigga look like George hill long lost brother

  • Justin Price
    Justin Price 2 aylar önce

    Squeak squeak

  • Larry Spriggs
    Larry Spriggs 2 aylar önce

    These cut scenes are hilarious 😂

  • Marco Johnson
    Marco Johnson 2 aylar önce +1

    Something people need to understand, often many ballers don't make it to the NBA not because they lack skills or can't play but because they lack the prototypical size and physical attributes that the NBA is looking for. Many times NBA Scouts and executives will pick a much taller or physical player over a shorter more talented and naturally gifted player because they're looking at the upside. "We can develop him, we can make him better, we can turn him into a beast." Where as the shorter player they don't really see the same dollar signs as they see with the bigger players. Now there are exceptions to the rule but take a hard look at the majority of the NBA players and you can easily see that the favor is on the taller players and it's been that way. That doesn't mean that the shorter guys can't play or compete because they have been since the beginning of basketball however they are often looked over and underestimated that's just how it is. As a shorter basketball player you have to work ten times harder than the other taller players just to get on the floor with any D1 school let alone start but if the cards are in your favor and you keep pushing you might be the next Isaiah Thomas to make the league and hey you might even be better than.

  • Sean Brown
    Sean Brown 2 aylar önce

    Someone just posted this nigga saying he was “D2” so which one is it 😂😂

  • deadeye.
    deadeye. 2 aylar önce

    NEW VIDEO! LAMELO BALL MIX!!! trclips.com/video/zLXe1CDMFOQ/video.html

  • essence
    essence 2 aylar önce +1

    lmfao from the angle of the camera it looked like dude at 3:31 was dunking behind the backboard and almost hit his head 😂

  • zyhir Wallace
    zyhir Wallace 2 aylar önce

    Who is dat

  • IRideMarta Speaks
    IRideMarta Speaks 2 aylar önce

    Very humbling experience lmao 🤣

  • Chase Goines
    Chase Goines 2 aylar önce +1

    He will go good with LeBron and the Lakers

  • Chase Goines
    Chase Goines 2 aylar önce

    WHY IS HE NOT IN THE LEAGUE YET!

  • Bennybass
    Bennybass 2 aylar önce +4

    How tf is Fultz on a NBA roster and this killer isn't? I swear NBA players gotta sign contracts in blood or something, there's so many amazing guys that never get the chance

    • mpenn80
      mpenn80 2 aylar önce

      Bennybass this guy wouldn’t average 8 points in the NBA don’t be fooled

  • SDS Overfiend
    SDS Overfiend 2 aylar önce

    Them Young boys needed this humbling ass whooping. To show you what you need to work on to be prepare for the next level.