İNSTAGRAM TAKİPÇİLERİM MAKYAJIMI SEÇİYOR

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Ağu 2018
  • İyi seyirler
    İşbirliği içinde Banuu094@gmail ulaşabilirsiniz

YORUMLAR • 1 565

  • Msp Ates parcasi
    Msp Ates parcasi 2 saatler önce

    neden gidip herseyin en ucuzunu aliyorsun

  • Bangtan Turkey
    Bangtan Turkey 7 saatler önce +1

    Saçlarını yarmagül gibi yapıyosun. Yapma.

  • Aysima Mavi
    Aysima Mavi 11 saatler önce

    Abla sen Bi kadınsın yani kaşlarını alsan abla yani utanmıyor musun öyle kaşlarla dolaşmaya

  • Sıla Küçük
    Sıla Küçük 12 saatler önce

    Önceki videoda beğenmediğin ürünleri buradan kullanamana ne demeli !

  • Ömer Faruk AKYOL
    Ömer Faruk AKYOL 13 saatler önce

    10.03 o ne tippp

  • Mrs. Mendes
    Mrs. Mendes 14 saatler önce

    Lan BB kremi sürünce ruh gibi oldun. Lütfen kendi tonun da sür yaaa

  • Adoprterry
    Adoprterry 16 saatler önce

    J

  • UNİCORN !
    UNİCORN ! 19 saatler önce

    Banu bence göz kapaklarına önce kapatıcı sürmelisin❤️

  • Zehra Unal
    Zehra Unal 21 saatler önce

    07:27 %78 oyla siyah göz kalemi istendiği için essence nin , essence nin siyah göz kalemini surucem😂😂

  • Uykucu Suga
    Uykucu Suga Gün önce

    Neden her zaman ayni makyaj ?
    Sevgilinle disari cikiyon bu makyaj
    Yilbasinda bu makyaj
    Dugunde bu makyaj tek farkin rujun o da 2 ton! BI SAL BI SAL

  • Zehra Unal
    Zehra Unal Gün önce

    Herkese yeniden merhaba arkadaşlar bugün sizlere instagram takipçilerim makyajımı seçiyor makyajı yapıcam 😂😂😂

  • leri leri
    leri leri Gün önce

    boş boş içerikler 10 dakkayı geçsin de para kazanıyım mantığıyla burda insanları hem sinir edip hem de zamanlarını çalıyosun hiçbi aboneni de hak etmiyosun şu platformda seni seven tek bi insanı görmedim artık yorumları dikkate al aylardır dalga konususun inatla burnunun dikine gidiyosun kendini melek gibi gösteriyosun ama asıl şeytan sensin. git artık youtubedan gitttt

  • 김은지
    김은지 Gün önce

    -Az kalsın pudrayı kullanmadan açıp uygulicaktım yaağyni
    Diggad ed bebeyim qudbsdhsufhs gece gece kafa yaptı..

  • 김은지
    김은지 Gün önce

    -Goldın rossun pudrasını kullanıcam
    -Goldın rosssun pudrasını kullanıyorum
    -Fazlasını da atiyim goldın ross pudrasını
    Anladık tamam goldın rosss bu ne ya yeter qudhwudhaudhd

  • yağ '
    yağ ' Gün önce

    *duvar konuşsa güzel video aslında*

  • Stalker Queen
    Stalker Queen Gün önce +1

    bunu da ilk kez deniycem çünkü ilk kez kullanıyorum :(

  • Ummuhan Catak
    Ummuhan Catak Gün önce

    Hayatımda asla senin gibi olmak istemezdim. Çalışmıyorsun günlerin verimsiz geçiyor böyle gereksiz ve dalga konusu olan videolarla hiçbir yere varamazsın. Tipin ve kiyafetlerin umrumda değil. Herkes çok güzel olacak diye birşey yok. Ileride ailene birşey olursa nasıl gecinmeyi planliyorsun koca parası mi yiyeceksin? Hayatına bir çeki düzen ver. Hayatına karışmaya hakkım yok ama bunlar benim kendi fikirlerim böyle giderse youtubede de izlenmelerin gittikçe düşecek hep aynı içerikler. Düşün taşın ve bir karar ver.

  • Büşra Koyuncu
    Büşra Koyuncu Gün önce

    Kullandığın hiçbir ürünü kullanmıcam Teşekkürler

  • Sila Akyuz
    Sila Akyuz Gün önce +1

    Kas altini nasil aydinlatacaksin😂😂😂fari alnina kadar surdun yer mi kaldi 😂😂😂😂allah askina sn guzellik videolari yapma kendini boyle rezil etmeye devam etttt😂😂😂canimmmmmm

  • Zeus un Kızı
    Zeus un Kızı Gün önce +1

    Günlük bakım rutini ni cekermisin , makyajını silmek için ne kullanıyorsn ? Ne önerirsin ? Videosu gelsin lütfen 👋

  • mavii i
    mavii i Gün önce +1

    Rimel sürerken aynaya bakışın 😆

  • Ceren Jackson
    Ceren Jackson Gün önce

    kaş farının içimden böyle bi fırçası çıkıyor tarıyorum kaşlarımı aq dşcçşsçcğsçcğsçcğsçxpc

  • mrv mrv
    mrv mrv Gün önce

    Bir etkinlik, seferberlik, kampanya vs başlatalım mi. Abone olanlar abonelikten çıksın. O zaman kendini düzeltecek emek verecek daha güzel videolar yapacaktır. Ben ne cekersem izlerler. Dalga geçerler bile ben paramı alıyorum umrumda olmaz kafasından çıksın. Hem asgari ücrete 10 saat çalışan insanlarımıza yazık. Bu hiç emek vermeden alıyor bilmem kaç bin. Ne edit ne müzik koyuyor. Uğraşmak istemiyorum diye ağzıyla söyledi bu video da. 10 dakka dolsun diye hızlandırmiyor bile. Gelin abone olanlar çıksın abonelikten. O zaman eleştirileri dinleyecek emin olun..

  • Meredith
    Meredith Gün önce

    adblock falan kullanın bu tipini siktiğim aptalına para kazandırmayın ya da en güzeli hiç izlemeyin buraya en son aylar önce gelmiştim hala aynı gram gelişme yok

  • Kübra Şimşek
    Kübra Şimşek 2 gün önce

    Göz morluklarına bi çare plis

  • millie bobbybrown
    millie bobbybrown 2 gün önce

    kaslarini aldir ya o ne

  • Ayse Zeynep Saraç
    Ayse Zeynep Saraç 2 gün önce

    Golden roseu kullanıcam
    Golden roseun pudradisini kullanıyorum
    Fazlalığını atıyım rolden rose pudrasının
    Kapağını kapatiyim golden rose pudrasinin
    Golden rose golden rose
    Golden rose kusucam şimdi.

  • Ayse Zeynep Saraç
    Ayse Zeynep Saraç 2 gün önce

    Duygu özaslan aramızdan ayrıldı sayende jdjskxks

  • Hazal Atess
    Hazal Atess 2 gün önce

    Hep ayni tarz makyaj siktin artk😌Bide o kaşlarini ne zmn aldircan acaba yoksa annen mi izin vermiyor Banu😊😊😊

  • Işık Okay
    Işık Okay 2 gün önce

    yakına geliyim dediği 1 milimetre

  • Büşra Erel
    Büşra Erel 2 gün önce +1

    Kullandığın allık değil bronzer

  • Oh Sehunnie
    Oh Sehunnie 2 gün önce

    Kambur durma kötü duruyor

  • Aysu Cetinkaya
    Aysu Cetinkaya 3 gün önce

    Kirpiğinin dökulmesinin sebebi çakma eşyalar kullanman bence

  • fatmagul aksu
    fatmagul aksu 3 gün önce

    Katlanma bölgesi varmış 🤔

  • Şeniz K.
    Şeniz K. 3 gün önce

    PİRED BAY FILORMAR

  • şeyma taşçı
    şeyma taşçı 3 gün önce

    bu kadar doğallık kötü sen ne kadar farkında olmasan da iyi birşey yaptığını sansan da... Sen nasıl yolda balgam atan birine aa ne doğal adam demiyorsan biz de sana demiyoruz. Bi dikkat et ya gözlerini belertip videoya çekme bari. Aç izle videonu sence estetik bi görüntü mü?

  • Deniz Yılmaz
    Deniz Yılmaz 3 gün önce +1

    1:33 mehmet'ten başkasıyla buluşmuyosun ki zaten wtf

  • Gulcan Kyazim
    Gulcan Kyazim 3 gün önce

    dünden beri videolarını izliyorum .. iyi güzel hoş kızsında.. ama çok boşsun.. bide makyaj yapma hiç sen .. çünkü beceremiyosun ..
    Fransadan selamlar

  • Lucy _
    Lucy _ 3 gün önce

    Senin rimel çekmeni izledikten sonra psikolojim bozuldu...😒Artık hiç bir youtuberin rimel sürüşüne bakamıyorum, vidyoyu öne sarıyorum.Lanet olsun

  • aleyna bingöl
    aleyna bingöl 3 gün önce +1

    Yüzüm tepter oldu

  • gülcan dinç
    gülcan dinç 3 gün önce

    Banu şu kaşlarını bi aldır videoda hiç montaj hiç edit yok buna mı emek veriyorsun bari insan bi intro koyar videoya başlamadan önce makyaj yaparken konusmak yerine oraları editleyebilirdin müzik koyabilirdin diğer youtuberlere göre çok geridesin git biraz danla bilic izle

  • Hale Ergun
    Hale Ergun 3 gün önce

    Şuanda yüzüm tepter oldu 😂
    BANU BERBEROĞLU

  • Dilan Kaplan
    Dilan Kaplan 3 gün önce

    Fondoteni yüzüne sürmedin bile deydirip çektin ldldlcpdldğskc

  • Ösym babuş
    Ösym babuş 3 gün önce

    GOLDIN ROSSSSUUUN PUDRASINI KULLANICAM DNXJDHHD

  • Edanur Erdin
    Edanur Erdin 3 gün önce

    Makyajımı seçiyor makyajı aagatfsrwvwrsdqractqvsw

  • Ezgi Karataş
    Ezgi Karataş 3 gün önce

    Yüzüm tepter oldu

  • İlayda Mandacı
    İlayda Mandacı 3 gün önce

    O nasıl bi kaş tarama

  • Kdjskss Djkdms
    Kdjskss Djkdms 3 gün önce

    Makyajın mavi tonlarda olsa mavi allıkmı kullanıcan?

  • İzilya ypc
    İzilya ypc 4 gün önce

    Banu sacina basina daha cok ozen gostermelisin kaş bıyıgın cok kotu gorunuyor..

  • Namunun Minik Gamzesi
    Namunun Minik Gamzesi 4 gün önce

    Pretty by flormar bb kremine kokusu çirkin dedin ama kötü olma sebebi kalitesiz olmasından. Far,ruj bunların kalitesine ben de önem vermem ama kapatıcı, fondöten ve bb kremi uygun olan markalardan alabilirsin. En basitinden farmasi. Kalitesiz olanlar cildini kötü yapmaktan başka bir etki bırakmaz

  • Esra Yurdakul
    Esra Yurdakul 4 gün önce

    Banu bence dağıtamıyorsun zaten yapa yapa öğrenirsin ama iyice bak TRclipsrlara ve tekniklere, renkler sana yakışmış

  • Esra Örs
    Esra Örs 4 gün önce

    Bu kaşının neresini boyuyor yaa. Gitt all su kaslarını be

  • Esra Örs
    Esra Örs 4 gün önce

    Ulann su kaslarını bi all bee. Özen göster video cekiyosan da

  • MÜZİK ADAM
    MÜZİK ADAM 4 gün önce

    Alın bunu arkada dövün AMK her boku anlatıyor şuanda sıçıom şuanda ordayım burdayım

  • Sude Büyükgürses
    Sude Büyükgürses 4 gün önce

    Yüzüm tepter olduuu😂 türkçe öğretmenin aglıyöööör banuuu

  • Selin O
    Selin O 4 gün önce

    neyseki farı bütün yüzüne sürmüyosun he kaşlarına kadar sürdün mübarek

  • buket öz
    buket öz 4 gün önce +1

    Pazardan aldıgın icindir

  • mrs curly
    mrs curly 4 gün önce

    rımel landın

  • mrs curly
    mrs curly 4 gün önce

    goldın ros

  • Geri Benardete
    Geri Benardete 4 gün önce

    Tepter

  • Geri Benardete
    Geri Benardete 4 gün önce

    Bunuda ilk kez denicem çünkü ilk kez kullanıyorum şuan

  • Melisa Kaygisiz
    Melisa Kaygisiz 4 gün önce

    Banucum amacım senle dalga geçmek değil ama hep sağlıksız şekilde kilo verdin ve yüzün vücudundan daha büyük görünüyor buda kötü görüntü sağlıyor sana karışmak gibi olmasın ama giyimin 12 yaşındaki çocuk gibi banucum kirpiklerin dökülme sebebi ise maskasalarin bir milyondan alıyorsun cildine yazik

  • Elisa Nur Özgün
    Elisa Nur Özgün 4 gün önce

    SENİ MEŞHUR EDEN DE SELİN KİDİL BENCE ONA TEŞEKKÜR BORÇLUSUN DIDKDODKSPXÖZODKXOF

  • Beyza Dur
    Beyza Dur 4 gün önce

    Esensin esensin anladık esensin lxckmskjd

  • Beyza Dur
    Beyza Dur 4 gün önce

    Makyaj hataları videosu olması gerek bence

  • sevimli paketler
    sevimli paketler 4 gün önce +1

    08:39 gözün çıkıcak sandım tövbe tövbe.

  • BİRİCİK Tv
    BİRİCİK Tv 4 gün önce

    KIZDAKİ ŞANSA BAK ENES BATUR DA BİLE BUKADAR ÇOK REKLAM GELMİYOR🤣

  • BİRİCİK Tv
    BİRİCİK Tv 4 gün önce

    merhaba Kanalıma davetlisiniz 🤗 trclips.com/video/zF9eTJSJ-xM/video.html ❤️❤️❤️

  • Cansu Oztavli
    Cansu Oztavli 4 gün önce

    Yüzüm tepter oldu

  • Esmanur Aydın
    Esmanur Aydın 4 gün önce

    O farı seçmedik ki mal

  • merve delice
    merve delice 4 gün önce

    bu kız hala makyaj yapmayı öğrenememiş ya deliriyorum

  • Nurella Nurellaft
    Nurella Nurellaft 5 gün önce

    Makyaj yaparkende zır zır konuşuyo

  • mandalimon
    mandalimon 5 gün önce

    Banu kendini sebi bebi sanıyosun heralde bütün videolarını bu şekilde makyaj makyaj diye çekersen ilerleyemezsin.en azından diğer kanallar arkaplana kameraya konuşmaya ve ÜRÜNLERE dikkat ediyo .ayrıca onlar birtek makyaj değil saç tırnak dolgu maske gibi şeyleride kullanıyo.sense SADECE yüz makyajı 've vlog.artık kendine gel.bu izlenmeler kolay gelmiyo.böyle ilerleyemezsin.

  • mandalimon
    mandalimon 5 gün önce

    1:06 sür saçınada sürde beyazlığını kapatsın

  • Nuriye Turan
    Nuriye Turan 5 gün önce

    Yanlis far kullnmadimi

  • Nuriye Turan
    Nuriye Turan 5 gün önce

    Evet ona rahmen niyr kullniyosun

  • V E
    V E 5 gün önce

    8:33 koyktum

  • Polina J
    Polina J 5 gün önce

    İnstagram takipçilerim makyajımı seçiyor makyajı
    😂😥😣

  • BTS Jikook
    BTS Jikook 5 gün önce

    farla far sabitlenmez amk ya

  • BTS Jikook
    BTS Jikook 5 gün önce

    Senin göz altı morluklarını tarte bile kapatamaz amk.

  • Choireminho
    Choireminho 5 gün önce

    Kimse kaşını bıyığını kimsenin göz zevki için aldırmak zorunda değil. Böyle istiyorsa, size ne? İzleyin geçin abi ne taktınız kızın tipine aa. Seven izler sevmeyen izlemez saçma sapan "kızın tipine yönelik" eleştiri yapmayın. Tamam içerik, konuşma, video, ışık kalitesi konusunda herkes eleştirisini yazabilir ama yeter artık, şu "kaşını bıyığını aldır" diyenlerden bıktım.

  • Lavinya Çiçek
    Lavinya Çiçek 5 gün önce

    TEPTERRRRRR

  • Umut Fedoors
    Umut Fedoors 5 gün önce

    Rezil

  • Şevval Kayıkcı
    Şevval Kayıkcı 5 gün önce

    Kötü yorum olarak algılama ama kaşlarını nolur aldır

  • Sevval Cetin
    Sevval Cetin 5 gün önce +1

    Artık ülkeye faydalı ol

  • Yldz _kt
    Yldz _kt 5 gün önce

    TEPTER

  • Özge
    Özge 5 gün önce

    Dik dur Banucum kameranı ona göre ayarla bir izleyici olarak ilk tavsiyem budur

  • Enes Aydın
    Enes Aydın 5 gün önce

    türban taksan çok güzel olursun +1

  • Büşra Koca
    Büşra Koca 5 gün önce

    Bence kapatıcıyı göz kapağınada uygulayabilirsin hem morlukları daha güzel kapatır hemde farın renginin daha çok belli olmasını sağlar😊

  • CEYHUN TV
    CEYHUN TV 5 gün önce

    08:36 korkdum😯

  • sehmel sehun'un nutellası

    Lan allık sürerken minik patates gibi oldu ilk defa hoşuma gittiii*-*

  • sehmel sehun'un nutellası

    Takipçilerim makyajımı seçiyor makyajı yapıcam. Wtf😩

  • POLİS HANIM
    POLİS HANIM 5 gün önce +1

    2:24 o fırça fondoten fırçası ah kız banu 🤦‍♀️

  • POLİS HANIM
    POLİS HANIM 5 gün önce +3

    1:28 bacım o pudra fırçası 🤦‍♀️

  • elmalı turta
    elmalı turta 6 gün önce

    Allik kullan çok renksiz görunuyor makyajın

  • ELİF KARATAŞ
    ELİF KARATAŞ 6 gün önce

    Göz kapağına da concealer sürersen katlanma bölgesine sürdüğün far belli olur ve daha güzel durur

  • Şüheda Ş.
    Şüheda Ş. 6 gün önce

    Hoşuma girmiyorsun ya ÔLLLL!

  • hayseninusername
    hayseninusername 6 gün önce

    Bari gozaltlarina azparaya kiy da kaliteli az pahali birsey al. Dandik dandik seyler surmekten kesler gibi olmus gozaltlarin. Birde murlaka sabahve alsam gozalti kremi de sur, bakimini ihmal etme. Durumun cok ciddi

  • Sude Rümeysa MERT
    Sude Rümeysa MERT 6 gün önce

    Kimse öyle masum saf falan demesin kalbine bir şey demiyoruz biz de okay ama yirmi üç yaşındaki bir insanda bir şeylerin farkında olur normalde kimsenin dediğini umursamak zorunda değilsin ama burada youtube gibi bir platformdasın bir şeyleri dikkate almazsan çöp olur gidersin

  • Sude Rümeysa MERT
    Sude Rümeysa MERT 6 gün önce

    Ah o allık fırçası ne çekti senden bir düzgün kullansan şunu