"İçince kendini bozan biriyle sevgili olur musun?" | Sırt Sırta 2. Bölüm

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 101

  • Furkan Zorlu
    Furkan Zorlu Saatler önce

    Kız dediğin böyle şirin olur. Biraz nazlanır gözlerini kaçırır. Konuşurken biraz utandığı belli olur. Böyle tatlı olur işte. İlk bölümdeki kızdan sonra kusmuştuk sabaha kadar. Bu bölümdeki kız ile yüzümüzde bir gülümseme belirdi.

  • Tatlı kız
    Tatlı kız Saatler önce

    How i met your mother izleyenler benle aynı şeyi mi düşünüyo acabala??

  • Omar Abyokinez
    Omar Abyokinez 2 saatler önce

    Iliski soruluyoruz ayagina toplumun aklina neler sokmak !!!!

  • Emr Z
    Emr Z 4 saatler önce

    Dınlerı ımanları para bazı orospuların !!!

  • Emr Z
    Emr Z 4 saatler önce

    Çok tatlı sempatik hatun işte 100 mılyon dolarım olsa bu kız için hıce sayarım tam aradıgım gulusler ve sempatıklık ❤️ gülünce zaman duruyor sanki doyamıyorsun bakmaya!!!

  • Emirhan Güneş
    Emirhan Güneş 5 saatler önce

    Keşke evlilik programlarıda bu tarzda olsaydı evin varmı araban varmı soruların yerine

  • tarik ozturk
    tarik ozturk 5 saatler önce

    kız cok kurnaz bırı mk

  • HATKENLI MELIS
    HATKENLI MELIS 14 saatler önce

    Kiz sırf para için tamam dedi bence

  • Fatmanur Özyürek
    Fatmanur Özyürek 15 saatler önce

    Yaa maşallah pek uyumlu görünüyorlardı sonrasında haber alabiliyor muyuz yav bunlardan :))

  • Mery Barbaros
    Mery Barbaros 15 saatler önce

    Çocuk gercekten henüz olgunlaşmamış. "Türkiye dışında her yerde yaşarım" demiş abicim bu neyin tribi ? Kimsin ? Git allasen git

  • Can Uslu
    Can Uslu 16 saatler önce

    oh be ilk bolumden sonra rahatladim!

  • Tarık Kenan
    Tarık Kenan 16 saatler önce

    Harikaaa devamı gelsin

  • theira a
    theira a 17 saatler önce

    Sevindim lan

  • Stylish baby
    Stylish baby 17 saatler önce

    Sevgilimi terk etmezdim ama hayalimdeki ünlüye görüşürüm dedi kız. Ablacım terket sen aldatma 😂

  • Engin Habib ATABAY
    Engin Habib ATABAY 18 saatler önce

    3. bölümdeki kızdan sonra tekrar bu bölümü izleyip düzgün bir kız göreyim dedim 😬

  • Aslan Kral
    Aslan Kral 21 saatler önce

    güzel bir fuckbuddy uygulaması olmuş tebrikler onedio

  • hsjsjsj
    hsjsjsj Gün önce

    Bu kız herşeye dünden razı zaten..

  • Furkan Tosun
    Furkan Tosun Gün önce

    Bu kız benim çok çok ama çok sevdiğim ilkokul öğretmenimin kızı

  • Tuğba Yıldırım
    Tuğba Yıldırım Gün önce

    Bu seferde erkek özürlü gibi

  • AMOR TV
    AMOR TV Gün önce

    insan olsun yeter

  • Mustafa Topak
    Mustafa Topak Gün önce

    Bu içeriğin tek kabul edilebilir bayanı bence

  • Melike Taşkıran
    Melike Taşkıran Gün önce

    Mükemmel

  • hande kalkan
    hande kalkan Gün önce

    Kız oitnb deki lorna ya benzemiyo mu (Yael Stone) 😲

  • Baby Blue
    Baby Blue Gün önce

    Sevgilisi için evcil hayvanından vazgeçen, onları sokağa atan kötü kalpli insanlar. Allah hayvanları sizin gibilerden korusun. Siz de için sıçın SOSYOL OLOROK ROHOT OTMOK için de ülkeyi terkedin. Lütfen 🙏🏻

  • Emir Koç
    Emir Koç Gün önce

    adam czn burağa benziyo aq fdgxfgzdfhdfh

  • Hayvan Herif
    Hayvan Herif Gün önce

    Hatun tatliymis len.

  • Ezmira Colak
    Ezmira Colak Gün önce

    Kız çok tatlı değil mi Ya 😍 diğerlerine göre baya iyi

  • Puaa TV
    Puaa TV Gün önce

    Boy ne la 😂

  • Alp Arslan Cabbarlı

    Buraya bikaç 23 yaş altı gençler getirin

  • Sametcan Ercifci
    Sametcan Ercifci Gün önce

    Tatlı insanlar

  • Kardelen Karaca
    Kardelen Karaca Gün önce

    Kizin istagram adini bilen var mi

  • mery
    mery Gün önce

    Olum sevimliler bunlar ya diger bolumleri izledim orda ki kizlar mikrop pislik

  • Kerime Günay
    Kerime Günay Gün önce

    Kızda hafif demet özdemir tipi var

  • Cengiz Sarıoğlu
    Cengiz Sarıoğlu Gün önce

    Yok beraber olur musun yok alkol alır mısın? Burası Türkiye mk bi kendinize gelin.

  • DarkBlueYT
    DarkBlueYT Gün önce

    tarık bu kız seni harcar oğlum :d

  • Emirhan Canikli
    Emirhan Canikli Gün önce

    Daha uzun bekliyodum ahahhah

  • Şeyma Aktumur
    Şeyma Aktumur Gün önce

    Çok tatlı bir bölüm olmuş sırt sırta 😊

  • Rapunzel 웃
    Rapunzel 웃 Gün önce

    Kadın sonunda çakallık yaptı sesli söyledi cvpı neyseki adam daha önce cvpı vermişti😛

  • onee
    onee Gün önce

    Kız çok tatlı.

  • Ahmetefeg Gürses
    Ahmetefeg Gürses 2 gün önce

    Tavanda bişeymi var?

  • Yunus YEŞILMEN
    Yunus YEŞILMEN 2 gün önce

    benim kıza sarılasım geldi .p

  • zeynep sıla polat
    zeynep sıla polat 2 gün önce

    adama sinir oldum. Adam Türkiye dışında her yer dedi

  • Özlem Gürbaz
    Özlem Gürbaz 2 gün önce

    Tarık helal olsun valla 👍🏻

  • Ayçasena ŞEN
    Ayçasena ŞEN 2 gün önce

    Başlangıç ve bitişteki şarkıyı bilenn

  • emir özkara
    emir özkara 2 gün önce

    Onedio pezevenkliğe başlamış

  • şevval sarıkaya
    şevval sarıkaya 2 gün önce

    Bence iyi oldu bunlar

  • Enes Ergül
    Enes Ergül 2 gün önce

    bu olay tutar

  • Ayşe Çelik
    Ayşe Çelik 2 gün önce +1

    Bu kız çok tatlı.

  • Bulldog Media
    Bulldog Media 2 gün önce

    Boyle kolay sevgili olunabiliyosa benide davet edin

  • Rabia Özdemir
    Rabia Özdemir 2 gün önce

    Süper ya bayıldım devami gelmeli bence 😅

  • green d
    green d 2 gün önce

    Heyecanlandılar

  • Esma Istanbul
    Esma Istanbul 2 gün önce

    bu ikilinin uyumu iyi 🖒

  • Yağmur İzitaş
    Yağmur İzitaş 2 gün önce

    böyleleriyle gel bize onedio, ikisi çok yakıştı

  • arka sıradakiler rakıcı saadettin

    Evcil hayvanınızdan vazgeçer misiniz sorusuna ikisi de evet dedi yuh

  • Zehra Baba
    Zehra Baba 3 gün önce +1

    Kız çok tatlı gülmüyormu

  • Samsung J7
    Samsung J7 3 gün önce

    Onedioyla evleneceksen gel

  • LPS Ela
    LPS Ela 3 gün önce

    Ben kadını tanıyorum babamın şirketinden

  • Ebrar HD
    Ebrar HD 3 gün önce +2

    Kadının gülüşü Tuğçe Kandemir’e benziyor bence

  • Tuğba Arslan
    Tuğba Arslan 3 gün önce

    Bence güzel bi çift oldular hiç olmazsa sempatikler 😍

  • murat dural
    murat dural 3 gün önce

    Şuan videoyu daha yeni açtım ve daha izlemedim tamamını ve şunu söyleyebilirim ki kız çok tatlı ve iyi kalpli bir kız

  • Ali Sencan
    Ali Sencan 3 gün önce

    En iyisi denilebilir

  • Aybike Turgut
    Aybike Turgut 3 gün önce

    2.20 hshxjzjsj çok masum

  • Cansu Şengül
    Cansu Şengül 3 gün önce

    Çok iyiler yaa hgsbedhfjfiid

  • Onur 10UR
    Onur 10UR 3 gün önce

    Sanırım 3 bölüm vardı. En iyisi buydu. İnsanlar geçinilecek gibi olmalı bu bölüm hariç diğerlerindeki kızlar insanın ömrünü kısaltır. Aşk dediğin şey ömür uzatmalı doymamalı. Allah kimseyi diğer bölümlerdeki gibi kızlara aşık etmesin. Bu hanım ablamız iyiydi. 😂

  • özgün fırat ünal
    özgün fırat ünal 3 gün önce

    Bu bölümdeki kızı görünce, ilk bölümdeki insan mı ? dedim

  • Evren SidAura
    Evren SidAura 3 gün önce

    Şu format'a getirdiğiniz en aklı başın da kadın buydu.

  • Deniz Aydın
    Deniz Aydın 3 gün önce

    Bu kız tek normal kız aq çok da tatlı

  • Kaan Berkay Coplugil
    Kaan Berkay Coplugil 3 gün önce

    Çok güzel konsept devam ediiiin

  • Zeynep Kurhan
    Zeynep Kurhan 3 gün önce +1

    Kızın burnu Michael Jackson'ın burnu gibi :Dddd

  • Sümeyye Akçelik
    Sümeyye Akçelik 3 gün önce

    Bunlar birbirlerine yakıştılar ha çok tatlılar ama cidden boy farkı baya

  • İdil Turan
    İdil Turan 3 gün önce

    Bu kiz digerlerine nazaran cok tatlii😀

  • Fatih Kıratlı
    Fatih Kıratlı 3 gün önce

    İkiside cok tatlı şaşırdım ilk bölğmden sonra 😂

  • Eren Cicek
    Eren Cicek 3 gün önce

    Oldu bunlar

  • Merve Gökçe
    Merve Gökçe 3 gün önce

    Keşke birden parayi alıp gittikleri yerde ne konuşup ne yaptıklarını cekseniz👍👍👍👍👍👍👍

  • Kerim KARAKAYA
    Kerim KARAKAYA 3 gün önce

    Abi bunlar çok tatlı

  • Tuhaf Kız
    Tuhaf Kız 3 gün önce

    Çok tatlılar ❤

  • Ali riza şimşek
    Ali riza şimşek 3 gün önce

    Kız Halka Tatlı Gibi Tatlı Laaan Kafayı Yicem

  • can kara
    can kara 3 gün önce

    Bu kız iyi baya digerlerine göre 10000000 kat daha iyi

  • Esra Ada
    Esra Ada 3 gün önce +1

    Bir tane cocuk vardı programları trolluyordu onu cıkarsınlar buraya

  • İrfan Can
    İrfan Can 3 gün önce

    Bunlar gerçekten manita mı oluyor

  • MrMafya GT
    MrMafya GT 3 gün önce +2

    Herseferindr tarik deyişinde aklıma lol deki suportlugum geliyor :D

  • Melisa Tarak
    Melisa Tarak 3 gün önce

    Ikiside çok tatli❤

  • Elifnaz Ildırı
    Elifnaz Ildırı 3 gün önce +1

    Düşman okullar

  • yunus ateş
    yunus ateş 3 gün önce

    Kız cok şeker

  • Egemen Yıldırım
    Egemen Yıldırım 3 gün önce

    Hanımefendi tatlıymış

  • Melisa Eren
    Melisa Eren 3 gün önce

    Öbür bölümdeki kızdan çok daha iyi ben bu kızı çok sevdim

  • Elif Albayrak
    Elif Albayrak 3 gün önce

    Tarık beni bul. ❤️

  • İrem Ackgzx
    İrem Ackgzx 4 gün önce +1

    Abi adamın boyu ne öyle

  • Ceyda Ceylan
    Ceyda Ceylan 4 gün önce

    *kız* *çok* *tatlî*

  • Merve Pamukçu
    Merve Pamukçu 4 gün önce

    acayip shipledim

  • Merve Pamukçu
    Merve Pamukçu 4 gün önce +1

    kızın saçını benim atasım geldi

  • Öykü Kendirli
    Öykü Kendirli 4 gün önce

    Hatice çok stresli

  • Furkan Çelik
    Furkan Çelik 4 gün önce

    bu sefer adam gıcık çıktı

  • Melis Ulusinan
    Melis Ulusinan 4 gün önce

    Kızın sesi idil yazara benziyot

  • Berke Tonguc
    Berke Tonguc 4 gün önce

    Kız çok tatlı lan dhhdhe

  • Ayşegül Demir
    Ayşegül Demir 4 gün önce +2

    Acun Ilıcalı ya benziyo

  • YBD-Berat Anık
    YBD-Berat Anık 4 gün önce

    Buna bizde bi șekilde katilabiliozmu onedio bey

  • Sevde Zülâl
    Sevde Zülâl 4 gün önce

    bunlara noldu oşduşar mı

  • dizi fani
    dizi fani 4 gün önce

    Kızı korelilere benzettim😇

  • Emirhan Bağcı
    Emirhan Bağcı 4 gün önce +1

    haticenin gözlerimi yok benmi körüm aq