BEATPUG "BİR AŞK HİKAYESİ" - HAYALDİ, GERÇEK OLDU! Ama Diyo! #19

Paylaş
Ekle
  • katma 5 Mar 2019
  • #AmaDiyo ile ilk defa farklı bir kurgu deniyoruz. Twitch'den ve TV'lerden BeatPug çifti Ceyda Kasabalı Albayram ve Fırat Albayram bölümümüze konuk oldu ve onların tanışma hikayelerini kurguladık. Bakalım neymiş o müthiş hikaye. E hadi, izleyin buyrun!
    Hemen Instagram hikayesine gidin ve #AmaDiyo yönelimlerinizi verin. Bu yönelimler çok şey değiştirecek. haydi koşun!
    Geekyapar Instagram: geekyapar
    Geekyapar Sosyal Medya Hesapları
    Site: www.geekyapar.com
    Facebook: geekyapar
    Instagram: geekyapar
    Twitter: Geekyapar
    Spotify: open.spotify.com/user/geekyapar!
    Twitch: www.twitch.tv/geekyapar
    Ceyda KASABALI ALBAYRAM
    Instagram: ceydakasabali
    Twitter: ceydakasabali
    Twitch: www.twitch.tv/beatpug
    Fırat ALBAYRAM
    Instagram: firatalbayram
    Twitter: FratAlbayram
    Twitch: www.twitch.tv/beatpug
    Cevdet Canver
    Instagram: cevdetcanver
    Twitter: cevdetcanver
    Twitch: www.twitch.tv/cevdetcanver
    TRclips: trclips.com/user/cevdetcanver
    Facebook: cevdetcanverface/
    #AmaDiyo #BeatPug #RPG #FıratAlbayram #CeydaKasabalı
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 126

  • Geekyapar!
    Geekyapar!  6 aylar önce +122

    Şair baştaki müzikle "kötü youtube videoları mixi" taklidi yapıyor...bunu komik sanıyor...:(

  • FfoREVer00
    FfoREVer00 2 aylar önce +1

    biri hem boks hem tenis şampiyonu olmak istiyo öbürü rahat olmak uyumak alskdhgklsdhklsdhgakldsgh seviliyosunuz abi mutlu ol yeter tekrar başlasa ne güzel olur be

  • Hale Orhan
    Hale Orhan 4 aylar önce

    ceyda çok tatlı ya

  • Spractive
    Spractive 5 aylar önce

    video 1080p kamera 720?

  • blackmore
    blackmore 5 aylar önce

    aga bu şişko habire ne anlatmış böyle dislike ı bastım boş beleş öykü kurgulamış sürekli

  • Ayberk Şener
    Ayberk Şener 5 aylar önce

    bu kanalın videosunu ilk defa tam olarak izledim hikaye o kadar merak uyandırıyodu ki açarken bi bakar çıkarım diyip açmıştım ama sonuna kadar pause bile atamadım :d

  • Anonim
    Anonim 5 aylar önce

    Beyler terbiyesizlik yapmayın fırat abi sigara içerken yorumları düşünüp sinirleniyor

  • sheriff hood
    sheriff hood 6 aylar önce +1

    Bu nasıl bir çift lan? İki zıt kutup birbirlerini iyi bulmuşlar

  • Emre Şenvardar
    Emre Şenvardar 6 aylar önce

    Ceyda ve Fırat'ı Necati mutlaka ziyaret etmeli ya :D

  • Yalım Production
    Yalım Production 6 aylar önce

    universe süz oyunlar daha zevkli

  • Canberk Bayraktar
    Canberk Bayraktar 6 aylar önce

    Komik bölüm olmuş tombiktolar seviyorum sizi öptüm bay ben cips almaya gidiyorum

  • Ertan Şahin
    Ertan Şahin 6 aylar önce

    HALAYDI GERÇEK OLDU

  • GreyWolf
    GreyWolf 6 aylar önce

    38:06 ekmek çarptı

  • MOTI
    MOTI 6 aylar önce

    33:45 Ceco'nun zar şakası boşa gidiyo :)

  • kaan demirtas
    kaan demirtas 6 aylar önce

    hayret ya hiltonda değil

  • Randy THE Orton
    Randy THE Orton 6 aylar önce

    abla Lando Norris'e çok benziyor bu arada f1 demişken :)

  • Uğur Yaşar
    Uğur Yaşar 6 aylar önce +2

    geçişler süper :D an oscar goes to CeCoowwwWWWww

  • Izzet Atilla
    Izzet Atilla 6 aylar önce

    KADIN İTİCİ ADAM GÜZEL

  • Ali Asker Karabulut
    Ali Asker Karabulut 6 aylar önce

    Bu kadar reklamın olması hayra alamet değil, sayın yetkililer!

  • zeynep kırbaşoğlu
    zeynep kırbaşoğlu 6 aylar önce

    Günhan gelsin diyen herkese fav boncukları dağıttım. Günhan gelsin çünkü

  • Ahmet Erdem Uzun
    Ahmet Erdem Uzun 6 aylar önce

    Necatiyi bekledim ben de, sesini özledim :D

  • Rallba
    Rallba 6 aylar önce

    Slime mı yoğurucaz yoksa ?

  • Umut Çelik
    Umut Çelik 6 aylar önce +1

    Günhan bey gelsin Cevdet dedeye ama diyo oynatsın

  • dgas gafadg
    dgas gafadg 6 aylar önce

    Cevdet sakalını bağlamış

  • Atakan Bilgin
    Atakan Bilgin 6 aylar önce

    La vie en rose detayı muhteşem

  • Tamer Berat Çelik
    Tamer Berat Çelik 6 aylar önce

    Yemek sepetinden paralar yatmış :D

  • Yunus Emre Karataş
    Yunus Emre Karataş 6 aylar önce

    Ceco'nun sakalda beyaz bişey mi var

  • Amin Zarebniya
    Amin Zarebniya 6 aylar önce

    Aaa,montaj var ,montajj ,montaaajjh

  • ulaş durusoy
    ulaş durusoy 6 aylar önce

    Amaception

  • Cemal Erdem
    Cemal Erdem 6 aylar önce +1

    Bu adamı adanalı'dan değil de twitch ya da başka işlerden tanıyanlardan da':(

  • Murat Kara
    Murat Kara 6 aylar önce

    3 dakikada kadın ve erkeğin farklarını görebiliyoruz

  • erşah durmuş
    erşah durmuş 6 aylar önce

    #AmaDiyo ilk önce geekyaparın ofisine gelip ama diyo kavonozundan bir ama diyo çekip orda kullanılan bir sıfatı sahiplenmelisiniz

  • Mustafa Kardeş
    Mustafa Kardeş 6 aylar önce +1

    26:46 Şarkı : Je veux - Zaz sözlerinin anlamı da bölümle mükemmel uyumlu olmuş süpersiniz :D

  • AndromedaNebula
    AndromedaNebula 6 aylar önce

    Böyle bir samimiyet yok gibi.MEH! Bu bölüm’ün konukları MEH!

  • İnterplay TV
    İnterplay TV 6 aylar önce +33

    Mert günhanla yapın artık şimdiye kadar niye yapmadınız csyle yaptınız turg utuç la yaptınız yigitcanla bile yaptınız mert günhan la yapın şunu artık efsane bölüm olur

    • BnrBrr
      BnrBrr 6 aylar önce

      Oldu, sonunda

    • Hayrettin Resit Kayacan
      Hayrettin Resit Kayacan 6 aylar önce +3

      Yiğitcanla bile????

    • Yasin Ekici
      Yasin Ekici 6 aylar önce

      Yaptılar zaten ama yayınlanmıyor galiba. Mert Günhan yayında gideceğim diyordu.

  • Burcu Mutlu
    Burcu Mutlu 6 aylar önce

    kız sanki doğal olucam bakın ne kadar rahat kendim gibiyimi oynicam diye baya kasmış . bu kız özelinde değil ama genelde böyle davranan insanlar ama daha da yapmacık geliyor bilmiyorum kızı tanimıyorum ama bana hiç doğal gibi gelmedi

  • Kansız Kvothe
    Kansız Kvothe 6 aylar önce +1

    Fırat abiyi geek olmadığım kaçak gelinler izlediğim zamanlardan hatırlıyorum ve severim, nostaljik

  • Can Hülagü
    Can Hülagü 6 aylar önce

    cevdet ne zaman evlendi lan

  • Lix26
    Lix26 6 aylar önce +5

    ceyda hanim niye surekli guluyon?

    • dtvpryt
      dtvpryt Aylar önce

      çünkü mutlu

    • AFL RADYO
      AFL RADYO 6 aylar önce +3

      Çok tatlı gülüyor demi :)

  • Ceyda
    Ceyda 6 aylar önce

    Edit bana bohemian rhapsody sandalye sahnesini hatırlattı 🤭

    • Ceyda
      Ceyda 6 aylar önce

      Yorumum baştaki tanışma sahnesi için geçerlidir

  • ismail öner
    ismail öner 6 aylar önce

    Sonunda be

  • Mehmet Ali Anıl Barut
    Mehmet Ali Anıl Barut 6 aylar önce

    Biz burdaaaağyız

  • ZC B
    ZC B 6 aylar önce

    Ne oluyor hıaaamınaaaaa

  • mert yiğit
    mert yiğit 6 aylar önce

    Beatpug dan selamlar efendim

  • Cbr srl
    Cbr srl 6 aylar önce

    ceydacey e selam burdan

  • CanPointBlank
    CanPointBlank 6 aylar önce +2

    Ceco Baldur'a benzemiş.

  • Ahmet Bekir Aydın
    Ahmet Bekir Aydın 6 aylar önce +3

    27.10 Zaz-Je Veux.

  • Ali Eren Temiz
    Ali Eren Temiz 6 aylar önce

    Cevdet başkan puro ile giriyorum içeri deyince aklıma Tinto brass filmleri geldi :)) Cevdet başkan etkisini atamamiş üstünden :)

  • Chaotic Neutral
    Chaotic Neutral 6 aylar önce +3

    Bu ne ye hani günhan geliyodu bu hafta :/

  • Emir Doğan
    Emir Doğan 6 aylar önce +6

    Şüşko özgür turhan gelmezse bir dahaki vidyoya kendimi atarım valla

  • oguzhan topla
    oguzhan topla 6 aylar önce +2

    arkaya müzik koymasaydiniz keşke

  • Başak KÖK
    Başak KÖK 6 aylar önce +3

    Sinema Günlükleri nerde?

  • Yücehonos
    Yücehonos 6 aylar önce +2

    Sinema günlükleri nerdeeee 🔪

  • Umut Koyun
    Umut Koyun 6 aylar önce +1

    ceyda abla çoğu kişiye yapmacık gelicek ama önyargılı davranmadan twitch kanallarına bakarsanız doğal halinin zaten bu olduğunu anlarsınız :D

  • Batuhan Turan
    Batuhan Turan 6 aylar önce +1

    1.halay savaşları.

  • *?
    *? 6 aylar önce +27

    Özgür Turhan gelsin

    • *?
      *? 6 aylar önce

      Tamam hemen getiriyoruz
      -Geekyapar

  • Ali Faruk Aktürk
    Ali Faruk Aktürk 6 aylar önce +1

    37:25 Cevdet alaadine benziyo

  • Ali Faruk Aktürk
    Ali Faruk Aktürk 6 aylar önce +10

    Kurgu=Tarantino

  • Foltest of Temeria
    Foltest of Temeria 6 aylar önce +1

    fırat reis hulkenberg gibi takılıyo

  • Barış Manço The Ringmaker
    Barış Manço The Ringmaker 6 aylar önce +28

    where is günhan ?!