RASTGELE SORULAR

Paylaş
Ekle
  • katma 11 Ağu 2019
  • Bu videoda benim kanalım için yeni ve farklı bir şey deneyelim istiyorum. Bir çeşit bayram hediyesi olsun bu deneme. Çeşitli konulardan rastgele seçilmiş 20 soru sorup cevabını vereceğim. Eğer isterseniz bu soruları sorduktan sonra videoyu duraklatıp cevabını düşünebilirsiniz. Ya da arkadaşlarınızla birlikte bir yarışma düzenleyebilirsiniz. Ya da sadece izleyebilirsiniz. Tercih sizin. Bakalım bu formatı beğenecek misiniz?
    ~
    Videonun tam metni ve kullandığım kaynaklar web sitemde:
    barisozcan.com/rastgele-sorular
    ~
    TÜM VİDEOLAR ► bit.ly/barisozcanvideolar
    Yeni videoları kaçırmamak için ► bit.ly/barisozcanyoutube
    Altyazı eklemek için ► trclips.com/user/timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw
    ~
    BarisOzcan
    BarisOzcan
    BarisOzcan
    BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

YORUMLAR • 8 019

  • Xalid Mövlanov
    Xalid Mövlanov 10 saatler önce

    Sadi Şirazi bir iranlı diyil. Güney Azerbeycanlı bir şairimizdir. Lütfen Barış abi şöyle yanlışlar yapmayalım

  • Elif kara
    Elif kara 22 saatler önce

    Abi araya giren efekti kaldır çok dikkat dağıtıyor

  • MMT-Games
    MMT-Games 23 saatler önce +1

    8/2(2+2) = 4(2+2) = (4 * 2) + (4 * 2) = 8 + 8 = *16*

  • Chicco 1
    Chicco 1 2 gün önce

    Bu videodan tekrar isterizzz :)

  • BİLGİ BANKASI
    BİLGİ BANKASI 3 gün önce

    dakika 13:30 'da sorulan sorunun cevabı 1 çünkü işlem önceliğine göre önce parantez hal edilirse cevap kendiliğinden çıkıyor

  • BİLGİ BANKASI
    BİLGİ BANKASI 4 gün önce

    Saygı değer Barış ÖZCAN sizin videolarınızı beğenmeyenin ben alnını karışlarım... Maşallah... ALLAH uzun ömür versin sizlere ve sizin gibilere ki bilgiye aç olan bizlerde açlığımızı taze, kirletilmemiş bilgiyle donatalım...
    Sizin ilk çektiğiniz safari videolarından tutunda şimdiye kadar olan videolarınızı izlemeye çalışıyorum...
    Ama sizin yıllarınızı verdiğiniz işe yetişebilmek ne mümkün...
    ALLAH'a emanet olunuz...
    Ve inşallah bilgiye çok aç olursunuz da sizler sayesinde bizimde karnımız doymuş olur :)

  • Nurullah Özben
    Nurullah Özben 4 gün önce

    3 ve 8 buldum ben o matematik sorusunu :D

  • Gönül Kartal
    Gönül Kartal 4 gün önce

    8/2(2+2)=16
    çünkü parantez önceliklidir 2+2 den 4 eder
    sonra bölme işleminden de 4 gelir
    arada da gizli çarpma işlemi 4.4=16 ya da 4 ve 4 birbirini sadeleştirir

  • Sezgin Akgül
    Sezgin Akgül 5 gün önce +1

    arkasına yaslananlar :D

  • SHADOW KILLER
    SHADOW KILLER 7 gün önce

    abi 13:30 sorduğun soruya cevabım 8 çünkü işlem önceliğne göre öyle

  • Emircan Aktı
    Emircan Aktı 7 gün önce

    Abi kulağımızı tutup tahtaya vurmak şaman geleneğidir.

  • Emre CIFCI
    Emre CIFCI 8 gün önce

    ilk parantez içi yapilir 2+2=4 sonra işlem önceligi olmadıgı için8bölü2=4 4.4=16

  • Umur Cakar
    Umur Cakar 11 gün önce

    16 çünkü arada işlem yoksa carpma oluyor

  • DG - Yağız
    DG - Yağız 12 gün önce

    9:41 adım Yağız mutlu oldum aq :D

  • Sibel Ökeli
    Sibel Ökeli 13 gün önce

    Peki bu ek başa geldiğinde de anlamıno koruyor mu? Mesela İstanbul? Yani eğer aynı anlamdaysa bul'ların yaşadığı yer oluyor biraz tuhaf ama😊

  • yaprak bebek
    yaprak bebek 13 gün önce

    Cevabı 1’dir.

  • Berke Keskin
    Berke Keskin 15 gün önce

    Abi cevap kesin evet olsun diye önceden öpücük atıyoruz kulak çekmekte makarası

    • Berke Keskin
      Berke Keskin 15 gün önce

      Abi diğeri de cevap kesin 16 çünkü parantez işlem önceliği var

  • ahmet yasir ülgül
    ahmet yasir ülgül 15 gün önce

    HİNDİSTANBUL

  • Zehra Tunç
    Zehra Tunç 16 gün önce

    Barış abi matematiksel işlemin cevabı tabii ki de 1 dir çünkü ilk önce parantez içi yapılır.
    8÷2(2+2)
    Ilk önce parantez içi yani 4 yapar. Daha sonra 4 ile 2 çarpılır yani 8 yapar daha sonra 8ile 8 bölünür cevap 1 olur.😊😊

  • Umut Can kara
    Umut Can kara 17 gün önce

    16 çünkü parantez içi öncelikli

  • Reyhan Bişkin
    Reyhan Bişkin 17 gün önce

    Tahtaya vurmadan önce kulağını çekmek şeytanın kulakları duymasın diye yapılıyomuş hatta çekerken de şeytan kulağına kurşun o yüzden deniliyo

  • Turgay Hocaoğlu
    Turgay Hocaoğlu 17 gün önce

    Abi çok boşsun

  • Sena Erbaş
    Sena Erbaş 17 gün önce +2

    Duyguların da kokusu olduğuna göre burnuma kötü kokular geliyor cümlesi mecaz değilmiş yani :)

  • Ömer Faruk Okuyucu
    Ömer Faruk Okuyucu 18 gün önce

    hesap makinalı soru bence 16 çünkü 2 sayı yan yana yazılırsa bu çarpma demekdir bölme değil (bize böyle öğretildi)

  • mirza işler
    mirza işler 19 gün önce

    1 işlem eksik

  • Osman Kartal
    Osman Kartal 20 gün önce

    1 İŞLEM ÖNCELİĞİ VAR

  • Nuran Akberov
    Nuran Akberov 20 gün önce +2

    Abi işlem zamanı ( -bunları yaptıqdan sonra dışarıdakı rakamları yapıyoruz hep o arada çarpma olur.. Bunu bütün dünya destekliyor

  • Şule Elmas
    Şule Elmas 20 gün önce +1

    8:2(2+2)=16 çünkü parantez içi zaten 4 dışarısı da buna göre matematikte eğer iki şeyin arsında bir şey yoksa bu çarpma anlamına gelir diğer hesap makinesi eski farkettiyseniz bu eski müfredat olduğu için farklı bir kural içinde olabilir ama yeni olan şimdiki sisteme göre

  • Usta Mustafa ATA
    Usta Mustafa ATA 21 gün önce

    Barış abi seni ×2 de izlemek çok eğlenceli.
    Ve tabiki zaman kazancı

  • Yusuf yeşilçiçek
    Yusuf yeşilçiçek 22 gün önce

    13:16 daki 8 / 2(2 + 2) işlemi benim düşünceme göre ilkbaşta parantez içerisindeki işlem yapılarak 4 bulunuyor parantezin solunda her hangi bir işlem bulunmuyor 4 ü 2 nin yanına yazarak 8/24 ü buluyoruz oda 0.33333333 oluyor

  • GM SERHAT
    GM SERHAT 23 gün önce

    16

  • Ahmet Vedat
    Ahmet Vedat 23 gün önce

    Cevap 16 çünkü işlemler soldan sağa doğrru yapılır önce üslülüler sonra parantezdekiler sonra çarpma ve bölme en son da toplama ve çıkarma

  • ESKİ GAMER
    ESKİ GAMER 23 gün önce

    abi cevap 16 çünkü 1 olması için işlem önceliğinin kullanılmaması gerekli

  • Çağdaş Özdemir
    Çağdaş Özdemir 24 gün önce

    Anlattıklarını anladığım tek insansın harikasın Barış abi..

  • KYRCGN
    KYRCGN 25 gün önce

    16 çünkü parantez içi önceliklş o yüzden 2+2=4 8÷2=4 4×4=16 ya da 8÷2=4 4×2=8+4×2=8+8=16 ger türlü cevap 16

  • Tunahan Kavak
    Tunahan Kavak 25 gün önce

    barış abi bu tarz rastgele soru videoları daha çok olmalı bence

  • O T
    O T 26 gün önce

    abi bence 8 bölü 2 =4 .(2+2)[arada bişi olmadığından çarpma] 4.4=16 eder

  • Fenomen MENEMEN
    Fenomen MENEMEN 26 gün önce

    8÷2(2+2)Cevap,16.Çünkü arada herhangi bir işlem belirtilmediğinde çarpma işlemi yapılır.Çarpma ve bölme işlemi arasında öncelik bulunmadığı için 4.4=16 yapar!!!!!!!

  • Ahmet Said Dursun
    Ahmet Said Dursun 26 gün önce

    Abi bu içerik güzeldi. Başka bir video daha atar mısın?

  • Vildan Yildiz
    Vildan Yildiz 27 gün önce +1

    Sizin gibiler sayesinde ilerleyebiliyoruz. Okulda bile sizi öneriyorlar öğretmenlerimiz. Inşallah böyle devam edelim. Kıymetlisiniz.💎

  • Gulsen Kerim
    Gulsen Kerim 27 gün önce

    bu serinin devami gelirse ne guzel olur 🙂 sizin bizleri bilgilendirmeniz hafizamiza bilgimize bir seyler katmaniz harika oluyor.

  • Sevcan Ulus
    Sevcan Ulus 28 gün önce

    8:2 (2+2) =16 dir neden?
    Çünkü işlem sırası şöyledir:
    1) usluler
    2) parantez içi
    3)carpma-bolme
    4) toplama -çıkarma
    Buna göre önce parantezden başlarız parantez içi 4 dür .
    8:2.4 carpma bölmede nereden basladiginin onemi yok ama soldan sağa gitmeyi tavsiye etmişti bi ogretmenim yanlış hatırlamıyorsam 😁 neyse işlem sonucu 16 yani 😂

  • Barkın Durgut
    Barkın Durgut 29 gün önce +5

    8/2(2+2)=16 olmalı.
    Adımlar (Ortak Çarpan Parantezine Göre):
    1. İlk olarak parantez içindeki işlem yapılır.
    8/2(2+2)=8/2*4
    2. Çarpma ve bölme işlemleri soldan sağa yapılır.
    8/2*4=4*4=16

  • uberbora
    uberbora 29 gün önce +1

    Önce parantez içindeki işlem yapılır öncelik sırasına göre sonra çarpma bölme sonrada çıkarma toplama bu yüzden cevap 1 buldum ben :)

  • Büşra Akgün
    Büşra Akgün Aylar önce

    Tahmin etmek çok eğlenceli hem de çok fazla şey öğrendim.Devamının gelmesini çok istiyoruum:]

  • hüseyin arkan
    hüseyin arkan Aylar önce

    Merhaba Barış abi, bu seriyi çok beğendim, devamı gelsin derim ☺️

  • Mayday
    Mayday Aylar önce +1

    8÷2(2+2) önce parentezden başlarız 4 eder sonra 8÷2=4 eder ve 4 ile 4 ü çarparız sonuç 16 eder

  • Kul Tanesi
    Kul Tanesi Aylar önce

    abi ingilizler mi türkler mi daha çok ülke ilçe il leri var

  • Daequitas
    Daequitas Aylar önce

    8/2*(2+2)= 16
    once parantez ici, sonra soldan itibaren carpma ve bolme
    8/2*(4)
    4*(4)=16

  • Baran Ayaydın
    Baran Ayaydın Aylar önce +1

    Geçiş animasyonuyla sesler çok rahatsız edici ve dikkat dağıtıyor.
    Yine de sizi dinlemekten mutluyuz :)

  • Mazhar Kutukcu
    Mazhar Kutukcu Aylar önce +1

    sondaki soru sesleri kafama girdi tin tin tititititim

  • H U S H [-FiaTeam-]
    H U S H [-FiaTeam-] Aylar önce +1

    Saçlarımız ısınınca neden daha kolay şekill alırlar

  • Bilal Tetik
    Bilal Tetik Aylar önce

    Cevap 1 çümkü işlem önceliği. Soldaki hesap makinesi bence sadece bir sayı operatör başka bir sayı eşittir işleminim yapa bilir

  • Barış Özügüler
    Barış Özügüler Aylar önce

    Aslında hepsi sıradışı
    Koku dil websitesi fln
    İsimlerle ilgilide soruda gelsin
    Sıfat veya nesne ifade eden kaç tane isim vardır fln

  • Barış Özügüler
    Barış Özügüler Aylar önce

    4:20 kedilerde de vardı sanırım bu organ bilen varmı doğru mu değil mi

  • hasan eray akca
    hasan eray akca Aylar önce

    şeytan kulağına kurşun
    diye yapıyoruz kulak şeyini

  • Yusuf Arslan
    Yusuf Arslan Aylar önce

    8/2 :4(2+2):4(2+2): 4.4 işlem olmayan yerde gizli çarpma vardır

  • Araştırma Merakı
    Araştırma Merakı Aylar önce

    İçerik bulamama kamu spotu gibi olmuş.

  • Abdullah can
    Abdullah can Aylar önce

    Kıbrısta da trafik soldan akıyor

  • Abdullah K.
    Abdullah K. Aylar önce

    13:40 çünkü işlem önceliği diye bir şey var