Beklentiler mutluluğu nasıl etkiler?

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 31

  • Jalə Rzayeva
    Jalə Rzayeva 15 gün önce

    Çok saolun hocam

  • Sarah Koller
    Sarah Koller 23 gün önce

    ya kim kesiyoe bu videoyuyu yarida manyakmisin beee.

  • Tur Na
    Tur Na 24 gün önce

    Hahaha çok iyi bu programı çok sevdim, abone olundu! Hocanın vermek istediği bir hayata bakış açısı, yabancıların bir sözü var tam bunu özetliyor bence "If life gives you a lemon, make a lemonade"; yani "hayat size limon veriyorsa onunla limonata yapın"! Ay bu limon çok ekşi şansıma bak hayat öbürüne koskoca karpuz vermiş diye zamanını enerjini harcıyorsun, değiştir bakış açını al o limonu limonata yap, bu kadar! Istersen niye karpuzum yok diye ağlayabilirsin şikayet edebilirsin tabii, o da senin hayat tercihin olur ve o hayatı yaşarsın!

  • Leman Musayeva
    Leman Musayeva Aylar önce

    Nur hanim, ya sabir cektim ya bu kadar bolmeyin hocamizi. Bi bildiyi var ki soyluyor. Inkar edecegeniz şeyi de soru şeklinde yonlendirin bence

  • Ayşe Ergin
    Ayşe Ergin Aylar önce

    Ya hocam harikasınız keşke ilçe ilçe seminer verseniz keşke belki birgün olur

  • Murad Elesgerov
    Murad Elesgerov 2 aylar önce

    😂

  • Gül Yüksel
    Gül Yüksel 3 aylar önce

    Rabbim bana Hocam gibi bir es nasup etsin amiiiinnn

  • Gül Yüksel
    Gül Yüksel 3 aylar önce

    Hocam cok tatli yaaa

  • özlem demir
    özlem demir 3 aylar önce +1

    muhteşem ya cok gülüyorum

  • Sultan Tapur
    Sultan Tapur 3 aylar önce +1

    Cem yılmaz halt etmiş. Alsana stendup. Hem öğren hem eglen

  • Sultan Tapur
    Sultan Tapur 3 aylar önce

    Süper

  • NESİBE ARSLAN
    NESİBE ARSLAN 4 aylar önce

    Çok güzel konuşuya zafer hocam aynen doğru sözleri

  • Canan Ozel
    Canan Ozel 4 aylar önce

    Nur hanim hoca tam konsantre olmusken neden sozunu kesip sende bir ders almiyorsun..

  • Lale Devri
    Lale Devri 4 aylar önce

    Nur ice kaptırdı kendini sürekli gülüyor

  • Gülden Kaya
    Gülden Kaya 4 aylar önce +1

    Bn zafer beyi ndense colomboya benzetiorum.hareketleri.ama ck taktir ediorm👍

  • Güz El
    Güz El 4 aylar önce +2

    Ben haytimi seviyorum

  • Güz El
    Güz El 4 aylar önce +6

    Hocam okadar haklisiniz ki beklentilere girip hep mutsuz yapiyoruz kendimizi yalniz inanin hep annelerimiz suclu cünkü onlar egitmesi gerekiyor ogullarini hanimlarina iyi davranmalari gerektigini. Bence kücük yasta baslamak gerek👍🏼
    Birazda inanc. Insanlar cok batilasmislar. Cok avrupa özentisi var insanlarda. Özelikle bu türkiyedeki kadinlarda. Özelikle telefon ipad ve bilgisayar sorunu cok yaygin türkiyede ve cocuklarda. Eskiden bu kadar sorun yoktu. Sanki cok normalmis gibi her evde var. Oysaki almasalar sanki nolacak. Sanki avrupada her avrupalinin evinde var. Gelsinlerde bi baksinlar nasi yasiyor insanlar.
    Türkiyede insanlar bi özenti bi tuaf yani☝🏽
    Negativ insanlar depresif insanlar ilac alan insanlar. Sanki normalmis gibi o hastalik bu hastalik.
    Hocam okadar hakli ki.
    Lütfen bu adami destekliyelim böyle insanlar yaygin olsun türkiyede.

  • Tural Mustafa
    Tural Mustafa 5 aylar önce +1

    Super ikili)))

  • Menzer Mirzeyeva
    Menzer Mirzeyeva 5 aylar önce +1

    çok təşəkkür edirəm Zafer bəy və Nur hanım

  • Nigu Iova
    Nigu Iova 6 aylar önce +4

    Super.bakuden salam. Bu arada doktoru Shakurxana benzetdim😊

  • Şüheda OMURCA
    Şüheda OMURCA 6 aylar önce +2

    Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu'nu anması çok hoş olmuş.

  • Selda Celik
    Selda Celik 7 aylar önce +2

    Lütfen tüm programı yayınlayın!!
    Bundan dolayı bakamıyorum

  • Bahtiyor Karimov
    Bahtiyor Karimov 7 aylar önce +3

    Maşallah sizi çok seviyorum allah nazarlardan korusun. Zafer hocanin burcu ne bilen varmi ?

  • muharrem ödemir
    muharrem ödemir 7 aylar önce +11

    Paylaşımı yaptığınız için çok teşekkür ederim. Bir de TRclips ye parça parça değilde, tek parça halinde programın tamamını yukleseniz ne iyi olurdu .bir de bazı videolar da hocamızın hazırladığı kısa videolar kesilmiş olarak yayın devam ediyor anlaşılması güç oluyor sonra ..bu konuda da gereğini yapabilirseniz daha güzel olacak inşallah kardeşim sağlıcakla kalin

  • Özlem Bektaş
    Özlem Bektaş 7 aylar önce

    Hocam iyi hoş da adam yaptığı zamparaligimi anlatıyor bunla övünüyor senden tahdir bekliyor buna napalim yani

    • Arzu Dama
      Arzu Dama 2 aylar önce

      Özlem Bektaş slm. zafer hocam bu anlattıklarınız çok güzel ama zor

  • Özlem Bektaş
    Özlem Bektaş 7 aylar önce +9

    Harikasınız yaaa size bayılıyorum muhteşem ikilisiniz

  • Ayten Uyanik
    Ayten Uyanik 7 aylar önce +6

    Bayılıyorum size!

  • Protect Us
    Protect Us 7 aylar önce +1

    Çok teşekkürler😊😃😁