Fiko bu sefer nasıl kafa tutuyor? - Bizim Hikaye 17. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 12 Eyl 2018
  • Bizim Hikaye 17. Bölüm Özeti:
    Barış büyük sırrını sonunda itiraf eder. Bu durum Filiz ile birlikte herkesi derinden sarsar. Ortaya çıkan gerçekler göz ardı edilecek gibi değildir. Filiz artık üst üste gelen yalanlardan yıkılır ve bir süre kafasını dinlemek ister. Bu sırada tüm aile başına bir şey geldiğini düşündükleri Filiz’i aramaya koyulur.
    Filiz’in halinden kendini sorumlu tutan Barış’ın başına korkunç bir olay gelir. Bu olay herkesin onun hakkında endişelenmesine ve belki de Filiz’in incinen duygularının yeniden açığa çıkmasına sebep olacaktır.
    Çocukları geri almak için Filiz’in yapabileceği tek bir şey kalmıştır: Cemil ile evlenmek. Fakat bu durum başta Barış olmak üzere kimsenin içine sinmemektedir. Bu evlilik olacak mı yoksa Filiz her şeye rağmen Barış’a dönecek midir?

    Fikri tam da rahata erdiğini düşünürken yeni bir sorunla sarsılır. Bu şimdiye kadar başına gelen en ciddi durum olabilir. Fikri bundan kolay sıyrılacak gibi görünmemektedir.
    Hikmet ve Rahmet Barış’ın büyük sırrıyla ilgili gerçekleri öğrenmeye çalışırken aynı zamanda Cemil’in onları nasıl kullandığının da farkına varırlar. Çocukların Barış ve Cemil’e karşı duyguları değişecek midir? Muazzez’den gelen beklenmedik hediye ile yeni bir merak bulan Hikmet’in Esra’ya olan duyguları da yavaş yavaş değişmeye başlar.
    Sırrını öğrenen Filiz’i kaybetmemek için her yolu denemeyi göze alan Barış için zaman daralmaktadır. Sevdiği kadını geri kazanmak için son hamlesi ne olacaktır?
    Bizim Hikaye Resmi TRclips Kanalı: goo.gl/jVLV1Z
    Oyuncular:
    Hazal Kaya
    Burak Deniz
    Reha Özcan
    Yağız Can Konyalı
    Nejat Uygur
    Zeynep Selimoğlu
    Alp Akar
    Ömer Sevgi
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 121

  • isim yok
    isim yok 9 saatler önce

    Ahh fikoo ahhh!! hic durmuyon yerindee

  • Omer Barut
    Omer Barut 11 saatler önce

    Atışların gidişi ile kaçış ve girişi farkli

  • Jordan eight
    Jordan eight 14 saatler önce

    🍷看美女🍺露点视频网
    😩址:三w点3⃣️8⃣️5⃣️1⃣️0⃣️3⃣️6⃣️点cn🏠发规范规范方法t h

  • Arda Kadir Çotur
    Arda Kadir Çotur Gün önce +1

    Semih lan o deniz tomanin arkadisi

  • Prens yusuf
    Prens yusuf 2 gün önce

    4ig

  • Gölge Yavrusu
    Gölge Yavrusu 2 gün önce

    lan bu zula oynuyan semih degilmi gözlüklü puahahah :D

  • yapışık kuzenler
    yapışık kuzenler 2 gün önce

    Evetevet

  • Eğlence Diyarı
    Eğlence Diyarı 2 gün önce

    Neden Yoladın Videoyu Yeniden Yoluyon Aq

  • Sıla Çağla Cenik
    Sıla Çağla Cenik 2 gün önce

    Mal gibi atiyorlar

  • Ekrem Balkan
    Ekrem Balkan 2 gün önce

    Kıllık yapmayın olum ssksskskskskskkjjj

  • oyun evi
    oyun evi 2 gün önce

    Akkkkk

  • SİNAN GÜLGÜN
    SİNAN GÜLGÜN 2 gün önce

    Fiko kazandı
    😃

  • ASLAN EVi
    ASLAN EVi 2 gün önce +2

    Cengiz dövmelik

  • OYUNCU MUSTİ
    OYUNCU MUSTİ 3 gün önce

    semih her turlu kendini belli etmiş

  • Emre karakütük
    Emre karakütük 3 gün önce

    Lan o arkadakı gozluklu halil orenlerdekı denız tomdadakı mal cocuk deilmi

  • Gürkan ERTAŞ
    Gürkan ERTAŞ 3 gün önce +3

    Veled lan bu

  • Celal Kurtsatar
    Celal Kurtsatar 3 gün önce +1

    Halil Ören’ler deki Semih la o gözlüklü

  • ahmet Başak
    ahmet Başak 3 gün önce +1

    Olm o gozluklu cocuk halil lin video larina cikmiyommu

  • Mustafa Acar
    Mustafa Acar 3 gün önce

    Semih

  • SERDAR ALİ TUTACAK
    SERDAR ALİ TUTACAK 4 gün önce +4

    Lan su hani cengize abi diyen varya ne yaziki arkadasım

    • Bak Git Len
      Bak Git Len Gün önce

      Film ulan film deli etmeyin adamı

  • Sümeyye e
    Sümeyye e 4 gün önce +4

    Trendlerde ne işi var bunun asawdawaqaawea

  • Yoook Vaaar
    Yoook Vaaar 4 gün önce +1

    Kafam karıştı şimdi 💃💃💃

  • Sencay GT
    Sencay GT 4 gün önce

    başka bir kafa tutmasında 👅👅👅👅👄👄👄

  • Penguenn
    Penguenn 4 gün önce +4

    Fiko fiko annanı sikem fiko

  • Yusuf Emre Aras
    Yusuf Emre Aras 4 gün önce +2

    Oynamayı bilmiyo

  • Velet Halis Oran
    Velet Halis Oran 4 gün önce

    Basketbolu unuttum

  • Eğlenceli Oyuncu
    Eğlenceli Oyuncu 4 gün önce

    0:27 deki gözlüklü halil örenlerle kapışan semih değilmi

  • Mavi HanTR
    Mavi HanTR 5 gün önce +1

    nasil kral oluyor lan herkes savasa gelin herşey bir darbeye bakar

  • Nuray Kara
    Nuray Kara 5 gün önce +1

    Fiko sana helal olsun lan

  • Ali Çınar Celep
    Ali Çınar Celep 5 gün önce +15

    trendlerde ne isi var amk

  • Türk Türk
    Türk Türk 5 gün önce +1

    ben ne izl3dim amk

  • Ark İzleyenler
    Ark İzleyenler 5 gün önce +8

    0:50 Çocuğun karnı dışarıya çıkıyor :QEQW:EQWEQ

    • manyofobi 6574
      manyofobi 6574 2 gün önce +1

      Komik bir şeymi insanlık hali erkek değilde kız olsa tek elle izledim yazarsınız

  • Adolf Hitler
    Adolf Hitler 5 gün önce +4

    Fiko eski gücünü hiç kaybetmemiş aq XD

  • Gülay Kovan
    Gülay Kovan 5 gün önce

    Gençler gözlüklü olan zuladan Semih değil mi

  • Severus Snape
    Severus Snape 5 gün önce

    yurdun kralı Fiko

  • Nur lk
    Nur lk 5 gün önce +57

    Veletler ortalikta boyle dolaniyor sonra.

  • Cübbeli Ahmet Hoca
    Cübbeli Ahmet Hoca 5 gün önce +25

    0:33 gerçekte neler olduğunu herkes biliyor lütfen senaryoyu bozmayalım

  • Efsane Oyun
    Efsane Oyun 5 gün önce

    Ege aynen

  • Hello Kitty Tv
    Hello Kitty Tv 5 gün önce

    700like😉

  • Umut Can Arat
    Umut Can Arat 5 gün önce +66

    Bu nasıl trendlere girdi aq

  • Çiğdem Akdeniz
    Çiğdem Akdeniz 5 gün önce

    Oooooo fiko

  • oyun seven
    oyun seven 5 gün önce +29

    Barış her yerde işe yarıyo valla

  • Mr. Meeseeks
    Mr. Meeseeks 6 gün önce +15

    Fiko mu
    O ne ya
    Yenir mi?

  • BURAK VE HALIL
    BURAK VE HALIL 6 gün önce +54

    Gözlüklü çocuğa sinir oldum

    • BATUHAN YAVUZ
      BATUHAN YAVUZ Gün önce

      semih lan o semih arıkan

    • yagiz babaq
      yagiz babaq 2 gün önce

      +BURAK VE HALIL Zula Semih yaz çıkar

    • yagiz babaq
      yagiz babaq 2 gün önce

      +BURAK VE HALIL Semih

    • Yasin Zirekbilek
      Yasin Zirekbilek 3 gün önce

      Aynen banada tanıdık geldi birinin videosunda gördüm

    • Küçük Oyuncu
      Küçük Oyuncu 4 gün önce

      GG-EMIR semih adı dedim otomatik düzeltme yanlış yazmışım o yüzden öyle anlaşılmış

  • aysu Zahidova
    aysu Zahidova 6 gün önce

    afferin fiko👏👏👏

  • Sevilen Oyuncu
    Sevilen Oyuncu 6 gün önce +6

    +Hoooooooooooo
    -Aaaaaaaaaaaaaa

  • Yaqut Abdullayeva
    Yaqut Abdullayeva 6 gün önce

    super fiko

  • Irem Nisa Can
    Irem Nisa Can 6 gün önce +19

    Bunlar sayesinde basketi ogrendim 😂

  • Can Seven
    Can Seven 6 gün önce +15

    Dizi çok hatalı bu yaşta bilek atamaz imkansız

    • Omer Barut
      Omer Barut 11 saatler önce

      Can seven atabilir

    • Liseli Oyuncu
      Liseli Oyuncu 2 gün önce

      +yagiz babaq güçle alakası varda o yaşta atması için kolları kaslı bileği güçlü olmak zorunda

    • yagiz babaq
      yagiz babaq 2 gün önce

      Atabilir güçle alakalı birşey

    • deliçocuk musa deniz
      deliçocuk musa deniz 2 gün önce

      amk malısın

    • Arda Güçlüer
      Arda Güçlüer 5 gün önce

      Kardeşim zaten barış doğru atışı göstermiş. Fikoda bilektan atabilir ama göğüsünden çıkararakta atabilir . Fikoda bilek atıyor. Kısacası bilek atarken göğüstende çıkarılabilir. Barışta zaten doğru stili gösteriyor ve topu fırlatma diyor.

  • HAVUÇ BEY
    HAVUÇ BEY 6 gün önce

    bilekmi atıyomu

  • Özgür Kaya
    Özgür Kaya 6 gün önce +9

    Eski bolum degilmi amk

    • Ramila Valiyeva
      Ramila Valiyeva 5 gün önce

      Ske,j FdkdododoalzkxjkvkGqowi&hasj@&zjcjqoqdoekepepwoeigjjqsgaf

  • Oyuncunun kanalı
    Oyuncunun kanalı 6 gün önce +2

    İlk

  • demir supangle
    demir supangle 6 gün önce

    12. Yorum

  • Ege Artanoğlu
    Ege Artanoğlu 6 gün önce +52

    Mal cengiz

    • Murat Durak
      Murat Durak 4 gün önce

      Mal. Fiko

    • Ege Artanoğlu
      Ege Artanoğlu 6 gün önce

      Can Seven kardeşim dizi sektörü benim bi kelimem ile değişseydi neler olurdu.

    • Can Seven
      Can Seven 6 gün önce

      Muhabbet Kuşu BULUT lan bu dizi senin gibi cahiller yüzünden dizi filmcilik falan gelişemiyor

  • recepefe Konuk
    recepefe Konuk 6 gün önce

    10. Yorum

  • İlyas Çiyim
    İlyas Çiyim 6 gün önce

    8. Yorum

  • Berkan Dölek
    Berkan Dölek 6 gün önce

    5.yorum

  • BekoPasaHd 5
    BekoPasaHd 5 6 gün önce

    İlk yorum

  • Srish D
    Srish D 6 gün önce +3

    Fiko😃😃

    • Olcay Alıs
      Olcay Alıs 6 gün önce

      😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍aferin fikos sen cengiz öldürdüm onun beynini patlat iyki kurtulmuşsun kiraya selam şöyle hekeze selam şöyle ♫♫♫♫♫♫☚☚☚☚♙♗♖☜⚎☰⚋⚋☜♫♮♪🤔💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏☚☚💏☚💏💏♙💏♙💏♗😛♗💏💏💏♙💏♗💏♙💏♙💏♙⚋⚋😔⚋💏😝😲💏😲🤔♗😄🤗♗🤗🤔😙🤔😙🤔😭😙🤔😄🤔😄🤔😍🤔😙😔😔😙😔😙😙😛😙💏💏😙💏😙💏💏💏💏😙😭💏😭💏😙💏😙😭💏😲💏

    • Olcay Alıs
      Olcay Alıs 6 gün önce

      Cengiz senden nefret ediyorumaķılsıs bir topu atamadın senden bişey olmaz

    • Olcay Alıs
      Olcay Alıs 6 gün önce

      😄😄😄😄😄😄fikoseni seviyorum sen mütteşem

    • KAAN BaBa Pro
      KAAN BaBa Pro 6 gün önce

      Kes lan

  • eren özgüven
    eren özgüven 6 gün önce +1

    ilk

  • Ayad Mohammed
    Ayad Mohammed 6 gün önce +1

    Ilk

  • Neriman Ahmed
    Neriman Ahmed 6 gün önce +1

    İlk yorum