"BAK NE OLDU ŞİMDİ?" Game of Thrones // Final Sezon - Bölüm V İnceleme ve Teoriler

Paylaş
Ekle
  • katma 13 May 2019
  • Game of Thrones'un sondan bir önceki, bu şahaneler şahanesi, şaheserler şaheseri bölümü için biz ne diyelim ki artık? Elektrik süpürgesi gibi bölüm hakkında düşündüklerimizin hepsi bu videoda.
    Geekyapar Sosyal Medya Hesapları
    Site: www.geekyapar.com
    Facebook: facebook.com/geekyapar
    Instagram: instagram.com/geekyapar/
    Twitter: twitter.com/Geekyapar
    Spotify: open.spotify.com/user/geekyapar!
    Twitch: www.twitch.tv/geekyapar
    Cevdet Canver
    Instagram: instagram.com/cevdetcanver
    Twitter: twitter.com/cevdetcanver
    Twitch: www.twitch.tv/cevdetcanver
    TRclips: trclips.com/user/cevdetcanver
    Facebook: facebook.com/cevdetcanverface/
    Can Türkdoğan
    Instagram: instagram.com/cantrkdgn
    Twitter: twitter.com/cantrkdgn
    Twitch: www.twitch.tv/canturkdogan
    Ömercan Güldal
    Instagram: instagram.com/omercangul
    Twitter: twitter.com/omercan_guldal
    Turgut Uç
    Instagram: instagram.com/sutdokmusjedi
    Twitter: twitter.com/turgutuc
    Twitch: www.twitch.tv/turgutuc
    TRclips: trclips.com/channel/UCbOzes7CQqtpUYQrZwaElbg
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 1 151

  • Sir Retorik
    Sir Retorik Aylar önce

    Korku, sevginin önüne geçiyor. Önceden de konuşuldu. Jon seviliyordu ama Dany bir Targaryen'di. Jon'un tahtta hak iddia etme ihtimali ortaya çıkınca korktu ve korku kanatlandırır. Jon'un da Targaryen olduğunu biliyordu ve sevilen bir Targaryen ailesini küçültecekti. Ne kadar ben babam değilim dese de onun anısına da saygısızlık edemezdi. Dar Deniz'in karşısındayken düşünmek kolay. Atalarının yaşadığı topraklara gelince ne yapacağına karar vermek zor olanı.

  • büşra toprak
    büşra toprak Aylar önce

    dany ve jon bu performansla emmye aday olmuşlar yazık cercei daha iyiydi

  • Mehmet Yazici
    Mehmet Yazici 2 aylar önce

    Game of thrones final tasarımı
    Uzun gecede ejderhaların tümü ölür
    Jaime Cercei için Danyi öldürür
    Arya intikam için Jaimeyi öldürür
    Jon gece kralını öldürür uzun geceyi bitirir.
    Jon bir Targeryan olarak kuzeyin kraliçesi Sansaya bağlılık yemini eder.
    Büyük taht savaşı Cercei ve Sansa arasında yaşanır.
    Savaşı Cercei kazanmak üzere iken Arya Jaime olarak Cercei yi öldürür.
    Hikaye gelişiminde Sansa tahtı Jon'a bıralarak kendisini kuzeyin kraliçesi ilan eder.

  • Aslı Yıldız
    Aslı Yıldız 2 aylar önce

    Bölümün özeti Daenerys'ın Charmander'a dönüşü olarak özetlenebilir.

  • Hasan Şirinbaş
    Hasan Şirinbaş 2 aylar önce

    Arkadaşlar final bölümü tekrar çekilsin diye imza kampanyası başlatıldı sizde destek olmak için aşağıdaki linkten destek olabilirsiniz chng.it/jSpQR888

  • Leomara Vhsiendall
    Leomara Vhsiendall 2 aylar önce

    Final inceleme nerdeeeee

  • Chaos Spin
    Chaos Spin 2 aylar önce +1

    finali merakla bekliyoruz. sertsesli.com/game-of-thrones-8-sezon-6-bolum-fragman-ne-zaman-kanal/

    • Buğra Karakurt
      Buğra Karakurt 2 aylar önce

      Chaos Spin Hocam dizi bitti yalnız yarım saat önce sezon finali yaptı.

  • elio elio
    elio elio 2 aylar önce

    Iyide davos jamie yakalandiktan sonra onun kacmasina izin veriyor ki, kacirmaya calisip yakalanmiyor yani

  • İzzet Varol
    İzzet Varol 2 aylar önce

    Biz bu sezon yorumları teorileri yazıyorurduk ama bu adamlar izleyenleri hiç takmamış binlerce yorumu bir teoriye izafe ediyoruz adamlar o ayrıntıyı 10 sn binde bir veriyor binindede atlıyorlar en az 10 sezonluk konu vardı dizi bitsin bitmesin önemli değil her dizinin bi sonu var ama aldatılmak kanıma dokunuyor abi:))

  • Martin Epic
    Martin Epic 2 aylar önce +1

    but she is my queen

  • The Ruiner
    The Ruiner 2 aylar önce

    B R A N T A H T A O T U R A C A K

  • Basak Andırın
    Basak Andırın 2 aylar önce

    Geekyapar 19-20 Mayıs gecesi Pub story ile akmerkezdeki gösterimde olacak mıymış

  • canberk sağlam
    canberk sağlam 2 aylar önce

    boşsunuz

  • Killer Elite
    Killer Elite 2 aylar önce

    Euron Greyjoy un jaime lannister ı ben öldürdüm diye böbürlenmesini bence saçma bir şekilde yorumluyorsunuz 1.sezondan beri
    Jaime Lannister in pyke kuşatmasında ne kadar muazzam bir şekilde savaştığından bahsediliyor jaime lannister ın ilk efsaneye dönüştüğü yer ve euron greyjoy un üzerinde o etkiyi bırakması çok normal

  • cengiz guler
    cengiz guler 2 aylar önce

    Tahta imamoğlu geçer

  • Can Doğan
    Can Doğan 2 aylar önce

    biri bana mantıklı bir açıklama yapsın. Jon snow, cersei yi ikna etmek için surun otesine hiç gitmeseydi viseoron ölmeseydi night king ve ordusu suru nasıl aşacaktı. khalesi gayet 3 ejderhasila cercei nin annesini sikerdi night kingde suru aşamazdı. dizi 7. sezondan bitmiş. insanlar halen 8. sezona çok mantıksız diyor.

  • Burak Acehan
    Burak Acehan 2 aylar önce +1

    kadının 2 ejderhası öldü değer verdiği insanlar kurtardığı askerler öldü yokluktan gelmişti sırf sabır iyi niyet halkların kardeşliği insanlığın ayakta kalması derken acınacak hale düştü vede westeros halkı yozlaşmış kim düdüğü çalarsa peşinde koşuyor danny gibi biri için ölmelerinde mahsur yokken bu kadar neyi kabullenemediniz bende bunu anlamadım. hikayeler hep pembe toz bulut akla kalbe uygun isteniliyo galiba bu dizidede öyle olsun diye bekleniyor ama dizi gerçekçi davranıyo bu konuda insan bişeyleri kaybedince saldırganlaşabilir danny nin böylesine çıldırmaması için bir sebeb yok

    • Burak Acehan
      Burak Acehan 2 aylar önce

      @Emre Dinç hepsi bir şekilde yapıyor bişeyler zaten ama bundaki potansiyel bu olamayacağını düşünmek hissedemedim demek garip

    • Emre Dinç
      Emre Dinç 2 aylar önce

      Tüm Game of Thrones karakterleri çıldırsın o zaman

  • Taner Pektas
    Taner Pektas 2 aylar önce

    night king bran ile gelip dannyi sikicek

  • Black white
    Black white 2 aylar önce +1

    Her nasıl alınırsa alınsın, Demir Taht ı savaşarak alan kişi Dany, Taht Dany nin. Bundan sonra yapılacak her hamle (ihanetle öldürülmesi gibi) GASP olacak. O taht i haketmeleri için Dany nin ejderhası ve ordusuyla savaşmaları gerek savaşmadan alınırsa gasp edilmiş olacak... 🤣🤣😃😃😄😅😂

  • Fatih Aktürk
    Fatih Aktürk 2 aylar önce

    Kızın delirdigini anlasalar kimse arkasından gitmezdi saçmalamayin ve cinnet geçirme diye bi muhabbet var o ara onu yaşamış olabilir

  • Ecehan ÇEVİK
    Ecehan ÇEVİK 2 aylar önce +2

    Duygusal bir sebebe gerek yok ki. Adamlar insanlık savaşı yaşanırken katılmadılar. Bence en mantıklı sahne deny ablamızın ejderhalarıyla kings landingi haşlamasıydı. Asıl Jon snow Arya ve diğerlerinin dehşet içinde kalmaları çok salakçaydı bence. Ne Jonda ne Davosta insanlık savaşından çıkmanın nefreti yoktu. Düşünsene insanlığın varoluş savaşına giriyosun bir takım hainler kale surlarının ardında senin ölmeni bekliyor. Yani Danerys intikam almadı adaleti getirdi. Jon, Arya, Davos tepkileri ise önceki bölümde yaşananlardan kopuk saçma sapan bir tavır vardı üzerlerinde. Sanki ölüler binlerce insanı öldürmemiş canlı canlı yememiş öyle dehşet savaşlara girmemişte efendime söyleyim Cercei ablamız da ordusuyla savaşa katılmış buna rağmen kings landing yanıyormuş gibi bir imaj oldu. Yani Danerys bence mad queen olmadı hakettiklerini verdi. Yani şey sahneleri çok salaktı masum insanlar ölüyor falan. Baba masum değilsiniz ki zaten kurgu burda çöküyor. Yani çocuk tecavüzcüsü teslim olsa ne olmasa ne. İnsanlığa tecavüz ediyosun baba sonra ne olacaktı. Neyse bu sezon hakikaten kötüydü ama yanmaları güzeldi.

    • morgana le fay
      morgana le fay 2 aylar önce +2

      Nihayet yerinde bir yorum! Tamamen katılıyorum Lannister askerleri kılıçları attılar diye 8 sezondur işledikleri her suç yanlarına kalacak ve affedilecekler yok öyle! Ayrıca Kings Landing de yağma ve tecavüzü çok onurlu! Kuzeyli askerler yaptı.įşleri düştü mü yetiş Daenerys işleri bittiğinde ama o deli kralın kızı! Kuzey ve tüm westeros kurtulmuşsa bu Daenerys sayesinde ordularını ejderhalarını en yakınlarını kurban versin bu westeros için onlar arkasından kuyusunu kazsın(Varys Sansa) en iyisini yaptı. ÇARKI PARÇALADI. Umarım ölmeden o Kıskanç sinsi sümüklü Sansa'nında cezasını keser.

  • Volkan Gökşen
    Volkan Gökşen 2 aylar önce

    beyler biz türklere eleştirmenlik yakışmıyor.. olmuyor ya.. 2 kuruş zevk alanlarında zevkinin içine ediyorsunuz

  • Triblity
    Triblity 2 aylar önce +1

    :Gelecek bölüm Jon Reyiz acıyacak mı?
    :Acımayacak.:D

  • Feyza Balkancı
    Feyza Balkancı 2 aylar önce

    Euron’un gökyüzüne bakmasını anlayan olmamış. Dany sabahın ilk ışıklarında hazır olun demişti. Işıklardan ötürü Euron havaya bakıp anlamaya çalışıyor. Işıklardan ötürü de göremeyip ejderhayı ıskalıyorlar. Kendilerince bir mantık oturtmuşlar da yersek.

  • Arda Karaduman
    Arda Karaduman 2 aylar önce +3

    Beyler bahsetmemişsiniz ama Varys Daeny'i zehirlemeye çalıştığı için idam edildi. Dizinin başındaki çocuk Daeny'e zehirli yemek götürüyordu.

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    aga benim teorim bran ın rüyası kabusu muş bu :D yada geleçeği gördü ve uyarrcak herkezi D:

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    hiç bir skorpion lar ateş etmediki zaten

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    aga askerler greve cıkmıs ondan bence :D

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    hatta evlatlığı geliyor diyor yemekleri yemiyor artık diyor

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    aga yemekle zehirlemeyede çalışıyor denny yi

  • Cenk Esin
    Cenk Esin 2 aylar önce

    aga o adam resmen kraliceleri s....kmek için gelmis diziye başka bisi yaptıgı yok

  • Ömer HATAY
    Ömer HATAY 2 aylar önce

    Son bölüm olacak şeyi söylüyorum. Bence daenerys jonu yakmaya çalışacak. Jon yanmayacak. Herkes anlayacak jonun targaryen olduğunu.

  • Yusuf İslam Seven
    Yusuf İslam Seven 2 aylar önce

    Cevdetin film anısı mükemmel 😂😂

  • Firad Aslanov
    Firad Aslanov 2 aylar önce +1

    abi 8 sezonu yeniden ceke bilirlermi yada herhangi baska ola bilirmi? imza falan toplaniyor yeniden cekile bilirmi yada baska bi sey

  • ngngc
    ngngc 2 aylar önce

    S8E3 den beridir aklımda. Acaba Bran warg alemine daldığında 6. sezonda olduğu gibi tüm olan bitenler anlık olarak gözünün önünden geçmiş ve biz şuan bu olayları izliyor olabilir miyiz? Yani her şey bittiğinde 3. bölüme geri dönersek nolur acaba?

  • Cengiz karaş
    Cengiz karaş 2 aylar önce

    O kadar kötü bir sezon ki tek güzel şey dany’nin tüm şehri yakması oldu.Gerçek varisin jhon olduğu ortaya çıktı taht gitti.iki ejderha öldü, zehirlemek istediler, jhonhn aşkı bitti ne kaldı haaa elinde.O delirmesin kim delirsin zaten genlerinde var

  • EsMeR ŞaH
    EsMeR ŞaH 2 aylar önce

    Bence jon snow danerysi öldürecek, kılıcı sevdigi kadınin gögsüne saplicak, azor ahai kehaneti gerçeklesecek

  • büyücü cadı
    büyücü cadı 2 aylar önce

    tahmin ettiğiniz şeyler olmadığı için flimi kötülüyorsunuz eleştiriyorsunuz işte flimi güzel yapan bu değişik senaryo boşu eleştirmeyin kötülemeyin akasya durağı izleyin

  • fatih y
    fatih y 2 aylar önce

    Bu linkten imzanız ile tepkinizi gösterebilirsiniz. Yeniden çekilmese de en azından insanların ne düşündüğünü anlasınlar. www.change.org/p/hbo-remake-game-of-thrones-season-8-with-competent-writers

  • Burchan Gurses
    Burchan Gurses 2 aylar önce

    Dizi iyiki sıçtı kitabı zevkle okuyuacaz çıkarsa :D

  • 4 Beyin
    4 Beyin 2 aylar önce +1

    F35 mi S-400 mü, bunun cevabını aldık.
    Bakınız: Dracarys vs Scorpions

  • mark renton
    mark renton 2 aylar önce

    varysin danyye ihanet etmesi icin eyleme gerek yok ki. tyriona soyledi zaten adam gecen bolumde ben danynin tahta gecmesine musade etmem gibisinden bisyeler. ihanet dedikleri bu zaten bence. mantiksiz bisey yok orada.

  • mark renton
    mark renton 2 aylar önce

    bence gayet guzel oynadi dany karar verme anini kiz bildigin delirdi gozumuzun onunde .s

  • mark renton
    mark renton 2 aylar önce

    ben begendim ama bu bolumu :D

  • Mücahid Gostak
    Mücahid Gostak 2 aylar önce

    Jon,Dany'i öldürecek.Drogo Jon'u yakacak ama Jon yanmayacak çünkü o bir Targaryen ve demokrasi benzeri bişey getirecek Westeros'a.

  • Doğu Aktaş
    Doğu Aktaş 2 aylar önce

    Yorumlar genel olarak güzel ama savaş zamanı unsolidlerin ve kuzeyli askerlerin mantık çerçevesinde düşünüp hareket etmesini beklemek oldukça saçma. Adamlar savaşta sonuçta. Sen evdeki odada bir karafatma görsen adrenalinin kaç kart artarken, savaşan adamın savaş sırasındaki psikolojisini dusundugunde yaptığı seyleri anlamak bu kadar zor değil. Orada toplu bir tecavüz söz konusu değil sonuçta 1-2 münferit durum var. Piyon olan adamdan Gandalf ya da Yoda olgunluğu bekleyemezsin. Belki adam abazaydı ve 2 saniye önce ölümle burun buruna geldi. Beş dakika sonra ölebilirim hissiyatıyla ve yağma psikolojisiyle gozune kestirdiği bir hatuna saldırdı. Bunlar savaş sırası olması çok şaşırılmayacak vakalar

  • Buket Z
    Buket Z 2 aylar önce

    www.change.org/p/hbo-remake-game-of-thrones-season-8-with-competent-writers?utm_content=clsharecopy_15409786_en-US%3Av5&recruited_by_id=c8784e90-77be-11e9-ba46-e51ea4d8d75b&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=psf_combo_share_initial imza kampanyası

  • Godric Gryffindor
    Godric Gryffindor 2 aylar önce

    mis gibi bölümdü siz bok atıyorsunuz. bu bir klişemidir abi ya. her dizinin son sezonunu eleştirelim racon böyleymiş. bu mudur eleştirmenlik. mis gibi de bölümdü harikaydı. hadi ordan be.

  • Godric Gryffindor
    Godric Gryffindor 2 aylar önce

    kardeş öksürmeyeceksen izliycem yoksa kapatıyorum.

  • Caner
    Caner 2 aylar önce +1

    CS yoksa bunu konuşmanın anlmıda yok.yürün gidin la.

    • Caner
      Caner 2 aylar önce

      @Furkan Örs Nasıl bir işszlik la bu.Boş yapma da işine bak 😂 Bir sürü anlamsız şey yazmışsın zaten üşenmeyip.

    • Furkan Örs
      Furkan Örs 2 aylar önce

      Video senin değil ve kimin neyi kimle konuşacağına da sen karar vermiyorsun. Daha konuştuğu dili yazamıyor, burada millete atar yapıyor. İlkokula geri dön hahaha

    • Caner
      Caner 2 aylar önce

      @Furkan Örs Bu seni lgilendirmez.İstersem götümle yazarım.Benim yorumum benim kurallarım.

    • Furkan Örs
      Furkan Örs 2 aylar önce

      Türkçe bilmiyorsan yorum yazmanın da anlamı yok. Yürü git.

  • Devran 2306
    Devran 2306 2 aylar önce

    Final sezonu gerçekten vasat ve beklebenin altındaydı..

  • Harun ogl
    Harun ogl 2 aylar önce

    Game Of Thrones sonu izleyenlere bırakılan 7 sezonluk harika bi dizidir.

  • wovty
    wovty 2 aylar önce

    bomboş goy goy yapmışsınız.

  • Merve Kurt
    Merve Kurt 2 aylar önce

    Yara vardı o noldu?

  • zülfikar çakmak
    zülfikar çakmak 2 aylar önce

    Ya benimsiniz ya toprağın dedi yaktı okadar

  • Enver Uçar
    Enver Uçar 2 aylar önce

    Ben bu son bölümün Bran'ın görüsü olduğunu ve Jhon kardeşlerine sırrını açıklarken bizden gizlenen sahneye döneceğini düşünüyorum.(çok Ameerikın gelebilir ama olabilir)

  • Serkan Duzen
    Serkan Duzen 2 aylar önce

    game of thrones 10000 yıllık bir döngü olabilirmi

  • espor egitim
    espor egitim 2 aylar önce

    Dikkat dikkat...kings landing de kadin sürücü var.

  • hüseyin deniz
    hüseyin deniz 2 aylar önce

    Siz izlemeyin

  • B Q B
    B Q B 2 aylar önce

    Eğer Dany'yi, Tyrion öldürmezse veya ölümüne katkı sağlamazsa Varys'in ölümü tamamen gereksiz ve saçmalıktan ibaret olur. Lord Varys daha önce Westeros'ta öldürüleceğini anlayınca Dany'nin yanına kaçmıştı burada yine kaçma imkanı vardı fakat kaçmadı çünkü eğer kaçsaydı Tyrion bundan hoşnut bir şekilde Dany'ye itaat etmeye devam edecekti. Varys öldürüldü ve şimdi Tyrion'un aklına bir şey soktu; "Ya haklıysa", e Tyrion düşünecekti ve düşündüğüne inanıyorum son yaşananlardan sonra Tyrion artık eskisi gibi bir kral eli olamaz ki Dany, Tyrion'a; "Bir daha hata yaparsan, bir daha yapamayacaksın" dedi Tyrion düşündüyse yapılması gereken şeyin bir hata olmayacağını anlayacaktır. (Bu arada Varys'in ölümü, bölümde beğendiğim tek olaydı tabi o da bir koşula bağlı)

  • sezgin öztürk
    sezgin öztürk 2 aylar önce

    Bence gayet güzel bölümdü... boş yapmayın

  • Bahadır ışık
    Bahadır ışık 2 aylar önce +1

    lord varys küçük kızla yemeklere zehir attırıyordur ve o yüzden Daenerys yemek yemiyordu. Buda idamına etkili.

  • Burak Yaşlı
    Burak Yaşlı 2 aylar önce +1

    Bence çok tepkilisiniz , Kadın bütün çarkı yıkıcam dedi , yeni düzen için var olan bütün yapıyı yakmalısın yıkmalısın son bölüm izlemeden gömmeyin bence .

  • Fatih
    Fatih 2 aylar önce

    Demek trend ha... Bozdunuz az önce

  • Vehbi Köksal
    Vehbi Köksal 2 aylar önce +3

    Kadının yaptığı gayet normal bence 7 sezondur taht için uğraşan kadın tahtının sarsıldığını görünce yapması gerekeni yaptı herkese gücünü gösterdi.Jhon Snowun tahtta hakkı oduğunu biliyor yapması gerekeni yaptı. Missandei fasa fiso önemli olan taht .Siz geçen 7 sezonu takmadan yorum yapıyonuz.

  • Kamil Kamil
    Kamil Kamil 2 aylar önce

    Bence dany kalesine geri çekilecek tahtı jon a bırakacak

  • Ebru Şanlı
    Ebru Şanlı 2 aylar önce

    içimdeki deanerys aşkı yerle bir oldu

  • Aşıklar Mekanı
    Aşıklar Mekanı 2 aylar önce

    Ağa aslında sezonun başında zaten jondan aryaya herkesin mezarı hazırdı. Ki intsgram hesaplarından görüldüğü üzere zAten aylar önce north diziye veda etti. Geriye kalacak tek şey sizide şaşırtacak ama beni asla :) Lanister cüce tahta oturacak bu kadar basit. Bir tyrion lanister sözünü hatırlatalım.
    "Mümkün olduğu kadar çok sayıda insan tanımaya çalışıyorum. Hangisine ihtiyacın olabileceğini asla bilemiyorsun."
    Ki zaten başından beri ailesine yardımı dokundu en son konuşmasında özel olarak geçen kimse bilmiyor ama tek bir gerçek tahta oturacak olan kişi güç değil zekaya sahip olmalı buda tyrion lanister düşünün bi :)

    • Black white
      Black white 2 aylar önce +1

      @Aşıklar Mekanı Bron her şey bittiğinde geri geleceğim demişti Tyrion a . Tyrion bir yeri vadetmişti ona. Şimdi düşündüm de Tyrion taht a geçebilir. ☹☹☹ Hiç sevmiyorum kendisini de ne boktan bir son olur. Gerçi jon u da Arya yi da sansa yi da bran ı de sevmiyorum. O taht yok olsun isterdim ya da Dany nin zaten o geçsin (sonuçta savaştı ve kazandı _fetih hakkı var- targaryen olmasa bile )

    • Aşıklar Mekanı
      Aşıklar Mekanı 2 aylar önce

      Hatta son kalan tahta iddia eden kişiyi tyrionun suikastçi arkadaşı öldürecek ondan sonra ona bahşedilen high gardeni alacak. Zaten sezon çıkmadan herkesin şaşıracağı bir son beklenmedik olacak diyorlardı ki zayıf kalmış umarım dediklerim çıkmaz.

  • TheDarcraiden
    TheDarcraiden 2 aylar önce

    Dany dönücek zaten geriye Essos a...

  • miro tankian
    miro tankian 2 aylar önce

    oooooo geekyapar'a trend'te karşılaştım helal

  • CEM OKUR
    CEM OKUR 2 aylar önce

    benim teorim jon dany öldürecek, arya ise dany yüzünü kullanarak ben tahtı jona bırakıyorum diyecek olay kapancak

  • Feroo Falan
    Feroo Falan 2 aylar önce

    Tamam atın suratimiza boku okay tek isteğim şu bölümden arya en sonda listesine dany i ekleseydi be

  • Umut Can UYGUN
    Umut Can UYGUN 2 aylar önce

    Daenerys bence delirmedi ya da depresyon da falan olduğu için bunu yapmıyor. Ben hala bu dizinin writer takımına güveniyorum şöyle ki; Daenerys zaten başına geleceklerinden haberdardı bir yerde iki yönetim olamaz. Rhaegar namı değer Jon Snow'un daha iyi bir yönetici ve hükmetme hakkının erkek olmasından dolayı daha önde olduğunu Daenerys kendiside biliyor ki neredeyse sezonun başından beri bu sırrın duyulmaması gerektiğini özellikle Sansa'ya söylenmemesi gerekildiğini Daenerys, Jon Snow'a tembihlemişti fakat Daenerys'in kendisi Jon Snow'u gerçekten tanıyor ve ne olursa olsun ailesini çok üstte tutan bir "kuzeyli" ve "saf" biri olduğunu biliyordu. Sansa Tyrion'a söyledi Tyrion İLK BAŞTA VARYS'E GİTTİ, Varys belli notlar ve mektuplar hazırladı ki bu mektuplar Lordlar'ın bilgilendirilmesi için kullanılacak olan bir çeşit Daenerys'in taht davasının Kraliçe olmasını bitirecek bir hamleydi çünkü özellikle kuzeyde bu duyulduğu andan itibaren Daenerys'in hükmü son bulacak herkes yeminini Rhaegar için yapacaktı çünkü Daenerys'in dediği gibi onlar Rheager'ı seviyor, Daenerysten korkuyorlardı.
    Yani Daenerys her şeyin farkındaydı planlar yapılmış, Jon Snow Kraliyet'in başına geçmek için sadece tek bir engel kalmıştı onun Daenerys'e olan aşkı. Bunun içinse Daenerys çok bilinen o eski Targaryen hastalığı bahanesini kullanarak tüm nefreti ve korkuyu kendi üzerinde topladı herkesin ondan nefret etmesini ve korkmasını sağlayacak olan mükemmel bir şey yaptı, çanı duymasına rağmen binlerce masum ve masum olmayan insanı katletti. Bu sayede ise Jon Snow yani Rheager Targaryen'in ona sevgisi korkuya ve nefrete dönüşecektir ve bu deliliği duyan herkes onun delirdiğini bir çeşit yakma hastalığına yakalandığını ima edecektir yani Jon Snow'un Kral olması için önünde hiçbir engel kalmadı ve bu bölüm olan her şey tam anlamıyla Daenerys'in kendini Jon Snow yönetimi için feda etmesiydi. (Temennim böyle bir son olmasıdır.)

  • Egecan Özcan
    Egecan Özcan 2 aylar önce

    ÇÖP

  • Emir Kılınç
    Emir Kılınç 2 aylar önce

    Bence kitapta stannis tahta çıkacak :D

  • kaan bayulken
    kaan bayulken 2 aylar önce

    ekmek parası dahi olsa, koca koca adamların ergen muhabbeti yapması üzücü be.

    • Furkan Örs
      Furkan Örs 2 aylar önce

      Adamlar bunu ekmek parası için yapmıyor. Hepsinin normal hayatta başka meslekleri var.

  • fenomelite keleti
    fenomelite keleti 2 aylar önce +1

    Varys zehirlemeye çalıştı. Hatta yemek yemiyor vs diye konuşmalarının sebebi oydu.

    • Melike Çolak
      Melike Çolak 2 aylar önce

      Hatta vayrsı öldürmesinin sebebi jona göz dağı vermekti bence

  • NCC1716
    NCC1716 2 aylar önce

    Dizi şu bölüme kadar gayet gerçekçi olarak devam ediyor. Aradaki ruh atlamaları bizim kaçırdığımız nüanslar sadece. Dizinin iyi bitmesine de gerek var mı bilemedim. Benim için dizi zaten eddard stark'ın idamı ile bitmişti. Bu kadar takip etmemiz tamamen bizim dangalaklığımız.

  • Banu Gümüş
    Banu Gümüş 2 aylar önce

    Finalle ilgili yarı ütopik yarı gerçekçi tahminlerimi yapıyorum.. Tyrion için idam kararı verilecek. Fakat Jon Snow idam gerçekleşmeden, Dynaerys'i öldürecek.. Arya Dynaeryrs'in yüzünü giyip ejderhaya binecek.. Jon'la kuzeye dönecekler.. Tyrion tahta geçecek..

  • Xacorpy
    Xacorpy 2 aylar önce

    Bence güzel askerler yanarken içimin yağları eridi hele siviller yanarken kalkıp kolbastı oynadım merhamet yok! 🐉

  • Eren Erzi
    Eren Erzi 2 aylar önce

    Şaşırmamak lazım. 6. Sezon da meerende tyrion ile kızıl rahibe nin konuşması vardı. Orda kraliçenin binlerce kişiyi yakıp kül edeceğini ve yeni bir medeniyet inşaa edeceğini söylemişti Rahip.

  • Zafer Mutlu
    Zafer Mutlu 2 aylar önce

    Göze göz. Esir alınmış misandei nasıl idam edildiyse, esir alınmış bir şehir de böyle yakilir. Senaryo mantıklı. Misandei olayı bardağı taşıran son damlaydi.

  • dark barbosa
    dark barbosa 2 aylar önce

    Game of thrones un önceki dönemlerindeki olaylarının bir dizisi çekilebilir mi? Robert'in kral oluşunu veyahut Aegon, Rhagar dönemini anlatabilecekleri yönün de söylentiler var mı ?

  • Yigit Guzel
    Yigit Guzel 2 aylar önce

    abi sen onları anlı şanlı türk ordusuyla niye karıştırıyorsun dedi ya khadjhadgjda

  • Zeynep Cassiopeia
    Zeynep Cassiopeia 2 aylar önce

    önceden saçmalamaya başlamışlardı şimdi noktayı koydular kaldı bir bölüm güzelim dizinin içine edildi ve bitecek

  • Emir Arslan
    Emir Arslan 2 aylar önce +1

    Söylenecek söz çok ama kısaca
    "Dizi çöp"

  • Ben Deniz
    Ben Deniz 2 aylar önce

    VİDEODA SES SORUNU YAŞAYAN VAR MI

  • HEARTLESS KiNG ™
    HEARTLESS KiNG ™ 2 aylar önce +1

    *Ya niye anlamıyosunuz ki,Khalesi jon un kim olduğu ortaya çıktıkan sonra tahts geçemiyeceğini ve jonla eskisi gibi sevgili olamıyacağını anladığı için bu yıkımı yaptı.Zaten dizinin en baştan beri işlediği iyi,kötü be hırs gibi duyguların ve herkesin bir yerde kusursuz olmadiğını anlatıyo.Uyandırıyım son kez dizinin adı TAHT OYUNLARI*

  • Hasan Sertan
    Hasan Sertan 2 aylar önce +1

    bence dany nin bu bölümde yaptığı katliam iyi oldu tüm izleyenlerin istediği gibi oldu o da ejderha nın yaptıkları. sırf ejderha için izleyenlerin sayısı oldukça fazla

  • Hasan Sertan
    Hasan Sertan 2 aylar önce

    dany i arya nın öldürceğini bu bölümde anlamış olduk

  • Aslışah ATA
    Aslışah ATA 2 aylar önce +1

    Jon: Aman ağzımızın tadı bozulmasın Dany Hanım

  • Onur Bulduk
    Onur Bulduk 2 aylar önce +1

    Dizi bize hep Jon'un herkes tarafından çok sevildiğini verdi, bu bölümdeyse Jon'u kendi askerleri bile takmadı, çok saçma. Orada bir Robb olsa kıçlarını tekmeleye tekmeleye askerleri Winterfall'a kadar sürerdi. Jon aptalın biriymiş.

  • Muhammet Ali Candan
    Muhammet Ali Candan 2 aylar önce

    aaaa ct "merhaba geekler" diye başlamadı bu sefer ohaa :D baya etkilenmiş laan

  • SMOKE WEED EVERYDAY
    SMOKE WEED EVERYDAY 2 aylar önce

    Nasıl olsun isterdiniz Game Of Throns'u herşey beklediğimiz gibi mi olsun,boş yapıyorsunuz

  • Kemal Alp
    Kemal Alp 2 aylar önce

    Yani şu bölümü izleyip sıkıldım diyen net maldır. Tamam beklenmedik ve gereksiz bir katliam yaptı Dany ama zaten adamlar 8 sezondur şaşırtıyor izleyiciyi yani olayları bu. Boşu kesin de destansı dizinin sonunun keyfini çıkarın..

  • Selin Yılmaz
    Selin Yılmaz 2 aylar önce

    Bence emilianın oyunculuğunda sorun yoktu , akışın saçmalığından dolayı oyunculuk yetersiz geliyor

  • Shockvoice
    Shockvoice 2 aylar önce

    Kaç kere dedik vermeyin şuna ehliyet diye!

  • isa akman
    isa akman 2 aylar önce

    varys ölmeden önce yüzsüzlere ve kızıl cadının ekindekılere kuzgunlar ile mesaj göndermiş olabilirmi ? krallıklardan emınız ama ölüm ve ışık tanrısı bu olaya dahil olurmu sizce ilerleyen bölümlerde senaristlerin berbat oldugunu bılıyoruz ama en azından kalan 3 bölüm bişeyler yaparlar mı ters köşe yerine bu ters köşe yapılan olayların altı dolar mı izleyici içten içe neden bu kadar boş bu olayların altı demekten kendini alamıyor.
    2 buyuk düşmanı toplamda yarım saatte harcadılar bıze 2 farklı dany var diyip jhon dany hesaplaştırması izlettirmemeliler yazık olur yani !

  • Ali ERTUNÇ
    Ali ERTUNÇ 2 aylar önce

    Bu diziyi seyreden ve gömmeye çalışan seyircilerin çoğu tahminlerinin doğru çıkmamasından kaynaklı dizinin mantığını kavrayamadıklarından dolayı eleştiriyor bu benim düşüncem tabiki saygı duyarsınız duymazsınız bu dizide olaylar farklı ilerliyor iyi dediklerimizin kötü olabileceği güçsüz dediklerimizin ne kadar güçlü olduğu etkisiz dediklerimizin olayları ne kadar etkileyebileceğini gösterdi bu dizi sevdiğimiz karakterlerin ani ölümleri bir karaktere çok fazla bağlanmamamızı gösterdi bu dizide olayların nasıl ilerleyeceği az çok farklı bir mantık kurarak çözülebiliyor.
    jaime ilk sezondan beri çok büyük bir değişim geçirmedi cerceiye olan aşkının bitmeyeceği zaten belliydi düzelemiyeceği belliydi john snow her zaman iyi niyetli saftirik biriydi tahtla yakından uzaktan alakası yoktu targaryen olması birşeyi değiştirmez son sezonda saftirik olmadı yani baştan beri gördüğümüz saftirik john karakter gelişimini altüst ettiler diyor çoğu kişi de çok az karakterin gelişimi değişti john denaerys jaime cercei brann ve niceleri başta nasılsa son sezona kadar öyle devam etti. Ben mesela arya çok yüzlünün tapınağında eğitime başladığı sezonda night kingi arya öldürecek demiştim, deli kral hikayesi anlatıldığı sezon khalesinin de çıldıracağını biliyordum kaleyi cerceinin başına yıkacak demiştim tahminlerimin çoğu da çıkınca diziyi doğru kavrayabildiğim için mutlu oldum. Son sezon kötü filan değil anlayana. Benim kafamda final için birkaç senaryo var hepsi brannla Alakalı ;
    1-) Brann night king olup herkesi öldürerek Tahta oturacak.
    2-) Brann nightkingin özelliğini alıp king landingdekileri kaldıracak daenerysi delilikten kurtaracak tahta daenerys oturacak.
    3-) Brann warg özelliğini kullanıp drogonu ele geçirecek daenerysin ordusunu yok edicek arya yeşilin gözü drogonu öldürecek kehaneti gerçekleştirecek tyrion daenerysi öldürecek brann tahta oturacak.
    Benim tahminlerim bu şekilde :)
    bu arada kitaplarını okumadım biryerden spolier almadım.
    Bu dizide karakterlere takılmadan tarafsız şekilde izlerseniz daha büyük keyif alırsınız.
    Herkese iyi seyirler.

  • Ertuğrul Konakçı
    Ertuğrul Konakçı 2 aylar önce

    Olabilecek en kaotik son Tyrion başından beri, gemideki bakışından mütevellit en son milleti kırdırıp tahta oturacak. Ama her son artık boş