EFE SHOW #11| REYNMEN,ÇEKİLİŞ,ENES BATUR, ACUN ILICALI, GELECEK PLANLARI, SOSYAL MEDYA GERÇEK Mİ?

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Oca 2019
  • Reynmen'in gelecek planları ne? Enes Batur ile kavgalı mı? Kafalar ile aralarında sorun mu var? Sosyal medyadaki hesaplarımız gerçek kişiliklerimizi yansıtıyor mu?
    Efe Show'un 11. bölümünde Reynmen yani Yusuf Aktaş ile beraberiz. Birçok konuda içimizi döktüğümüz, merak edilen tüm sorulara cevap bulduğumuz yeni bölümde oldukça iddialı açıklamalarda da bulunduk.
    Çekilişe katılmak için;
    1- bit.ly/2SLKqIq Mugo İstanbul hesabını takip etmek
    2- bit.ly/2SLKqIq Mugo İstanbul hesabına DM üzerinden "Çanta istiyorum" yazmak.
    *Fake hesaplar kabul edilmeyecektir, lütfen esas hesaplarınızdan şartları gerçekleştirin.
    Çekilişi kendi instagram.com/efeuygac/ hesabımdan paylaşacağım.
    Yeni videolarımdan anında haberdar olmak isterseniz kanalıma abone olabilirsiniz:
    goo.gl/E3rUAy
    Efe Uygaç Instagram; instagram.com/efeuygac/?hl=tr
    Efe Uygaç Twitter; twitter.com/efeuygac?s=08
    Videolarım; bit.ly/2CAdHkc
    Her hafta, çarşamba günleri, saat 18:00'da sizlere uğramayı planlıyorum. Siz de durum nedir, müsait misiniz?
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 2 911

  • Efe Uygaç
    Efe Uygaç  5 aylar önce +728

    Diğer Efe Show'lardaki gündem konular ve mükemmel konuklar için sizi şuraya alalım: trclips.com/p/PLrqLOk4GoUh-Y-0rgsmk8PqUrDMWYTWFf

    • EOD BEY.
      EOD BEY. 3 aylar önce

      Efe Uygaç way aw enes barur çatur çutur abim 9.6 da kalmış aw dıjdıdushsos

    • Yusuf Saygı
      Yusuf Saygı 4 aylar önce

      Vasıfsız obje

    • BURJUVA GVNG
      BURJUVA GVNG 4 aylar önce

      Oğuzhan Uğur

    • Yasin Baygin
      Yasin Baygin 5 aylar önce

      Delimine konuk et reis

  • H4D!`AuReY
    H4D!`AuReY 8 saatler önce

    11:42 deki söylediğinin herşeye katılıyorum ben de aynı şeyleri düşünüyorum

  • Seher Emre
    Seher Emre Gün önce

    En çok izlenen Efe show neden acaba😘

  • Nesibe Yaşar
    Nesibe Yaşar 4 gün önce +4

    Reynmen ben =yay burcuyuz
    Berkcan ablam =ikizler
    Bizdw anlaşamiyoz ama idare ediyoz...
    not: ilginç bir olay gercekten

    • mert
      mert Gün önce +1

      Bende yay burcuyum

  • Çay Kolik
    Çay Kolik 8 gün önce

    Cok eglendim valla

  • Erva Arslan
    Erva Arslan 10 gün önce

    Marulkafa gelsin

  • aysun sarıkaya
    aysun sarıkaya 13 gün önce

    ya sen o kadar tatlı bi insansın ki kafalari kotulemedin kendini yuceltmedin sana bayılıyorum yaptığın kazandığın herşeyin en iyisine layıksın benim canım 💘💘💘

  • Fatma Bağar
    Fatma Bağar 15 gün önce

    0=16 efe elinin ne işi var orada 😂😂😂

  • Yiğit Kılıç
    Yiğit Kılıç 16 gün önce

    Reynmen o sakallar ne amk isid militanı gibi

  • Şeyma Demirel
    Şeyma Demirel 16 gün önce

    Bu adam çok haklı

  • Şeyma Demirel
    Şeyma Demirel 16 gün önce

    Helal lan

  • Stitch Kız
    Stitch Kız 17 gün önce

    burası televizyon mu küfürleri niye bipliyonuz anlamıyom ya 😂

  • Sedanur Ertaşkın
    Sedanur Ertaşkın 20 gün önce

    Evet konuğunun ağzının içine bacak atılmaz yok yakışıksiz diğer tarafa at o zaman

  • İbrahim ÖZLER
    İbrahim ÖZLER 24 gün önce

    reynmaenin ayağındakiler şu an ki ayakkabı moda altın kelebek ama ben hiç sevmiyom

  • Ezgi Yıldız
    Ezgi Yıldız 26 gün önce

    çok sell

  • Ferhat Tatar
    Ferhat Tatar 27 gün önce

    Abi reyn,enes ve diger youtuberlara sorsana hangi partiye oy kullaniyolar.?

  •  28 gün önce

    Sen hep kazan hakediyor seni çok seviyorum reymen

  • emrullah gokce
    emrullah gokce 28 gün önce

    Kral

  • mavera zehra
    mavera zehra Aylar önce

    Sivas tayfa ajskkdf

  • İREM ESMA YAMAN
    İREM ESMA YAMAN Aylar önce

    biz seni böyle seviyoruz

  • mehmet kaya
    mehmet kaya Aylar önce +1

    bu yutuburların hepsi ha bitanesi deyil takipcilerimiz bize böyle böyle diyor diyolar enes baturu çekemiyonuz kamarosunu milette vermeliymiş amq çocuk haklı ama 9 milyon takipcisi var diyosun efe uygaç hangi birine versin çocuk demi diyon 1. si 9 deyil 10 milyon bence enes batur size buraları bırakmadıgı için çekemiyonuz bence siz bunu kendinize yedirin anladın mı ?

  • Ela Göktekin
    Ela Göktekin Aylar önce

    Efe abi nolur yuvarlak gözlük denermisin 👓

  • Sıla Şahin
    Sıla Şahin Aylar önce

    Yaa o bu deyil de reymen in arkasında kocaman bu aile varken kimse reymen i bitiremez😎😘😍

  • elo ş
    elo ş Aylar önce +1

    acaba yusufunda ayakkabısı çakma mıdır sjsjsjgssvggjsj

  • Başak Toprak
    Başak Toprak Aylar önce +5

    Merhaba arkadaşlar benim adım Efe Uygaç kanalımın adı da Efe Uygaç demesi😂😍

  • Emre Boz
    Emre Boz Aylar önce

    18:41 Abi ne güzel konuşuyorsun be

  • Diablo Blood
    Diablo Blood Aylar önce

    😂😂

  • Meryem Üzüm
    Meryem Üzüm Aylar önce

    Yusuf ve Berkcan sosyal medyanın en rahat en samimi ve en iyi ikilisi.

  • Meryem Üzüm
    Meryem Üzüm Aylar önce

    Biziz'den once 26 videosu var kanalda?

  • Yigit Kaya
    Yigit Kaya Aylar önce

    Derdim olsun 200 milyon

  • Her şey Hakkında Bir şey

    Kendi kendinle çelişiyorsun yusuf mu yoksa reyn mi demeliyim?

  • Tekin Tolmaç
    Tekin Tolmaç Aylar önce

    Ulan Reymen kaypak değil diğerleri gibi Begeyide reymen sayesinde sevdim 👍😊 Efe bu youtubunda senim gibilerw ihtiyaci var aq 👍😂

  • Eylül Değirmenci
    Eylül Değirmenci Aylar önce +4

    Abi sana ve berkcan abiye bayılıyorum..Yiaaa çok seviyorum 😍😍

  • Oğuzhan Demir
    Oğuzhan Demir Aylar önce

    Byaa iee video adam küfür edio ayağa indir die. Indir o ayağa¡:d

  • Elif nur Ömeroğlu
    Elif nur Ömeroğlu Aylar önce

    Kalite👍🏻

  • Benim Dünyam
    Benim Dünyam Aylar önce

    Reyn icin burdayiz agaaa baska bisiy icin degil 😁❤💘💘💘💘💘💘💘💘

  • Sude Taşlı
    Sude Taşlı Aylar önce +2

    Gerçek değil burası tamam mı ?
    Lxodldlpcksxl

  • elif
    elif Aylar önce

    burdan beylere tavsiye: yayılacağınıza bacak bacak üstüne atın daha iyi

  • Nergis Asl
    Nergis Asl Aylar önce

    Yusuf sen adamsın olum bayılıyorum sana

  • Nurgül Çiftçi
    Nurgül Çiftçi Aylar önce

    Baya iyi videoydu

  • Şevval Çağman
    Şevval Çağman Aylar önce

    15:15 efsane 🤣

  • ümit yıldırım
    ümit yıldırım Aylar önce

    10:48 derdim olsun kdjddıdlsmddhdj

  • Melih Solmaz
    Melih Solmaz Aylar önce

    Kral doğru konuşuyorsun ama biraz kibar olsaydın izlerken daha çok sevinirdik ama tek gerçek sensin ha

  • Nisa mücahit
    Nisa mücahit 2 aylar önce

    Sivasın gururu

  • Hanife Buse Özcan
    Hanife Buse Özcan 2 aylar önce

    Dislike atanlar sosyal medyayı gerçek bulanlardır amk

  • Hakan Kara
    Hakan Kara 2 aylar önce

    Reynmen badass olmaya calismis 🤣

  • ÖMER EREN SERT
    ÖMER EREN SERT 2 aylar önce +1

    Aman reyn para bitince çeker bi şarkı videosu daha tmmdır

  • Meryem Üzüm
    Meryem Üzüm 2 aylar önce +1

    -napsin kanka her gün birine mi versin?
    -her gün birine vermesin de... arabayı.
    xbdjdksbdjdjhdvjdkddidbkdjdbdkshd

  • everything for Feride Hilal Akın

    plan yapmıyom dedi Derdim Olsunu patlattı

  • Arda Tiryakioğlu
    Arda Tiryakioğlu 2 aylar önce +1

    Halkın adamı reynmen in ayağındada balenciega var bende buna tilt oluyorum hacı

  • Zehra Solmaz
    Zehra Solmaz 2 aylar önce +1

    Yusuf'da çok küfür ediyor zor olmuştur kesin sansur yapmak için😂😂😂

  • Celal Atay
    Celal Atay 2 aylar önce

    Tam gülecem pip sesi gelio hevesim kaçıo amk

  • AY DEDE
    AY DEDE 2 aylar önce

    mala bak ayaktan bahsediyor kahvede oturur gibi kabakları havalandırıyor yavvşaakkk

  • emine kepür
    emine kepür 2 aylar önce

    Bob Marleyin çok sevdigim bi sözü vardir bir yıldız gibi kayarım hayatından yapacağın teek şey dilek tutmak olur xnsbxnsjsk

  • Raphael Y.
    Raphael Y. 2 aylar önce +2

    En Sevdiğim TRclipsrler ;
    Berkcan Güven
    Efe Uygaç
    Reynmen
    Salih Reyiz

  • küçük kız
    küçük kız 2 aylar önce

    yusuf çok derinden konuşuyosun anlıyorum seni!

  • malik hasanov
    malik hasanov 2 aylar önce +1

    reynmen seni severim hatta bayilirim. ama videonun başinda sen efeye bacağı bacağın üstünden indir saygısızlik die soyledin ama sende orkunun kanaldinda kirliçamaşırlar videosunu çekdiğinizde oyle oturmuşsun.. o nasil olucak kardeşim?

  • Ali Tatlı
    Ali Tatlı 2 aylar önce

    İkizler senin amina koysun piç

  • Nur metin
    Nur metin 2 aylar önce

    Enesin ailem muhabbetti boş geliyor dbbdbdbd

  • Nur metin
    Nur metin 2 aylar önce

    Şu enesin superman gibi davranması mimikleri banada garip geliyor

  • ilhan korkmaz
    ilhan korkmaz 2 aylar önce

    İNCEPTION OLDU AMÇUK

  • Kemal Keser
    Kemal Keser 2 aylar önce

    ÇENEM AĞRIDI AMK ASKFBNAKSFBNASFŞBN

  • Elif Akar
    Elif Akar 2 aylar önce

    Harbi adamsınız

  • OlsunDu
    OlsunDu 2 aylar önce

    Ne kadar amına koydunuz amk.

  • Gürhan Sucu
    Gürhan Sucu 2 aylar önce

    Burası oğuzhan uğur deyil gençler ona göre

  • isa eroğlu
    isa eroğlu 2 aylar önce +1

    ADAMSIN ABİ

  • Arif Kanat
    Arif Kanat 2 aylar önce

    Yusufun ayağındaki ayakkabı 3bin tl

  • Dilay jacko
    Dilay jacko 2 aylar önce +2

    Valla reyne saygım sonsuz, ikinizi de seviyorum. Yolunuz doğru kalsın, desteğimiz sevgimiz sizinle.

  • Meryem Üzüm
    Meryem Üzüm 2 aylar önce

    Berkcani da alıp üçünüz video çekin bu kanala noluurrrr

  • TURGAY NAVDAR
    TURGAY NAVDAR 2 aylar önce

    aktüel kamera da yeni çıkan kameralardan canon un bir serisi

  • Bahar Dinçer
    Bahar Dinçer 2 aylar önce +2

    Reynmen:rahat,rahatlık
    Efe :olum ne güzel konuştun lan

  • Bahar Dinçer
    Bahar Dinçer 2 aylar önce +4

    Reynem iyi hoşta biraz daha fazla vidyo çekse keşke

  • şahin usakli
    şahin usakli 2 aylar önce

    Reklamdan birsey izleyemedik bu kadar reklam Nie para kazanacak derken video atmayı unutmuşsun 😡🤬🤬

  • Nurismyy
    Nurismyy 2 aylar önce +5

    Bidahakine norapellayı çağır ğdöwğemfkvmidöe

  • Айтекин Аскерова

    Reynmen seni cooook seviyoruz❤

  • Bisiklet Çetesi
    Bisiklet Çetesi 3 aylar önce

    Bunu izlerken derdim olsun şarkısının tiktogu çıkması

  • Melisa Özd.
    Melisa Özd. 3 aylar önce +2

    Yusuf'un kameralardan çekinmesi ilk 5 saniyeymis sanirsin 5 cayinda, az sakin 😂😂 cok guzel bir bolumdu simdi izlemem uzdu😋

  • Rüya Aktım
    Rüya Aktım 3 aylar önce +1

    SELİN KİDİL GELSİN

  • turk bozkurt
    turk bozkurt 3 aylar önce

    Saadet teyzesine benzetiyor nedir ya reyn 😂😂🤣

  • Mustafa Demirel
    Mustafa Demirel 3 aylar önce

    Çok mantıklı konuşuyor len

  • İlayda Değirmenci
    İlayda Değirmenci 3 aylar önce

    Oooo sen de olmasan Yusuf'u youtube'da göremicez

  • Aleyna Gümüş
    Aleyna Gümüş 3 aylar önce

    İkizler ahh kdndkdnkdnzkndkxnxknx Yusuf son dönemlerdeki ruh halim

  • merdum giriz
    merdum giriz 3 aylar önce

    vallahi dayı oğlum olsan bu kadar severdim ❤😅

  • Tansu Koper
    Tansu Koper 3 aylar önce

    Efenin koltukta şekilden şekile girdiği nadir videolardan)

  • Eylem Bulut
    Eylem Bulut 3 aylar önce

    Peki sadece Reynmen konuk olunca izlenme sayısının fazla olması Gerçekten Reynmen farkı diyebilirim

  • yağmur karabulak yağmur karabulak

    Ay kurban olim yusuf abiii😍😍

  • GÖKBERK YILMAZ
    GÖKBERK YILMAZ 3 aylar önce

    Adamsın reymennn👍

  • İki Kardeş Officall
    İki Kardeş Officall 3 aylar önce +1

    artık kendi kanalına video çek. nooolur

  • Şeyma Yerişenoğlu
    Şeyma Yerişenoğlu 3 aylar önce

    Kaç yıldır aynı ayakkabı @reynmensamimiyeti

  • Merve-Emre Macar
    Merve-Emre Macar 3 aylar önce

    Süper bir program olmuş 🤗

  • Ceylin AYYILDIZ
    Ceylin AYYILDIZ 3 aylar önce

    #Reynego#

  • Ceylin AYYILDIZ
    Ceylin AYYILDIZ 3 aylar önce

    Bune ego reynmen

  • T A
    T A 3 aylar önce

    Küçük bir uyarı yapmak istiyorum; izleyenlere izlediğiniz için teşekkür ederim demek kendini izlenecek durumda görmeyip ama izleyiciye ne olursa olsun gelmişsin izlemişsin teşekkür ederim e dönüyor videoda da bahsettiğiniz gibi buradaki insanlar sizi izlemek istediği için geliyor bunu zaten siz yapıyorsunuz o sebepten bu klişeleşmiş kalıba hiç gerek yok 🌿

  • kkutsalm
    kkutsalm 3 aylar önce +2

    reyn raat takilcam diye tassagini 30 farkli pozisyondan gosterdin.

  • Batuhan Erdoğdu
    Batuhan Erdoğdu 3 aylar önce

    Abi şu samimiyetin olmasa var ya çekilecek adam değilsin ama seni seviyorum lan 😂😂

  • Leyla Şahin
    Leyla Şahin 3 aylar önce +5

    Enes Batur konusu açılınca reynmen papağana dönüştü...
    😂😂😂

  • alikerem arslan
    alikerem arslan 3 aylar önce

    4:34 cidden gerçekleşti

  • MUZIK SEVDALISI
    MUZIK SEVDALISI 3 aylar önce

    Rahat olda bu kadar olma amk

  • Selimcan Alp
    Selimcan Alp 3 aylar önce

    Yusuf un bazı mimikleri Taylan Kaya ya benzemiyormu +1