Fenerbahçe Galatasaray Kadıköy'de Neden Kazanamıyor?" İŞTE 5 SEBEBİ #5EBEP

Paylaş
Ekle
  • katma 10 Nis 2019
  • Galatasaray Fenerbahçe karşısında Kadıköy'de neden kazamıyor sorusunu, çevremizdeki Galatasaraylılara sorduk ve aldığımız cevapları derleyip yeni format #5EBEP ile sizlere sunduk.
    Keyifli Seyirler !
    ABONE OLMAYI UNUTMA ► bit.ly/2Tf87ZO
    DİĞER VİDEOLARIMIZ ► bit.ly/2ModPpU
    2. KANAL ► bit.ly/2GMRsYI
    FUTBOL TİŞÖRTLERİMİZ ► bit.ly/2U9pvzg
    INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM
    TWITTER ► bit.ly/2UcZfnX
    ****
    #HastalıkBuFutbol
  • SporSpor

YORUMLAR • 1 373

  • Inan Gogercin
    Inan Gogercin 2 gün önce

    Ya bu hiç iyi anlatmıyor bide bjkye 9 yıl değil 15yıl

  • Met
    Met 3 gün önce

    Ama karanlıkta sahalarında kupayı alıp, güzel kaydık 100 galibiyete değerdi. Nasıl kudurmuşlardı hahahahahahaha

  • Güney Güner
    Güney Güner 9 gün önce

    Sürekli kaybetti diyip durmuşsun videoda. Kaybetmedi, kazanamadı demeniz lazım ben takıldım mesela oraya. Takdir edersiniz ki aynı şey değil.

  • VelhasıL
    VelhasıL 10 gün önce

    2011-2012 Hatırası yeter bize. :)
    Biz adamların evinde Şampiyon olup, kupa kaldırmışız sen hâlâ kadıköy laneti diyorsun. :)))

  • Cihan Aksoy
    Cihan Aksoy 19 gün önce

    Büyük takimlar kazandığı kupalarla anılırlar.
    Küçük takımlar kendini büyük takımlara kazandığı oyunlarla övünürler.

  • Umut Küçük
    Umut Küçük 20 gün önce

    Bjk nin kazanamama serisi 9 değil 14 yıl en son 2005 de kazandılar. Ayrıca selçuğun 30 metreden attığı gol ali samiyende oldu kadıköyde değil. Yanlışım varsa düzeltin

  • Fortnite Mı Dedin ?
    Fortnite Mı Dedin ? 21 gün önce +1

    Büyü Müyü Yok Galatasaraylılar Avutmayın Kendinizi ✊👊💛💙🏆

  • buraj Özdinc
    buraj Özdinc 28 gün önce

    4:37

  • Abdulkadir Türüdü
    Abdulkadir Türüdü Aylar önce

    bunun sebepleri basit. abi çok çok iyi oynuyoruz o maçta bazen direkler bazen kaleciler bir şekide yemiyorlar hatta herkes bilmezde 6-0'lık maçta Galatasaray cidden çok iyi oynarken 6 yedi. yani Galatasaray kötü oynadığı için değil çok iyi oynadığı bir maçta 6 yedi ve bunun psikolojik baskısını taraftar bir türlü atamadı. daha sonra çok rezil oynadığımız maçlarda kaybettik ancak özellikle 2002-2012 arasında iyi de oynasak kötü de oynasak zaten kazanamayız bari berabere kalsak diye gittik kadıköye. bizi bu psikolojiden kurtaran maç ise 2-2 biten ve baros'un direkten dönen topu ile serinin bitmediği maçtır. o maçta da iyi başladık ama şanssız bir şekilde alex ve sow'un bireysel becerisi ile maç bir anda 2-0 oldu herkes ikinci bir 6-0 vakası beklerken ikinci yarı isyan eden bir takım vardı. bu takım sayesinde evet kadıköyde kazanabiliriz inancı geldi. gerçi 6 senedir çok fazla kaybetmesekte -yanlış bilmiyorsam 2 kez kaybettik- galibiyete yakın olan hep biz olduk işte 0-0 biten derbide maicon'un direkten dönen topu gomisin kaçırdığı gol tolga'nın kaçırdığı gol en son 1-1 biten maçta adamlar resmen hakem sayesinde kurtuldular. yani hiçbir fenerli kardeşim boş yapmasın o maçta hakem topala kırmızıyı verse eljifin golündeki faulü vermiş olsa o seri bitecekti. 6 senedir kadıköyde kazanmaya yakın taraf hep biziz elbet bu seri bir gün son bulacak. dediğim gibi o 6-0'dan sonra ki 10 yılda hiç kazanmaya inanarak gitmedik hep 6'dan fazla olmasın diye gittik. hatta bilen bilir o 6'dan sonra bir 4-0'lık maç var. bak bu maç fener bizle dalga geçmeye çalışmasa 8 de olurdu 10 da olurdu o derece rezil bir maçtı.

  • Egehan Çetin
    Egehan Çetin Aylar önce +1

    Stad okunmuş sshaklsskhsj

  • Michael Jackson
    Michael Jackson Aylar önce

    Kadıköyde kazanmak çok mu önemli gerizekalılar.Her sene annelerini sike sike şampiyon oluyoruz neyin kafasındalar.10 yıldır şampiyonlar ligine katılamayan takımla mı uğraşıcaz gidip bayernden 6 yiyen gerizekalılar

  • Baris Aras
    Baris Aras Aylar önce +1

    GALATASARAYLILAR:"FENERBAHÇEYİ KADIKÖYDE YENECEĞİZ!"
    FENERBAHÇELİLER:"GELİN DÜĞÜN İÇİN ACELE EDİYORSA HAMİLEDİR!" 🙅

  • Ahmet Bayir
    Ahmet Bayir Aylar önce

    4:09 14 seneee

  • Umut KARACA
    Umut KARACA Aylar önce

    Fenerbahcenin tek Teselli kaynagi Galatasaray galibiyetleridir. Hatta sampiyonluktan bile onemlidir onlar icin. bunca yildir her Turlu ustunlugu Galatasaraya kaptirmislar ustune birde ic sahada yenilirlerse bunu kimseye izah edemezler taraftarlari Stadi terk edip maclara gitmez.
    Galatasaraya gelince Kazanmak icin degil Futbol oynamak icin giderlerse Kazanacaktir. Ama buna ne Taraftar nede Basin izin vermiyor kazanma baskisini yukledikce yukluyorlar.

  • Fener 4848
    Fener 4848 Aylar önce

    Cünkü ezikler

  • JadoLive- Eren
    JadoLive- Eren Aylar önce

    4:31 gs linin eline bakın asdasdasdasd

  • Muhammed Çetiner
    Muhammed Çetiner Aylar önce +2

    Hay mk tüm gs liler : adamlar orda iyi hiçbir fenerli de çıkıp demiyorki hakkımızla berabere kalmadık

    • Şükrullah Sağlam
      Şükrullah Sağlam Aylar önce

      @Muhammed Çetiner ne dediğini tam anlamadım ama maç maç bakmaktan ziyade daha geniş açıdan daha genel bir şekilde düşündüğün zaman sıkıntılar ortaya çıkıyor

    • Muhammed Çetiner
      Muhammed Çetiner Aylar önce

      @Şükrullah Sağlam tamam ben niye seni tatmin ediyorsam sana soruyom hangi maçlar şaibeli

    • Şükrullah Sağlam
      Şükrullah Sağlam Aylar önce

      @Muhammed Çetiner Ben galatasaraya bişey mal etmiyorum ama galatasaray ın son şampiyonluğu bana inandırıcı gelmedi tatmin olmadım öyle söyleyim birşeyler yanlış gitti kendini kandırma bence sende

    • Muhammed Çetiner
      Muhammed Çetiner Aylar önce

      @Şükrullah Sağlam kardeşim hangi maçlar hakem bizden yana oldu ben bi tane diyem rize birde lütfen şu şarkıyı dinle rica ediyorum ismi Kupa bizim müzemizde

  • Burak Yildirim
    Burak Yildirim Aylar önce

    İkinizin de yaptığı videoyu izledim. Diğer arkadaş ben realist yaklaşıyorum kisvesi altında saçma sapan yorumlarda bulunmuş. Bir de 17 dakika uzatmış insanı bayan bir şekilde. 10 dakikada hem realist hem de objektif şekilde, bilmediği konular hakkında konuşmadan işini yapmışsın. Helal olsun

  • Ja Mo Wasnn
    Ja Mo Wasnn Aylar önce +3

    Biraz objektiv olun herseyi neredeyse sansa bagdastirmissiniz.

  • yusuf doğru
    yusuf doğru Aylar önce

    Gelenek biter

  • babakar 33
    babakar 33 Aylar önce

    Fenerbahçe nin ruhu Kadıköy ile birleşince yenilmez bir güç oluyor

  • ozan ARSLAN
    ozan ARSLAN Aylar önce

    Galatasaraya yenilmemekle övünmeniz bile en büyük olduğumuzun kanıtı trabzon da konyayı 10 yıldır deplasmanda yenemiyor kim daha buyuk en son mac nasil kaybetmediginizi herkes gordu hakemli 6222 cocuklari beraberlige sevinenin anasini 6222

  • Adolf Stalin_22
    Adolf Stalin_22 2 aylar önce +1

    "Yenmesekte olur" diyen gslilerin bahaneleri öyrenilmiş çaresizliğe dönüşmüştür. onyekuru gol attığında her kes şampiyonluktan değil de büyünün bozulmasından bahs ediyordu. Maçı kahvede izledim "sonunda yeneceğiz" "20 yıllık hasret sona eriyor" "artık bizim de Kadıköy galibiyetimiz var" "hala inanamıyorum" gibi sözler duymuştum. Şimdi her yıl izleyip galibiyet beklerken yeniliyorsunuz. Sonra da "küçük takım büyük takımı yenmekle övünür" diye kendinizi avutuyorsunuz. İster kabul edin ister etmeyin abi büyü falan hikaye yenemiyorsunuz işte. Zorlamı yeneceksiniz? YENEMİYORSUNUZ. kabullenin artık. Fenerbahçe taraftarının önünde yenilmiyor. Demekki siz stadınızda Fenürliler kadar destek veremiyorsunuz. Çünki 1yıl olur 2 yıl olur en fazla 5yıl olur. 20 yıl nedir? Niye kabullenemiyorsunuz?

  • Sanal Gamings
    Sanal Gamings 2 aylar önce

    BU NE BİZDE ENİ SENE İSŞTE NE YARRAMsa

  • Mf Oyun Merkezi
    Mf Oyun Merkezi 2 aylar önce

    Hep kaybediyor deme bare MK berabere bitincede mi kaybetmiş sayılıyo

  • liglerin efendisi 1905
    liglerin efendisi 1905 2 aylar önce

    bi 3 puanlık maçı inat edip hırs haline getiripte tüm duygusallıgınla yüklenip yılların verdiyi ezikligi bir anda kenara atıp tüm azminle baskı uygulayıp gerek maddiyen gerek maneviyen arzulayıpta ne olursa olsun önce yenmek yenemiyorsanda yenilmemek adına elinden geleni yaptıktan sonra gs deyil seni o stadda barselona yenemez örnekmi mençester utd türkiyede hangi türk takımının sahasına geldiyse eli boş döndü çünkü türklerin duygusal anlamda nekadar baskı uyguladıklarını iyi biliyorlar ve herseferinde yenilip gitmiştir türkiyeden gs de kadı köye hergeldiginde tıpkı mençıstır gibi bu duyguları fb de gördügü için baştan kaybeden takım oluyor piskolojikmen yani fb için kadı köyde gs ye yenilmek dünyanın sonu adeta not bir şeyi çok istersen olurmuş

  • Furkan Selim Karkın
    Furkan Selim Karkın 2 aylar önce

    4:34 ele bakın aklushdhbfohgoyucyhgsdk

  • taco killers3
    taco killers3 2 aylar önce

    Lan bütün medya Fenerbahçe düşmanı

  • taco killers3
    taco killers3 2 aylar önce

    Fenerbahçe kırılmıyor çünkü alehine hakem hatası yapılmaya alışık

  • taco killers3
    taco killers3 2 aylar önce

    20 oldu

  • cukufik
    cukufik 2 aylar önce

    anlatıcıyı değiştirseniz daha izlenilir olacaktır.

  • Iron Man
    Iron Man 2 aylar önce

    Ne 9'u Beşiktaş evimizde 15 senedir kazanamıyor

  • eyüp ensar yörük
    eyüp ensar yörük 2 aylar önce

    bjk 15 gs 20 trabzon 22

  • Mustafa Körük
    Mustafa Körük 2 aylar önce

    lan galatasaray yenemiyoda sanki fener yeniyo hep berabere kalıyolar

  • Hasan Tütgün
    Hasan Tütgün 3 aylar önce

    Abi sana küfür yakışmıyor yaa ...
    ..

  • Pj SoniA
    Pj SoniA 3 aylar önce +1

    O sahada o kupayı kaldırdık ya 50 yıl yenemesek umrumda olmaz Sahasında kupa kaldirdiğimın çocuklari Mayıslar bizimdir Kadıköy oldu karıköy Dünyaya rezil oldular 10-0 yenilseler daha az rezil olurlardı 🙃

  • Gülçin Mlu
    Gülçin Mlu 3 aylar önce

    💛💙💛💙💛💙

  • Sessiz Sinema
    Sessiz Sinema 3 aylar önce +1

    4:31 de lines el hareketi çrkiyor

  • Oguz Yılmaz
    Oguz Yılmaz 3 aylar önce

    Gelecekten geliyorum fb 1 gs 1 dk 13 maç kaç kaç biter

  • Ramazan Çıtlak
    Ramazan Çıtlak 3 aylar önce

    Kadıköy'de acıların çocuğu olmak
    😂😂😂

  • ReveluvSab
    ReveluvSab 3 aylar önce

    Galiba biz Fenerbahçeliler ve Galatasaraylılar Hiç anlaşamayacağız.

  • Metin Ahmet
    Metin Ahmet 3 aylar önce

    aglatcan bizi be orospu cocugu

  • Onurcan Arslan
    Onurcan Arslan 3 aylar önce

    Tamam 6saray lı evlat

  • Cemile ARSLAN
    Cemile ARSLAN 4 aylar önce

    Bence Fenerbahçe daha iyi bence

  • Futbol Warrior
    Futbol Warrior 4 aylar önce +4

    Ulan baroşun son saniyede kaçırdığı pozisyon Burağın topunun
    Sekmesi bunlardami tesadüf tek sebep Yusuf Fahir Babadır :D

  • Abdullah Baş
    Abdullah Baş 4 aylar önce

    Fahri baba koruyor. Diye diyor insanlar Birisi Fenerbahçe nin stadyumunu koruyor

  • mert öztürk
    mert öztürk 4 aylar önce

    Ayrıca Fenerin kalecisi yok diyenler olmuş kaleciniz vardı ağlamaya gerek yok maç başı sakatlandı iyi araştırın.

  • mert öztürk
    mert öztürk 4 aylar önce

    12 Şubat 1911 tarihinde oynanan maçtaki gollerin dördünü Celal İbrahim atarken, iki gol Emin Bülent'ten, bir gol ise İdris'ten gelmişti. Celal İbrahim, bu maçta attığı 4 golle Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde bir maçta en çok gol atan futbolcu olmuştur. Fenerbahçe maça 8 Galatasaray ise 7 oyuncu ile başlamıştır. buna ne diyosunuz peki ?

  • Umut Gör Videoları
    Umut Gör Videoları 4 aylar önce

    Tarih 12 Mayıs 2012
    Galatasaray Kadıköy'de Kupa Kaldırdı !!!

  • nodtveidt1
    nodtveidt1 4 aylar önce

    6:07 Selçuk'un 30 metreden attığı gol attığı gol ali sami yendeydi birader. kadıköydeki seriyle alakası yok.

  • Erol Akkus
    Erol Akkus 4 aylar önce

    Arkadaşlar Büyü diye bir şey yoktur sadece mucize diye bırsey vardır oda HZ.MUSA(R.A) tarafından gerceklestırılmıstır eger buyu diye birsey olsaydı haberlede kımın ve nasıl bır buyu yaptıgı cıkardı ve Son olarak Kuran-ı Kerimde Geçerdi...

  • Abcd Efgh
    Abcd Efgh 4 aylar önce

    Sebep çok açık Fener’in Galatasaray’a karşı ikili maçlar dışında üstünlüğü yok ondan abartılıyor ellerindeki tek ekmek almayın ekmeklerini yazıktır ağlamasınlar ayrıca o Kadıköy’de bayrak dikti Ulubatlı souness onu es geçmişsin ayrıca tugay kerimoğlunun Harika bir golü vardı 90lı yıllarda 96-97 olabilir 4-1 yenmiştik Kadıköy’de o maç öncesi Galatasaray yenemez yok öyle bir dünya diyen fb yöneticileri vardı gerekeni sahada vermiştik bunlar hiç konuşulmuyor çünkü yalaka medya Galatasaray’ın tek geride olduğu konu bu kaşır kaşır durur Galatasaray rahat olduğu bir maçı kazanamama gibi bir durum söz konusu bile değil orada medyası fb yöneticileri bu olayı abartarak ellerinden geleni yapıp baskı Altına alıyor bizim gerizekalı elemanları her zaman diyorum orda Galatasaray rahat ve Galatasaray gibi oynasın kazanır az mantıklı düşünün küme düşmüş takımlar bile o Kadıköy’de galibiyet çıkartıyor feneri kevgire çeviriyorlar da koca Galatasaray mı yenemeycek?? Ha ben demiyorum ki fener bizi yenemez elbette yenebilir ikisi de çok büyük takımlar ama bu olay abartılıyor usta DÜNYANIN HİÇBİR YERİNDE BİR TAKIMIN EVİNDE GALİBİYET ALAMADIN DİYE KONU EDİNİLEN BİR TAKIM YOKTUR

  • ali emanet
    ali emanet 4 aylar önce

    Son 15 yil favori gs olarak gidiyor yenmesi gerektiginden. Fener yenilmemek icin oynuyor yenince sevinmesi bundan. Gs feneri yenince pek bisey degismiyor

  • Jon Mcmirror
    Jon Mcmirror 4 aylar önce

    2028 yılından geldim

    7 kişiyle kalan fenere 3-0 yenildiler aq

  • camaroboy1905
    camaroboy1905 4 aylar önce

    cevap cok net ve açık ortada Gsnin fobisi fln yok terimin var ne zaman terim geldi bu fobi başladı hersey johnson un goluyle başladı aslında terimden önce fenere içerde dışarda 4 atıyorduk feneri kadiköyde yabanci bi hocayla yeneriz anca son 20 sene ki maçların yarısında terim vardı

  • enes shehu
    enes shehu 4 aylar önce

    Biz hakemleti kazanamiyoruz

  • erdal akyuz
    erdal akyuz 4 aylar önce

    kaybegmioz ama yenilmiozda yani hep

  • Samet1905 Samet1905
    Samet1905 Samet1905 4 aylar önce +1

    Saçmalıyosun.gs beraberlikle bile şampiyon olup kupa aldı o sahada.bundan neden bahsedemiyorsun

  • Anonymous
    Anonymous 4 aylar önce +1

    Kadiköyde adam napmışsa bizde kazanamıyoruz

  • Ada Pınar
    Ada Pınar 4 aylar önce

    kadikoyde büyü yok