EY ABD, BU KOVBOY FİLMİ DEĞİL

Paylaş
Ekle
  • katma 17 Ağu 2018
  • Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu: "ABD, gerçek dostun kim olduğunu bilmiyor, göremiyor. ABD ile sorunları çok kolay çözebiliriz ama ABD'nin şu anki anlayışıyla değil. ABD bu işlerin kovboy filmi olmadığını görmesi lazım" dedi.
    Fon müziği:
    CVRTOON- goo.gl/ioC8Xj
    Sosyal medya hesaplarımız:
    Twitter: twitter.com/derintanik
    İnstagram: instagram.com/derin.osmanli/
    Facebook: facebook.com/osmanlitorunuYT/

YORUMLAR • 203

  • BiloBey
    BiloBey 24 gün önce

    TÜRKLER Amarikayada Vurdu Osmanlı Tokadını Sıra Kimde Bakalım

  • Ali Demir
    Ali Demir 26 gün önce

    Mevlüt abi sen varya adamsın ADAM
    Helal olsun sana
    Alanya’yı ve Türkiye’yi böyle temsil ettiğin için böyle cesaretli konuştuğun için teşekkürler abi
    ALLAH yardımcınız olsun

  • Ramil Fhg
    Ramil Fhg 29 gün önce

    💸👎

  • Ramil Fhg
    Ramil Fhg 29 gün önce

    Düzdü Qardeşimiz❤💪👍

  • Рамил Мамедов

    Helal R.T.Erdogan

  • pınar_pırıl ve ipek

    💕🌟🌙💕TÜRKİYE İYI BAYRAM GEÇİRMEK DİLEĞIMLE 💕💕🌷🌷İNŞALLAH herşey Türkiyem için hayırlı olsun geleceğimiz 🍀🍀

  • TR
    TR Aylar önce

    Helal olsun Baskanim!

  • Emre Türkdal
    Emre Türkdal Aylar önce

    Teroriz USA israi Bastarde Lügner

  • akanuef Poltert
    akanuef Poltert Aylar önce

    Yediğiniz ekmeğin buğdayı yediğiniz pirinç pilavı bile Amerikadan geliyor. IPhone kırınca Cola dökünce ne oluyor amına godumun malları.

    • OKON
      OKON 29 gün önce +1

      Giydiklerimizden tut, kaldırım boyalarına kadar, kullandığımız telefon hattı bile yabancıların. Ama gel de anlat... 6.5'dan 6.35'e düştü diye bayram ederler.

  • H2O O2
    H2O O2 Aylar önce

    Adam gibi adam Çavuşoğlu

  • firdevs cenneti
    firdevs cenneti Aylar önce

    Onlar bize ne zaman dostluk yapmış.onlar asla dostumuz olamaz.çünkü olmazlar.şunlara dost demeyin bunlar baş düşmanımız

  • nuran baltacıoğlu
    nuran baltacıoğlu Aylar önce

    Başkan abd deyince kul aklıma gelir kov boy deyince de kov gelir

  • jinjabura takahara
    jinjabura takahara Aylar önce +3

    CB Erdoğan’ın “Onların İphone’u varsa, bizim de Vestel’imiz var. Öbür tarafta Samsung var” demesinin ardından; Vestel ürünlerine %17.5, Samsung ise %15 zam yaptı. Yabancı bile, yerliden az zam yapmış! Ne demişler? Akrabanın akrabaya ettiğini, “Akrep” etmez..

  • UĞUR BÖCÜĞÜ
    UĞUR BÖCÜĞÜ Aylar önce

    Tarih çoğrafyaya dar geldiğinde misaki milliye uyanacak

  • DeNTeX
    DeNTeX Aylar önce

    istemiyoruz avrupa birliği döneklik etmeyin bu millet istemiyor

  • kaan kubilay
    kaan kubilay Aylar önce

    ne biçim konuşuyor, amerikan yalakası gibi,akp ye söyleyin bu ağzı bırakmassa bidaha oy vermem.

  • Muhammed Aydin
    Muhammed Aydin Aylar önce

    Allahın düşman dediği sömürgeci kafir ABD ile dost olmak için çırpınanlar, Allah'ın düşman dediğine dost dedikleri için Allah'a apaçık bir isyan ve düşman kesilmişleridr

  • EK 86
    EK 86 Aylar önce

    Ulan allahsız kitapsızlar bırakın bu ABD dostluğunu. KATİL AMERİKANIN yalakası olmuşsunuz Amerika da Amerika. YPG ile yan yana duran ABD ile ne dostluk kurulabilir. Sıfatınıza tüküreyim sizin !!! Amerika ile dost olan alış veriş yapan da katil vatan hainidir !!!

  • Dajsjj Kasap
    Dajsjj Kasap Aylar önce

    Bizim abd ebediyen dostumuz olamaz olmayacak müslümanin Müslümandan başka dostu olmaz kutsal kitabımız

  • Hikmetnuru
    Hikmetnuru Aylar önce

    5,5 trilyon dolarlik borc ve bagimlilik batagindasin... ne papazi, ne kovboy u?

  • TTURKSS empire
    TTURKSS empire Aylar önce

    Farkina olanbirisi varmidi han abd askeri menbic ve tr alakasi aciklama yaparken kameraya ögle bi bakisi vardiki sanki bi derin güc on u takip ediormus gibi heycanlimis pis amerika resmen pisligini televisiona bakarken anladim allah belalari verior insallah

  • zekeriya akdag
    zekeriya akdag Aylar önce +2

    Abi geceleri dolar uzaya fırlatılan roket gibi yükselio sabah sanki o roket türkiye tarafından vurulup doları düşürüyor ama onlar yine atıyorlar ama merak etmeyin onların roketi elbet bir gün biter😁😁😁😁

  • OKON
    OKON Aylar önce +2

    "Amerika'nın sonu geldi" yorumları nedir abi kovboy filmi değil tamam da Cüneyt Arkın filmi de değil ne diyonuz ?

    • OKON
      OKON 10 gün önce

      ABD ekonomisi nasıl batıyomuş? Uzun da olsa kısa da olsa söyle bakalım. Batan biziz. Herşeyin fiyatı git gide artıyo. Ülkenin dağından çıkan suyunun da, ineğin çıkardığı tezeğin de fiyatı artıyo her gün.

    • Onur aydemir, Devlet ebed müddet
      Onur aydemir, Devlet ebed müddet 22 gün önce

      Çin geliyor çin ekonomik olarak abd batiyor uzun uzun yazmiyim ozeti bu.

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      OKON krdeşm ben anlatiyin sen gençsin👶 bilmessin krdeşem şmdi büyyyük oyun🎮 oynandı krdeşm ama özetle RTE🔱 oyunu🎮 bozdu krdeşm çünkü 💪ALLAH CC💪 bizim suribombom👳 krdeşlerimize yaptıımız yrdımları💆 görüp bize qatardan yüklü miktar cash➕💰💰💰 yolladı krdeşm anlatabilyomuym krdeşm amerika🗽 iblis😈 ülkesi olduu için vatan hainlii😈 yapıp dolları💲 ykselttiki ülkemiz btsın👎 güçlü ekonomimiz zayıflasın👎 ve dünya🌎 1 (bir) inciliğinden 2 (iki) nciliğe düşelim👎 ama 🔱GENELKURMAY BAŞKAN CUMHUR REİS PAŞA🔱 büyük resmi🌄 görüp oyunu🎮 bozdu krdeşim şimdi amladınmı krdeşim ardından ABD🗽 borsası 💰çöktü ve yatack yerleri 🏠kaldmadı hepsi sokklard uyuyo💤 krdeşm şuan. dünyadan🌎 haberin yok krdeşm ahaber🅰📺 izle biraz

  • Mehmet DOĞAN
    Mehmet DOĞAN Aylar önce

    Omurgasizlar sizi bizi algilayamaz sayin bakanim. Sonuna kadar mücadele. Bunlara kalsa milli mucaleyi baslatmayip abd bayragi altinda yasamayi secerlerdi. Cumhuriyet vatan millet istiklal bunlar icin birsey ifade etmiyor ne yazikki.

  • Ibrahim Arslan
    Ibrahim Arslan Aylar önce

    Bu milleti bu hale getirdiniz hak etmiyor 5 tankın önüne çıkan milleti askeri ücrete köle ettniz

  • Ibrahim Arslan
    Ibrahim Arslan Aylar önce

    Ne kaldı satmadiginiz doların köpeği olduk

  • Ibrahim Arslan
    Ibrahim Arslan Aylar önce +1

    Milleti kaldırdığınız yeter ya din ile uyuttunuz incirligi kapatın kapatamiyorsaniz millete açıklama yapın madenleri peşkeş çektiniz

    • Namık Horasan
      Namık Horasan Aylar önce

      Ibrahim Arslan Kardeşim Incirlik Amerika Üssü Değil NATO nun ÜSSÜ dur Öyle her Istediginde kapatamazsin. Ne Zaman NATO ya Resti çekersin o zaman Kapatirsin . Biraz Arastir Öyle Yorum Yap Tamammi Kardeşim 🖒

  • Ibrahim Arslan
    Ibrahim Arslan Aylar önce

    Abd nin eteğini öpen oda haindir

  • Ibrahim Arslan
    Ibrahim Arslan Aylar önce

    Abd yanlış olsun yapmazsınız ne diyorsunya enbüyük terör abd

  • ATASEVEN YILMAZ
    ATASEVEN YILMAZ Aylar önce

    Ne kadar dolarlarının kabadayılığınız neyiniz varsa gelin.bizlere turklere sökmez bunu ABD bunu böyle bilsin.

  • japon mehmed
    japon mehmed Aylar önce

    Çin lilere bazı yerleri satarız Ruslara satarız sıkıntı yok ekonomi büyüyor zaten demi

  • Рашид Бабаев

    Rebbim aziz ve asil Turkiyemi korusun amin

  • pınar_pırıl ve ipek
    pınar_pırıl ve ipek Aylar önce +2

    İstanbulda trump tower şirketi var ne yüzle tehtid ediyorlar bizi

    • pınar_pırıl ve ipek
      pınar_pırıl ve ipek Aylar önce

      3tilalqol evet kesinlike samsung 👍

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      pınar_pırıl ve ipek krdeşm haklısın krdşim toprak🌾 bzim kardeşim only 💪ALLAH CC💪 can judge me krdeşim bilmem anlatabldimmi krdeşm 💪ALLAH CC💪 ayfonları svemiyo📵 kardeşm çünkü ayfn vatan haini ABDnin🗽 aleti kardeşm bak ben parçladım📵 onun yerine yerlimilli samsung📳✔ aldım krdrşim kesinlille reklm olsun diye sölemiyorum kardrşim samsung📳✔ alınca yerlimilli duygularım kbardı🌊 krdeşm şuan bastırmaıyorm krdeşm sansunga📲 zam glmiş 5 krşum klmadı😢 ama REİSe🔱 her krş feda😍 krdeşm bu ülkenin vtndaşı önemli diil krdeşm REİS🔱 kdr

    • pınar_pırıl ve ipek
      pınar_pırıl ve ipek Aylar önce

      3tilalqol ülke toprak bizim değilmi vururuz kilidi kapatırız istersek açarız

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      pınar_pırıl ve ipek krdeşim bak ayfonları parçalyınca nası ABD🗽 borsası💰 çöktü krdeim tramp tawerları prçlasak kimbilri nolur krdeim şeytanın😈 dölü💦 turpun kulesi o krdeşm tramp towırı parçlayalm yıkalım güzl krdeim REİSin🔱 bize vaatettii kekler🍰 yakındır krdeşm

  • Kh. Ra.
    Kh. Ra. Aylar önce +1

    Gerçek dostu göre bilmesi için her kesin (her devletin) gerçek dost olması gerekiyor. Bidelerin gerçekliyi onların hainliyinde, satkınlığında, katilliginde! İlişkiler hatırına yarın aramız düzelirse bile bunu unutmayalım!!! Develerle bideler aynı olmuş zamanımızda. Biri yalançı müslüman, biri de yalançı hrıstian. Evet, hayret etmiyin. Hiç onların da kendi dinlerinden haberleri yok!!! İkisi de dinsizler! Maaaaleseeef! Kısmetimiz. Korumalıyız kendimizi adını dost koymuş düşmanlardan!!!

  • Альрашид АТАМ

    Selam aleikim TURK kardeschler biz sizinan barabariz Allah Turklara kuvat versin Rabim sana iarvariorum

    • Poli tricks
      Poli tricks Aylar önce

      Альрашид АТАМ Aleykum selam Kardesim

  • Eğlence TV
    Eğlence TV Aylar önce +3

    ❤RTE❤

  • JONY SİNSİN KARDEŞİ CAN SİNS

    TUM ISLAM ALEMININ AMINA KOYIM BEN

  • Sinan Asli
    Sinan Asli Aylar önce +2

    بسم الله يا ألله أحفظ تركيا 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Muammer K
    Muammer K Aylar önce +4

    *sayın bakanım sonuna kadar mücadele edeceğiz*

  • Dogdu Batmayan Güneş
    Dogdu Batmayan Güneş Aylar önce +1

    YENİ TÜRKİYE KANALININYENI KURDUK ERDOĞANA DESTEK KANALIDIDR.KANALA ABONE olup Erdoğana destek veren kardeşkerim saolsun

  • rabia sultan
    rabia sultan Aylar önce +1

    Çokta iyi biliyor ama işlerine gelmiyor alışmışlar ben ben ben demeye ,şeytanın nerde görülmüş dost olduğu,Kibir doğruyu bulmaya engel olur

  • Grow Louerj
    Grow Louerj Aylar önce

    Türkler Abd'yi Ezmek İçin Saldıraya Geçeceği Zaman Allah Bizi Değil Amerikalıları Korusun "

  • EMİNE KAVUKCU
    EMİNE KAVUKCU Aylar önce +1

    1 tane it kaçmış kafesten aman dikkat kuduz dur

  • 3tilalqol
    3tilalqol Aylar önce +24

    AMERİKANIN SONU GELDİ😎 İFLASIN EŞİNDELER 💪YÜCE TÜRK MİLLETİ💪 DİK DUR EĞİLME REİSİMİZ BİZİMLE😎

    • İbrahim Kurt
      İbrahim Kurt 29 gün önce

      ABD türkiyeyi istese 10 a böler un ufak eder...sonu gelmiş miş...bırakın olum bu boş lafları üretmek lazım üretim lazım teknolojiyi bulan abd zaten.

    • Ayşe Arıkan
      Ayşe Arıkan Aylar önce +2

      3tilalqol üzülme tamam kardeşim 🙋

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +3

      Ayşe Arıkan krdşm benim ne kötülüğümü😈 görmüşler krdeşm yanlış❌ anlaşldıysm afola krdeşm bu iftiralar beni üzdü güzek kardeşim😢💔

    • Ayşe Arıkan
      Ayşe Arıkan Aylar önce +2

      3tilalqol kardeşim bu sözlerinde ciddiysen tebrik ederim senin için iyi değil diyorlar.

  • Enes Gündoğdu
    Enes Gündoğdu Aylar önce +5

    ABD nin canı cehenneme
    Türkiye ye gelişiyor
    Recep Tayyip Erdoğan oldukça

  • Yusuf Ahadi
    Yusuf Ahadi Aylar önce +2

    #Osmanli_torunu_Işte_böyle_olur🇹🇷

  • Naim Özbek
    Naim Özbek Aylar önce +1

    Helal olsun size bizi kücük göztermediniz devam

  • _AhmetJackson31_
    _AhmetJackson31_ Aylar önce +2

    1 disslike atanın götüne dolar girsin

  • Berkan Sirin
    Berkan Sirin Aylar önce

    Canim kardesim herzaman biz sustuk ve herzaman yanamizi verdik tokatlandik....bakin biz kotu kaleslik yapsagdik bizden iyisi olmazdi....sira bizde kardesler uyanin ellerimizi tutalim bir olalim guclu olalim ..

  • Dilek Aklar
    Dilek Aklar Aylar önce +8

    TÜRK MILLETI TEK YÜREK ☝️💔🇹🇷

    • Dilek Aklar
      Dilek Aklar Aylar önce

      Hyrshen Abazxhik 💔💔💔☝️💔🇹🇷
      CAN KOSOVALIM NASILSIN BIZDEN SELAM OLSUN CAN DOSTUMA ☝️💔🇹🇷

    • Hyrshen Abazxhik
      Hyrshen Abazxhik Aylar önce

      Dilek Aklar ❤EVET GÜZEL DOSTUM❤ÇOK DOĞRU BİR YORUM GÖNDERDİN❤INŞAALLAH TÜRKİYE ÇOK YAKINDA DÜNYANIN SÜPER GÜÇ DEVLETI OLACAK❤🇹🇷🇹🇷🇹🇷(AMİN)🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Hunter 2144
    Hunter 2144 Aylar önce

    How can you talk with America they give weapons to the pkk ypk and the shoot turkish soldiers and Turkey has sehit America is a enemy

  • ES RA
    ES RA Aylar önce +22

    Türkiye dik durdu ama asla dikleşmedi !! Haklı olduğun mücadeleden korkma Türkiyem 🇹🇷🇹🇷

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +3

      ES RA Kardeşm ❤TÜRKİYEM DİMDİK❤ krdeşim ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • davut gelleci
    davut gelleci Aylar önce +2

    Dolarin yükselmesine sevinenlerin alayinin anasini avradini yedi ceddini süllasini Amerikan başkani tramp siksin
    Cocuklariyla beraber alsin Amerimaya götürsün
    Vatan hainleri domuz sürülerinin Türkiyemde yeri yok !
    Bu gunler gececek .

    • davut gelleci
      davut gelleci Aylar önce

      Nedir bu be
      Dolar yukseliyo bakiyom kimi sigirlarin keyfi geliyo
      Hayirdir mk kendi ulkesinin ezilmesini istiyo resmen
      Erdogan da erdogan
      Ne yapti size bu adam bu kadar
      Haksizmiyim

  • Son İt Bükücü
    Son İt Bükücü Aylar önce +4

    tayib biz mi 16 yıl amerikaya yalakalık yaptık bide hala konuşuyo amerikan yalalası tayib

    • Her Telden
      Her Telden Aylar önce

      Son İt Bükücü şerefsiz senin dedelerin yalakalık yapmadı demi senin tohumunu yalnış atmışlar

    • jesse james
      jesse james Aylar önce +1

      Son İt Bükücü baban mı doğurdu lan seni.yırtık dondan çıkmış gibisin.bükülmeye alışıksın seni gidi yavşak😆😆

    • By Muratoğlu
      By Muratoğlu Aylar önce +1

      Bakın Evet Tayyip Emmiciğim ABD yi KULLANDI ama sonra onları ülkeden bir güzel temizledi lütfen okuduğunuz kaynaklara dikkat edelim sevdiğimiz kısımları okuyup geçmeyelim

    • Oyuncu WT Tube
      Oyuncu WT Tube Aylar önce +2

      Son İt Bükücü komünistler ABD'den tokat yiyince ağla

    • TOKAT 60
      TOKAT 60 Aylar önce +3

      Son İt Bükücü SEN NE BOKSUN YAVSAK DEFOL GIT BASKA YERDE UR FINO

  • xİsmetPaSa
    xİsmetPaSa Aylar önce +1

    Yaşasın ırkımız cile bedel kırkımız .

  • Melek Kara
    Melek Kara Aylar önce +5

    ALLAHiM zalimlere düsürmesin

  • Ninja
    Ninja Aylar önce +26

    💗Mustafa Kemal Atatürk💗
    💗Recep Tayip Erdoğan💗
    Bu iki adam adamın dibi

    • Young Turk
      Young Turk Aylar önce +2

      erdogan mi adam gibi adam. bunun kadar yalanci görmedim hayatimda. ekonomistim diyor üniversiteye gitmedi. insanlar ac kalirken kendine bin odali saray yapiyor simdide 300 odali yazlik yapmis.
      erdogan önce oglunu askere göndersin.

    • Sinan Turna
      Sinan Turna Aylar önce

      Ayn güzel kardeşim keşke herkes böyle düşünse

    • Batuhan Mert
      Batuhan Mert Aylar önce +1

      Ninja keşke herkez böyle düşünse ülke ×2 şahlansa

    • Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı
      Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Aylar önce +1

      Ninja 👏👏👊

  • Anjik Anjel
    Anjik Anjel Aylar önce

    Yenisı gelecek sonra eskisı hatrı bileceksın

  • xİsmetPaSa
    xİsmetPaSa Aylar önce +8

    YAŞASIN TÜRKİYE
    DİMDİK AYAKTAYIZ
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      ❤TÜRKİYEM DİMDİK❤( ͡° ͜ʖ ͡°) krdeşm

  • DoDoPashaWT DOĞUQAN
    DoDoPashaWT DOĞUQAN Aylar önce +13

    Allah yar ve yardımcımız olsun

    *AMİN*

  • Ahmet Can GÖKTÜRK
    Ahmet Can GÖKTÜRK Aylar önce +2

    ABD diye diye anamızı siktiniz hadi bakalım ileride ne olacak

    • japon mehmed
      japon mehmed Aylar önce +1

      Ahmet Can GÖKTÜRK ben söyleyim kardesim çin devleti firmaları Türkiye bazı yerleri satın alacaklar kaybeden millet olacak dinle milleyetci duyguları kullanaran tek devlet Türkiye ekonomi güçlü niye sallanıyor yanlış millet e gaz veriyorlar

  • Memleket Sevdalısı
    Memleket Sevdalısı Aylar önce +33

    Tüm Erdoğan sevdalılarını kanalimiza bekliyoruz . Bize destek olun

    • Antifa Fasihst Siken
      Antifa Fasihst Siken Aylar önce

      TOKAT 60 Abone olunki bu göt Dolarları cebe indirsin .

    • TOKAT 60
      TOKAT 60 Aylar önce +2

      Memleket Sevdalısı. ABONE OLDUM KARDESIM 👍

    • TOKAT 60
      TOKAT 60 Aylar önce +1

      Memleket Sevdalısı 👍👍👏👏

    • Memleket Sevdalısı
      Memleket Sevdalısı Aylar önce +1

      3tilalqol :)

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +4

      Memleket Sevdalısı krdeşm zor günde berabriz💏 çok mutlyum😄

  • Bayram Durmaz
    Bayram Durmaz Aylar önce +5

    Bu sıkıntılı dönemde Rteyi sevmeyen soysuz kopektir_NOKTA)

    • Young Turk
      Young Turk Aylar önce +1

      neden sevmeliyiz. sikintili dönemi kim yaratti? 20 sene ülkeyi yöneten adam hic mir sorumlu degil. bu dinci müsülman kafa deve sidigini cok kaciriyor.

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +2

    yani hava atma gotune sokarim senin

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +4

    sende cok tank askar ucak deniz onlar senin guclu oldugunu gostermiyo

  • Deniz Brnn
    Deniz Brnn Aylar önce +44

    BAZILARI OSMANLI TOKADINI UNUTMUŞ HATIRLAMAK İSTİYORLAR

    • Deniz Brnn
      Deniz Brnn 29 gün önce

      trollük yapacaksan başka kapıya git boş boş konuşma

    • 3tilalqol
      3tilalqol 29 gün önce +1

      Demokrasi Tehlikede krdeşm haksıssın❌ krdeşm neden öyle dedn krdeşm yanımızda deilse nerezde😕⁉ krdeşm sen söyle ozaman nerde krdeşm kafam karıştı😕😮⁉ kardeşm beni aydınlat💡 krdeşm

    • Antifa Fasihst Siken
      Antifa Fasihst Siken Aylar önce

      3tilalqol bok allahin yanınızda .

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      Militan Ateist krdeşm bence adını değştirip Vatan Sevdalısı ya da cCc Deli Türk cCc gibi bişi yparsan krdeşm ve sürekli 💪ALLAH CC YANIMIZDA💪 , 💪YÜCE TÜRK MİLLETİ💪 , ❤REİS BİZİMLE ÇOK ŞÜKÜR BİZİ KURTARAMAYA GELDİ HERŞEYİ DÜZELTCCEK💪 gibi yorumlar spamlarsan krdeşm daha iyi👍 olr krdeşm benim naçizane fikrim💡 krdeşm ve ironik yorum yapanlara da "pis trollllcü git burdan ühühü😢" gibi tepkiler veirsen krdeşim vatana millete daha yararlı👍 biri olbilirsin krdeşm kim bilir dolar💰 belki 1buçuk lira bile olabilir krdeşm 2000lerin başındaki gibi

    • Militan Ateist
      Militan Ateist Aylar önce +2

      3tilalqol *😂😂 bunlar hayal dünyasında yaşıyor xd ironiyi bile anlamazlar*

  • Araştırmacı Bilgin
    Araştırmacı Bilgin Aylar önce +13

    SARI DOMUZ SAYESİNDE DOSTÜ DÜŞMANI TANIDIK VE TEKRARDAN TEK BİLEK HALİNE GELDİK ! TŞK TURP !

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +2

    sari kafali zaten rusum adam ol gotune sokmim o dolari adam ol velet

  • Ecdad-ı Osmaniyye
    Ecdad-ı Osmaniyye Aylar önce +25

    ''Yeter ki Biz İri Olalım Diri Olalım Hep Birlikte *TÜRKİYE* Olalım Bunların Üstesinden Geleceğiz!''
    *Recep Tayyip Erdoğan*

    • Furkan Dabanli
      Furkan Dabanli Aylar önce +2

      Mer ve kardeşlerim sizlen beraberim sonuna kadar ❤RTE❤🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    • Mer ve
      Mer ve Aylar önce +2

      Ecdad-ı Osmaniyye nerdeyse her yorumda görüyorum seni sonuna kadar RECEP TAYYİP ERDOĞAN💪🏻🇹🇷

  • ERKİN EREN ARİN
    ERKİN EREN ARİN Aylar önce +1

    arkadaşlar insteagram hesabım @erkinerenarin eklemek isteyen eklesin 🇹🇷💜

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +3

    abi nereden buluyon boyle seyleri

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +3

    osmanli to4runu

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +1

    abi bu arada sana biesey diyecem :turkiye yok ola bilir mi

    • Muhammet Aygün
      Muhammet Aygün Aylar önce +1

      +Mhmtcn Uslu Doğru diyosun amerikanin gücü Türkiye gibi 10 ülkeye yeter ama bu işler o kadar kolay degil yakın tarihte pek az savas vardir sadece 2 devlet arasinda olan. Diğer devletler Rusya çin gibi büyük güçler yanimizda olur. Bu da amerikanin isine gelmez ki zaten bunu onlar daha iyi biliyo türkiyeye saldirmak yerine itlerini köpeklerini üstümüze salıyolar

    • 3tilalqol
      3tilalqol Aylar önce +1

      Omer Ozturk krdeşim ❤TÜRKİYEM❤ yok olamz krdeşim çünkü 💪ALLAH CC💪 krdeşim bilmem anlatabldimmi krdrşim ❤TÜRKİYEM DİMDİK❤( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • Mhmtcn Uslu
      Mhmtcn Uslu Aylar önce

      Gökhan Gelgeç turk gucu diye birsey yok amk amerikanin silahlari bizimkinden 20 kat daha fazla ve daha guclu isteseler haritadan silerler bizi ama allahtan yardim dilemek kalir bize

    • Omer Ozturk
      Omer Ozturk Aylar önce

      Gökhan Gelgeç adamsin

    • Gökhan Gelgeç
      Gökhan Gelgeç Aylar önce

      Yani yok olamaz

  • Bay Kaptan
    Bay Kaptan Aylar önce +1

    allahıma şükürler olsumjnnn

  • Militan Ateist
    Militan Ateist Aylar önce +3

    *ALLAH YOK GAM VAR*

    • enemene muund
      enemene muund Aylar önce

      isa ateistler kendi nefsinden ve kendileri gibi kafirlerden başka birini tanımaz. Kendilerini kutsal sayarlar, kendilerine taparlar. Aralarında yaşıyorum bu zavallı mahlukların. Bunlarda Allahın varlığını birliğini biliyor ama Nemrud misali aptal bunlar.
      Selamete

    • isa
      isa Aylar önce

      enemene muund AMIN düsüncenize saygi duyuyorum ama dedigim gibi nerdeyse ismi duyulmus bütün dinlerin hepsi bi yaradanin olduguna inaniyor ancak ateistler bunu red eden kisiler bu bakimdan agzi genis ve diger dinlere saygilari olmayan ve guvenilmesi zor olan kisiler buda benim düsüncem.
      Hayirli günler.

    • isa
      isa Aylar önce

      Militan Ateist ateistlerin ne bok oldugunu biliyorum sormama gerek yok

    • enemene muund
      enemene muund Aylar önce

      isa kardeş inanmayan insan yok! Atheist sınıfı darwinizme veya şuna buna inanıyor, aynı gündüz ve gece gibi farklılık. Asya kültüründe bu zıtlığı ying-yang olarak ifade etmişler. Ister inansın ister inanmasın kesin bir sona dogru gidiyoruz her bir varlık, aynı freni patlamış araba durmadan yavaşlamadan yol aldığı gibi, ömür denilen vaktimiz akıp gidiyor yavaşlamadan durmadan.
      Allah cc imandan ayırmasın. Amin
      Selametle kal

    • Militan Ateist
      Militan Ateist Aylar önce

      isa *Ateistlere sor onu bide amk malı.*

  • Bay Kaptan
    Bay Kaptan Aylar önce +2

    alahuekberrrrrrrr

  • Militan Ateist
    Militan Ateist Aylar önce +7

    *Dolar 6.35'e Yükseldi nasıl Eğleniyor muyuz çomar sürüsü 😂😂 Dün atıp tutuyordunuz düşürdük diye*

    • Ömer Görür
      Ömer Görür Aylar önce

      Dogurannn amna koyim.kahpenin evladı.ac oyun oyna neyine senin memleket meselesi.sikik

    • Young Turk
      Young Turk Aylar önce

      bu dinci esekler hayal dünyasinda yasiyorlar. kendi gelinini düdükleyen mühammede gül kokulu peygomber diyorlar. erdoganin söylediklerine kosulsuz inaniyorlar. adam ülkeyi 20 sene yönetti, borclandirdi simdi ise sorumlu amerikaymis. sen degil misin suriyede amerika ile isbirligi yapan?
      bu dinci esek kafasi ile dolar 10 lirada olur, 20 lirada.

    • Fatih Nalbantoglu
      Fatih Nalbantoglu Aylar önce +1

      şerefsizler sevinir dolar yükseldi diye vatanseverler abd biz haziriz g...ün yiyiyorsa gel al papazı der.

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +3

    serefsiz abd

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +4

    sari cihan

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +8

    o dolari fotune sokacam onun

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +12

    amerika coker isallah

    • It's me bla bla
      It's me bla bla Aylar önce +1

      Omer Ozturk
      zaten baticak az kaldi her zalim belasini bulcak

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +29

    amerikanin yokolmasina cooooook az kaldi

    • NokTa AtıŞı
      NokTa AtıŞı 27 gün önce

      +Enes Batur 3
      Rusya dün yok oldu haberin yokmu

    • Enes Batur 3
      Enes Batur 3 27 gün önce +1

      Nokta atışı tebrikler amarikka yok olucak rusyayıda yook ette bizi ugraştırma

    • Omer Ozturk
      Omer Ozturk Aylar önce

      NokTa AtıŞı adamsin

    • NokTa AtıŞı
      NokTa AtıŞı Aylar önce +2

      Omer Ozturk he aynen
      1 haftaya kalmaz abd yok olacak oleyyyy

    • erdem okyay
      erdem okyay Aylar önce +1

      Yogg amınaaaa

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk Aylar önce +1

    ilk