TABLODAKİ 500 YILLIK SIR ÇÖZÜLDÜ - HZ.İSA VE SON AKŞAM YEMEĞİ

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Ağu 2018
  • Ben nygma bu video da tarih in en önemli eserlerinden biri olan Leonardo Da Vinci nin son akşam yemeği (the last supper) tablosundaki sırları inceledik.
    Hz. İsa nın (jesus) da bulunduğu tablo. Son akşam yemeği. Leonardo da vinci nin en önemli eserlerinde biri olan bu tablo, birbirinden esrarengiz bir çok sırrı saklanmakta. Koltuklarınıza yaslanın çünkü tarihin en gizemli tablosundaki sırları öğreneceksiniz. Leonardo da vincinin bir çok tablosu bulunmaktadır ve ilginçtir ki bunların bir çoğunda bazı ipuçları ve ya şifreler
    (secrets) eklendiği ortaya çıkmaktadır. Tablolara saklanan gizli gerçekler yada subliminal mesajlar olduğuna inanıyor musunuz? Eğer inaniyorsanız en ilginç ve hoşunuza giden sır neydi? Mona lisa gibi ün yapmış tabloları çizen leonardo da vinci nin sırları mı vardı? Tabloların illuminati ile ilgisi var mı? Bu teori videosu türkçe dublaj belgesel tarzında hazırladığım bu videoları beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın. İyi seyirler.
    👍DİĞER VİDEOLARIMI İZLEMEYİ UNUTMAYIN👍
    SİMÜLASYON MUYUZ GERÇEK Mİ?👉 goo.gl/dUT56R
    ZAMANDA YOLCULUK MÜMKÜN MÜ?👉goo.gl/piKP6e
    TRclips HAKSIZLIKLARI(TREND) 👉 goo.gl/UeiXmz
    YEŞİLCAM FİLMLERİNDEKİ HATALAR 👉 goo.gl/Tek5cy
    ► ALT YAZI EKLEMEK İÇİN 👉 goo.gl/6bj1jW
    ► Reklam ve iş birlikleri için 👉 nygmayt@gmail.com
    SOSYAL MEDYA HESAPLARIM
    İNSTAGRAM 👍 instagram.com/nygmayoutube
    TWİTTER 👍 twitter.com/nygmayoutube
    FACEBOOK 👍 facebook.com/Nygmayoutube
    ►Kanalıma ABONE olmak için 👉 goo.gl/xfPwjv
    ►Kanalımdaki diğer videolar için 👉 goo.gl/e4Xgq
    hidden message, ilüminati, tr, türk, tarih, code,documentary,

YORUMLAR • 6 597

  • NYGMA
    NYGMA  9 aylar önce +1410

    Yakinda Mona Lisa tablosundaki sırları açıklayacağım bir video gelecek. (video paylaşmayı unutmayın)
    instagram.com/nygmayoutube - TAKİP

    • Film hayati
      Film hayati 3 gün önce

      +Cenk07 Asr kacinci dakka?

    • Status avcısı KG
      Status avcısı KG 4 aylar önce

      NYGMA bu tablolarla ilgili videolarına devam et lütfen. Diğer gizemli tabloların gizemini bize açıkla. Rica ediyorum tablolarla ilgili daha çok video yayınla

    • Merve Alibeseoglu
      Merve Alibeseoglu 4 aylar önce

      +Ghost Player birde kız çocukları vardı deniliyo

    • Merve Alibeseoglu
      Merve Alibeseoglu 4 aylar önce

      Davinci'nin şifresi filmi bu resmin diğer gizemlerini de anlatiyor izlemediysen izlemelisin

    • KraL NeBu
      KraL NeBu 4 aylar önce

      Hz. Isa'yi 12 inci kardesi yapiyor
      Abrahamin her 1 cocugu 1 dinin babasi

  • ibra ibra
    ibra ibra Gün önce

    İYİ GÜZEL DE BE ORUSPU COCUGU ARALARA NE SİKİMSONIK SESLER EKLION BAĞIRAN BİŞEY ÇIKCAK FALAN KORKUYOM

  • Tuna Tuna
    Tuna Tuna Gün önce

    10:53 de Meryem Ananın ağızı kapayan adam sağ adamı da koluyla boğuyo yani suçlu o

  • Badgamer Skin
    Badgamer Skin 3 gün önce

    Birakın artik su seytani deccali felan. Siz boyle boyle insanlari daha cok kiskirtiyorsunuz. illumunatiyi heryerde dillendirerek insanlarin onu benimsemesini asıl sizler sagliyosunuz. İluumunatinin başaramadıgını sizler istemsizce başarıyorsunuz. Tarafsiz davranmalisiniz. Boyle bir mecrada ima etmek yargilamaktan farksizdir. Bunlar sadece teori diyerek siyrilamazsiniz. Birsey kesfetmis olabilirsiniz. Ama birakin o seyin neye benzedigine biz karar verelim. Hemen seytan bu demek kadar sacma birsey yok.

  • Yusuf Kaan Sesibüyük
    Yusuf Kaan Sesibüyük 3 gün önce

    SİÇERİM BABANİ TOPİTOP

  • mustafa etm
    mustafa etm 4 gün önce

    9:33 goğsunde illimunati var

  • Fatma Ergenç
    Fatma Ergenç 4 gün önce +2

    Abi bi booo dese ulke felc

  • Kenan Yaşar
    Kenan Yaşar 4 gün önce

    10:55 solda kadının ağzını kapatıyor

  • Film hayati
    Film hayati 4 gün önce

    korku filmi gibi olmasi dahada mukemmel

  • niyazi çamçakal
    niyazi çamçakal 5 gün önce

    9,53 bak

  • niyazi çamçakal
    niyazi çamçakal 5 gün önce

    hz.isa nın resmini birleştirince ülminati çıkıyo saniyesi 9.20

  • ƁԼƛƇƘ -Egehan-
    ƁԼƛƇƘ -Egehan- 5 gün önce

    Altıma sıçarak izledim saol

  • Esra Yuksel
    Esra Yuksel 6 gün önce

    Sabah ezanı gibi 'hüzünlü'ydü akşam yemeği. Yemekler yendi sahur vakti 4:14'te ezan okundu. Sevgililer çok üzgündü. Bir kız ve bir erkek ve ezan okuyan kızın babası. Babası acımasızca ezan okumaya başladı ve herkes sofradan apar topar kalktı. Yemek bitmişti (sahur vakti) elini yemeğe sürmek yasaktı. Derken kız ağladı! Ezan sesini acımasızca okuyan babanın sesi titredi. Biraz durduktan sonra yavaşça devam etti okumaya.

  • Alper Arslan
    Alper Arslan 6 gün önce

    İsa ya göre sağ bize göre soldaki kişinin Magdalalı Meryem olduğu söylenir ve evli oldukları söylenir kıyafetleri uyumludur İsa da kırmızı üzerine mavi onda ise mavi üzerine kırmızı kıyafet vardır yin yang gibi

  • DarkNessLord3 Yusuf
    DarkNessLord3 Yusuf 8 gün önce +1

    8:50 anaskm korktum la kulaklıkla son ses izliyodum bide odaklsnmıştım çok korktum ahhhhh😖😩🙂🙃

  • Salim Kemerkaya
    Salim Kemerkaya 8 gün önce

    Abi bence son akşam yemeği tablosun da 1 gizem daha olabilir masanın altında kaç ayak olduğunu say belki oradada bir gizem vardir

  • muaz kabasakal
    muaz kabasakal 8 gün önce

    Burda güvendesiniz+1

  • Mehmet Karakoç
    Mehmet Karakoç 8 gün önce

    YAPTIĞIN HERŞEYİ HAKEDİYON DOĞRUYU GÖSTERİYON BİZE HELAL OLSUN SANA 👏👏

  • E. Hemsworth
    E. Hemsworth 8 gün önce

    5:38 duvardaki yılan ve onca anlamsız insan figürünü ben görmemişimdir umarım

  • Yt İlkay Tv
    Yt İlkay Tv 9 gün önce

    Artık yorumlardasın ve güvendesin rahat ol +1

  • Şadi Ertaş
    Şadi Ertaş 11 gün önce

    Bu resimde gördüğünüz hz isa felandeil

  • Şadi Ertaş
    Şadi Ertaş 11 gün önce

    Sahte İncil de hz isa nın çarmığa gerildiği geçer ama öyle değil gerçek İncil saklanıyor gerçek İncil de hz isa çarmığa gerilmemiştir, İsrail ABD bunu sahte İncil basarak saklar dünyaya hükmetmek için orijinal incili türkiyeden istediler ama Türkiye vermedi çünkü yok edeceklerdi bir muammada türkiyenin bu gerçek incilin gerçekle sahte incilin arasındaki farkı yayınlaması lazım soruyorum şimdi ya biz allah göstermesin hristiyan olsaydık sahte incille papaya inanıyor olurduk bir kafalardaki soruda şu papanın ayaklarına kapanan bu şeytani yaratıklar kime hizmet ederler sahte İncil basarak hristiyanlığı ayak da tutup islamiyeti yok etmek ve bütün insanlığı ve dünyayı yönetmek içindir ve bu gerçek İncil saklanıyor ve günyüzüne çıkartılmalı İncil de efendimizin mucizeleri son peygamber olacağı geçer işte müslümanlık ve İslamiyet böyle yok edilmek isteniyor

  • ცaես ცeყ
    ცaես ცeყ 11 gün önce

    Tşk iiki altima siçmadim sahur vakti :d

  • _-MaQa-_
    _-MaQa-_ 12 gün önce

    Yenisi gelsin abi

  • Fatma Turk
    Fatma Turk 14 gün önce

    9:51 de tabloya kendini sakladığı yerde adamın elinde illuminati var

  • Nihal Yıldız
    Nihal Yıldız 14 gün önce

    O tablo götünüze girsin

  • mehtap pak
    mehtap pak 16 gün önce

    Admin, peki siz nasıl çözebiliyorsunuz bu konulardaki sırları; kaynak ne..?

  • Furkan Sancar
    Furkan Sancar 17 gün önce

    Bok gibi yorumluyosun çocuk gibisin

  • damla dursun
    damla dursun 18 gün önce +4

    3:00 adamın birinin adı:philip. Yani philips. O bir marka. Adamın adının sonuna S harfi koyulursa:philips olur. Philips bir teknolojik alet markası.like atın üstte kalsın.herkes görsün

  • Eren Cebeci
    Eren Cebeci 19 gün önce +1

    Gerdin müzikle amk

  • Altın Şovalye
    Altın Şovalye 20 gün önce +1

    *LEONARDO ŞİMDİ YAŞASAYDI TAMDA ŞUNU DERDİ: BİR TABLO YAPTIK PİC ETTİNİZ*

  • Huseyin Celik
    Huseyin Celik 21 gün önce +1

    Harikaaaaa

  • ilker ŞAHİN
    ilker ŞAHİN 21 gün önce

    Videonon başı bile gerilimli

  • Roblox Ninja
    Roblox Ninja 22 gün önce

    bidaha gelsin

  • Roblox Ninja
    Roblox Ninja 22 gün önce

    10:26 sanki yarıtık büyütüyor gibime geldi

  • 13cü Savaşçı
    13cü Savaşçı 22 gün önce

    trclips.com/video/KSx91umJc8U/video.html

  • MAZLUM a.
    MAZLUM a. 23 gün önce

    www.gercekburada.com/son-aksam-yemegi-hakkinda-16-ilginc-bilgi/

  • Yunus Vergul
    Yunus Vergul 24 gün önce +1

    Abi orda düğüm var sen körüsün göremiyorum

  • Ege Egemenoğlu
    Ege Egemenoğlu 25 gün önce +1

    Videolarına korkunç müzikler eklemeni anlayamıyorum izlememizi istemiyorsan söyle

  • KİNG SOUNDS APP
    KİNG SOUNDS APP 25 gün önce

    LEANORDONUN KARISI BENIM SEVGİLİMDİ

  • gamemaster msp
    gamemaster msp 26 gün önce +1

    Lan durun orda bisey farkettim orda aynalama ile bakıldıgında meryemin ağzını biri kapatıyo

  • Ceyhun Murat Turan
    Ceyhun Murat Turan 27 gün önce

    Senin varya ben ironi yapmıyorum ay ben çok korktum 😨😨

  • Pattes Oyunda
    Pattes Oyunda 27 gün önce

    korkuyorum yapma böyle şeyler :D

  • Esin Gökce
    Esin Gökce 28 gün önce +1

    Herşey olabilir ama olmayada bilir

  • Bordo Bereli
    Bordo Bereli 28 gün önce

    HELAL OLSUN ÇOK İYİ VİDEO OLMUŞ

  • Muratcan Keleş
    Muratcan Keleş 29 gün önce

    Abi hustle castle denilen oyunun,oyuna girdiğinde yükleme alanında sanki son akşam yemeğini andırıyor.

  • Bizim Günlerimiz
    Bizim Günlerimiz 29 gün önce

    Sen çok yalancı bir adamsın bence böyle bir şey yok sen kendini öldürüyorsun ya da sen onları bence öyle hiçbir şey yok sen onları şey yapmışsın ne o bir araya getirince nasıl olmuş diye özlemişsin sonra bu videoyu bize paylaşmışsın ama yani biz biz bunu tabii para kazanmak için

  • Efe Afet
    Efe Afet Aylar önce

    ayn lan korkutma

  • OYUN EJDERİ
    OYUN EJDERİ Aylar önce

    abi arkadaki fon müziğini değiştir korkuyom

  • narcos narcos
    narcos narcos Aylar önce

    çok korkunç ses var ya akşam uyuyamiyorum

  • Bewild Online
    Bewild Online Aylar önce

    yok tabloda sır var yok davincinin son akşam yemeği bırakın bunları arkadaşlar adam basit bir resim yapmış günümüzde photoshop diye bir program var çektiğini herhangi bir resmi ters düz ederseniz hemen hemen aynı sonuçları alıcaksınız bu geçmiş eserlerle yapılan yok şifre yok gizem hepsi bir yalandan ibaret ister inan ister inanmayın ama gerçek profesörlerin boş vakti çok gerçek bu yani başka birşey değil

  • GENÇ oyuncu
    GENÇ oyuncu Aylar önce +2

    Abi video yu 2sn de bıraktım sesinden korkuyommm amk dkdmneöwneöenme

  • hurrem sultan
    hurrem sultan Aylar önce +1

    Dünyaca ünlü resmini anlatiyon ne bu kurkutucu ses

  • Cool 2018
    Cool 2018 Aylar önce

    Vallahi abartmayın yalan şeyler. Da Vinci sadece bir ressam olmuş. Böyle videolar çekerek insanları kazıklamayın. Yalnış bilgi bunlar.

  • Army
    Army Aylar önce

    Sen harikasın ya👏👏👏👏

  • world star
    world star Aylar önce

    Abi cok dikkatlisin

  • Korku kokusu
    Korku kokusu Aylar önce

    iyi güzel de fazla roleplay girmiş araya çözmem gereken çok sır var ne ya adsfqwerqreq

  • Melih Tüzün
    Melih Tüzün Aylar önce

    3:25 de arkada kapı zili çalıyor

  • Deniz Bekem
    Deniz Bekem Aylar önce

    Arkadaki ses çok korkunç

  • Mehmet halil oymak
    Mehmet halil oymak Aylar önce

    6:30 hz. İsanın annesi hz.meryem

  • Minecraft HTC NR GÇLÜ
    Minecraft HTC NR GÇLÜ Aylar önce +1

    Biraz daha korkunç yap şu videoları

  • Bülent ŞIMŞEK
    Bülent ŞIMŞEK Aylar önce

    1-leonardo ilgi istiyor
    2-leonardo bilerek yapti
    3- leonardo mal

  • Elif Etyemez
    Elif Etyemez Aylar önce +5

    abi göznü seveyim az korkunç yap +1

  • Armağan Yaşar HD
    Armağan Yaşar HD Aylar önce +1

    Tamam olabilir ama adam canlanırsa Bunlar neler neler sıkmış der

  • Bilal Efe Hudaykulov
    Bilal Efe Hudaykulov Aylar önce

    O şeytan gibi karı aynalama yapınca sıçtım!

  • oğuz yılmaz
    oğuz yılmaz Aylar önce +1

    bi dur sıçtım sıçtım

  • Eylül Su Tezcanlı
    Eylül Su Tezcanlı Aylar önce

    Senden korkuyorum

  • Jou Madre
    Jou Madre Aylar önce +1

    Bi resim yaparken insan bukadar mi detay dusunur yav

  • Fearlessbendis Fearlessbendis

    Kim lan bu Leonardo

  • Fearlessbendis Fearlessbendis

    İlk video girdimde korktum la gece gece tövbe

  • OYUN GECESİ TV
    OYUN GECESİ TV Aylar önce +15

    Yastık hazır ✅
    Yorgan hazır✅
    Yiyecekler hazır✅
    Şarjım 100 ✅
    Içecekler hazır✅
    Ayıcık hazır✅
    Lamba açık✅
    Ailem evde✅
    Hazırım korkmuyorum gönder gelsin videoyu

    • andro eray
      andro eray 15 gün önce

      +Altın Şovalye ayn aq hele yoruma yazıp hay aq malları hayatımı bok ettiniz derdi 😂😂😂

    • Altın Şovalye
      Altın Şovalye 20 gün önce

      LEONARDO ŞİMDİ YAŞASAYDI TAMDA ŞUNU DERDİ: BİR TABLO YAPTIK PİC ETTİNİZ

  • kayıp şehir
    kayıp şehir Aylar önce

    ÇARMAK yani haç işareti isa ya hakarettir. Yani şimdiki hırıstıyanlık şeytanın dinidir. Bunu büyük derin papazlar çok iyi bilir.

  • melih burak terzi
    melih burak terzi Aylar önce

    10:05 ellerindeki illumunati var dikkat edin

  • Pixsi Star
    Pixsi Star Aylar önce

    adamdan zeka fışkırıyor bizim halimize bak kızın yaşını anneden büyük buluyoruz

  • İREM ESMA YAMAN
    İREM ESMA YAMAN Aylar önce

    Hesap gününde soralım bunu bu adama :D

  • Gacha Mine
    Gacha Mine Aylar önce +1

    AĞAĞAĞAĞ KORKUYORUM (sesler çok gerici :d)

  • Editz Burak
    Editz Burak Aylar önce

    Aynalama yapıldığında Judasa bakın

  • Made in C.C.C.P
    Made in C.C.C.P Aylar önce

    1 resimden 1 video yapmak hem de muhtesem video yapmak cok basarili bence..emegine saglik

  • Emirhan Ayaz
    Emirhan Ayaz Aylar önce

    Urktum

  • Anou TV
    Anou TV Aylar önce

    Indat korkuyorum

  • Erbakancı Genç
    Erbakancı Genç Aylar önce

    Kaçıncı kez izliyorum bilmiyorum ama hala ilk izlemedeki zevki alıyorum

  • Muhammet Kaya
    Muhammet Kaya Aylar önce

    Bizene aq leonardodan çizdiği obklardan he

  • Behice Bilici
    Behice Bilici Aylar önce +1

    Doğruyu söylemek gerekirse ben çok ürktüm bana katılanlar beğensin

  • Şefiqə Muradova
    Şefiqə Muradova Aylar önce +2

    Leonardo Da vinçidən korkulur vallaha 😅

  • Muhammed Sabri Celayir

    Ödüm bokuma karıştı lan bu müzik yüzünden video içinde 5 kere tuvalete gittim 2. Bölümü de kalsın sağol

  • Hulusi Yiğit Pekmezci

    abi adam sın seni çok severek ve kork madan izliyrum ama daha çok gizem barınıyor bence

  • Leyla Kanar
    Leyla Kanar Aylar önce

    Abi ben bazen gece gözümü kapatmak isteyip kapatamıyorum. Bi kere gözüm açıkken birsürü siyah şey gördüm

  • Hacker Team
    Hacker Team Aylar önce

    Bunlara inanmayin Abd Oyunu bu

  • Atakum Kodlama
    Atakum Kodlama Aylar önce

    bok gibi

  • İrem Yayla
    İrem Yayla Aylar önce

    Keşke da vincinin şifresi filminden yardım aldığını kendin analiz etmediğinide belirtseydin

  • Günay MSP
    Günay MSP 2 aylar önce

    Devami gelsiiiiin

  • Yusuf Dolaşır
    Yusuf Dolaşır 2 aylar önce +1

    3. 17 de soldaki tablolarda biler tane göz görünüyol

  • Yusuf Dolaşır
    Yusuf Dolaşır 2 aylar önce +1

    Hz. isa fotorafını yakınlaştırdığınızda cami ve minare görünüyor

  • Hulya Turker
    Hulya Turker 2 aylar önce

    Videoyu beyenmeyenleri anlamıyom

  • kãwãîî kûmśãl ŤŘ

    Allahım korkuyorum sen bizi koru Bismillahirrahmenirrahim allah korusun bizi 😢😢😢

  • Berfin Hazar
    Berfin Hazar 2 aylar önce

    *6:42** müzik korkunç*

  • P0MP4C1
    P0MP4C1 2 aylar önce

    cokkkkkkk saçma inanmayın

  • Sultanlı Mirvari
    Sultanlı Mirvari 2 aylar önce

    5:04 orda boynu eyilmiş kız hain diyil çünki o bıçağı tutmuyor onun koluna bakarsak önünde duruyor o bıçağı başkası tutuyor dikkatli bakarsak o bıçağı başkasının tutduğunu ve o kişinin orda gözükmediğini göre biliriz

  • Selimhan Yavuz
    Selimhan Yavuz 2 aylar önce

    Az çok sallama da olsa gerçeklik pyı da var

  • Youtube HD TV
    Youtube HD TV 2 aylar önce

    Vido korkunç 😱