Ali, Babasının Levent Olduğunu Öğrendi! - Güneşin Kızları 25. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 30 Tem 2019
  • Haluk, Ali’nin öz oğlu olmadığını öğrenir. Haluk’un Ali’ye bir şey yapmasından korkan Sevilay, her şeyi Güneş'e anlatır ve ondan yardım ister.
    Selin’e yaptıklarından dolayı pişman olan Ali ise, kendisini affettirmeye kararlıdır.
    Levent’in yanında çalışmaya başlayan Savaş, işini oldukça sahiplenir. Ancak Nazlı, sevgilisinin gelecek ile ilgili hayallerini öğrenince onu cesaretlendirir.
    Tuğçe, Elif ile Levent bağlantısını keşfeder. Bu durumu öğrenen Ali ise Levent’ten hesap sormak için bara gider. Ancak orada Ali’yi büyük bir tehlike bekler.
    #GüneşinKızları
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 8

  • Yuktanjali Singh
    Yuktanjali Singh Aylar önce +3

    Yaa ali, the boy smiles for 2 mins and then cry for 2 episodes...

  • BOCH PUBG
    BOCH PUBG Aylar önce +5

    Haluk büyüttü alinin babası haluk

  • şevval k
    şevval k Aylar önce +13

    allah askina bilen soylesin haluk aliyi seviyo mu sevmiyo mu ben anlamiyorum cunku

  • şevval k
    şevval k Aylar önce +16

    lan ne bahtsiz bi cocuk bu delircem aq

  • nefesim sen
    nefesim sen Aylar önce +9

    Yazik ya aliye bi yuzu gulmedi

  • İsa Alagöz
    İsa Alagöz Aylar önce +5

    Mavisim yaaa

  • Ahmet Murat
    Ahmet Murat Aylar önce +12

    Admin kanalın kapak fotosuna tüm başrolleri koy lütfen🙏