Tap to unmute

KIZ KARDEŞİM BİR GÜNÜMÜ YÖNETİYOR ! DÖVME YAPTIRDIM :( w/ Sıla Dündar

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Ara 2021
  • Merhabaa ! Ben Ahmet Can Dündar(HeyPoper) yanımda kardeşim Sıla Dündar(HeyySıla), sılanın benim bir günümü yönettiği videoyu çekerken ben çok eğlenemedim ama sıla çok eğlendi :) Umarım sizde izlerken çok eğlenirsiniz iyi seyirler :)
    ACILI KANAT VİDEOMUZ : www.youtube.com/watch?v=1hbBz...
    PAHALI , NORMAL , UCUZ VİDEOMUZ : www.youtube.com/watch?v=KsX87...
    ALTIN DEDEKTÖRÜ VİDEOMUZ : www.youtube.com/watch?v=YfERf...
    Ahmet Can Dündar Instagram : ahmetcandun...
    Sıla Dündar Instagram : heyysila
    İletişim : ahmetcandundar@welogsocial.com

YORUMLAR • 2 027

  • @AhmetCanDundar

    İntikam videosu yayında 🖤

  • @user-fi1ms8pt3m

    Yaaa bu videoları izlerken tek çocuk olduğum gerçeği gerçekten çok yüzüme vuruluyor ya 😂😂

  • @isl508
    @isl508  +105

    Normal abiler böyle videolara asla dahil olmaz. Ahmet Can Dündar sen efsanesin ya. Böyle bir abim olsa hayatım mükemmel olurdu. Neşe kaynağı resmen

  • @heyyaliye5999

    Asla deyismeyecek seyler

  • @pessever8153

    Elemem dostumu göremezsem düşmanım postunu yere seremezsem rüzgar gibi esemezsem veremezsem kalbinin geri gelemezsem sen beni bilemedin yüreğini göremedin kendini bilemedin yamacına varamadın yamacıma gelemedin her yeri

  • @ceyhunmirzeyev2221

    Ya siz ne tatlı kardeşsiniz yaa 😍

  • @caglasen6094

    ya sıla ahmete kıyamıyo en azindan sacinin hepsini boyatmadı bi tutami..ikisinin kardesligi,sevgisi cok guzel ikinizide cok cok seviyorum kardesliginize bayiliyorum.umarım daha iyi yerlere gelirsiniz,hakediyosunuz.keske benimde abim olsa ama hayat sartları

  • @straykidsstay2650

    Sıla Abla adına çok gülüp, Ahmet Abi adına çok üzüldüm... Yine harika bir videoydu. ❤️

  • @gulserenyldz9978

    Sıla'yı çok sevmesi ve ona hiç bir zaman kıyamaması mükemmel bir detay.♥️🦋

  • @warish5639

    Ne kadar iyi anlaşan bir abi kardeş✨:-)

  • @ebrarmutlu1415

    Osmanda olmasa ahmet abi kimseye derdini anlatamicak😂

  • @fatmauysal1605

    Keşke herkes abisiyle bu kadar iyi anlaşabilse :) sizi çok seviyorum

  • @AhmetCanDundar

    En sevdiğiniz sahne hangisi olduuu? Kanala abone olup videoyu beğenmeyi unutmayıın ❤️

  • @salihmutlu2536

    Fenomen yapıp pişman olmadığımız tek insansın (Canlıdan gelindi)

  • @sultanememedova6158

    Dunyanın en iyi kardeşleri<3

  • @Lalisamonaba6582

    Ne kadar iyi anlaşıyorsunuz yaaa maşallah nazar deymesin❤️🥺

  • @bulutbiseyler8454

    Allah kardeşliğinize daha çok ömür versin yaa siz ne tatlı kardeşlersiniz yaa🥰❤❤

  • @uzmanider4616

    Hiç kimse;

  • @melisanurkoca7956

    Tam canım sıkılmışken gelen o bildirimin güzelliği 🥰😍❤️