İnstagram'ın Değişen Özelliği Sonrası İlişkiler

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Eki 2019
  • ► En Çok İzlenen Skeçler: goo.gl/QI5bNy
    ► En Yeni Skeçler: goo.gl/4g1ieX
    ► Tüm Skeç Videoları: goo.gl/T7oX3N
    Daha fazla video, daha fazla komedi!
    Kanalıma Abone Olmak İçin: goo.gl/ShJ9uS
    Sosyal Medya Sayfalarını Takip Etmek için:
    tahsinhasoglu
    tahsinhasoglu
    tahsinhasoglu

    Gül ne olursan ol yine gül ► trclips.com/user/tahsinhasoglu
  • KomediKomedi

YORUMLAR • 237

  • Bekir Alex
    Bekir Alex Gün önce

    Çıglık reyize devam ed

  • Çokluoyuncu Tr
    Çokluoyuncu Tr 2 gün önce

    bu adamın enazından 100milyon takipcısı olması gerek

  • ramazan güneş
    ramazan güneş 2 gün önce

    8. Hafta nerde reis

  • HER TELDEN
    HER TELDEN 2 gün önce

    destek yorumu

  • zMasterB
    zMasterB 3 gün önce

    Yeni video niye kalkmış

  • Mahir Gülbabayev
    Mahir Gülbabayev 3 gün önce

    Ya abi dün yüklediyin video yu sildinm?

  • Furkan Kilic
    Furkan Kilic 4 gün önce +1

    Yeni video nerde aw

  • Fahri Özçelik
    Fahri Özçelik 5 gün önce

    Reis Visca bu hafta oynayacakmı sakatlık durumu nedir sen bilirsin ☺️iddia kuponu yapacaz bi el atsan

  • Pukay1453
    Pukay1453 6 gün önce

    lan kel çeksene 7.haftayı

  • elmanto hun
    elmanto hun 7 gün önce

    krallllll

  • osman genç
    osman genç 7 gün önce

    reiz düzenli video atsan bence daha iyi gelişirsin benim düşüncem

  • Berkay Varol
    Berkay Varol 8 gün önce

    2020 eleme turları gelsin reis

  • ARDA ÖZCAN
    ARDA ÖZCAN 9 gün önce +2

    7. Hafta liderlik yarışı gelsin

  • Herşey Burada
    Herşey Burada 9 gün önce +1

    Beyler kanalıma girip vidyoları izlermisiniz

  • Furkan Kara
    Furkan Kara 9 gün önce

    7 lig nerde kaldi

  • Aysel Gunacti
    Aysel Gunacti 10 gün önce

    Abi hani 7 . Hafta sonucu

  • alico pattaye
    alico pattaye 10 gün önce

    Abi supersin üniversite yillarimdan beri takip ediyorum seni. İns. Cok daha iyi yerlere gelirsin seviliyorsun

  • BRAWL REIS
    BRAWL REIS 10 gün önce

    Abi türk işi korku filmi 2. Sezon gelsin lütfen

  • Botan Fırat Ercan
    Botan Fırat Ercan 10 gün önce

    SA

  • Atilla YURTTAŞ
    Atilla YURTTAŞ 10 gün önce

    Kötüydü..

  • Ertugrul Aydin | LLN
    Ertugrul Aydin | LLN 10 gün önce

    😂

  • Damla Eyin
    Damla Eyin 10 gün önce

    kisacasi erkekler orospudur

  • Fatih Enes Corbaci
    Fatih Enes Corbaci 11 gün önce

    Milli maclarda da liderlik yarisi yap

  • Perfect Triple
    Perfect Triple 11 gün önce +1

    Şu özelliğin kalktığı o kadar iyi olmuş ki,kime ne benim neyi beğendiğim,kimi ilgilendirir ya

  • İSMAİL ÖRS
    İSMAİL ÖRS 11 gün önce

    Mastürbasyon gibi olmus

  • NYUU
    NYUU 11 gün önce

    Doru mu bu

  • Ömer Bostancı
    Ömer Bostancı 11 gün önce

    Güzeldi bu djejsjsk

  • Dying Liggt
    Dying Liggt 11 gün önce

    7. Hafta kral

  • sgshshsgzg mdkd
    sgshshsgzg mdkd 11 gün önce

    iğrenç erkekler

  • Beyaz itli Prens
    Beyaz itli Prens 11 gün önce +1

    Lan instagramı mı kaldırdım nedir bu muhabbet bi aydınlatın

    • Enes Sahir Şirin
      Enes Sahir Şirin 11 gün önce

      Hacı seni takip edenler senin beğendiğin foto vsleri görebiliyordu ya. Onu kapatmışlar. Kimse kimin neyi beğendiğini göremiyo artık

  • lord 61
    lord 61 12 gün önce

    7.hafta liderlik yarışını sabırsızlıkla bekliyoruz 😊

  • Mehmet BOZKURT
    Mehmet BOZKURT 12 gün önce

    mösdansöçds

  • Ferdi Tayfur Fun
    Ferdi Tayfur Fun 12 gün önce

    Eş dost nedir ya :)))))))

  • YASİN ATEŞ
    YASİN ATEŞ 12 gün önce +1

    Abi ligde 7. Hafta nerede?

  • ****Ahir Zaman ****
    ****Ahir Zaman **** 12 gün önce

    Nekadar meşrulaştırildi normallestirildi aldatmak.

  • Mehmet Demir
    Mehmet Demir 12 gün önce +3

    7.Hafta Liderlik Yarışı İsteyenler+1

  • Sefabilgin
    Sefabilgin 12 gün önce

    Mayan batsın la😁

  • BEN MERT
    BEN MERT 12 gün önce

    Trend ? Komikmis ASKSHWJW

  • Yusuf Kaplan
    Yusuf Kaplan 12 gün önce

    les gibi bi video

  • • cαиαry •
    • cαиαry • 12 gün önce

    Ekran kırılmadı inş 😂😂😂😂

  • Yalnız Kurt
    Yalnız Kurt 12 gün önce +1

    İnstagramı sildiğimden beri kendimi daha zeki hissediyorum

  • Bayram
    Bayram 12 gün önce

    Trend 28

  • selamolsun gnb
    selamolsun gnb 12 gün önce

    Ulan adam resmen orgazm oldu laaa 🙄

  • y Bilgici
    y Bilgici 12 gün önce +1

    LİKE ATINDA TRENDE ALALIM

  • H. SAFA İLBASAN
    H. SAFA İLBASAN 12 gün önce +1

    7. Hafta

  • 乇mi尺haN USTA!
    乇mi尺haN USTA! 12 gün önce

    Telefonun Ekaranini Kiracan yavaş beğen bi ara gelde benimkileride beğen 😂

  • BESİKTAS 1903
    BESİKTAS 1903 12 gün önce +1

    Adamsin

  • justalive 78
    justalive 78 12 gün önce +1

    Bu d0ru mu

  • Mert Mert
    Mert Mert 12 gün önce

    yok boyle mizah helal olsun

  • Emir Anıl
    Emir Anıl 12 gün önce

    😂😂😂😂😂

  • Bubnova
    Bubnova 12 gün önce

    Bu sefer güldürmedi.

  • Orhan YILDIZ
    Orhan YILDIZ 12 gün önce

    6000. Beğeni

  • Coşkun Koçer
    Coşkun Koçer 12 gün önce

    👏👏

  • ismet ünalmış
    ismet ünalmış 12 gün önce

    :)

  • Recep Kılıç
    Recep Kılıç 12 gün önce

    Sen futbol dışı video çekme reis

  • Abdullah Can
    Abdullah Can 12 gün önce

    Aldatmalarin mesru oldugu bir dunya malesef.....

  • Muhammed Demir
    Muhammed Demir 12 gün önce

    Bir 1 milyon abone diyenler abone olsun

  • Muhammed Demir
    Muhammed Demir 12 gün önce +1

    Abi adamsın 250 bin aboneyi hal etmiyorsun en az 1 milyon abone gelsin diyenler abone olsun

  • umut ersoy
    umut ersoy 13 gün önce

    17.000 fotoğraf birikmiş beğenilmeyi bekleyen:):):)

  • mustafa akın
    mustafa akın 13 gün önce

    reis trend olmuş yüklenin begenmeye