4 FARKLI MİLLET HAKKINDA ÖN YARGILAR (Ör. Kenyalılar aslan etini yer mi?) | 3 Yabancı 1 Türk #13

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 023

  • Aptullah
    Aptullah 6 saatler önce

    Amerikada ammmcık sikmek bedava mı reis

  • dogukan karaca
    dogukan karaca Gün önce

    Vaaay bucalimi 😀😀

  • Kurt Kurt
    Kurt Kurt Gün önce

    Gençler ben sizi çok beğendim .

  • WICKED MAN
    WICKED MAN Gün önce

    Ekincana GIÇÇIK oluyorum

  • Elvir Demir
    Elvir Demir 3 gün önce

    8:40 mızrak atıp helikopteri düşürdüler sjsjsjsjsjsjsj

  • 26 Duhaa
    26 Duhaa 3 gün önce

    Bu videonun devamı gelsinn ☺️

  • kookıenın dişleri rolyana

    Chaby abi bi makyaj videosu yaparmisin lutfen bi makyajli chaby görmek istiyoruz

  • Yusuf Bey
    Yusuf Bey 4 gün önce

    Vay bucali hemşerim

  • The A.R.M.Y
    The A.R.M.Y 4 gün önce

    Ya nasıl bu kadar iyi Türkçe biliyorsunuz tebrik ederim 💗

  • Sheriff
    Sheriff 5 gün önce

    02:05

  • LilBlaze Tv
    LilBlaze Tv 6 gün önce

    Hassiktir kenya'lı konya'lı çıktı amk lol

  • Jinin battaniyesi
    Jinin battaniyesi 6 gün önce

    JJ cidden yanliş bi soru türklere hakaret gibi bence ben alındim yani turkler baska dil ogrenemez mi mesela benim korecem asiri iyi degil ama güzel ama koreliler turkceyi zor konusa biliyo mesela chaby abi R yi pek konusamiyo yada S yi ama biz buna sasirmiyoruz cunki her ulkenin agiz yapisi dil i farkli 😶😂🤔🙂

  • Gülistan Şahin
    Gülistan Şahin 6 gün önce

    Yine bitti yaaa:(

  • aurafreak
    aurafreak 6 gün önce

    Ben almanyalıyım, banada hep oradakiler yakışıklımı diye soruyorlar veya almaca konuşsana acayıp sinir oluyorum... Sizdede öyle oluyormu? Veya Japonca vr Korece bildiğim için Ching Chang Chong diye uyduruyorlqr acayıp sinir. Ama napalım millteimiz 😂. Bu arada hepiniz bi istiklâl marşını okursanız çok güzel olur 😂😂

  • Baran
    Baran 8 gün önce

    Ulan masailere bak

  • Safak Demirbas
    Safak Demirbas 8 gün önce

    James Deen :)

  • Street Riders TR
    Street Riders TR 8 gün önce +1

    Hay varya ben Kazakistanlıyım esmerim çekik gözlüyüm diken saçlıyım okula gidiom "lan japon" "kirpi balığı"

  • NEBİLİM OLUM ÖLÇMEDİMKİ

    sondaki muhabbeti niye kestiniz allahsızmısınız

  • Arda Boyacı
    Arda Boyacı 9 gün önce +1

    Chaby abi sizde canlı kurt böcegi yemek geleneksel mi bu dogru mu

  • Musa Ege Demirbaş
    Musa Ege Demirbaş 9 gün önce

    bence hepiniz birlikte o ahtapottan yiyin bir tatma bvideosu olur nasıl ama.

  • Oleg
    Oleg 9 gün önce

    Old boy babadır ya

  • Anthony Ege KOPRİ
    Anthony Ege KOPRİ 10 gün önce +1

    9:55 sadsalkdlksdaalks

  • Ulaş Tekman
    Ulaş Tekman 13 gün önce

    Zeytinburnulu Chaby Reyiz, güldürdün beni :D

  • Anonim Kalalım
    Anonim Kalalım 14 gün önce

    Louis e bayılıyorum ya çok cool duruşu var ama çok samimi her videoda sıçmakla ilgili mutlaka bir şey söylüyor çok halktan 😀

  • Hilal
    Hilal 14 gün önce +9

    Ekincanın üzüntüsü aynı İsmail abinin pamuk şekerinin pamuktan yapılmadığını öğrendiği anda ki hayal kırıklığı gibi

  • ƵΞƵ
    ƵΞƵ 14 gün önce

    16:00 yokluktan olsa gerek

  • KillaFrom Hell
    KillaFrom Hell 15 gün önce

    Louis çekimden sonra No Nut November'ı anlatmıştır :-D

  • CRYSTAL METH
    CRYSTAL METH 16 gün önce +1

    Yıllar sonra bir gün, insanlar barlarda "Bir Koreli, bir Türk, bir Afrikaan ve bir Amerikan..." diye başlayan fıkralar anlatacak :D

  • Duru Saygın
    Duru Saygın 17 gün önce

    Güney Göre

  • Louis Stotesbery
    Louis Stotesbery 18 gün önce

    SIÇIYORUM

  • Asude Aydın
    Asude Aydın 20 gün önce

    15:48 gülmekten ölmeme challange aveısobhrohbbıvfpeneıh spı

  • Ahmet Eren Etyemez
    Ahmet Eren Etyemez 20 gün önce

    Amerikalı harbiden konyalı galiba amk

  • TEKNOSAYAR
    TEKNOSAYAR 24 gün önce

    siğze tüyo veriyim bi,r bölümde herkez kendi dilini konuşsun

  • TEKNOSAYAR
    TEKNOSAYAR 24 gün önce

    siz film yapın ya tutar yani

  • Efsane _ MMC
    Efsane _ MMC 24 gün önce

    gunah degilmi canlı ahtobot yemek canli canli öldürüyoemrsun

  • Helen Ackerman
    Helen Ackerman 27 gün önce +2

    yalnız abi senin videonu açtm ve senin reklamın çıktı dhujuhg

  • burak ayan
    burak ayan 28 gün önce

    Ön yargı değilde stearotype

  • HÜSEYİN GÖKBÜK
    HÜSEYİN GÖKBÜK 29 gün önce

    Takip edene 1000 abone

  • BTS jhope!!!
    BTS jhope!!! 29 gün önce

    Seoul emniyet müdürü xbxhxhxhxhhxxhxhxhxhxhhxhx

  • Kayra AY
    Kayra AY 29 gün önce

    "Kabile" Türkçe değil!

  • shaazz thee
    shaazz thee Aylar önce

    Cok zevkli izliyorum sizi ve Kenya 'ya mutlaka gidin! Hahahaaa

  • Gülce NAZ Çağlayan
    Gülce NAZ Çağlayan Aylar önce

    ❤❤

  • Gülce NAZ Çağlayan
    Gülce NAZ Çağlayan Aylar önce

    Gülce abla benim ismimde de gülce ve çok rastlanmayan bir isim cok sasirdim aciklamaya bile baktim yanlis mi duydum diye

  • Ekin Kanbur
    Ekin Kanbur Aylar önce

    Ekin inanılmaz yakışıklı

  • D the Magneto
    D the Magneto Aylar önce

    Ne kadar iyi Türkçe konuşuyorsunuz, bravo xxx

  • Ecmel atcı
    Ecmel atcı Aylar önce

    Canım o arabayı buraya mı parkeyim deyip pat vurduğu yer Teksas değil Kastamonu 😁

  • Gurur Can
    Gurur Can Aylar önce

    25 senelik bucalıyım böyle oturuş görmedim :D buda önyargı

  • * clarkxr *
    * clarkxr * Aylar önce

    Niye kenyaya gitmediniz😔😔

  • Sidra KR,TR
    Sidra KR,TR Aylar önce +1

    한때 한국말은 항상 터키어로 말한다.

  • Oğuz
    Oğuz Aylar önce

    wolverine varya abi... hani böyle bi' tane filminde bi' bölümünde, ormanda artık böyle mutant olmaktan vazgeçmiş odun falan kesiyo'... pikapı işte böyle oduncu gömleği... o o mu lan... hassiktir... hadi lan, oha!

  • nisa daş
    nisa daş Aylar önce

    canlı ahtopot yemek nedir ya canlı köpek yemekten ne farkı var tüm bir ülkenin bunu yapıp kimsenin el atmamasını geçtim bir de yemedim ama yiyeceğim diyo gel beni de ye en azından günahım var amk

  • Doğan Furkan Yeşilırmak

    tabi şu reklam ve müzikleri araya alman çok itici atla kısmı da yok.lütfen kalksın onlar

  • Omer Bozdemir
    Omer Bozdemir Aylar önce

    Sonu neden kestiniz yaa

  • didem ergun
    didem ergun Aylar önce

    Bucada sandalye yokmu sinxisnxosnxks

  • Gebere jackson
    Gebere jackson Aylar önce

    Olm belgesel olayı yıktı beni mq

  • Umutcan Meşe
    Umutcan Meşe Aylar önce

    Bizim dil öğrenmede bir zorluğumuz var. Dil ailemiz önde gelen bir çok dile uymadığından dil yapımız, gramer dizilişimiz çok farklı. Yani evet daha zor öğreniyoruz, bu da normal. Milli duygularla ne alakası var kardeşim demek yersiz. İngilizce bilme oranlarımız ortada.

  • Mine Polat
    Mine Polat Aylar önce

    Chanyeol kalp at kalp❤❤❤

  • Aslı Tombul
    Aslı Tombul Aylar önce

    EKİN'İ özledik eski videolara dönüp duruyoruz 🙄

  • Repin pavyonunda olurum çubuklu yaşar

    JJ bende konyalıyım +1

  • Mustafa Kalender
    Mustafa Kalender Aylar önce

    Abi bizde Afrikadaki insanların yamyam olduğu algısı vardır hep. Keşke bunu sorsaydınız.

  • gaye barış
    gaye barış Aylar önce

    ne söylerseniz söyleyin kore tayland çin japonya aynı diyen insanlar diyen topluluk değişmeyecektir! çünkü anlamak istedikleri gibi anlıyorlar dış görünüşle yorum yapıyorlar ama bilmiyorlar dış görünüşüyle özelllikle çekik gözleri ile dalga geçen insanlardan daha iyi kalpli daha masum daha tatlılar! ❤❤😀👍👍👍

  • nuray A
    nuray A Aylar önce

    9.55 ben şok

  • Hepiciğinden Eccik
    Hepiciğinden Eccik Aylar önce

    Bir soru da bizden Chaby e, cok aci yemekten sindirim sistemi ile ilgili kanser hastaliklari Kore de cok fazla diye bir bilgi var. Bu dogru mu?

  • ali keskinkılıç
    ali keskinkılıç Aylar önce

    çavi antalya ya qezmeye qelin

  • Erva K.
    Erva K. Aylar önce

    Nowember hangi aydı len sıdğeıf9e

  • Azra Nisan
    Azra Nisan Aylar önce

    500 bölümdür kenyaya gidicez diyonuz gidinde sizde rahatlayın bizde jsnsjsjdjjs

  • Nitro Gliserin
    Nitro Gliserin Aylar önce

    12:43 James Dean diyor o adam p*rnstar aq

  • Musa Emre Kaya
    Musa Emre Kaya Aylar önce

    1:09 Zeytinburnu'lu sşöfşdmdşdmdşms

  • İnci Turkmen
    İnci Turkmen Aylar önce

    Videonun sonunda Ekincanla Louis’in sohbeti efsane 🤟🏻😂

  • kaan billic
    kaan billic Aylar önce

    Olum bunlar 4 türk ler

  • Feyza Küçük
    Feyza Küçük Aylar önce

    Texas bizdeki Adana

  • Neziha Kirac
    Neziha Kirac Aylar önce

    Buca da koltuk yok mu efsane bi espriydi.

  • Sit-down Muhabbet
    Sit-down Muhabbet Aylar önce

    Süper muhabbet yahu.. geyik üst düzey.. süpersiniz gençler :D bu arada Koreli kardeşimiz bildiğin zeytinburnu çocuğu lan :D konuşması süper :D

  • Fatal TV
    Fatal TV Aylar önce

    Chaby koreli falan değil adanalı acı yediğine göre

  • cahillerin,yobazların ve kaşarların korkulu rüyası

    ya ekin çok tatlı ve masum😂😍😍😍

  • Leina Leina
    Leina Leina Aylar önce

    Amerikalilarla biz cahillikte kıyasıya yarışırız Amerika kazanır😂

  • Horonos
    Horonos Aylar önce +1

    Sekas yaparmisiz? Birlikde geyporno

  • firdes özen
    firdes özen Aylar önce

    Amerikalılar çekirdek çitliyor mu

  • madb93
    madb93 Aylar önce

    Bunun ikincisi gelsin.

  • jungkookie
    jungkookie Aylar önce

    November hangi aydı lanjdjendkemkdkekckekckekdmekdkkefkjdncnejcjejfkekfkekfkke

  • Meysa Pak
    Meysa Pak Aylar önce

    Ekin gülce den daha yetenekliymis ne oldu ona

  • Zeynep Akcakmak
    Zeynep Akcakmak Aylar önce

    canı sıkıldıkça gelip eski videoları izleyenler +1

  • Ege Elbir
    Ege Elbir Aylar önce

    Maşallah. İyi fikir böyle bir kamyon markası çıkartalım. 😂

  • Elif Sarıoğlu
    Elif Sarıoğlu Aylar önce

    6:03 thug life örneği

  • Fatih Meus
    Fatih Meus Aylar önce

    Burdaki en iyi Türkçe konuşan Chaby mk

  • Can Kargalıoğlu
    Can Kargalıoğlu Aylar önce

    ilk 1 dakikada bu 3 yabanci gelse ayni sorulari sorardim geosus9svzns

  • EEren Çolak
    EEren Çolak Aylar önce

    Harika olmuş

  • Troll Face
    Troll Face Aylar önce

    bucalı lui lasvsljKBVAŞSVH BEN DE BUCA DA OTURUYORUM AMA GÜLDÜM

  • Mustafa Kocacik
    Mustafa Kocacik Aylar önce

    Bir kenyalı.Koreli amerikalı bir de Türk, muhabbet ise Türkçe. bayıldım size.Bir gün tüm dünya Türkçe konuşacak.

  • Film Hane
    Film Hane Aylar önce

    Gonyalıların gururu 👏👏

  • erdi emir
    erdi emir 2 aylar önce

    Muhabbetinizi beğendim güzel bir bölüm olmuş emeğinize sağlık..

  • Nesi Abdullayeva
    Nesi Abdullayeva 2 aylar önce +1

    Ben Azerbaycanliyim. Ve bana da cok komik sorular soruyorlar: ay menim arzu qizim sizin en meshur sarkiniz mi?!; ay balam cok mu diyorsunuz?; Azeri dediklerinde cok mu kiziyoruz?! ; yahsi cazibenin etkisiyle de dusbere yemegini cok soruyorlar,diyorlar ki sizin ondanbaska yemeginiz yok mu?! ; daha cok var da simdi unuttum 😇 aklima geldikce ara ara yazarim

  • Süleyman TÜRKHAN
    Süleyman TÜRKHAN 2 aylar önce

    Forza Buca ulan 😁

  • Anonim Kız
    Anonim Kız 2 aylar önce

    Türkiye’yi hiç bilmeyen yabancılarla konuştuğunuz zaman sizi yobaz düşünceye sahip bir millet zannediyorlar. Açık giyinmeye iznimizin olmadığını ve kızlarla erkeklerin yan yana bulunmasının yasak olduğu bir ülke zannediyorlar Türkiye’yi. Üzücü

  • edibe sutcu
    edibe sutcu 2 aylar önce

    Çok eğlendim izlerken devamı gelsin

  • buse t army
    buse t army 2 aylar önce

    Abı bıde şey yapın bırbırınızın yemeklerınızı deneyın lütfen abı senı çokkkk sevıyorummm❤❤

  • Fatih Yazar
    Fatih Yazar 2 aylar önce +23

    Bi tanesi bi mızrak atıp helikopterimizi düşürdü ne amına koyim DLEİVMEÜVMDĞVKEĞVMSĞVÖSĞFMWĞCLSĞGÖSŞVKA

  • Fatih Yazar
    Fatih Yazar 2 aylar önce

    Başlangıçta delirdim cleicmdşcmwğcöwüvksğvksğvkspv

  • abdullah ipek
    abdullah ipek 2 aylar önce

    Kore emniyet müdürlüğü:DDD

  • AK47
    AK47 2 aylar önce

    Abi özürdilerim şimdiye kadar neden bu videoyu görmedim efsane ya 😂 :)