SEZONUN YENİ PİTON YUMURTALARI! YILAN YUMURTA KESİMİ

Paylaş
Ekle
  • katma 7 Ağu 2018
  • Koskoca bir yılda bir çıkan yumurtalar yine sizlerle. Tam 9 adet Piton yumurtası. Bakalım içlerinden hangi morphlar çıkacak. Yarışmalarda bulunduğumdan video çekimi esnasında yumurtaların anneleri ve çiftleştikleri babaları takip edemediğim için yorumlamayı ağırlıklı olarak Okan'a bıraktım. İyi seyirler dostlar.
    Neden yumurtalar kesiliyor ? : trclips.com/video/uYVvqcyeR2c/video.html&t=183s
    Video'yu beğenirseniz beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın. Seviliyorsunuz!
    instagram.com/tugkangonultas
    Facebook Grup : facebook.com/groups/2068901260009218
    www.karincaciftligim.com
    instagram.com/karincaciftligim
    facebook.com/karincaciftligim
    Twitch yayınları : Pazar - Çarşamba - Cuma
    twitch.tv/elraenn
    Dip not : Karınca Çiftliğim kanalında yer alan canlıların her biri tanıtım amaçlıdır. Hobi amaçlıdır. Herhangi bir ticari amaç barındırmaz.
  • Ev Hayvanları ve HayvanlarEv Hayvanları ve Hayvanlar

YORUMLAR • 5 035

  • Berkay Çıtak
    Berkay Çıtak 2 saatler önce +1

    5:50 piç :D

  • bonnie the bunny tr
    bonnie the bunny tr 19 saatler önce +1

    Ayy ben yerim onları çok tatlılar

  • Pink Falamin
    Pink Falamin 19 saatler önce

    Abi sanki loto tutuyo bu ne heyecan😂

  • Indo the hybrid
    Indo the hybrid 20 saatler önce

    Doğa konunlarına aykiri!kesim yaparsaniz yilan güçsüz olur kendi çıkması lazim! Kendi çıkınca kuclu olur

  • Sadece bir kanal l
    Sadece bir kanal l Gün önce

    5.55 küçük emrah

  • YCB OYUNCU
    YCB OYUNCU Gün önce

    this is elrean

  • Güney Şafak
    Güney Şafak Gün önce

    Sa arkadaslar pitonlar çok hoşuma gidiyor yavrulardan 1 tane gönderme şansınız varsa guneysafak21@hotmail.com ( faceboo dan ulaşabilirsiniz farketmes cinsi hep beslemek istemişimdir teşekkürler

  • Mavi Kitaplık
    Mavi Kitaplık Gün önce

    Abi çoook güzel

  • Feyza MAVİKURT
    Feyza MAVİKURT Gün önce

    Piton olsak klasik çıkarız gene bakmazlar yüzümüze

  • Kampci GT
    Kampci GT 2 gün önce

    ABI kanal ismi karınca ciftligim yilan cikti

  • İlginç TV
    İlginç TV 2 gün önce

    O akan sıvı döl mü başka bir şey mi

  • nida tekerek
    nida tekerek 3 gün önce

    Şu adamın elraen olduğunu yeni öğrendim

  • EGE BATTAL
    EGE BATTAL 3 gün önce

    abi bigün yılanı dışarı çıkartsana veya yılanlara küçük tasma al vea gezdir

  • Yıldız Karaduman
    Yıldız Karaduman 4 gün önce +1

    Yavru yılanlar kendisi,yumurtadan çıkmalı

  • Pratik Futbol
    Pratik Futbol 4 gün önce

    Yumurtalar kumaş gibi amk

  • Burak Bayrak
    Burak Bayrak 4 gün önce

    Piton kutu açılımı videosu :D

  • Yeni video Yeni içerik

    yumurtanın sarısı gitti pitonun yarısı :D

  • Yeni video Yeni içerik

    bukadar yılanı napıyosun ?

  • YavuZzG
    YavuZzG 5 gün önce

    Ben kanala yeni gekdim yandaki panda mı?

  • Sılla Esen
    Sılla Esen 8 gün önce +1

    Güvenemiyomm bokta çıkabilirr

  • Enver Kurt
    Enver Kurt 8 gün önce

    Böyle zevkim olacağına hiç olmasın daha iyi midem bulandı resmen gereksiz saçma sapan bir video

  • Merve Taşçı
    Merve Taşçı 8 gün önce

    Ne masum.duruolarr burda

  • Oğuzhan Akın
    Oğuzhan Akın 8 gün önce

    Amk bi eldiven falan tak midem bulandı

  • Son Kalantler
    Son Kalantler 10 gün önce

    Allah neler yaratmış

  • Enes Eke
    Enes Eke 10 gün önce

    Aq oyunda sanki sandık açıyon efsanevi yılan çıkıyo 😂

  • Murat Çılgın
    Murat Çılgın 10 gün önce

    Bune amk 10 saniyede bir reklam çıkıyor

  • Rambo Cumali
    Rambo Cumali 10 gün önce

    Tüm midem yarrrakkk oldu

  • Mekselina Maasoglu
    Mekselina Maasoglu 10 gün önce

    Eldiven taksanız daha rahat degilmi sizin için

  • Çılgın Katil
    Çılgın Katil 11 gün önce

    Metin 2 kutu acımı

  • ToleranS
    ToleranS 12 gün önce

    Yumurtayi kesen pandami la nasi benziyor sesi

  • Ugur Yildiz
    Ugur Yildiz 12 gün önce

    Bu yılanların yumurtasını açmaktaki amaç nedir ? Yani yavrular vakti geldiğinde çıkmıyor mu zaten yumurtadan , neden müdahale ediliyor ki ? Bunun bir sebebi var mı acaba, daha göbek bağı bile duruyor diyor yavruların .
    Neden kesiyor o zaman yumurtaları ? Bilen birisi açıklayabilir mi ?

  • Mustafa Demir
    Mustafa Demir 12 gün önce

    Elraenn hakkında site açtım bir bakın elraenn.com umarım görürler bunu herkes bi +1 yapsa

  • zedna hadi toplanın
    zedna hadi toplanın 12 gün önce

    Ya ben yılanın cinsi ne dese erkek fişi derim yada kobra derim bunlar
    Classic
    Pastel
    Fontom fair
    Spider
    Falan ne lan bunlar
    I no yılanca no no
    😂

  • Serdar Yaraman
    Serdar Yaraman 13 gün önce

    Piton beslemek yasalmı

  • M 24
    M 24 13 gün önce

    Adam csgo kutusu açar gibi yumurta açıyor.
    -Abi dragon yılan var ama şansı%4,5
    -şey ya açtım ooo... Sun in leo yılan çıktı

  • Melih Çukurelmalı
    Melih Çukurelmalı 13 gün önce

    Zula da desen mi beğeniyorsunuz😂

  • M'erT T'he B 'aboS 1
    M'erT T'he B 'aboS 1 13 gün önce

    Abi helal olsun ben piton yumurtasini bile eleyemem helal olsun size

  • Dominik Santorski
    Dominik Santorski 13 gün önce

    kusmama son 3

  • Htv Ytv
    Htv Ytv 14 gün önce

    Amk razador mu açıyon o nasıl tepki

  • Game LAB
    Game LAB 14 gün önce +1

    Adam sanki cs go da kutu açiyor sjnsmd

  • Cihan Ünver
    Cihan Ünver 15 gün önce

    Katiller😂😂

  • Ela Elitaş
    Ela Elitaş 16 gün önce

    Yaşıyolarmi

  • Nisa Özkan
    Nisa Özkan 16 gün önce

    Kinder piton acilimi kdfhfkfj

  • Sinan Sarper
    Sinan Sarper 16 gün önce +1

    Elraenn

  • mustafa yıldırım
    mustafa yıldırım 17 gün önce

    Twich tv/elarenn

  • Feride
    Feride 17 gün önce +1

    Ölmüyor mu abi

  • Neslihan Koç
    Neslihan Koç 17 gün önce

    Ananamı geldi

  • Ucan adam karali
    Ucan adam karali 17 gün önce

    Bu pitonlar harikulade abı ya

  • Tacettin Tosun
    Tacettin Tosun 18 gün önce

    Büyüdüklerinde efsane güçlü olacaklar

  • ecrin 1
    ecrin 1 18 gün önce

    Yilan mi yumurtadan çıkar yumurta mı yılandan çıkar

  • Eylul Arslan
    Eylul Arslan 18 gün önce

    Abi o kırmızı ipler göbek bağı mı?

  • Fıstıkçı Şahap
    Fıstıkçı Şahap 18 gün önce

    Elraen mi var orda

  • KRAL OYUNDA
    KRAL OYUNDA 19 gün önce

    Abi sen bun ları napıyon

  • Ray CHARLES
    Ray CHARLES 19 gün önce

    Aml elraen lan bu

  • rokacı murat
    rokacı murat 20 gün önce

    Abi bede sahiplenmek istiyorum yılan orta boy nasıl sahiplenebilirim

  • ysa 0_0
    ysa 0_0 20 gün önce

    Hepinize merhaba arkadaşlar yeni yumurta açılımı videomuza hoşgeldiniz

  • ter fer
    ter fer 20 gün önce

    Eski sevgilimde mi boyle dogdu? Bence evet

  • Pistol_AMV AndGame
    Pistol_AMV AndGame 20 gün önce

    cs go kutu açılımı gibi

  • Ahmet avşaroğlu
    Ahmet avşaroğlu 20 gün önce

    Off buna sucuk kesip içine atıcan mükemmel olur

  • el dorado
    el dorado 20 gün önce

    sanki peste altın top aciyolar amk

  • SwOrDsMaN 77
    SwOrDsMaN 77 21 gün önce

    Bu alrean değil mi aq

  • Çay varsa Çay ver
    Çay varsa Çay ver 21 gün önce

    Kardeşim bi eldiven tak

  • fırtına youtube
    fırtına youtube 21 gün önce +1

    Ne diyonla amk

  • Ebrar Ekici
    Ebrar Ekici 21 gün önce

    Lan söyle iyonik niye kestinizi

  • Ebrar Ekici
    Ebrar Ekici 21 gün önce

    Niye kesiyonuzz onlarıı

  • Jason Statham
    Jason Statham 21 gün önce

    Hiç korkmuyomusunuz ?

  • yapraks the helcx
    yapraks the helcx 21 gün önce

    Insan bir eldiven takar hijyensiz 😒

  • HIZLI VE ÇILGIN
    HIZLI VE ÇILGIN 23 gün önce

    piton yıllanın yumurtasından alabilirmiyim

  • Yunus Emre Kanık
    Yunus Emre Kanık 23 gün önce

    ELRAEN DIYE YAZILIR ADAM DIYE OKUNUR!!!!!!

  • Seyma Kes
    Seyma Kes 23 gün önce

    Videoyu izlerken loto oynuyor gibi hissettim

  • Seyma Kes
    Seyma Kes 23 gün önce

    5. Yumurtadakine hayran kaldım😍😍

  • kaana aygar
    kaana aygar 24 gün önce

    Bu yılanlar yaşamaya devam edebiliyomu

  • Christopher McCandless
    Christopher McCandless 25 gün önce

    Yılanlar neden kendi kuyruklarını yiyor biliyor musun?

  • Hasan  Can Bozdemir
    Hasan Can Bozdemir 28 gün önce

    İlk defa izledim. Ses tanıdık geliyor. Meğersem kanal Elraaenn inmiş.

  • toprakd '
    toprakd ' 28 gün önce

    Piton açılımı, bıçak çıkar inş

  • Emirhan ALTUN
    Emirhan ALTUN 29 gün önce

    yumurta kesimi nerdeeeeeeeeeeeee

  • Beril'in Oyuncak Dünyası

    Yılan videosu

  • Film Bağımlısı
    Film Bağımlısı Aylar önce

    abi bu yorumu büyük bi ihtimal görmessin eski videon Heralde Ama şunu söylemek istiyorum Harbi 2 gün oldu seni keşfedeli Hayatımdanki En büyük Korkum Hamamböcekleri Çocukluğumdan beridir Senin videolarını izliyerek değişik bi haz alıyorum ayrıca youtubede En farklı içerik üreten İnsansın gerçekten tebrik ediyorum seni Öğrenciyim bağış filan yapılıyorsa hertürlü yardım etmek isterim sana ama O hayvanlarını asla satın alamam Değil beslemek ben onları izlerken bile korku filmiyle aynı duyguları yaşıyorum Gerçekten Riskli bir iş ama sonuçta bu farklılık Ayrıca Kolundaki M.Atatürk Dövmeside ayrı bi sevmemi sağladı seni Beğeni atmaya devam videolarına daha sık böcek videosu gelsin arada Adrenalin iyidir izlerken xD

    • Film Bağımlısı
      Film Bağımlısı Aylar önce

      ve ayrıca gerçekten işinin erbabısın Çok fazla bilginiz var gördüğüm kadarıyla

  • Safa Akbaş
    Safa Akbaş Aylar önce

    Bu yumurtalar ölümü yoksa siz çıkma dönemindemi açıyorsunuz

  • Ceren Selçuk
    Ceren Selçuk Aylar önce

    Abi hep yumurtayı kesme videosu yapıyorsun. Bi tane de yılanların yumurtadan çıkarken falan videosunu çeker misin? Çok merak ediyorum.

  • Nursena Yiğit
    Nursena Yiğit Aylar önce

    Yazik gunah onlarinda cani var

  • Erhan Onur Ersoy
    Erhan Onur Ersoy Aylar önce

    ABI SIMDI BUNLAR BUYUYUP CANLANCAKMI KESIYONUZ ATIYONUZMU

  • Mete Karatas
    Mete Karatas Aylar önce

    Yav hani nerde yılanlar 4 ay geçmiş

  • Genç Fikirler
    Genç Fikirler Aylar önce

    Evet açıyorum açıyorum ooooooo aaa piton çıktı

  • Raşe_x 0
    Raşe_x 0 Aylar önce

    Abi ne kadar sakinsiniz benim elime yumurta aki deyse kusucak gibi oluyorum

  • ömer canbaz
    ömer canbaz Aylar önce +1

    Neden .

  • Sürprizlerle Doludur Hayat

    Yumurtada yavru çıkarken canı yan mamıştır

  • Ufuk Esen
    Ufuk Esen Aylar önce

    Sonuncu yumurtadan eski sevgilim çıktı

  • Selcuk erdem
    Selcuk erdem Aylar önce

    Bu yılanları ne yapıyorsunuz ne amacla kullanıyorsunuz merak ediyorum

  • can karakaya
    can karakaya Aylar önce

    Napıyonuzki pitonları ?

  • özgür adıgüzel
    özgür adıgüzel Aylar önce +1

    Abi piton sariuonmuu yavrulardan

  • yiğit özcan
    yiğit özcan Aylar önce

    Su hayatta cevabı olmayan sorular
    1 türkiye ne zaman süper güç olacak
    2 3. Dünya savaşı ne zaman çıkacak
    3 bu video neden 1.7 milyon izlendi

  • efe Odacı
    efe Odacı Aylar önce

    Abi mesajlaşalımmı top filansanma iki arkadaş olarak

  • efe Odacı
    efe Odacı Aylar önce

    Efendim
    O ne

  • efe Odacı
    efe Odacı Aylar önce

    Çektim hemde dölüüümü akıta akıta sen çektinmi

    • Glioma A
      Glioma A Aylar önce

      ?Türkçe Me-al i varmı karşm

  • Glioma A
    Glioma A Aylar önce

    Olum ya makas yılana girerse ben olsam girerdi elimde ayar yokki amını bükiyim

  • Aslan Bey -NeşeT
    Aslan Bey -NeşeT Aylar önce

    nasıl bi manyaksınız mq ya

  • OYUN MÜPTELASI
    OYUN MÜPTELASI Aylar önce

    Bunların zamanı gelince kendileri çıkması gerekmiyor mu? Dogal haliyle

  • Betül Aydin
    Betül Aydin Aylar önce

    Abi pasteller ne için bu kadar önemli merak ettim

  • cavid novruzlu
    cavid novruzlu Aylar önce

    Abi nasil anliyosunuz ohangi ohangisi nasil reng