Sıfır Bir "Bir Zamanlar Adana'da" 4. Sezon 10. Bölüm Fragmanı

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 2 472

  • yusuf üzan
    yusuf üzan 7 gün önce

    Hayatimda izledigim en iyi dizi

  • Poyraz Tan
    Poyraz Tan 8 gün önce

    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

  • YOUTUBE DUBLAJ
    YOUTUBE DUBLAJ 18 gün önce

    HEPSİ KANALIMDA ABİLER ✔ HARİKA

  • Ajan Hacker
    Ajan Hacker Aylar önce

    Batu

  • Batuhan Can
    Batuhan Can Aylar önce

    Sa

  • Yusuf Deniz
    Yusuf Deniz Aylar önce

    Gençler bu dizileri izleyip te gaza gelipte kendinizi mahf etmeyin gencliginizi yakmayin benim abilerim hep ceza evinde

  • Şevki Erdoğan
    Şevki Erdoğan 2 aylar önce

    Nerde izleyebiliriz bunu

  • Hatice Ceyhan
    Hatice Ceyhan 2 aylar önce

    3 ayda bir bölüm cekiyorlar herhalde. alt tarafı 1 saatlik dizi cekiyorsunuz, onuda yarım yamalak cekiyorsunuz. 3 ay nedir ya televizyon dizileri bile o kadar ara vermiyor. Bir de cektiğiniz bölümlerden para kazanıyorsunuz. Demekki ne kadar para kazandıysanız, yeni bölüm bile çekmiyorsunuz yada senaryo bulamıyorsunuz.Üyelik falan devam ettirmiyorum. Boş yere para kazandırmaya gerek yok.

  • Amaçsız Emre
    Amaçsız Emre 2 aylar önce

    Sıfır bir beleş izle gamekit.com

    • Osman E.
      Osman E. Aylar önce

      Kardeş sitede arama kısmı yok nerden girecez filme üye oldum yalan mi söylüyorsun?

  • Cengo Burak
    Cengo Burak 2 aylar önce

    Ne bakiyunuz bos bos bakma abone ol kardeş

  • Music Box
    Music Box 2 aylar önce +2

    Güzel dizi 💣 ✌ 👏

  • Hasan Baran
    Hasan Baran 2 aylar önce

    Eski Bölümleri Vardı TRclipsde Canım Sıkıldıkça izlerdim Onlarıda Kaldırdınız Ve Şuan 1mn Aboneyi Hak Etmiyosunuz 1mn Abonenin de Aklına şaşıyorum Blu Tviye Para Veremeyenler Teaserlerle Tatmin ediyo Kendini Kendi Kendinize Yok Oluyonuz Cio Yok Özgür Yok Baş sevilen Karakterler Onlardı Şimdi Emin OLun Çoğu kitle Savaş için o Blu tve Üye olmaz

  • Yasin Gumus
    Yasin Gumus 3 aylar önce

    ..

  • Necmi Sestar
    Necmi Sestar 3 aylar önce

    Yakın mesafeden iki kurşun

  • Hayalet _27
    Hayalet _27 3 aylar önce

    Özgür ölmeyecekti😣

  • 1KGangsartz
    1KGangsartz 3 aylar önce

    cio yaşıyor bas gidek abi dedigi yerde durdurun

  • Gralz TV
    Gralz TV 3 aylar önce

    Bütün Adanalıları Ankara çin çine bekleriz böle filimdekiler gibi olmuyo film değil icraat gösterin

  • Uğur Cengiz
    Uğur Cengiz 4 aylar önce +3

    Amk. Üye olduk götunuze sokun üyelik parasını..amaç para deil. 1 ayda 1 bölüm çekip atıyolar..anliyacagınız 1 saate yakın olan bölümü 14.90 na izliyoruz. Para kazanmaya başlayinca bitaraflarì kalkti arkadaşların..youtubede oynandığı dönemler hic olmasa haftada 1 bölüm izliyoduk.şimdi ay oldu halen birşey yok ortada..zaten özgürü flimden çikarttin şimdide cio yu cikarttin..tek başina oyna flimde savaş efendi..zaten oyunculugun sıfır flimede hiç uymuyon ne karakter olarak nede tip olarak..cio sayesinde izleniyodu. Sen tek başına boş sun savaş efendi

  • Ibrahim Uçkan
    Ibrahim Uçkan 4 aylar önce

    Cihanin cukur dizisinde oynmasni halk istiyo

  • منوعات حيدرالشمري

    😜😜😜😜😜😜😜

  • İbrahim Ernez
    İbrahim Ernez 4 aylar önce

    BURAK CENGO CİO MAHMUT CİHAT BERTO SAWAŞ BUNLAR OLMASA FİLIM TIR U FIS GİBİDIR :D

  • Etuğrul cingöz
    Etuğrul cingöz 4 aylar önce

    Nezaman başliçak sifir bir

  • Mustafa Toprak
    Mustafa Toprak 4 aylar önce

    cio olmuş sıfır bir bitmiştir

  • Mustafa Toprak
    Mustafa Toprak 4 aylar önce

    sıfır bir benim için bitti

  • Melisa Görücü
    Melisa Görücü 4 aylar önce

    Sıfır bir tüm sezon tüm bölümler için link kaldırılmadan tıklayınız. Ücretsiz izle, link videonun açıklama kısmında trclips.com/video/F_stTXQGe7s/video.html #protezsaç

  • TÜRKİYE DEN HERŞEY jamesbrown31 diepie

    Bak hele kardeş yeni kanal açtım abone ol baba

  • Bekir Gökkaya
    Bekir Gökkaya 4 aylar önce

    BEDAVA SIFIR BİR İZLEMEK İSTEYENLER İNSTAGRAMDA @mizahanonim SAYFASINA DM GELSİN VALLA VERİCEZ 🔫🔫

  • Zeynep 55
    Zeynep 55 4 aylar önce

    GAZAPIZMN HEYCANI YOK

  • Sessiz Çocuk
    Sessiz Çocuk 4 aylar önce

    -lan özgür ölmeye lannnn-

  • CİO BABA
    CİO BABA 4 aylar önce

    *0:10** Gaza bassana top Savaş'ımı niye sinir edün hayırdır ?*

  • Ruzgar Ayaz
    Ruzgar Ayaz 4 aylar önce

    Gapaizm sadece şarkı söyle

  • Show Time
    Show Time 4 aylar önce

    özgürden sonra cihoda çukurda yazık yazık

  • Show Time
    Show Time 4 aylar önce

    Ciho bile çıktı ulan hep paraya oynadını artık izlemek anlamsız ne çukur muş be hepinizi teker teker satın alıyor

  • Necmi Sestar
    Necmi Sestar 4 aylar önce

    Amina koyim adamlarin anasini sikiyor, sonrada tanimiyormus gibi gidip bunlar kimmis bi sorak diyor.

  • EVM AYDINLATMA
    EVM AYDINLATMA 4 aylar önce

    CİO ÖLDÜ DİZİ BİTTİ .....

  • radikaladam radikal
    radikaladam radikal 4 aylar önce

    Özgür ü cıkardınız ses cıkarmadık ama cio filmden cıkıyorsa bir daha izlersek aşağılık insan olalım sizi kendi kendinize cekşp izleyin şerefsizler cio baba yoksa bizde yokuz

  • Sercan Yelkenci
    Sercan Yelkenci 4 aylar önce

    önümüzdeki sezon beni oynatacaklar arkadaşlar :D İşinize gelirse babbaa

  • Tirfec [METİNSAH]
    Tirfec [METİNSAH] 4 aylar önce

    Bugün 19.01 de vericek

  • JONY SİNSİN KARDEŞİ CAN SİNS

    Bide normal uyduda olsa tadindan yenmez

  • ŞERWAN- natürlich werde ich

    •••GAZAPİZM•••

  • YIKIK PANDA
    YIKIK PANDA 5 aylar önce

    Çoksel😍

  • voLkan oLgun eRsoy
    voLkan oLgun eRsoy 5 aylar önce

    . . .

  • Hayri Alatay
    Hayri Alatay 5 aylar önce

    Özgür cıktı cio da çıksın bu film kitlesi dusecek

  • JARA
    JARA 5 aylar önce

    BÖLÜM LİNKİ ATABİLRMİSİNİZ

  • Ahmet Toprak
    Ahmet Toprak 5 aylar önce

    yav kardeşim dalga mı geciyonuz her perşembe yayınlanmıyomuydu yeni bölüm hani 11 inci bölüm dolandiricimisiniz ya vallaha satarsam bu blu tv haaaa

  • Berat Elbey Music
    Berat Elbey Music 5 aylar önce

    SIFIR BİR 4. SEZON YEPYENİ MÜZİĞİ KANALIMDA Bİ GÖZ AT trclips.com/user/edit?o=U&video_id=4hLOXop9f4w

  • Zeki Bayn
    Zeki Bayn 5 aylar önce

    Bas abi bas abi bas abi Bas Gidek Abeieeeieee

  • Bigg Boss
    Bigg Boss 5 aylar önce

    hey sıfır bir yapımcıları size bir link atıcağım sizin bölümlerinizi paylaşıyor bu siteyi engelleyin telif atın tabi istersen
    iz

  • Hakan Demirel Work's
    Hakan Demirel Work's 5 aylar önce +1

    Adana evimiz 👉Cio👈 Babamız CIO babayı seven kalp atsin

  • Hakan Demirel Work's
    Hakan Demirel Work's 5 aylar önce +1

    CIO baba canın sağolsun abi mesajını okuyan adamsın adaminm Bahadır benim tek babam dio babam 💀💀👌👉👈

  • justin beliebers
    justin beliebers 5 aylar önce

    0:19 kim bu adam

    • Kadir Çelik
      Kadir Çelik 5 aylar önce

      justin beliebers Cengizin babası

  • Hasiye Burak
    Hasiye Burak 5 aylar önce

    Gazapizm👍👏👏

  • Ramazan Kartal
    Ramazan Kartal 5 aylar önce

    11.bölüm fragmanı nerde aq

    • Ramazan Kartal
      Ramazan Kartal 5 aylar önce

      Metin2 • RiahelyQuetz EFSANESİ çıktı zaten de 30 agustos diyo aq

    • Rush • Official
      Rush • Official 5 aylar önce

      pazartesi günü arıza çıkmış bugün yayınlanacagı solendi beklyorum saat 18:55

  • Süleyman Çakır
    Süleyman Çakır 5 aylar önce

    Beyler bölüm sonunda kapıyı açan necip dikkat edin parmaklarına ardından necip in instagram hesabına girin ve parmağına bakın aynı parmaklar necip Yahya onları nesillere verecek cio da maalesef ölecekmiş

    • Süleyman Çakır
      Süleyman Çakır 5 aylar önce

      +Mert Yılmaz kardeş cio nun ölmesi tahminim ama kapıyı açan necip gir bak parmaklarına aynı Mahmut diyenler onun elleri siyah

    • Mert Yılmaz
      Mert Yılmaz 5 aylar önce

      Kaynak

  • oğuz özdemir
    oğuz özdemir 5 aylar önce

    sıfır bir 10. bölüm
    yadi.sk/i/Wqnamh-_3a5u8W
    beğenin üstte kalsın

  • MERT CETIN
    MERT CETIN 5 aylar önce

    sifir biri bedava izlemek isteyen beni instagramdan takip etsin mert.06.cetin

  • baran Baranlı
    baran Baranlı 5 aylar önce

    Fragman ne zaman yayımlanacak sabır taşı çatladı

  • yavuz ermiş
    yavuz ermiş 5 aylar önce

    Olan ozgure oldu rolude iyice dusmustu kardeslikten biri olunce film dahada ateslenicekti olede oldu

  • FINDIKCI MUSTAFA
    FINDIKCI MUSTAFA 5 aylar önce +3

    Nerde kaldi bu hafta ki fragman

  • Botan TV
    Botan TV 5 aylar önce +2

    11 BÖLÜM SEZON FİNALİNDEN ÖNEMLİ KESİTLER & VİDEOLAR KANALIMDA OLACAKTIR ABONE OLUP TAKİPTE KALIN

  • Karışık Erkek
    Karışık Erkek 5 aylar önce

    Özgür Abi'yi Vurdular.

  • Enver Akalın
    Enver Akalın 5 aylar önce

    Özgürün çıkması ne demek mk ne iş anlamadım

  • Taha Reis
    Taha Reis 5 aylar önce +1

    Neden dün yanı pazartesi akşamı fragman gelmedi neden?

    • CABBAR BABA
      CABBAR BABA 5 aylar önce

      şımardılar gardaşım. şöhret olduktan sonra önce blue tv ayakları ..şimdi fragmanı bile layık gormuyorlar bize.. herkes izlıor yaa..

  • Recep Sezgin
    Recep Sezgin 5 aylar önce

    Bölümü link için begen

  • ya rak
    ya rak 5 aylar önce +1

    Fragman Neden gelmedi ?

  • Türk Was Here
    Türk Was Here 5 aylar önce +1

    evet yaprak dökümü başladı dizide para işte böyle bir nalet bişey popülerlik artınca istekler fazlalaşıyor illaki oyuncular arasındaki bölüm başınamı artık sezonlukmu nasıl anlaştılarsa para mevzuları o daha fazla alıyor ben az alıyorum hesabı halıne geldiğini düşünüyor tümer adakaner reis ile özgürün gidişini buna bağlıyorum .dizide her bölümde fazlasıyla yenı karakter gördüğümüz için aman 3 5 gün sonra özgürüde unutular diyorlar heralde .. valla gardaş değil gazapizm arnold schwarzenegger gelse cio ile savaşta ölürse yeni bölümü gelsin diye heycanla beklediğimiz bu diziyide malesef :( next tuşuna mahkum edeceğiz ..

  • Hasan Cambaz
    Hasan Cambaz 5 aylar önce

    Arkadaşlar şimdi sıfır bir sezon finalimi yaptı ?

    • CABBAR BABA
      CABBAR BABA 5 aylar önce +1

      bence final yapsınlar gardaşım. ne oyle gazapizm falan.. olmadı şeyde gelsin ceza mıydı o rapçi.... artık iyice arka sokaklar dizisi gibi olacak.. Tadında bıraksınlar.. final olsun 1 saat 15 dakikalık bölümle

  • Aslan0546 Aslan
    Aslan0546 Aslan 5 aylar önce +1

    Cengo nin saati ney

  • Furkan karakuş
    Furkan karakuş 5 aylar önce +1

    Fragman nerde

  • Hasan Uygur
    Hasan Uygur 5 aylar önce +2

    11.bölüm fragmanı niye gelmedi amk ya

    • Muro TR
      Muro TR 5 aylar önce

      görücez kardeşşş 30 ağustosda burda ol ozaman cio ölmücek cio ile özgür kavga etti özgür gitti zaten cio devam etcek görcez bak babbbaaa

    • Hasan Uygur
      Hasan Uygur 5 aylar önce

      Muro TR sana yalan mı atacam kAr Deşş Cio bu bölüm ölecek set arkasında Cio özgür ve savaş tartıştı Cio ve Özgür ayrılacak gazapizm Cihat ve savaş 3lü olacak anladın mı? Ba Ba aaa

    • Muro TR
      Muro TR 5 aylar önce

      fragmanda sağlamdı cio baba :D

    • Hasan Uygur
      Hasan Uygur 5 aylar önce

      Muro TR e walla kardaşşş ölünnce görüşürüz

    • Muro TR
      Muro TR 5 aylar önce

      Hasan Uygur cionun öleceği yok ya sette kavga çıkmış amk cioda çekmiş gitmiş ama geri döner ya

  • Yusuf üzümcü
    Yusuf üzümcü 5 aylar önce +1

    11 fragmanı Nerede kaldı ?

  • Emirhan Keleş
    Emirhan Keleş 5 aylar önce +1

    11.bölüm fragmanı nerde

  • Birant Adiguzel
    Birant Adiguzel 5 aylar önce +1

    Yeni bölüm fragmanı neden gelmedi hala

  • Erkan Özalp
    Erkan Özalp 5 aylar önce +1

    11 bölüm fragman yayınlanmıycakmı sıfır bir ailesi

  • Berat Güngör
    Berat Güngör 5 aylar önce +1

    Yeni bölüm fragöan neden gelmedi beylerr ??? ?

    • CABBAR BABA
      CABBAR BABA 5 aylar önce

      Şımardılarda ondan... önce blue tv ayakları.. şimdi fragmanı bıle ızletmıyorlar artık. yetti gardaş.

  • Mesut Tek8n
    Mesut Tek8n 5 aylar önce

    Link yokmu

  • Semih Köse
    Semih Köse 5 aylar önce

    Yeni fragman niye çıkmadı daha

  • E. BAKIRCI
    E. BAKIRCI 5 aylar önce

    Yeni fragman niye yayinlanmadi

  • Ömer Daşdemir
    Ömer Daşdemir 5 aylar önce

    11 fragman neredeee

  • Gokhan Gul
    Gokhan Gul 5 aylar önce +1

    11 fragman nerde ?

  • Ahmed Kus
    Ahmed Kus 5 aylar önce

    Fragmanı yayınlayın laaaann

  • Engin Vurar
    Engin Vurar 5 aylar önce +1

    neyi bölüşemediniz amk? Özgür'ü son bölümlerde pasifleştirip öldürdünüz. Gio da ölürse diziye Kurtlar vadisi ekibini bile soksanız fayda etmez. Daha fazla aranızdaki sorunu büyütmeden çözün...

  • ugur Yılmaz
    ugur Yılmaz 5 aylar önce +1

    Yeni bölümü niye gelmedi

  • Okan Mert
    Okan Mert 5 aylar önce

    11.BÖLÜM FRAGMANI NERDE ?

  • Kubilay Genç
    Kubilay Genç 5 aylar önce

    11. Bölüm fragman nerede?

  • yenilmez maceracı kolu
    yenilmez maceracı kolu 5 aylar önce

    Abi. 11 bölüm niye yayınlanmadı

  • EKREM KARAKUŞ
    EKREM KARAKUŞ 5 aylar önce +1

    Fragman yarın boşuma beklemeyin saat 19:01 de çıkacak

  • Fişek Fişşekoğulları
    Fişek Fişşekoğulları 5 aylar önce +1

    Madem fragman yarın bölümü çarşamba yayınlayın

  • Dudullu Ademyavuz
    Dudullu Ademyavuz 5 aylar önce

    Fragman YARIN 19.01 DE YAYINLANACAK

  • Adez
    Adez 5 aylar önce

    *BEYLER FRAGMAN YARINMIŞ FACEBOOK'TA YAZMIŞLAR*

    • Türk Gamer
      Türk Gamer 5 aylar önce

      Ahmet Yıldırım K.B orayı bugün diye okumuşum

    • Ahmet Yıldırım
      Ahmet Yıldırım 5 aylar önce

      Türk Gamer Var kardeşim sıfır birin facebook sayfasından görebilirsin:)

    • Türk Gamer
      Türk Gamer 5 aylar önce

      Kaan Alp Karamanlı'nın Sağ Kolu yok öyle bişey amk götünden uydurma

  • Bisiklet Boom
    Bisiklet Boom 5 aylar önce

    Lan 11 bölüm fragmanı cıkmadı

  • Emre Televi
    Emre Televi 5 aylar önce

    Fragman nerde ?

  • Shenika '
    Shenika ' 5 aylar önce

    11. Bölüm fragman nerde amq

    • Shenika '
      Shenika ' 5 aylar önce

      Batuhan Çalışkan kardo pazartesi günü yayınlanmıyormu fragman

    • Batuhan Çalışkan
      Batuhan Çalışkan 5 aylar önce

      yarın saat 19.01 de de çıkıcak

  • Mustafa Arıkan
    Mustafa Arıkan 5 aylar önce

    Ola hani fragman 11

  • Windows Kullanan Adam
    Windows Kullanan Adam 5 aylar önce

    FRAGMAN NERDE LAN

  • Kalofdserdunkle Kofaldicowsh

    FRAGMAN NERDE LA ONU BEKLIYODUK?

  • Mehmet Küçükaydın
    Mehmet Küçükaydın 5 aylar önce +1

    Nerde 11.bolum fragmanı ya

  • Yusuf Özal Karakaya
    Yusuf Özal Karakaya 5 aylar önce +2

    FRAGMAN ??