Windows 10 ile telefonu senkronize etmek! Telefonunuz uygulamasını denedik!

Paylaş
Ekle
  • katma 12 Tem 2019
  • #Windows10 #TelefonEşlikçisi #Telefonunuz
    shiftdelete.net/windows-10-ile-telefonu-senkronize-etmek
    Microsoft bir süre önce "Telefonunuz" adlı yeni hizmetini duyurmuştu. Bu hizmet ile birlikte Windows 10 kullanıcıları, Android ya da iOS telefonlarındaki birçok veriyi bilgisayarını kullanarak kontrol edebiliyordu. Biz de bu videomuzda Windows 10 telefon ekleme ve telefonu bilgisayar ile senkronize etmenin yollarından biri olan "Telefonunuz" uygulamasına yakında bakıyoruz.
    Windows 10 telefon ekleme ve telefonu bilgisayar ile senkronize etmek!
    Windows 10 ile telefonu "Telefonunuz" uygulamasını kullanarak senkronize ettiğiniz takdirde telefonunuzdaki birçok veriye bilgisayarınız üzerinden ulaşabilirsiniz. Bu veriler arasında ise şimdilik fotoğraflar ve mesajlar yer alıyor. Fotoğraflar özelliği ile birlikte telefonunuzdaki fotoğrafları, basit ve pratik bir şekilde bilgisayarınıza aktarabilirsiniz.
    Bunun yanı sıra mesajlar özelliği ile de telefonunuza gelen mesajları görebilir ve bu mesajları telefona ihtiyaç duymadan yanıtlayabilirsiniz. Bu şekilde canlı olarak takip edebilirsiniz.
    Şimdi dilerseniz sizleri Windows 10 telefon ekleme rehber videomuzla baş başa bırakalım. İyi seyirler...
    Windows 10 Telefonunuz uygulaması nasıl kurulur?
    Windows 10 ile telefonu senkronize etmek için ilk olarak Windows 10 bilgisayarınıza "Telefonunuz" uygulamasını yüklemeniz gerekmektedir. Bu uygulamayı Microsoft Store üzerinden indirebilirsiniz.
    Bilgisayarınıza "Telefonunuz" uygulamasını yüklemenizin ardından telefonunuz için de gerekli adımlar size tarif edilecektir. Yapmanız gereken işlem, telefonunuza "Telefon Eşlikçiniz" uygulamasını indirmeniz olacak.
    Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
    Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
    ►► goo.gl/IIKYIK
    ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
    Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
    Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
    Twitter ►►goo.gl/vTwhws
    Google+ ►► goo.gl/6jRF18
    ShiftDelete.Net TRclips hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
    ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.
  • Bilim ve TeknolojiBilim ve Teknoloji

YORUMLAR • 60

  • emi kun
    emi kun 6 gün önce

    bunun yerine pushbullet bence daha çok iş yapıyor

  • Elvin Sadatov
    Elvin Sadatov Aylar önce +1

    samsung sidesync bunun yapa bildiginden fazlasin yapiyor zaten ne gerek var

  • Sedat ÖZBAY
    Sedat ÖZBAY Aylar önce

    Mesajlar uygulamasını kullanan var mı gerçekten hala. Reklam ve banka giriş kodu reklamları dışında kullandığım söylenemez. En azından benim için. Whatsapp'ı yada diğer mesajlaşma uygulamalarını desteklese tadından yenmez. Diğer taraftan sadece son 25 fotoğrafı gösteriyor. Tüm fotoğraflara ulaşabilsek ve yedekleyebilsek bilgisayara çok daha güzel olabilirdi. Tabi sürekli telefondan resim çekip bilgisayardan düzenleyen biriyseniz bulunmaz nimet.

    Benim için şu anda yetersiz bir uygualama.

  • Demir Arkman
    Demir Arkman Aylar önce

    DELL bilgisayarlarda direk telefon eşlikçisi var. Hem de mirroring imkanı da var bence onu da inceleyebilirsiniz.

  • KONSERV3
    KONSERV3 Aylar önce

    bu uygulama ios telefonlarda olmuyor sanırsam.

  • Arda Önal
    Arda Önal Aylar önce

    merhaba win 10 kullanıyorum ama store uygulaması yok onu nasıl geri getire bilirim yada yükliye bilirim

  • Mustafa Yüksel
    Mustafa Yüksel Aylar önce +1

    Herşey bilgisayarmı la

  • Ahmet Gürkan ÇOŞKUN

    Eleştiri:
    Birincisi artık sms yazan gönderen kalmadı gibi bi şey ki adamın her yöne mesaj hakkı olmayabilir.
    İkincisi İphone'un icloud uygulamasından fotoğrafları bilgisayarınıza gönderebilirsiniz. Hemde bunu otomatik olarak yapıyor.

  • Gaffar Huseyin Bektas
    Gaffar Huseyin Bektas Aylar önce

    Windows dahi WindowsPhone'u umursamıyor artık.

  • M. P.
    M. P. Aylar önce +1

    Çok işlevsiz sms kimin umrunda? Whatsapp'a da opera ile whatsapp web'den erisiyorum zaten.

  • Ceko Kaya
    Ceko Kaya Aylar önce

    360 beğeni oldu

  • Mehemtcan Pubg
    Mehemtcan Pubg Aylar önce

    Bişe sorabilir miyim 4G+ Ne ??

    • Bir Bu
      Bir Bu Aylar önce +1

      yani tam çekiyor

    • Bir Bu
      Bir Bu Aylar önce +1

      Full 4g

  • Ugur Deniz
    Ugur Deniz Aylar önce

    iphone'da sms atma özelliği yok sadece safari sayfasını pc'ye aktarabiliyorsun,fotoğraf atmada yok

  • mustafa kaplan
    mustafa kaplan Aylar önce

    telefonunuzun android 7.0 ve üzeri olması gerekiyo arkadaşlar bilginiz olsun. 7.0 altındaki sürümlerde çalışmıyo

  • Hasan Rıza Adıgüzel

    Sms i kim kullanıyoki

  • Mehmet Başkaya
    Mehmet Başkaya Aylar önce

    Son güncelleme ile bildirimler özelliği de geldi. whatsapp tan falanda bildirim alıyor. bir arkadaş güvenilmez demiş. Katılıyorum ona ama airdroid e mi güvenelim. Airdroid in çeyreği iş yapmıyor tabi mikrosoft un uygulaması. Böyle bir uygulamaya çok ihtiyacı var android ve windows un

  • Murat Gokmen
    Murat Gokmen Aylar önce +1

    SMS atan arkadaşıma Facebook mesaj yaz derim ki öyle yapıyor herkes. Bu kadar izin vermeye gerek yok. Yararsız 😒

  • TAMER DEMİRCAN
    TAMER DEMİRCAN Aylar önce +1

    ayos diye okumaya alışmış biri olarak ayoes ne acaba diye durdurup düşündüm

  • metin yıldız
    metin yıldız Aylar önce +1

    beni ps ekran öyle kapsamlı değil neden acaba resim 25 adet gösteriyor üstte sizinki gibi paylaş menüsü yok yanlardaki seçmeler yok neden acaba

    • Behman Ehmedli
      Behman Ehmedli Aylar önce

      metin yıldız bazilarindada 25 adet gosteriyo

  • Ferhat Uyar
    Ferhat Uyar Aylar önce +1

    Benimde kırık ekran olan bir telefonum var yani komple görüntü gelmiyor ses açmaya falan basınca ses geliyor ama ekran gelmiyor hiç bir şekilde.. Peki bir kablo falan var mı taktığımız gibi direk görüntüyü pc veya televizyona yansıtan

  • Eren Çatal
    Eren Çatal Aylar önce +2

    iphone cihazlarda sadece web sayfası mı gönderebiliyoruz?

    • Behnan Güler
      Behnan Güler Aylar önce

      sanırım bende denedim bitek telefondan web sayfası atılıyor.

  • Hüsne Aslancan
    Hüsne Aslancan Aylar önce

    Iphone 6 plus mu xiaomi redmi not 7 mi?

    • Hüsne Aslancan
      Hüsne Aslancan Aylar önce

      @Sagopa Kajmer ne grubu

    • Sagopa Kajmer
      Sagopa Kajmer Aylar önce

      Grubumuza gel note 7 1300-1400 tl kardeşim ayarlarız sana mi 8 se 1535 tl

  • İsa Koç
    İsa Koç Aylar önce

    Keşke WhatsApp ve arama yapma ile yanıtlama kısmınıda ekleselermiş çok daha kullanışlı olurmuş

  • Alperen Cetin
    Alperen Cetin Aylar önce +1

    Abi bana bi telefon hediye edin o kadar telefonunuz var

  • peyniravcisi
    peyniravcisi Aylar önce +3

    İşe yarar bir rehber olmuş
    Edit:Son 25 Fotorafı gösteriyormuş

  • Arda Karaosmanoğlu
    Arda Karaosmanoğlu Aylar önce

    MİCROSOFT a domalmak için harika. Bence Microsofta güven olmaz.

    • Emre Ertürk
      Emre Ertürk Aylar önce +1

      kime güven olur kardeş bu devirde. apple a mı huawei e mi (!)

  • Levent Güneri
    Levent Güneri Aylar önce

    Windows phonu sormuyor cok komik

  • Shaheen Ahmadi
    Shaheen Ahmadi Aylar önce

    Honor v20 mı Oneplus 6t mi ? Lütfen cevap verin.

  • Mustafa Kara
    Mustafa Kara Aylar önce +22

    Şu an icin yuklemeye deger bir uygulama degil. Kaldi ki SMS kullannan cok kimse kalmadi gunumuzde. Veri transferi ve tam erişim icin Airdroid uygulamasini tavsiye ederim.

    • yaser koushayan
      yaser koushayan Aylar önce

      zapya rahatlik şifre falan istemiyor micro usb kablom tak çikar ayda bir bozuluyordu bu dertten kurtardı zapya

    • yaser koushayan
      yaser koushayan Aylar önce

      zapya 1mega bayit saniyede internetsiz transfer ediyor veryi

    • Mahmut Ünver
      Mahmut Ünver Aylar önce

      +1

    • Furkan Aydemir
      Furkan Aydemir Aylar önce

      Linkini verebilir misin uygulamanın

  • Flaket - Texax
    Flaket - Texax Aylar önce

    *adalet mülkün temeli değildir*

  • melih kömür
    melih kömür Aylar önce

    Biz zaten biliyorduk

  • Yancarim Yancarim
    Yancarim Yancarim Aylar önce

    alternatif program bilen var mı ?

  • Barış Demirbağ
    Barış Demirbağ Aylar önce

    1000.görüntülenme 💣

  • Fortune INC
    Fortune INC Aylar önce

    Video nun yarısı :"izin veriyorum ".

  • Muratcan Şeref
    Muratcan Şeref Aylar önce

    İphone xs max

  • Bilal Akgül
    Bilal Akgül Aylar önce

    Abi çok iyisin

  • Kemal Efe KURALAY
    Kemal Efe KURALAY Aylar önce

    Windows 7 var bende üff

    • Kemal Efe KURALAY
      Kemal Efe KURALAY Aylar önce

      @safakytb çok saol işime yarıyacak

    • safakytb
      safakytb Aylar önce

      Kemal Efe KURALAY bildirim görmek için pushbullet kullanın.

  • Burhan Lafçı
    Burhan Lafçı Aylar önce +1

    selamm

  • Nazlı Eylül Arslan
    Nazlı Eylül Arslan Aylar önce

    Whatsapp gibi uygulama mesajları da oluyor mu?

  • itzDark_Knigt
    itzDark_Knigt Aylar önce +1

    6

  • Sanat Harikası
    Sanat Harikası Aylar önce +2

    Güzelmiş uygulama la

  • Onur arda Atagül
    Onur arda Atagül Aylar önce

    5. Yorum

  • _Emre -Army_
    _Emre -Army_ Aylar önce

    Yazacak Bişey Bulamadım qweqweqw

  • deniz tunç
    deniz tunç Aylar önce +3

    Xaomi mi A3 ne zaman çıkacak yada ne zaman tanıtılacak bilen varmi

  • Sadık Toplugül
    Sadık Toplugül Aylar önce

    İlk

  • TOPRAK ve YOUTUBE
    TOPRAK ve YOUTUBE Aylar önce

    İlk