SOKAKTA KIZLARLA NASIL TANIŞILIR ?

Paylaş
Ekle
  • katma 13 Nis 2018
  • Herkese merhaba ben Utku Uzun bugün sokakta tanımadığım kızlarla tanıştım ve güzel tepki ler aldım komik eğlenceli bir video oldu iyi seyirler ( SOKAKTA KIZLARLA NASIL TANIŞILIR ? )
    Kanalıma abone olmak için tıklayın: goo.gl/41BHX5
    KÖPEKLERİNE 20.000TL TEKLİF ETTİM! ►goo.gl/ejN7fh
    FİLME KAÇAK GİRDİM! ►goo.gl/BSYqzA
    ADANADA ŞAKA YAPARKEN KAVGA ÇIKTI! ►goo.gl/ryjExz
    500 ADET KAZI KAZAN KAZIMAK! ►goo.gl/Unm4ag
    ESKİ SEVGİLİMİN KANKASINA YÜRÜDÜM!►goo.gl/qKX39C
    200 TL SUYA DÜŞÜRDÜM! ►goo.gl/5CYsfb
    SÜPER GÜÇ ŞAKASI YAPTIM! ►goo.gl/mkvijs
    DOMUZ SOSİSİ YEDİREREK TROLLEDİM►goo.gl/Tk8PRn
    SEN HIRSIZ MISIN?►goo.gl/vv9pwf
    SOKAKTA DOĞRULUK MU CESARET Mİ►goo.gl/VUG8Fk
    KIZLARIN İNSTAGRAM ADRESİNİ ALDIM !►goo.gl/g8VHnk
    Evet arkadaşlar Utku Uzun kanalına hoşgeldiniz. Kanalımda paylaştığım şaka videoları ile hayatınıza ufak da olsa renk katabilirsem, yaptığım sosyal deney videoları ile bir nebze duyarlılık yaratabilirsem, gezip gördüğüm aynı zamanda günlük yaşantımdan vlog videolarım ile sizlerin ilgisini çekebilirsem ne mutlu! Bu arada kışkırtma ve challange videoları da bizimle.

    Her Salı saat 19:00da yeni video..
    INSTAGRAM► goo.gl/JPkjFD
    TWITTER ► goo.gl/TzUmo7
    FACEBOOK ► goo.gl/92UvbQ
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 415

  • Bəhruz Mehrəli
    Bəhruz Mehrəli 19 gün önce +1

    İzin almamalısınız?(Tanışa bilirmiyim diye).

  • Polat Alemdar
    Polat Alemdar 24 gün önce

    Kim bunu bacıma yaptı lan

  • Nasimi Nasimi
    Nasimi Nasimi 2 aylar önce

    Biz bunu Ukraynada öyrenciyken yapıyorduk rahmetli arkadaşımla. Arkadaşımı hatırladım çok üzüldüm.

  • Ömer kılınç
    Ömer kılınç 2 aylar önce

    izlerken neden utanıyorum ya sanki kızlar ters tepki verecekmiş gibi

  • Hakan Terbiyeci
    Hakan Terbiyeci 2 aylar önce

    Bu video iyiydi daha uzun olabilirdi

  • Oguz Yılmaz
    Oguz Yılmaz 2 aylar önce

    Ananskm Ben yolda kiz gördüm kıza diyemiyom 😒😡

  • ilyas Msr
    ilyas Msr 2 aylar önce

    Kızlar önce bir merhaba derse iş biter

  • Serhat Özgenel
    Serhat Özgenel 2 aylar önce

    Bizim mahalleden bir kızı seviyorum ama o beni tanımiyor nasıl açılırım yardımcı olurmusunuz

  • Secret Enigma
    Secret Enigma 3 aylar önce

    Kamera olunca banada o özgüven gelir kabul etmezse sosyal deney yada kamera şakası derim diğer türlü ne diyeceğim 😂

  • mehmet büyükbaş
    mehmet büyükbaş 3 aylar önce

    1:35 teki apış arası gözüken , çekirdek yiyen gençler jkhgh

  • AHMET YEŞİL
    AHMET YEŞİL 3 aylar önce

    siz bu çocuk yakışıklı o yüzden tavlıyor diyip 31 çekmeye ve cs go oynamaya devam edin hala anlamadınız amk her şey ÖZGÜVEN.

  • Adana lı
    Adana lı 3 aylar önce +1

    3:36 bazı aşklar cinsellik içermez 😎

  • nehir rihen
    nehir rihen 3 aylar önce

    2.kızın arkasındaki adamları fark edenler nası sinirli bakıyorlar olm psjcşsmşsmxiancasşsmşacnşams

  • Samet Aslan
    Samet Aslan 4 aylar önce

    Vala Reis Çok Güzel Ve Başarılı Bir Video Olmuş Başarılarının Devamını Dilerim :)

  • wfff7 00
    wfff7 00 4 aylar önce

    abi her şey iyide ama o mont ne öyle ya small beden mi daha buyu yokmu

  • AydınLan
    AydınLan 4 aylar önce

    ''Tanışabilir miyiz?'' ne amk, bu nasıl bir amatörlük

    • AHMET YEŞİL
      AHMET YEŞİL 4 aylar önce

      reis sen de mi burdaydın ahahahahahahha :D

  • young dances
    young dances 4 aylar önce

    Utku abi seni çok seviyorum seni tanıdığımdan beri başka youtuberlerin ismini duyunca kaçıyorum iyiki seni tanımışım bu arada sabitlermisin

  • İzzet İdi
    İzzet İdi 5 aylar önce

    o telefonu istiyom kanka

  • boran kara
    boran kara 5 aylar önce +1

    Ben niye başkası yerine utanıyom yeter ya

  • satranç ustası
    satranç ustası 5 aylar önce

    ESKİŞEHİRLİLER LİKE

  • Hər Şey Daxil
    Hər Şey Daxil 5 aylar önce

    Süper bu videonun devamını çək

  • maraqlı paylawım
    maraqlı paylawım 5 aylar önce

    Cok guzel paylawim

  • Taha Dilivar
    Taha Dilivar 5 aylar önce

    Abi supersin

  • Onur Kvk
    Onur Kvk 5 aylar önce

    İlk bölümde geberdim aq🤣😂

  • Yasin Brawl Stars
    Yasin Brawl Stars 5 aylar önce

    abi ben bi kıza yaptım babası geldi arkadaşlarla kaçtık

  • Abdullah Gul
    Abdullah Gul 5 aylar önce

    Yorum yapmak için çekiliş mi olmalı ? Böyle güzel videoya hem like , hem abone hem de yorum ..

  • El chapo bilir
    El chapo bilir 6 aylar önce

    Çok güzel Video.
    kimseyi kırmadan ve zevkle cekirdek yiyerek seyredilcek haraketler.

  • Ahmet Yakut
    Ahmet Yakut 6 aylar önce

    Özgüven önemli :)

  • Clementine
    Clementine 6 aylar önce

    emek hırsızları

  • KARA ŞÖVALYE
    KARA ŞÖVALYE 6 aylar önce +1

    Abi ben videoyu izlerken utandım.

  • Şantiyecinin Günlüğü

    Hep kurgu aq

  • Musa Gokcil
    Musa Gokcil 8 aylar önce

    Ya abi iyi yapiyon da bizde o got yok yav yapamiyom😁

  • ronaldinho
    ronaldinho 8 aylar önce

    utkucuğum bu olay türkiyede imkansız. türk kızı aynı ortamda değilsen hayatta ilişki kurmaz. sokakta bir erkekle tanışmayı aşağılıkça bir davranış olarak görür. 35 ine gelir evde kalır gene de akılkanmaz. gençler boş yere sojakta metroda otobüste denemeyin. gaza gelip de.

  • Recep Karaca
    Recep Karaca 8 aylar önce

    Ulan böyle işmi olur kardeşim 2, satte 5, kızı tawladı biz kızsıs liktan sürünüyoz. 2 senedir birkıza birmetre yaklaşamadimbile

  • Tekno Tolga
    Tekno Tolga 8 aylar önce

    Ben bunu yapmayı denedim dayak yedim

  • Mirəli Fettayev
    Mirəli Fettayev 9 aylar önce

    Çok güzel yaaaa👍

  • Ilkin Qedirzade
    Ilkin Qedirzade 9 aylar önce

    3:37 polislendin

  • Emrah Demirel
    Emrah Demirel 9 aylar önce

    Adam murat boza benziyor az çok

  • KENAN SERHANOGLU
    KENAN SERHANOGLU 9 aylar önce

    Senin bacınlan bende tanışmak istiyorum ne dersin hırto

  • Aydoğan Bakan
    Aydoğan Bakan 9 aylar önce +3

    Taktigin güzel ama gelistirmen lazim KDKFKDKDKDKDJCJEJFJDMVKF

  • Aysha Al Johary
    Aysha Al Johary 9 aylar önce

    Hope u provide English subtitles to ur videos..

  • Berat Can
    Berat Can 9 aylar önce

    Bunu 2. Serisi gelsin
    (Sen adamsın ❤️)

  • Hayat Sokakta
    Hayat Sokakta 9 aylar önce

    Utku kardeşim harbi çok hızlı konuşuyorsun biraz daha yavaş konuşursan on numara olur.

  • Fatıh Gundogdu
    Fatıh Gundogdu 10 aylar önce

    Whyshy dan alıntı

  • THE GAMES
    THE GAMES 10 aylar önce

    Abi senin içinden geciyim ne kadar tatlisin abi efsosun inşallah 1 .000000.000000 abonen olur

  • Hayat Safak
    Hayat Safak 10 aylar önce

    abi efsosun❤

  • İbocan Önder
    İbocan Önder 10 aylar önce

    Aslan abimmm

  • Yasin Mehmet Aydın
    Yasin Mehmet Aydın 10 aylar önce

    bizim manisa akhisarda böyle yapamazsın bi allahın kulu böyle karşılamaz amk xzlcvmxşlgvdjgdfh

  • Arda Ekinci
    Arda Ekinci 10 aylar önce

    Abi çok komik yaa

  • SİMSAR 63
    SİMSAR 63 10 aylar önce

    İSE YARAMIYOR BİZİM BURDA BU TAKTIKLER

  • Ali osman Çifci
    Ali osman Çifci 10 aylar önce

    3:37 Polis kamerayı gördü :D WASTED

  • Hava Bayraktar
    Hava Bayraktar 10 aylar önce

    Gelsin devamı süper

  • Wolf online TURKEY
    Wolf online TURKEY 10 aylar önce +1

    Bende Utku adaşız be kdckdkxmx

  • Hıyar Gücü 26
    Hıyar Gücü 26 10 aylar önce

    Burası Eskişehir mi?

  • Tofiq Tofiqov
    Tofiq Tofiqov 10 aylar önce +1

    Ya biz bunu yapsak bize yapmadiklari kalmaz sen com guzel yapiyorsun superrr

  • Ruslan Eliyev
    Ruslan Eliyev 10 aylar önce

    Çok iyi abi

  • Yavuz Goher
    Yavuz Goher 10 aylar önce

    şu fırlamalık işini beceremeden yaşlandık lan helal olsun :)

  • MBerat şeker
    MBerat şeker 10 aylar önce

    01:30 daki arkadaki adamın şafvtı kaymış

  • Atakan Tiryaki
    Atakan Tiryaki 10 aylar önce

    Bırafo

  • Salih ALAN
    Salih ALAN 10 aylar önce

    Çok guzel

  • cenker Ceylasun
    cenker Ceylasun 10 aylar önce +1

    Merhaba derim dönerse senindir

  • Hasan Korkmaz
    Hasan Korkmaz 10 aylar önce

    Baban seninle gurur duyuyor dur

  • MUSTAFA GAMERS 10
    MUSTAFA GAMERS 10 10 aylar önce +1

    Terbiyesiz Ayıp Olum Ayıp halahala

  • Yavuz Kalkan
    Yavuz Kalkan 10 aylar önce

    Ezikman

  • BİZİM KARDEŞLİK BÖYLE İŞTE

    Ya sen niye hep kızlara sataşiyorsun şimdiden söyliyim günün birgünü kızlardan belanı bulursun benim gibi biri çıksa karşına tokat yersin eminim bundan ama çok güzel olmuş inşallah istediğin yerlere yetişirsin😎😍😂😂

  • Pate Tok
    Pate Tok 10 aylar önce

    3:37 polis

  • Filiz Emece
    Filiz Emece 10 aylar önce

    Abone oldum🖒

  • tulay Onder
    tulay Onder 10 aylar önce

    Utku Abi çok güzel şaka

  • Duygu Beylice
    Duygu Beylice 10 aylar önce

    biri bana böyle yapsa acaba naparım :) tokatı basarım heralde :)

    • El chapo bilir
      El chapo bilir 6 aylar önce

      cok tehlikeli birini benziyorsun

    • Ceyhun TUNÇ
      Ceyhun TUNÇ 7 aylar önce

      Böyle yapılabilmesi imkansız mı diyorsun? Kolay değil mi?

  • Baran can arslan
    Baran can arslan 10 aylar önce

    🤣🤣🤣🤣🤣

  • burda her şey var
    burda her şey var 10 aylar önce

    trclips.com/video/fOOLmMPov90/video.html
    Kanalıma abone olun lutfen Subscribe Abone sayımın artması içinde yardım edin

  • Betül Ongun
    Betül Ongun 10 aylar önce

    Bu ne biçim bi başlık ya millete empoze ettiğiniz şeylere bakın Haddini aşıyorsun bel altından vurarak pirim kazanmaya çalışıyorsun ve bu çok mide bulandırıcı sadece bu videoya mahsus değil genel yorumum ve kanaatim

  • Denizcan Yerebasmaz
    Denizcan Yerebasmaz 10 aylar önce

    Mükemmel 🌹🔫

  • ÇoÇuKlArIn NeŞeLi DüNyAsI

    Bunu bende deniycem 🖒🖒🖒🖒

  • Sinan Şahin
    Sinan Şahin 10 aylar önce

    Sasirdim valla ne kezbanlik var ne ahmak cevap vs vs Türk kizlari iyiye gidiyo hadi hayirlisi 👍

  • GeceGölgesi Tv
    GeceGölgesi Tv 10 aylar önce

    Sponsor olan didi ce fuse tea ya tşkler 😂😂

  • Emre Demir
    Emre Demir 10 aylar önce

    İlk baştaki kız telefonu daha akıllı birine ver

  • hobim cicek
    hobim cicek 10 aylar önce

    o özgüven ne ya ciddi anlamda varya adamda %100 özgüven efsane :&

  • bünyamin
    bünyamin 11 aylar önce

    Reklamticareti.com youtube videolarınıza izlenme sayısını artırabilirsiniz

  • umut çakır
    umut çakır 11 aylar önce +2

    HAHHA MANYAK BİŞEY LAN BU OKUL AÇILSIN YAPMASSAM ADAM DİLİM AMK

  • Mobil GameRRR!
    Mobil GameRRR! 11 aylar önce

    Güzel taktik 😂😂😂

  • Mustafa Güçlük
    Mustafa Güçlük 11 aylar önce

    Ceketini nerden aldın 😂😂

  • Ouzhan Bozkurt
    Ouzhan Bozkurt 11 aylar önce

    Biz niye yapamıyoruz lan

  • Mustafa Resul Küçükaltay

    Whyshydan çalıntı

  • yağmur Kamacı
    yağmur Kamacı 11 aylar önce

    Abi sen eskişehir de oturuyosun demi bende eskişehir de oturuyorum peki sen ne tarafta oturuyosun çarşıda mı? Devlet hastanesinin ordamı oturuyosun

  • Yakamoz
    Yakamoz 11 aylar önce

    lan hepsı cansu aq kfljvfglbnfgljbnfggf

  • Ramazan Erben
    Ramazan Erben 11 aylar önce

    Whysyh in taktigini calmissin kardesim ayip be

  • Gel Gel
    Gel Gel 11 aylar önce

    Superrrr

  • Balkabağı Music
    Balkabağı Music 11 aylar önce

    La bi s.g

  • GM Aze Turk
    GM Aze Turk 11 aylar önce

    - denemek için bi video alan yanında olması şart geri vites içon :D

  • flash tv
    flash tv 11 aylar önce

    Bu karizmayı görünce kızlar NE sevindi

  • Ravani
    Ravani 11 aylar önce

    1:29 da yanindaki kiz kamereya bakiyor .. kurrqu

  • Keremcan Yağış
    Keremcan Yağış 11 aylar önce

    Whyshy i gördüm bi an sanki😕👍😂

  • Shocyz '
    Shocyz ' 11 aylar önce

    Hangi sehir burasi

  • Mustafa Çölmekci
    Mustafa Çölmekci 11 aylar önce

    1:45 deki arkadaki kıza bakın içiyor bide saklıyor felan amk cuwgsjcuyw

  • Ömer soyad
    Ömer soyad 11 aylar önce

    2.00 cok komik arkada kiz alkolü gomuyo

  • Abdullah Güngör
    Abdullah Güngör 11 aylar önce

    Olum yaptigin yanlis belki kizlar harbidende bi an mutlu oldu ve sonra sen saka dedin

  • Trendvideo
    Trendvideo 11 aylar önce

    Kızlar hep salak ya konuşamıyorlar bile

  • Yb X
    Yb X 11 aylar önce

    Yavşak

  • Nur Arıcı
    Nur Arıcı 11 aylar önce +1

    Ikincisi gelsin