Havuç Üvey Olduğunu Düşünüyor | Çocuklar Duymasın 8. Bölüm (ATV)

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 246

  • Emre yılmaz
    Emre yılmaz 12 saatler önce

    ulan çok güzeldi yav ahzjdjsdk

  • Elif Alkaya
    Elif Alkaya Gün önce +1

    Emre(havuç)
    Duygu(feminist)
    Haluk(abidin)
    Meltem(personel müdürü)
    Selami(layt)
    Gönül(dominant)

  • Aylin Ömərova
    Aylin Ömərova 3 gün önce +1

    C
    Co
    Coc
    Cocu
    Cocuk
    Cocukl
    Cocukla
    Cocuklar
    Cocuklar d
    Cocuklar du
    Cocuklar duy
    Cocuklar duym
    Cocuklar duyma
    Cocuklar duymas
    Cocuklar duymasi
    Cocuklar duymasin😍😍❤️❤️

  • hudaver ertem
    hudaver ertem 5 gün önce

    Olum nerenin salağısınız siz ya gece uyurken vardı pembe t short sabah kalkınca değiştirmiştir, geceden öyle bişey dedi havuçta sabah kalkıp kaçma numarası yaptı işte yok hata var bilmem ne ananızın amında hata var

  • Azraa Gokcen
    Azraa Gokcen 13 gün önce

    Beğen ve son rakamına bak.
    1. Haluk.
    2.Meltem.
    3.Duygu.
    4.Havuç .
    5.Gönül.
    6. Selami.
    7. İsmail bey .
    8.Engin.
    9.sen seç.

  • Tarix Sadiqli
    Tarix Sadiqli 20 gün önce +1

    Üvey olamaz'sın emre

  • Power1 Power1
    Power1 Power1 23 gün önce

    Havuç heşke hep cocuk kalsaydin

  • lara
    lara 25 gün önce

    Havucun cep telefon macerasi 😂😂

  • Dümbüllü Niyazi Seksenler

    Haluk karakterini Mehmet Auf canlandirmaliydi. Tamer karadağlı canlandırinca Havuç üvey evlatmis gibi gözüküyor.

  • Aydan Rzazade
    Aydan Rzazade 29 gün önce

    Şimdi bu filmini eğlencesi kacdi

  • Fako TV
    Fako TV Aylar önce +1

    Kral Havuç

  • enes Yurtseven
    enes Yurtseven 2 aylar önce

    Favorim aşkı memnu osevişmeler o elleşmeler o sikişler çıldırıyorum

  • HACI MEMMEDOV
    HACI MEMMEDOV 2 aylar önce

    Bayan parsonel muduru

  • Murat BENZER
    Murat BENZER 3 aylar önce +1

    0.56 duygunun tişortu en başta pembe sonra sarı

  • NVNE - Ömer Akın
    NVNE - Ömer Akın 3 aylar önce +1

    Havuç cep telefonu alıyor şimdi araba istiyor 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Gizem Tatar
    Gizem Tatar 3 aylar önce +1

    1.10 bir genç kızın gizli defteri ipek ongun çoğu genç kızın ilk romanı :)

  • Tarix Sadiqli
    Tarix Sadiqli 3 aylar önce

    EMRE SEN ASLA ASLA ASLA ÜVEY GEĞİL' SİN

  • Arda ve Melek
    Arda ve Melek 3 aylar önce

    Havuç haklı

  • Melez Büyücü
    Melez Büyücü 3 aylar önce

    sa

  • Omer Ozturk
    Omer Ozturk 3 aylar önce

    qwqwqwqddsadasdad qqwqwqwqq

  • Ayşe Kaya
    Ayşe Kaya 3 aylar önce +2

    Bence havuç fısfıs ismaile benziyo

  • Buse Hünerçe
    Buse Hünerçe 3 aylar önce +1

    o zamanlarda bi mesaj cekmek birde aramak vardi

  • Gul Akbulutt
    Gul Akbulutt 4 aylar önce +1

    Havucla duygu evlatlikmi

  • EGLENCE EVRENI Türkiye
    EGLENCE EVRENI Türkiye 4 aylar önce +1

    Kalp at abi

  • neşeli tv
    neşeli tv 4 aylar önce +1

    Dizi hatasına gelin yatmadan önce pembe sonra sarı

  • İkra Fırtana
    İkra Fırtana 4 aylar önce +39

    Eski bölümlerden Hangi videoyu açsam başı Hahahaha ile başlıyor

  • Gamze Rabia
    Gamze Rabia 4 aylar önce

    Duygu ve havuç ta tişört hataları var duygunun ilk önce pembe sonra sarı oldu havucun ilk önce su yeşili ve üstünde top deseni vardı sonra lacivert yeşil sarı desenli tüşort oldu

  • minik eller
    minik eller 4 aylar önce +1

    Siz evlatlık olmadığımıza dua edin ben evlatlığım ama

  • Ayşe Sena Ayhan
    Ayşe Sena Ayhan 4 aylar önce +1

    Evlatlık olsan seni mi seçerler salak

  • Zeynep Ensen
    Zeynep Ensen 5 aylar önce

    Havuç haklı

  • Çilek TV
    Çilek TV 5 aylar önce

    Ben 9,5 yaşındayım benim bile akıllı telefonum var

  • Muzaffer Aksoy
    Muzaffer Aksoy 5 aylar önce

    Find Jay schadler call you Thomas women bent unknown by the weather

  • King Kylie
    King Kylie 5 aylar önce

    Yalnız değilsin havuç....

  • Emrah Dovan
    Emrah Dovan 5 aylar önce

    Guzeldi o yıllar

  • sumeyye kilinc
    sumeyye kilinc 5 aylar önce

    Duygunun kazağı yatarken deyişiyo

  • Turgay Korkmaz
    Turgay Korkmaz 5 aylar önce

    Emre. Çok Tatlı

  • Ebrar Çelik
    Ebrar Çelik 5 aylar önce +50

    Evlatlık olsan seni mi seçerler havuç 😂😂😂😂

    • BLİNK ARMY
      BLİNK ARMY 22 gün önce

      +Mert Balaban ironi yapıyor bunu anlamadığın için sen salaksın aq

    • Mert Balaban
      Mert Balaban 2 aylar önce

      Belki alırlar sana ne*salaksın*😡😬😠

  • XxNew BoysxX
    XxNew BoysxX 5 aylar önce +1

    Am k havucta bilgisayar var bilgisayar daha iyi bencee

  • RESTLEY
    RESTLEY 5 aylar önce

    Işık açıkken niye uyuyonuz aq

  • Ramiz Koçovalı
    Ramiz Koçovalı 5 aylar önce +1

    Havuç : Abla sence ben evlatlik mıyım

    Duygu:Öyle olsa seni mi seçerdik la pezevenk

  • Gokberk Tanın
    Gokberk Tanın 6 aylar önce

    Aynen çok güzel bir filim

  • ayan aydinli
    ayan aydinli 6 aylar önce

    benim 8 yesim var cep telefonum var+1

  • Hamit Ozer
    Hamit Ozer 6 aylar önce

    Lan bi cep telefonu alamdınız alın gitsin lan

  • fatih Dogan
    fatih Dogan 6 aylar önce

    Beşiktaş ağlama salak beşiktaş

  • Barış Ceyhan
    Barış Ceyhan 6 aylar önce

    MALBAYIM BUNA YÜREK DAYANIR MIII

  • MİNE AYDIN
    MİNE AYDIN 6 aylar önce

    Nasıl anladılar büfede olduğunu Ya 😁

  • Sıkılmak Yok
    Sıkılmak Yok 6 aylar önce

    Benim 5 yaşındaki kardeşimin bile cep telefonu var. Benimde. Ama annemgil beni daha çok sevdikperini itraf ettiler. Seni bi tık daha çok seviyoruz dediler

  • Tarix Sadiqli
    Tarix Sadiqli 7 aylar önce +1

    Iyi komik

  • Sevval Ceylani
    Sevval Ceylani 7 aylar önce

    Havuç yine macera peşinde

  • Diclenaz Akbulut
    Diclenaz Akbulut 7 aylar önce +1

    Duygunun tisortu once pembeydi sonra sarı oldu

  • Şarapçı Muto
    Şarapçı Muto 8 aylar önce +1

    Pınar Altuğ zamanında erik gibi kütür kütürmüş

  • ibrahim kurt
    ibrahim kurt 8 aylar önce +3

    #mobizen

  • Aylan Alieva
    Aylan Alieva 8 aylar önce

    Ne akılı lan bu havuç

  • Bora Cömert
    Bora Cömert 8 aylar önce

    Yanlız kamera hatası var duygunun üstündeki kıyafet değişiyor başlarda

  • Yusufokan Cengiz
    Yusufokan Cengiz 8 aylar önce

    Abi bu havuc ayni ben
    Bende telefon istiyorum ama almuyorlar ( 11 yasindayim )

  • ilhan kazı
    ilhan kazı 8 aylar önce

    Sene mö 234

  • Betul Bekci
    Betul Bekci 8 aylar önce

    Havucun hep tişörtü değişiyor 😂😂

  • Lps Sweetie Tv
    Lps Sweetie Tv 8 aylar önce

    1:08 😇😇😇😇😇😂😂😂😂😍😍😍

  • Mustafa Timur
    Mustafa Timur 8 aylar önce

    Niye izledim acaba xjxjxjxjxx

  • ¿Gacha_Aslı?
    ¿Gacha_Aslı? 8 aylar önce

    *4:48**...*

  • ¿Gacha_Aslı?
    ¿Gacha_Aslı? 8 aylar önce +6

    *Ah Havuç Ah!:D*

  • DEAD GAMER
    DEAD GAMER 8 aylar önce

    ESKİDEN NE GÜZELMİŞ DİZİ MK

  • Gulbahar can
    Gulbahar can 8 aylar önce

    😂😂😂😂😂😂

  • Gorilla YT
    Gorilla YT 8 aylar önce

    Havuçun gözlükler

  • tugce tat
    tugce tat 8 aylar önce

    Üstünde tişört varken bi anda tulumu var

  • Süprize Tv
    Süprize Tv 8 aylar önce +1

    Çok komik 😂 komedi

  • Mehmet Bugra Özkan
    Mehmet Bugra Özkan 8 aylar önce

    Vay be yaşım 13 kullandığım telefon iphone 7 çok iyi anlıyorum havuçu

    • Baybay Gugu
      Baybay Gugu 6 aylar önce

      Mehmet Bugra Özkan lan veled yaşına başına bak sikerim seni bak ufak falan anlamam

    • Mehmet Bugra Özkan
      Mehmet Bugra Özkan 6 aylar önce

      Baybay Gugu senin ananı yers çevirip düz sikerim adam ol pardon adam demişim simdi siktir git burdan

  • Ceren Yaykın
    Ceren Yaykın 8 aylar önce

    Duygu ipek ongunun bir genc kizin gizli defterini okuyordu❤❤1:08

  • sevilay ışılay
    sevilay ışılay 8 aylar önce

    Kıyafetleri deyişti

  • Bilgi Kovanı
    Bilgi Kovanı 8 aylar önce

    110. Yorum

  • Nisa Nur KAYA
    Nisa Nur KAYA 8 aylar önce +1

    Yıl 2018 hala izliyorum

  • Tugçe Gurler
    Tugçe Gurler 8 aylar önce

    Evet ya eski günler 😀😀

  • Ecrin Celik
    Ecrin Celik 9 aylar önce

    Zevladım değilsin sen

  • Muz B
    Muz B 9 aylar önce

    En taşşaklı bölümlerden biriydi..

  • kirik kase
    kirik kase 9 aylar önce +11

    Bu çocuğu biz büyüttük

    • Power Man
      Power Man 4 aylar önce

      sen kimsin orospu çocuğu

  • Selda Demirel
    Selda Demirel 9 aylar önce +1

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Nergis Türkmen
    Nergis Türkmen 9 aylar önce +37

    Yalanlarla entrikalarla dolu, zaten gergin olan insanları gerdikçe geren, yeni neslin beynini yıkayıp aptallaştıran, güya romantik temasıyla aşkın adını kirleten o iğrenç dizileri gördükçe o kadar özlüyorum ki bu dizileri. Sıradan bir konusu, sıradan bir mekanı ve sıradan oyunculukları olsa da o kadar samimi ve öğretici ki.. Yıllar geçtikçe her alanda olduğu gibi dizi sektöründe de ilerlemek yerine geri gidiyoruz, batıyoruz.

  • sadrazamın kızı
    sadrazamın kızı 9 aylar önce +1

    havuç mal mısın ?

  • Kurufasülye Pilav
    Kurufasülye Pilav 9 aylar önce +3

    Eskiden herkesin gözlüğü niye yuvarlak
    Havucun gözlüğüde öyle
    Beton Orçunun gözlüğüde öyle
    Anlamadım gitti
    😂😂😂😂😂😂

  • Eğlence CSK
    Eğlence CSK 9 aylar önce

    85. Yorum çok büyük bir başarııı

  • Sefa Sefa
    Sefa Sefa 9 aylar önce +2

    Her zamankı havuc işte 😂😊

  • Ela Güven
    Ela Güven 9 aylar önce +1

    Çok tatlıymis bücürük havuç👆😂😃😆

  • Sally X
    Sally X 9 aylar önce +14

    bende o zamanlar cep telefonu cep telefonu diye aylarca aglamistim. Simdiki 3 yasindaki bebeler elinde tablet bilgisayar ve IPhone ile geziyor. Vay anasini! sadece 15 senede olsa devir ne kadar degisiyor degilmi arkadaslar?

  • eva._. rzgr
    eva._. rzgr 9 aylar önce +1

    Üvay değil çünkü evet turuncu saçlı olmak genetiktir fakat qynı xamanda bir hastalıktır. Yani genetik olmasa da olur.

  • yeliz kılıc Erkmen
    yeliz kılıc Erkmen 9 aylar önce

    Havuç cokk tatli

  • Xeyale Memmedova
    Xeyale Memmedova 9 aylar önce

    Zavalli havuç telefon diye diye agladi sizladi ama şimdiki aileler bir yaşından çocuklara telefon veriyorlar.

  • Cuneyt Yildiz
    Cuneyt Yildiz 9 aylar önce

    3:24 😂😂😂😂😂😂

  • derleme- show
    derleme- show 9 aylar önce

    360 tvde yıne evden kaçma bölümü vardı

  • Joker
    Joker 9 aylar önce +80

    üvey zaten. bu çocuk niye turuncu hiç düşündünüz mü? düşünmediniz. şimdi düşünün o zaman. bu çocuk dekolte kafadan. evet yanlış duymadınız dekolte kafadan yani selçuk beyden. hani şu rahmetli enginin sürekli keltoşuyla dalga geçtiği adam. hani meltemin patronu olan ;) patronu ;) ;) ;) meltemin etrafındaki tek turuncu adam bu. alın bu da kanıtı. imgim.com/dekoltekafaselcukbey.jpg

  • melike nisa
    melike nisa 9 aylar önce +182

    Beğen ve son rakamına bak
    1 havuç
    2 duydu
    3 Meltem ( personel müdürü )
    4 Haluk ( Abidin )
    5 Aslı
    6 ismail bey
    7 Selami
    8 gönül

  • Alie Cihan
    Alie Cihan 9 aylar önce

    vay vay vay

  • yaşam koçu
    yaşam koçu 9 aylar önce

    5.30 çocuğu dövmek yerine gidikliyorlar

    • yaşam koçu
      yaşam koçu 9 aylar önce

      zıp zıp tv şaka amaçlı dedim şakayı başka şeyler le karıştırma

    • sadrazamın kızı
      sadrazamın kızı 9 aylar önce

      Sude Duman niye dövsünlerki ? Tamam yapmış bi hata ama eşek değil ya dövsünler konuşmayla anlar o da bi insan hayvan değil abartmayın

  • Esmanursena Tv
    Esmanursena Tv 9 aylar önce +11

    Ben boyle birsey yapsam birak sarki soyleyeyip delirmeyi evden bizzat kendileri kovarlardi doverek

  • nnur N
    nnur N 9 aylar önce +2

    Şu an aslan ailemde büyükıüyüne bakıyorum ne kadar da çabuk geçti zaman

  • Elif Sarı
    Elif Sarı 9 aylar önce

    Harika😍😂🤣😗😙😘🤓💚💛💜🖤💝💞💟❣💌💙💗💖💕💓❤💘💋👄

  • Zaur Malikov
    Zaur Malikov 9 aylar önce +1

    ayni ben de dedim kucken

  • Bim Poşeti
    Bim Poşeti 9 aylar önce +72

    Eskiden ne eğlenceliymiş amk

  • mada faka
    mada faka 9 aylar önce +3

    Çok güzel lan

  • burak nejat
    burak nejat 9 aylar önce +18

    bir bölüm vardı eve hırsız geliyordu havuç evde tek başınaydı çeşitli numaralar yapıyodu havuç,hırsızı paketliyordu o bölümü bulamadım bir türlü onu yükler misiniz?hatırlayanlar +1

    • Atatürkçü Adam
      Atatürkçü Adam 3 aylar önce

      42. BÖLÜM 53:10 Da Başlıyor

    • ilayda Orman
      ilayda Orman 9 aylar önce

      42. Bölüm galiba

    • sadrazamın kızı
      sadrazamın kızı 9 aylar önce

      burak ben bu bölümleri hiç hatırlamıyorum 2011deki bölümleri azcık hatırlıyorum çünkü 4 yaşındaydım 2011de

  • Havin Beyaz
    Havin Beyaz 9 aylar önce +12

    Duygudaki hatayı fark edenler like

    • Kübra Göral
      Kübra Göral 8 aylar önce

      Havin Beyaz önce pembe sonra sarı oldu diyenlerdensen o sarı kazağı pijama olduğu için öyle 🤣🤣