Behzat Ç. - Yeni Sezon 4. Bölüm Fragman

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Ağu 2019
  • Gerçekle gerçek olmayan arasında çok ince bir çizgi var.
    O çizginin bir tarafı aşk, diğer tarafı acı.
    #BehzatÇ yeni sezon 4. bölümüyle 15 Ağustos'ta sadece BluTV'de!
    blutv.co/Behzatc

    Yönetmen koltuğunda Serdar Akar’ın, başrolünde ise; Erdal Beşikçioğlu, Nejat İşler, Canan Ergüder ve Güven Kıraç gibi güçlü isimlerin bulunduğu, Emrah Serbes’in aynı adlı romanından uyarlanan #BehzatÇ , yeni sezonuyla şimdi BluTV’de!
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 546

  • Video makers
    Video makers 2 gün önce

    lütfen yardım edin bu bölümde esra ile behzatın sahnesinde (peçeteli olan :D) çalan şarkının adı nedir bir pilli bebek şarkısı ama bulamdım.

  • Gokhan Aktas
    Gokhan Aktas 2 gün önce

    tuvalet kağıdı

  • armando bond
    armando bond 2 gün önce

    aglattın beni amirim

  • Xanın səsi
    Xanın səsi 2 gün önce

    Ne bölümdü ama.

    • blutv
      blutv  2 gün önce

      Fişek! 💥

  • Sakaryalı
    Sakaryalı 2 gün önce

    kimsiniz?

    TAŞAKLIYIZ ÇÜKLÜYÜZ ANKARAGÜÇLÜYÜZ DERNEĞİNDEN GELİYORUZ
    TOSTÇULAR BİRLİĞİNDEN GELİYORUZ
    İNTERNET KAFECİLERİ ODASINDAN GELİYORUZ
    AHLAK BÜRO
    BEN TOSTÇUYUM BU DA ÇAYCI
    NADİR KUŞLARI KORUMA DERNEĞİNDEN GELİYORUZ BİZİ DE KORUYUN SAYIMIZ ÇOK AZALDI

  • Sakaryalı
    Sakaryalı 2 gün önce

    pavyon dayı iç anadoluyu sattın parayı bitiremedin be

  • Yunus Çelik
    Yunus Çelik 2 gün önce

    Behzat çözer

  • hamza emrah sarikaya
    hamza emrah sarikaya 3 gün önce

    Bu bölümün son 10 dakikası efsaneydi muhakkak izlemenizi tavsiye ediyorum 👏👍👍

  • Burak Adıgüzel
    Burak Adıgüzel 3 gün önce

    Ya behzat ile savcinin opusme sahnesindeli pilli bebegin soyledigi sarkiyi bilen varmi bir sarki nasil bulunmaz hicbiryerde yok

  • Oğuzcan Zengin
    Oğuzcan Zengin 3 gün önce

    BEYLER DK 22 DE AKBANIN RADYO DA ÇALAN ŞARKI NE

  • Türk Telekom
    Türk Telekom 3 gün önce +1

    Dizinin tekrar seyirci ile buluşması harika, Senaryo ve çekimler de başarılı ancak Behzat'ın halüsülasyonları çok uzun sürüyor 40 dakika'nın neredeyse yarısı bu!. Biraz daha kısa tutulmalı... İnsanlara daha çok bağlayıcılar vermeli diye düşünüyorum. Ekstra olarak Seviyorum Merkez'i bekliyoruzzzzz..... :)

  • Sarkastik
    Sarkastik 3 gün önce

    00:38 deki ses Harun'un sesi değil mi arkadaşlar ?

  • ibrahim ayvaz
    ibrahim ayvaz 3 gün önce +1

    4.bölümü az önce izledim. Bu dizi çok değişik yerlere gidecek. Amirim delisin zaten ne güzel oynuyon o sahneleri

  • Hayata dair herşey
    Hayata dair herşey 3 gün önce +1

    Arkada gitarlı müzik çalıyo o müziğin ismini bilen varmı

  • Serhat TOPKAYA
    Serhat TOPKAYA 3 gün önce

    Benden laf çıkmaz diyen polis bilin ki sizden sonra konuştugu ilk amirine sizden öğrendiklerini anlatır

  • sadi yavuz
    sadi yavuz 3 gün önce

    valla özledim seni ha diyen harun değil mi la . harunda gelırse varya yanar buralar yanar

  • Bekir Duran
    Bekir Duran 3 gün önce

    Blutv şu yayın saati saçmalığına bir son verin lütfen. Yayın gününü anladık perşembeyi bekliyoruz. Ama normal bir tv kanalı mı bu bir de üzetine yayın saati bekliyoruz. Perşembe günü başlar başlamaz yayınlayın isteyen istediği saatte izlesin.

  • Yavuz Koseoglu
    Yavuz Koseoglu 3 gün önce

    Abi kim ne derse desin bu yeni bebeler olmamış, ikisi bir Harun edemiyor, eski tadı yakalamak için amirimin Harun'u gelsin...

  • es es
    es es 4 gün önce +1

    Akbabus özledik seni gel artik

    • Oğuzcan Zengin
      Oğuzcan Zengin 3 gün önce

      es es la bebe dk 22 deki şarkıyı biliyonuz mu

  • Samet Çınar
    Samet Çınar 4 gün önce +1

    Nevşehir’deki olayı anlatıyorum toplanın beyler.
    Amirim Harun’la beraber yolda kaza yapıyor kazada Harun ölüyo Eda da Harun kazada öldüğü için İzmir’e gidiyor Ercümentin dediği kafana sıkarsın olayıda Amirim Harun’u oğlu gibi gördüğü için öyle diyor. Kaza da Behzat abisini arayıp yardım istiyor. ☺️☺️👋

  • Edho Production
    Edho Production 4 gün önce +3

    Büyük İhtimal Behzatın Nevşehirde Geçirdigi Kazada Harun Öldü Ve Eda İzmir'e Tayinini İstedi

    • Video makers
      Video makers 2 gün önce

      harun ölmedi çünkü dizide bir çok kez adı geçti.ama kimse rahmetli harun diye veya üzülerek yad eden olmadı.

    • Oğuzcan Zengin
      Oğuzcan Zengin 3 gün önce

      La dk 22 de çalan şarkıyı biliyon mu

    • Edho Production
      Edho Production 3 gün önce

      @Mehmet Hafrtuy yayinlandi izledik bile

    • Mehmet Hafrtuy
      Mehmet Hafrtuy 3 gün önce

      4. Bölüm ne zaman yayınlanır bi bilgin varmı

  • Derya Dağdelen
    Derya Dağdelen 4 gün önce

    Sevgili Blu tv, yurt dışı aboneliğinin ücreti nedir??

  • tekin yıldırım
    tekin yıldırım 4 gün önce

    akbabuş returns

  • AHMET DOĞAN
    AHMET DOĞAN 4 gün önce +3

    Sırf Behzat ç. Geldi diye gitim Blu tv aldım
    Umarım 2. Sezon da olur

  • Azad Demir
    Azad Demir 4 gün önce

    Beyler 4.bolum ne zaman yayinlanacak ya ? Doz almamiz gerek

    • Umut Kaya
      Umut Kaya 3 gün önce

      @blutv temmuz?

    • blutv
      blutv  4 gün önce

      15 Temmuz’da! 💥

  • Tolga Ersarı
    Tolga Ersarı 4 gün önce

    Akbabanın çıkış sahnesindeki fon müziği game of thrones final sezonundaki müziğe benzetmisler 😁

  • Cüneyt Ç
    Cüneyt Ç 4 gün önce

    1.Bölüm 1.7m
    2.Bölüm 470k
    3.Bölüm 270k
    4.Bölüm 210k
    sıkıntı yok blutv, düşmesine aldırmayın. olması gereken seviyeye geldi. 200k nın altına düşerse o zaman sıkıntı büyük.

  • adem kahraman
    adem kahraman 4 gün önce +1

    Söz tutuldu üyelik alındı sayın blue TV aynen devam ağa

  • Türk Ay yıldız
    Türk Ay yıldız 5 gün önce

    Korku filmi la bu jenerik müziğine baq cin çıkacak gibi 🤣🤣

  • feramist 06
    feramist 06 5 gün önce +1

    Harunu getir blu tv üyelik alcam ona göre :)

  • Hdhdjej Ffjr
    Hdhdjej Ffjr 5 gün önce

    Blu tvharun gelsin

  • Kemal Abdan
    Kemal Abdan 5 gün önce

    Harun komiser nerde?

  • boğaçhan özer
    boğaçhan özer 5 gün önce

    Harunun sesimi la o?

  • yusuf ayhan
    yusuf ayhan 5 gün önce

    sırf bu dizi için blutv üyeliği satın aldım hastasıyım bu dizinin

  • Guat Ocve
    Guat Ocve 5 gün önce +1

    4.sezon 3. Bölüm son sahneyi tam anlayamadım o çakarlılar kimdi bakan falan mıydı

  • Memduh Başgan
    Memduh Başgan 5 gün önce

    Oldumu lan Behzat

  • Nuke Joloji
    Nuke Joloji 5 gün önce

    Akbaboşu gördüm ve harunun sesini duydum. Ohh dahada iyiyim artık

  • Umut Sandrcı
    Umut Sandrcı 5 gün önce

    Gerçekten var böyle biri dediği kim akbaba mı acaba ?

  • I HD
    I HD 5 gün önce

    Dizi içindeki mesajlarla dahada farklı çok daha güzel anlam kazanmış bunlar bilinçlendirme açısından süper ama bu bazılarını rahatsız edebilir 6 sene önceki gibi çok başarılı olmanızı istemiyorum ülkede başarı cezasız kalmıyo çünkü fazla abartılmadan inceden inceden kendi kitlemizle gidelim

  • ismail Yavuz
    ismail Yavuz 6 gün önce

    Arkadaşlar haberiniz Olsun harun da donuyor

    • ismail Yavuz
      ismail Yavuz 5 gün önce

      Eyvallah sagolasin harun sanmistim sevinmiştim de ha hepinizin bayrami kutlu olsun

  • kübra yılmaz
    kübra yılmaz 6 gün önce +2

    Akbabusssss nasil ozlemisiz! Aga cinayet var tam zamaninda geldin! 😍🤗

    • blutv
      blutv  5 gün önce +1

      🙏🙏

  • mert can
    mert can 6 gün önce +2

    neden bu kanalda behzat ç nin yeni full bölümleri yüklenmiyor ?
    ülkede ekonomik kriz var niçin paralı yaptılar parası olmayıp izleyemeyenler var

  • Yavuz Ulu
    Yavuz Ulu 6 gün önce +5

    ya bende özledim seyrediyorumda blu tvye abone oldum ama behzattan baska izlenilecek bir sey yok...

  • Zafer Burhan Özelçi
    Zafer Burhan Özelçi 6 gün önce +1

    Blu tv yeni uye olanlar geçmiş bölümleri izleye biliyor mu

    • blutv
      blutv  5 gün önce +1

      Elbette! İstediğiniz bölümü istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. ✌️

  • Muhammet Ali Alım
    Muhammet Ali Alım 6 gün önce +1

    Akbaba geldi harunda yeni sezonda gelir inş

  • cem ŞENDOĞAN
    cem ŞENDOĞAN 6 gün önce +2

    Keşke harunda dönse

  • Halil ASLAN
    Halil ASLAN 6 gün önce +1

    Çok ağır ilerliyor olayları unutuyorum

  • Emre Berk
    Emre Berk 6 gün önce

    harunun sesi degil mi o

  • Kazumi
    Kazumi 6 gün önce +2

    Galiba az önce gelmiş geçmiş en iyi fragmanı izledim.Esra'nın ben öleli 7 sene oldu.Üstümdeki toprak kurumadı deyişi.Şulenin Keşke hiç dönmeseydin baba deyişi Dayının Pavyonda oynayışı Akbaba efsanesinin Geri dönüşü.

  • karanlık dünyam
    karanlık dünyam 6 gün önce

    Helal olsun blu tvi ye verdigimiz para behzat c deki samimiyet hic bi dizide yokl

  • karanlık dünyam
    karanlık dünyam 6 gün önce

    Efsane bolumler harika iyiki geri donduler

  • İbrahim Afacan
    İbrahim Afacan 6 gün önce

    Oğlum cepten arasana ne şekil yapıyorsun

  • Ferdi Alagöz
    Ferdi Alagöz 6 gün önce

    *A K B A B A*

  • mehmet uzunisa
    mehmet uzunisa 6 gün önce

    harunun zevzekligini özledik

  • M.Gökhan Üvez
    M.Gökhan Üvez 6 gün önce +1

    Behzat Ç. Toplumun vicdanıdır. Sosyolojik bir olgudur. Böyle bir diziden çıkarılacak dersleri de siyaset bilimi çok iyi analiz etmelidir. Blu TV yi böylesi bir projeyi hayata geçirme cesareti için de ayrıca tebrik etmek gereklidir diye düşünüyorum.

  • MustafaGG Cici
    MustafaGG Cici 6 gün önce

    YAR YİNE BANA HARAM GECELERRRRR

  • Youtube Adaletçisi
    Youtube Adaletçisi 7 gün önce +1

    Hg akbaboş 😁😁

  • Mustafa Özşenel
    Mustafa Özşenel 7 gün önce

    Behzat ç ve Ercüment çözer iş birliği içerisine mi girecek yoksa sadece böyle düşünen ben miyim 🙄

  • İşine Bakacan
    İşine Bakacan 7 gün önce

    Akbabuş gelmiş...

  • Metin Karataş
    Metin Karataş 7 gün önce

    harunu da alın la

  • Gungor Orhan
    Gungor Orhan 7 gün önce

    Behzat Ç, 9 bölümden sonra devam edecek mi?

  • PEŞMERGE ABDÜLHEY
    PEŞMERGE ABDÜLHEY 7 gün önce

    YA SAVCIYI DİRİLTİN VALLAHİ SESİMİZ ÇIKMAZ

  • Tayfun Yalçın
    Tayfun Yalçın 7 gün önce

    Savcı esra diziye geri mi dönecek yoksa sadece böyle düşünen ben miyim ?
    bi şekilde sağ kalmış falan filan. saçma ama öyle hissediyorum

  • Doğukan Özkan
    Doğukan Özkan 7 gün önce

    harun gelsin moruq ya

  • muhammet özarslan
    muhammet özarslan 7 gün önce

    En az 60 dakka olmalı

  • Gökhan Alpar
    Gökhan Alpar 7 gün önce

    korku filmi gibi seviyoruz seni behzat ç.

  • Tunahan Daşcı
    Tunahan Daşcı 7 gün önce

    Akbaboooş

  • Tunahan Güney
    Tunahan Güney 7 gün önce

    Pilli bebek de girdi süper kalan tek Harun

  • Kayhan Sarı
    Kayhan Sarı 7 gün önce

    "akbabuş bi çay koy da içek la. iki şekerli.."

  • Çağatay HD
    Çağatay HD 7 gün önce

    Özlem dolu fragman. Merakla bekliyoruz..

  • Furkan İsak
    Furkan İsak 7 gün önce

    Harun gelsin diyenler +1

  • Mirtew
    Mirtew 7 gün önce

    Şule tokyoya benzeme çabaları ve sonuç bir kezban KDLDLFLSODLV

  • MEHMET DOGAN
    MEHMET DOGAN 7 gün önce

    Haruna biri haber versin o da gelirse muhteşem olacak.

  • aylak adam
    aylak adam 7 gün önce

    Kepçe kulak dayıda ne tarla varmış. 6 yıldır yiye yiye bitiremedi.

  • salih g
    salih g 7 gün önce +1

    OFF EFSANE DEVAM EDİYORR