Halka 10. Bölüm Fragman

Paylaş
Ekle
  • katma 12 Mar 2019
  • #Halka her Salı 20.00'de #TRT1'de!
    Mafyanın, paranın ve entrikanın konuşulduğu karanlık dünyayı yıkmaya çalışan Cihangir ve Kaan'ın mücadelesi!
    Halka'ya abone olmak için: bit.ly/2FHLg6c
    Kanalımıza abunə olmaq üçün buraya vurun: bit.ly/2ICRoPo
    For Official TRclips Channel click here: bit.ly/2H2KUqN
    Zur Offiziellen TRclips-Kanal Klicken: bit.ly/2NxzcWd

    Daha fazla bilgi için: www.trt1.com.tr/diziler/halka
    Oyuncular
    Serkan Çayoğlu - Cihangir
    Hande Erçel - Müjde
    Kaan Yıldırım - Kaan
    Hazal Subaşı - Bahar
    Nazan Kesal - Hümeyra
    Ahmet Mümtaz Taylan - Cemal
    Burak Sergen - İlhan
    Erdal Yıldız - Terzi
    Umut Karadağ - İskender
    Funda İlhan - Gülay
    Dilan Telkök - İrem
    Şehsuvar Aktaş - Vekilharç
    Serhat Midyat - Altan
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 1 160

  • Halka
    Halka  4 gün önce +268

    Trend çok güzel gelsenize 😂

    • Cennet Beat
      Cennet Beat Gün önce

      Trend 1.de görücez INŞALLAH

    • SBA Çılgınlığı
      SBA Çılgınlığı 3 gün önce

      Admin her yer 2.fragmanı verdi nerdesiinnn 🤔

    • Bir nefes huzur
      Bir nefes huzur 3 gün önce +1

      Daha fazla reklam yapın herkes duysun

    • Bir nefes huzur
      Bir nefes huzur 3 gün önce

      Geldik😂

    • Su Le
      Su Le 3 gün önce +4

      İzlediğim tek dizi her bir sahnesi gizem ve bütün parçalar birbiri ile mantıklı bir şekilde bağlanmış. Oyuncular çekim konu performans her şeyi tam.Halka der ve susarım umarım reytingler artar ve hak ettiği değeri görür çünkü halka her hafta salı günleri 1. Sirada olmayı hak ediyor. Herkesin emeğine sağlık 😊

  • Aysima Şentürk
    Aysima Şentürk 21 saatler önce

    Müziği bile ayrı güzel

  • Cennet Beat
    Cennet Beat Gün önce

    Lan sabahtandır halkaya destek icin yapmanız gerekenleri söylüyorum kimse beğenmiyor yav beğeninde görsünler.IMDB sitesine gidin ordan Halkaya 10 puan verin.BÜYÜK DESTEK BU.

  • Safiye Çelik
    Safiye Çelik Gün önce

    💛✂️💛✂️💛✂️💛✂️💛

  • FDO'S
    FDO'S Gün önce

    Terzi delirdin mi napıyorsun!?

  • Mehmet Emin Kasar
    Mehmet Emin Kasar Gün önce

    Terzi bu bölüm fena dikiş atıyor.

  • Ethem Savaş
    Ethem Savaş Gün önce

    UUU Fena geliyoooooorrrr :DdD

  • Volkan Özgüven
    Volkan Özgüven Gün önce

    Bu dizinin en sevdiğim tarafı saçma sapan aşk ilişkilerine bağlamamasıydı umarım aşka meşke bağlayıpta dizinin rotasını şaşırmazlar

  • almir Berisa
    almir Berisa Gün önce +1

    HANDE ERCEL👑👑👑👑❤❤❤👌🤘

  • Аяз Аббасов

    Superrr

  • Ali Ulukaara
    Ali Ulukaara Gün önce

    Bomba gibi bölüm bizleri bekliyor

  • Elif Akbayır
    Elif Akbayır 2 gün önce

    .

  • Farid Azizi
    Farid Azizi 2 gün önce

    woooooooow

  • MuS SeF
    MuS SeF 2 gün önce

    Cok heycanli yaaaa

  • Tarixin Sirli Səhifələri

    Super

  • imene nina hadd
    imene nina hadd 2 gün önce

    i like that series it s the best actulay

  • imene nina hadd
    imene nina hadd 2 gün önce

    cok guzel

  • Mr. sameť
    Mr. sameť 2 gün önce

    Salı akşamı gelsin

  • sıfır1 sevdalısı
    sıfır1 sevdalısı 2 gün önce

    Cok fena yaaa

  • sıfır1 sevdalısı
    sıfır1 sevdalısı 2 gün önce

    Halka fani oldm

  • sıfır1 sevdalısı
    sıfır1 sevdalısı 2 gün önce

    Cok iyi

  • sıfır1 sevdalısı
    sıfır1 sevdalısı 2 gün önce

    Offff abi efso

  • Fatih Kaya
    Fatih Kaya 2 gün önce

    .

  • Fatih Kaya
    Fatih Kaya 2 gün önce

    ...

  • Fatih Kaya
    Fatih Kaya 2 gün önce

    ..

  • Yurdagül KOÇ
    Yurdagül KOÇ 2 gün önce +1

    Diziyi beğenenler yorumu beğensin👍

  • Kara Karamfil
    Kara Karamfil 2 gün önce

    HARİKA BİR DİZİ! Reytingmiş bilmem neymiş bu dizi izleniyor mu izleniyor üstelik çok kaliteli ve çok beğeniliyor! Final yapmamalısınız!

  • alanur Karakaş
    alanur Karakaş 2 gün önce

    bu kadar güzel dizi görmedim.

  • seyyid salman
    seyyid salman 2 gün önce

    👍

  • seyyid salman
    seyyid salman 2 gün önce

    👍

  • seyyid salman
    seyyid salman 2 gün önce +1

    👍

  • seyyid salman
    seyyid salman 2 gün önce +2

    👍

  • seyyid salman
    seyyid salman 2 gün önce +1

    👍

  • نجوى القنوت
    نجوى القنوت 3 gün önce +1

    Terzi has a very deep personality and this is very interesting thing

  • قناة افلام في العراق

    😍😍😍😙😙😍😍😍

  • Amin Zerbiyev
    Amin Zerbiyev 3 gün önce

    Ya bu ne yaa bu dizi yikiliyorr ,, bu dizinin her bolumu guzell ..♡♡♡

  • Lifeis Life
    Lifeis Life 3 gün önce

    Diziye o kadar baglandimki ruyamda terzi beni kacirmisti baya kabus gibiydi😂😂😂

  • Bir nefes huzur
    Bir nefes huzur 3 gün önce

    ☄☄☄

  • Bir nefes huzur
    Bir nefes huzur 3 gün önce

    👍🏼

  • haddad imene imene
    haddad imene imene 3 gün önce

    Çok guzel

  • Fatih Can
    Fatih Can 3 gün önce

    İkinci fragmanı ekle admin uyumaaa

  • Fatma Tuğba Öztürk
    Fatma Tuğba Öztürk 3 gün önce

    Kaan kimin oğlu ???

  • imene nina hadd
    imene nina hadd 3 gün önce

    cool i love this countinu pliiiz i watch u from algeria

  • mercan elif
    mercan elif 3 gün önce

    işte buuuu hakettiği yerlere gelmeli bu dizi

  • Bir nefes huzur
    Bir nefes huzur 3 gün önce

    👍🏼

  • Bir nefes huzur
    Bir nefes huzur 3 gün önce

    Efsane..

  • Esma ömer
    Esma ömer 3 gün önce

    Çok güzel dizi 😍😍

  • Hande Ünl
    Hande Ünl 3 gün önce

    👍🏻

  • Sefa Çırak
    Sefa Çırak 3 gün önce

    En iyi dizi

  • Ömer Çetin
    Ömer Çetin 3 gün önce

    Yusuf Esenkal ve Serdar Öğretici bence bundan sonraki yapımlara da bu ekip ile devam etmeli.

  • Şerife Nr
    Şerife Nr 3 gün önce

    Yorum yapın Genco lar sonrada ikinci fragmana yükleninnnn

  • murat keser
    murat keser 3 gün önce +1

    #halka

  • Şakir Kızılsu
    Şakir Kızılsu 3 gün önce

    Aksiyon müzikler harika sizi cceok seviyorum 😍😍😍😍😍

  • Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu 3 gün önce

    Müjgir yine efsane 😍😍

  • Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu 3 gün önce

    Hak ettiği reytingi alır inşallah

  • Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu 3 gün önce

    Uzun ömürlü olur inşallah

  • Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu 3 gün önce

    Her bölüm efsane ve heyecanlı ..

  • Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu 3 gün önce

    İnşallah reytingler yükselir

  • Aseel alharby
    Aseel alharby 3 gün önce +1

    müjde çok güzel ben ona çok seviyorum♥️😘

  • kaan karabulut
    kaan karabulut 3 gün önce

    Halka inşallah trendde 1 olur

  • Vəfa Mustafazadə
    Vəfa Mustafazadə 3 gün önce

    Müthiiiş👏🏼

  • aliye dundar
    aliye dundar 3 gün önce

    ❤❤❤süper

  • This Layk Ded
    This Layk Ded 3 gün önce

    Türkiyede yapilmis en iyi dizilerden biri benim için. Devam süper 👏👏❣

  • PrinCeSs A-va
    PrinCeSs A-va 3 gün önce

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • Eray Aysan
    Eray Aysan 3 gün önce

    Burak Sergen diziden ayrulup cukura geliyor

  • Ustura Kenan
    Ustura Kenan 3 gün önce

    Terzi bildigin joker ya adama dünyayi biraksak kimse kalmayacak dünyada🤣

  • Ruhiyye Eliesgerova
    Ruhiyye Eliesgerova 3 gün önce

    Woowowwwww

  • Sarah Jourjous
    Sarah Jourjous 3 gün önce

    Mükemmel bir dizi

  • Note 3
    Note 3 3 gün önce

    Dizi güzel biraz daha aksiyon gerilim olsa iyi olur birde sağlam bir Baron lider olmalı

  • Esma Tozyılmaz
    Esma Tozyılmaz 3 gün önce

    Reytinglere de yansısa 🔥

  • Nisanur Sonkaya
    Nisanur Sonkaya 3 gün önce +1

    Ya şu HANSER çiftine bayılıyorummm

  • Yunus Emre
    Yunus Emre 3 gün önce +1

    HALKA İZLEYİN, İZLETTİRİN

  • MakeupbyMerve Inci
    MakeupbyMerve Inci 3 gün önce

    Her bolumde beynim yaniyo 😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • MakeupbyMerve Inci
    MakeupbyMerve Inci 3 gün önce

    Nolur bu dizi bitmesin 😩

  • نوادر الهاشم

    🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️#Halka #HazalSubaşı #BaharBerkes

  • Ниджабет Седрединова

    Сериал "ХАЛКА" супер!!!👍👍👍Пусть сериал будет успешным!!!Спасибо Вам за фрагмент10 серии сериала"ХАЛКА"

  • yatko ila
    yatko ila 3 gün önce

    Terzi adamin amina korur, kaçin simdi orospu cocuklari

  • Asena Bozkurt
    Asena Bozkurt 3 gün önce

    Trendlerdeyiz canlar😉😊😍

  • memetali kaz
    memetali kaz 3 gün önce

    🤔🤔🤔🤔

  • Sahane Memmedova
    Sahane Memmedova 3 gün önce

    Bir an önce sali olsunn🤗

  • Serbest İçerik
    Serbest İçerik 4 gün önce

    Halka filmi var Netflix'te o daha güzel, zaten Trt veya diğer kanallardan ne beklenir ki?! Televizyon kanalları batacak yakında ve dünyaya Netflix hakim olacak sanıyorum ben :))

  • xLaykia
    xLaykia 4 gün önce

    Devammm

  • Football Squad!
    Football Squad! 4 gün önce +1

    Yav sabahtandır 30 yorum yaptım biride tutmadı neyse beyler IMDB sitesine gidin ordan Halkaya 10 puan verin öyle yaparsak dünya çapında büyütürüz Halkayı

  • Nesliii 08
    Nesliii 08 4 gün önce

    Haydaaaaaa! Terzi'nin ipini Cengizhan çekiyo, silah yine İlhan Tepeli'ye dönüyo! 😂 Herif günah keçisi sanki yazık len. 😂😂
    Terzi ortalığın anasını ağlatacak belli. 🙄

  • S. Aliyev
    S. Aliyev 4 gün önce

    Azerbaycandan Salamlar ✋ . Ben böyle bir mükemmel dizi görmedim 👍👍👍

  • KRAL OYUNCU
    KRAL OYUNCU 4 gün önce

    Çok iyi.

  • Tukez Pasayeva
    Tukez Pasayeva 4 gün önce +1

    Bu diziyi izlernek Hollywood kalitesi aliyo insan.Yani bu gune kadar gordugumuz Turk dizilerine benzemiyor.Bide diger dizilerden en buyuk farki ikide bir dandik ask sahneleri yok.Ask sahneleri kisaca bi kelimeyle geciyor yani taninda birakiyolar.Helal olsun HALKA ekibine .Azerneycandan severek izliyorum.Bakin su dizi sakin bitirmeyinaaaaa yakarim dunyayi

  • Tukez Pasayeva
    Tukez Pasayeva 4 gün önce

    Suan itibarile yayinda olan tum dizilere tas cikarir.Helal olsun Halka ekibi.

  • Helin Avcı
    Helin Avcı 4 gün önce

    Mikemmel

  • zuhal _2003
    zuhal _2003 4 gün önce +1

    Cok efsane bir bölüm geliyor 🔥

  • Thunder Mert
    Thunder Mert 4 gün önce

    Kaan ve cihangir i seviyorum ama ilhanı sevmiyom inş ölüt

  • Memet Özden
    Memet Özden 4 gün önce +1

    Öncelikle böyle bi diziyi izlenebildiği için çok şanşlı hissediyorum kendimi böyle bi senaryo müzikler ve şuna Türkiye’nin en iyi oyuncularının oynadığı ve bir sürü ünlü ve iyi oyuncuların oynadığı en iyi dizi kimse aksini idda etmemeli Cengizhan o tavırları liderliği böyle direk akılda kalıcı Hümeyranın bakışlarındaki gizem vekilharç gibi bi şapkalı tip İlhan tepeli tipi para ve güç İskender ve müjde uyumu enerji ve renk hakkını veriyorlar Kaan da ki o pozitif ve akıllı hamleler Cihangir’in merhametli ve güçlü duruşu ve hatırlayamadığı şeyleri yaşaması baharın soğukkanlılığı Cemal sandıkçı rahatlığı ve çok şeyin çıkacağı bi isim Çağatay gibi piç bi karakter Terzi halkanın kapalı kutusu tetikçisi ademin şivesi bitmiyor karakterler o kadar muazzam ki umarım yakın zaman da iyi reklam yaparlar herkes bu diziyi izleyemez zaten bu dizi akıl ve vizyon ister sadece Reyting için izlensin en az 9 10 Reyting alması gereken dizi 3 reytinglerde her dizi emek veriyor ama ben şimdi kadın sen anlat Karadeniz arka sokaklar la bu diziyi nasıl karşılaştırayım evet türleri farklı ama kardeşim bu dizi şuan çukuru falan çarpar böler çukur da düşük reytingler le başlamıştı bi Mihrimah sahnesi sayesinde izlenmeye başlandı Halka da reklamını yapıp mutlaka bu sezonu en iyi şekilde Reyting alarak sezonu bitirip yeni sezona efsaneee girmeli

  • İsa Hasimov
    İsa Hasimov 4 gün önce

    Çok iyi bölüm olacak...

  • güclü
    güclü 4 gün önce

    terzi olmadan halka olmaz. terzi ölmesin

  • Yunus Koc
    Yunus Koc 4 gün önce

    Baykal bey in burda ne isi var

  • Doğukan Yalçın
    Doğukan Yalçın 4 gün önce

    Yalnız terzi çok sağlam oyuncu

  • Doğukan Yalçın
    Doğukan Yalçın 4 gün önce

    Harbi trendiz😎

  • Fatih Can
    Fatih Can 4 gün önce

    .

  • Aslı Zybk
    Aslı Zybk 4 gün önce

    Sevmekte bi lütuf herkese nasip olmuyo💕en çokta cihangirle kaanın sohbet edişlerine aşığım bu dizide 😍😍

  • ibrahim KARASULU
    ibrahim KARASULU 4 gün önce

    abi en önemli zamandayız bu ara sıkalım dişimizi televizyondan izleyelim reyting kurbanı olmasın bu dizi.