990 TL TOST YAPTIK #BunaDeğerMi

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 15 560

  • Emir Alperen Demirel
    Emir Alperen Demirel 52 dakika önce

    Enes abi eskiden bu videoları başka ablayla yapardın

  • SELEN Aydemir
    SELEN Aydemir Saatler önce

    Enes çok kotusun amcana duzgun davran

  • Mert Meral
    Mert Meral 9 saatler önce

    Amcanın tostu 26.75 yine çok pahalı zaten 😂😂

  • Emirhan Demirci
    Emirhan Demirci 11 saatler önce

    Midem kazındı lan

  • VİDEO PRO
    VİDEO PRO 11 saatler önce

    Hepsi 250t ancak 😂

  • DevilMerdooo
    DevilMerdooo 11 saatler önce

    29:33 te ablaya o tostu yedirişin ve o ağız hareketin... Beni benden alıyorsun yiğidim. Hiç porno ajansına başvurdun mu ?

  • Oyun kanalı
    Oyun kanalı 14 saatler önce

    Seni severim ama böyle çok pahalı şeyler almana ne gerek varkı bence bu format biraz saçma , böyle şeyler alacağına sokak hayvanlarına bir kap su yada mama alabilirsin onları çok mutlu edebilirsin

  • Almina Uysal
    Almina Uysal 14 saatler önce +1

    #şef dede enes

  • Yusuf Baykal
    Yusuf Baykal 15 saatler önce

    Abone ol

  • Tuana oral
    Tuana oral 15 saatler önce

    Bir kerede sen ucuz al enes abi+1

  • Ranagül Gümüş
    Ranagül Gümüş 16 saatler önce

    O kırmızı şey biber

  • Shahnaz Avcı
    Shahnaz Avcı 16 saatler önce

    Abi kafanı kırçam

  • Elif Yavru
    Elif Yavru 17 saatler önce

    Buraya Başak ile gelmişti hatta başak yerini söylemişti ah nerede o günler

  • ahmet kaya
    ahmet kaya 17 saatler önce

    bence enesin kisi daha güzel gözüküyor izlerken ağzımın suyu aktı

  • para göz
    para göz 17 saatler önce

    Enes abi vallaha çok ağzım sulandı

  • Emirhan Sallıkaya
    Emirhan Sallıkaya 17 saatler önce

    Sütaş Dava Açıcak Marka Kötülemeden :D

  • Naci Ilbas
    Naci Ilbas 18 saatler önce

    hayvanların enes

  • Kafadar oyuncular
    Kafadar oyuncular 19 saatler önce

    p0iççççççççççççççççç

  • kiyazma14
    kiyazma14 19 saatler önce

    enes abi amcanı döv diyenler +1

  • Omer Ben up bakiyom Dogruer
    Omer Ben up bakiyom Dogruer 20 saatler önce

    Serefsis amca niye patatesleri aliyon sen nub sun

  • Hadi Gari
    Hadi Gari 20 saatler önce

    Canım çekti diyenler like

  • Tekno Oyun
    Tekno Oyun 20 saatler önce

    Yarramı ye

  • Zehra Demirel
    Zehra Demirel 20 saatler önce

    Eyyo noldu?

  • Nagihan Yaman
    Nagihan Yaman 20 saatler önce

    Enes abi çiğ köfteyi pişirip yeeee

  • Huseyn Alizadeh
    Huseyn Alizadeh 21 saatler önce

    Enes abi oyun videosu çek

  • Memet Yıldırım
    Memet Yıldırım 22 saatler önce

    La su adama cook eziyet cektiriyonn

  • maho ağa
    maho ağa 22 saatler önce

    Abi sen ne biçim bir miğdesizsin ya

  • Berkin in eğlence dünyası
    Berkin in eğlence dünyası 23 saatler önce +1

    enes baturu sevenler like bansın

  • ATA Oyunda HD
    ATA Oyunda HD 23 saatler önce +1

    Ette aşık

  • Sıla Karahan
    Sıla Karahan Gün önce

    Oooooff öffffff canım çektiiiii aq

  • 12_Musa_21 01
    12_Musa_21 01 Gün önce

    Abi keşke ölen çekseydin

  • Fira Musayeva
    Fira Musayeva Gün önce

    O kiz kim acabaaaaa

  • O NE LA ?
    O NE LA ? Gün önce

    O Yedin Şeyin Çıkışı Var Olm

  • Enise Vgsjgjehshj
    Enise Vgsjgjehshj Gün önce

    Ben dandik tostu sevdim

  • Benim Dünyam
    Benim Dünyam Gün önce

    Hayat sana güzel. Biz temel ihtiyaçlara yeri geldimi 90 ₺ zor bulurken, sen 990 ₺ bir tost için harca! Hayat cok adeletsiz

  • Wolfy The Wolf
    Wolfy The Wolf Gün önce +3

    Çok amcana karşo saygısızsın

  • KAFADAR
    KAFADAR Gün önce

    Millet evine et alamıyor ki

  • SEFER EFE DOGAN
    SEFER EFE DOGAN Gün önce

    Enai

  • cevdet teker
    cevdet teker Gün önce +1

    bu tosttan çıktı

  • Mehemmed Memmedli
    Mehemmed Memmedli Gün önce

    abi fakir insanlara gonder gondermessen israf etme abi ❤🍔❗

  • Yusufsalih Genc
    Yusufsalih Genc Gün önce

    En güzeli amcanın ki

  • Ufuk Topcuoglu
    Ufuk Topcuoglu Gün önce

    Lan alan var alamayan var yiyen var yiyemiyen var videon için.saygı duyuyorum ama.bunu çekerken 2 kere dusunmen.lazim?

  • efe Arslan
    efe Arslan Gün önce

    Canım çekti

  • Muhammed Emin EREN
    Muhammed Emin EREN 2 gün önce

    Ama buna değer mi? ?

  • musa çınar
    musa çınar 2 gün önce

    enes abi helal olsun en büyük hayranınım lütfen kanalıma abone olurmusun

  • Serdar ÇAMBEL
    Serdar ÇAMBEL 2 gün önce

    Anasını s*kti tost makinesinin

  • efe Arslan
    efe Arslan 2 gün önce

    Degmez

  • Kerem Erkılıç
    Kerem Erkılıç 2 gün önce

    Ben Enes Batur'un Tost Makinası

  • Gladyoman HD
    Gladyoman HD 2 gün önce

    MC YARALI 1 NUMARA

  • Takkalı Merkez
    Takkalı Merkez 2 gün önce

    2.bugatti

  • Takkalı Merkez
    Takkalı Merkez 2 gün önce

    2. Bugatti

  • Sevinc Elbuga
    Sevinc Elbuga 2 gün önce

    Daha fazla video yap

  • Play Gamess
    Play Gamess 2 gün önce

    İzlerken canı çekenler

  • Ttalat Uysal
    Ttalat Uysal 2 gün önce

    Bokunu çıkarmışın

  • can80ful
    can80ful 2 gün önce

    Abi canım çekti

  • Ekin Aslı Akbal
    Ekin Aslı Akbal 2 gün önce

    17:11 bıçağa bak.

  • Charlie Potter
    Charlie Potter 2 gün önce

    eyoo ya ne olduğunu bilen var mı?

  • Sanane Sanane
    Sanane Sanane 2 gün önce

    Parası varsa yapar aq sizene herkes aç diye o da mı yemicek

  • DEFNE ÖZDEMİR
    DEFNE ÖZDEMİR 2 gün önce

    Tosta et koyan Türk milleti

  • Emirhan Sonmez
    Emirhan Sonmez 2 gün önce

    Sensin lan o köle orusbu çocuğu

  • OZAN BA BA
    OZAN BA BA 2 gün önce +1

    SIZ MUTFAKTAN MI ANLIYONUZ YUMURTAYI CIRPIP DOKCEKTIN TOST MAKINESINE ENES BATUR

    • Sidelya Naz Sönmez
      Sidelya Naz Sönmez 18 saatler önce

      Siz anca tost tarifi verin sizide görelim sıkıyosa iyisini yap at

  • anıl uluyazı
    anıl uluyazı 2 gün önce

    Hayatımda gördüğüm en vizyonsuz youtubersın, insanları sosyal sorumluluk projelerine davet et biraz şaçma sapan şeylere paralar harcayıp video ugruna izlenme kasma 15 yaşında insan beynine sahipsin enes batur

  • Gamer Enis
    Gamer Enis 2 gün önce

    Cani Enes amcana acımıyor musun

  • Selim Kaan
    Selim Kaan 2 gün önce

    FAKİRİN FAKİR DÜŞÜNCESİ OLUR

  • ONUR OYUNDA
    ONUR OYUNDA 3 gün önce

    19 :50 kim osuruyo enes batur buna ne diyeceksin

  • Melih Ayranci
    Melih Ayranci 3 gün önce

    Birgün de amcana yaptır pahalı o tostu şerefsiz sen niye ucuz yemiyosun

  • 3 brothers
    3 brothers 3 gün önce

    amcana aldıklarından veriyor musun yoksa vermiyormusun

  • Jennie kim
    Jennie kim 3 gün önce +1

    *_Yorumlara bakıyorum da, herkes hakaret , para ile ilgili şeyler yazmışlar. Kendi düşüeleri. Peki madem bu kadar yorum var, neden hiç abonesi düşmüyor? O kadar şikayet edici şeyler olduğu halde hala abonesi düşmüyor. Tam tersi, videoları trendlere bile giriyor???! Madem şikayeyçisiniz zmn neden daha hala Enes Batur a izlenme kazandırıyorsunuz? Sonuçta onun videosuna yorum atarken bile izlenme kazanıyor. Sonra "trendler listesinde 1 numara , 2 ,3 numara falan. Abonelikten çıkın! Ne yorum atarak uğraşın , nede dislike atarak uğraşın. Sadece 1 kez bastığınızda abone olundu/abone ol tuşuna, çıkıyor zaten. Artık ciddi anlamda sıkıldık hepimiz.( sıkılmayanlar da olabilir.) sırf para!!! Biz hani aileydik? Biz kazandırıyoruz , sen harcıyorsun. Biz bişi kazanmıyoruz ki? Önceden en azından bir eğelence , bir mutluluk hissi verirdin. Şimdi? Millet zam yüzünden , dolar yüzünden evde yemek ,su , ısıtacak bir kombi olmadan yaşıyor. Sen gelmişsin karşımıza , 990Tl ye tost? Cidden bıktım artık!!!_*

  • Hasan TAHSİN
    Hasan TAHSİN 3 gün önce

    Ulan 5-10 TL vapur tostu yediğimiz bu zamanlarda bu vasıfsız piçi bu haddeye getiren herkesin amk.

  • fehmi kocabaş
    fehmi kocabaş 3 gün önce

    abi sen ucuzlada güzel yaparsın

  • fehmi kocabaş
    fehmi kocabaş 3 gün önce

    abi bi de sen ucuz yap amcan pahalı yapsın ne olur abi bir kere

  • Adamsın Abi
    Adamsın Abi 3 gün önce

    abi amcana dıttttttt yapıyorsun

  • EGE TÜRKER
    EGE TÜRKER 3 gün önce

    Enes abi bence anne le falan video at, abi hani sen spora gidiyodun?bence bu videolari az at Umarım yaptığın tostun malzemelerinin kalanlarini çöpe atmazsin GÜNAH . Ne kadar gunah o kadar cehenneme gitme bileti,ne kadar sevap okadar cennete gitme sansi bu yorumu okuyanlar da inşallah benle aynı fikirdedir. Yani beğeni kasimak için değil. Benim amacım uyarmak.Unutmayın like kasimak için dalga gecmeyin

    • EGE TÜRKER
      EGE TÜRKER 3 gün önce

      Arkadaşlar gerçekten inanın bana, yemin ederim like kasimak için degil

  • PRO OYUNCU geliyor
    PRO OYUNCU geliyor 3 gün önce

    Yeni gelini ozliyonmu abi

  • Yusuf Sahin Kaplan
    Yusuf Sahin Kaplan 3 gün önce

    Parayi cok gormussunuz

  • Arife Koç
    Arife Koç 3 gün önce +1

    Kendini bilmeyen bazı salak ark adaş larım sevmiyor san izlemeyin yorum yaz mayın

  • oyun kaptanı afeka
    oyun kaptanı afeka 3 gün önce

    Yohhhhhh!

  • zuhtuw kanii
    zuhtuw kanii 3 gün önce

    Enes batur bende tursu bayiliyorum

  • Ercan Karakaya
    Ercan Karakaya 3 gün önce

    Adamı biz zengin ediyoruz.. Biz açlıktan kırılıyoruz vay mk ya salklık bizde kardeş bizde..

  • Oguzhan Durgun
    Oguzhan Durgun 3 gün önce

    abi metro

  • Genc Wolfteam
    Genc Wolfteam 3 gün önce

    abı parana yazık o kadar paralan 1 ayle 1 ay boyunca gecınır paranı heder etme

  • Harıkalar Dunyası
    Harıkalar Dunyası 4 gün önce

    Vay bee

  • Adem Yaşın
    Adem Yaşın 4 gün önce

    ucuz tosty

  • Musa Messi
    Musa Messi 4 gün önce

    Para çok nasıl olsa herşeyi yiyon biz olsak yiyemeyiz...

  • Grow Günlüğü
    Grow Günlüğü 4 gün önce

    Amcana uzuluyorum o orda tost makinesindeki artiklari yiyo yazio o na da ver videodan sonra yesin adam uzuluo aslinda ama belli etmio :(

  • KUDURUN
    KUDURUN 4 gün önce

    Yediğinde huriler geliyorsa değer.

  • Josh Mc
    Josh Mc 4 gün önce

    19:16 Sucuğun bağırsak zarını çıkarmak için soymadan önce ıslat tek seferde çıkar. Kayserili bi takipçinden ufak bi yardım :)

  • kADİR EFE
    kADİR EFE 4 gün önce

    canım cekti anneme söylesim oda yapıyo tost

  • Fizz
    Fizz 4 gün önce

    her kamerayı açtıgında evet diyor len sadfuıofd

  • jdjf güzel
    jdjf güzel 4 gün önce

    masterchef deki Mehmet amcana çok benziyo

  • Bekir Atmaca
    Bekir Atmaca 4 gün önce

    thanks

  • Bekir Atmaca
    Bekir Atmaca 4 gün önce

    baran

  • GAMER TR
    GAMER TR 4 gün önce +1

    enes batur gòtün kalktı bizim sayemizde 1000 tl lik tostu yiyorsun haram zıkım olsun ya bu kadar görgüsüs bir insan görmedim hani eski enes yaa lütfen sesimizi duyuralım like +1

  • mobil oyuncu burda
    mobil oyuncu burda 4 gün önce

    Abi yaptıgın ayıp herkezin bunları yapcak maddi durumu yok

  • Ahmet can Ünlü
    Ahmet can Ünlü 4 gün önce

    o harcadığın paraları bi kuruma bağışlasan onun videosunu çeksen kötümü olur

  • just black!
    just black! 4 gün önce

    Şunu baştan sona izleyen varsa TEBRİKLER dsıfjdsopfkldf :D

  • Ferhat Gündüz
    Ferhat Gündüz 4 gün önce

    meraba

  • lara
    lara 4 gün önce

    abi tamam para harcıyor falan ama kendi kazanıyor kendi harcıyor onun parası değil mi istediği şeyi alır, haram falan yemiyorki kendi emeğiyle çalışıyor ve harcıyor

  • Samet Öztürk
    Samet Öztürk 5 gün önce

    mundar ettin yumurtayı :)

  • Nese Alhas
    Nese Alhas 5 gün önce

    Ohhjhhaaaaa açıktım