Elimi Bırakma 20. Bölüm 2. Fragman

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 643

  • Mohamed Said
    Mohamed Said Gün önce

    إسـتـشـارتــك قـد تـغـيـر حـيـاتــــك كلها
    و نحن هنا من أجلك
    لو عندك مشكله ..! آنت أكيد محتاج لفريق دفاع محترف ومتكامل وعلى أعلى مستوى من الخبره والكفاءه نحن طاقم عمل من أكفء محامى مصر بل وأكثرهم خبره ونجاح بتكامل نوعى فريد للدفاع عنكم فى كافة أنواع القضايا (أحوال شخصية وأسرة - مدنى - جنائى - صياغة العقود وتوثيقها وإثبات صحة توقيعها وتسجيلها - دعاوى صحة التوقيع - تسوية نزاعات - تأسيس شركات - توثيق عقود الزواج العرفى وتصحيح أوضاعها - قضايا إثبات الزواج وإثبات النسب - زواج الأجانب فى مصر ( القيام بإجراءات توثيق زواج الأجانب ) - وتقديم كافة الإستشارات القانونية - و التدريب لتنمية الوعى القانونى والثقافة القانونية للقانونيين والكوادر الإدارية والشركات والمؤسسات وكافة الأفراد المهتمين بالوعى والثقافة القانونية والإدارية
    وننفرد بتقديم تسوية قانونية لحل وإنهاء جميع مشاكل وقضايا الأحوال الشخصية والأسرة بالكامل من الطلاق والخلع والنفقات وما في حكمها من الأجور والمصاريف وإنهاء مشاكل قضايا الرؤية والإستضافة وإسترداد منقولات الزوجية والتبديد ومشاكل مسكن الزوجية والحضانة وقضايا الشبكة وإنهاء كافة قضايا محاكم الأسرة والأحوال الشخصية بالكامل في خلال يومين بأسلوب راقى ومحترم يحافظ على الأطفال وكل من الزوجين
    إتصلوا بنا / 01220240340
    ‏‪01068312459‬‏
    مكتبنا السنوسي اللبان
    العجمي الحديد والصلب
    العصافره ٤٥ ش١٨

  • Belkis Sari
    Belkis Sari 3 gün önce

    Şeker teyzem nolur banada bir dokunuş yap 😔

  • Nebahat Kizilkaya
    Nebahat Kizilkaya 3 gün önce +1

    Trt gençleri ahlaksızlığa teşvik ediyor . Gençlerimiz bunları mı örnek alsın . Hiç tanımadığı bir gençle denize mi açılır insan

  • Reyhan Tekin
    Reyhan Tekin 3 gün önce

    Vaaayy super fatmaya neolduu

  • Edna Torres
    Edna Torres 3 gün önce

    Nos dejaron toda la semana con este avance😔. Hasta mañana!

  • cenk Azra
    cenk Azra 4 gün önce

    çok çok çok çok çok çok seviyorum bu dizi #elimibirakma #azcen bir gün kaldı yaaa çok heyecanlı 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥✌✌✌✌✌✌✌✌✌💖💖❤❤❤❤❤💖✌❤💖❤✌❤✌❤✌❤💖❤✌❤💖💖✌❤💖

  • onur onur
    onur onur 4 gün önce

    Qaliba final qorunuyor

  • Betül Mert
    Betül Mert 4 gün önce

    sakin bırakmayın diziyi, final gibi geldi bana

  • bukra b
    bukra b 4 gün önce

    i love it 😍

  • Sevval Kvnc
    Sevval Kvnc 4 gün önce +1

    Çok yakışıyorlar yaaa❤❤❤❤

  • Garfield 05
    Garfield 05 4 gün önce

    Elimi bırakma ya abone olun

  • Hamza -HD
    Hamza -HD 4 gün önce +1

    You may subscribe to Belize😍😘😇

  • Ulvu Qurbanov
    Ulvu Qurbanov 4 gün önce

    evet evet evet

  • Rosicleia Melo
    Rosicleia Melo 4 gün önce

    👍👍

  • Ayni Ra
    Ayni Ra 4 gün önce

    Ben bu diziyi cok seviyorum 😍🤩 hic bitmesin istiyorum 🤩😍🤩😍

  • yagmur deniz
    yagmur deniz 4 gün önce

    Elimi birakma😍😍😍

  • elmadanseker
    elmadanseker 5 gün önce +1

    Sonunda güzel günleri göreceğiz..

  • Emily l
    Emily l 5 gün önce +1

    Alp 💋 Alp ❤ Alp ❤

  • عاشقة الطبيعة
    عاشقة الطبيعة 5 gün önce +1

    yaaa ben diziya asik oldum cok seviyorum sizi .....cenk sen cok tatlisin yaaa ..... sizi seviyorum iraktan

  • topal ordek
    topal ordek 5 gün önce +2

    Otistik çocuklar rüya görmez.... otistik bir çocuk yazıyorsanız biraz okumanız gerekmez mi?

  • Ceylan Öztürk gvg
    Ceylan Öztürk gvg 5 gün önce +1

    Allahim bomba bolum geliyo 😁😁

  • Hülya Bayram
    Hülya Bayram 5 gün önce +2

    Izledigim en seviyeli ve güzel bir dizi hiç bitmesin ❤

  • XxWalking DeadXx
    XxWalking DeadXx 5 gün önce

    birlikte yatiyorlardi yoksa azra aldi mi velayetii

  • Rosie Naidu
    Rosie Naidu 5 gün önce

    pilz upload episode 20 too can't Wait too watch it too pliz pliz

  • Medine Medine
    Medine Medine 5 gün önce

    Super super super.axirki ureyim acildi😄🤗😍

  • Mihman Deniz
    Mihman Deniz 5 gün önce

    Cenk evet evet eveeet de Azra 💖💐💃

  • Asli Simsek
    Asli Simsek 6 gün önce +2

    Mahkemede mert azrayı seçecek diyenler like sumruyu seçecek diyenler (inşallah olmaz!) yorumlaraaa hadi bakalimm

  • Bts_slays_my_life
    Bts_slays_my_life 6 gün önce

    I just love this show so much

  • Türk & Kore Dizileri
    Türk & Kore Dizileri 6 gün önce +1

    *_Elimi Bırakma 20. Bölümde neler olacak? Bu bölüm yine çok tatlı bir sürpriz bizleri bekliyor. Yeni bölüm fotoğraf ve ipuçları için videomuzu izleyebilirsiniz:_* trclips.com/video/qbfv0AJPfD8/video.html&t=1s

  • Necati Kurt
    Necati Kurt 6 gün önce

    Kadirinde ne bok olduğu yediği belli değil.

  • Lida Bnd
    Lida Bnd 6 gün önce

    Sekar teyze gitmesin lutfen ,onsuz olmaz bu dizi ,izlemem artik ,hayir olmaz

  • cenk Azra
    cenk Azra 6 gün önce

    şeker teyzeeeeee😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • Sara Med
    Sara Med 6 gün önce +2

    Çok guzel fragmani , ama bence kahramanlara çok fazla odaklanmıyorsun
    Cenk azra'yı öpmesinin zamanı galde

  • Azra& Cenk
    Azra& Cenk 6 gün önce +2

    Geberin ln Sumru ve Cansu😤 😡cezanızı şucunuzu çekmeniz geldi ve geçiyor😄😂😉

  • warda nell
    warda nell 6 gün önce +1

    Your hobby burning events with ads and pictures that show the episode without the need to watch is not strange descent of the rain so that the serial deserves more

  • Alican Bulut
    Alican Bulut 6 gün önce +4

    Artık Azranın yuzunun gülme vakti geldi

  • Senem Asgerova
    Senem Asgerova 6 gün önce +1

    Sumrular artik tam bi manyak aile!!😕

  • Sueda Ucar
    Sueda Ucar 6 gün önce +1

    Sumru'ya iyi oldu aslında
    Azraya serapa vesaire herkese yalansoyledi ve azrayida haksızlığa uğrattı

  • Turkish Arabic
    Turkish Arabic 6 gün önce +1

    تجدونه مترجم في قناتي
    فوتوا شوفوه
    واذا حبيتوا قناتي اشتركوا بلييز 😍💫

  • cenk Azra
    cenk Azra 6 gün önce +3

    💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙#azcen❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • مسلسل تركي
    مسلسل تركي 6 gün önce +1

    😯

  • Ecem Y
    Ecem Y 6 gün önce +2

    Azra yatarken pijama olarak maviden kazak giymiş

  • Магомед Дакаев

    Перевода нет что-ли

  • Aslı Bayar
    Aslı Bayar 6 gün önce +1

    Bence Fatma öldü😔😔

  • Aslı Bayar
    Aslı Bayar 6 gün önce +1

    Ayy yaa😍😍😍

  • Türkan Şirin
    Türkan Şirin 6 gün önce +3

    Ayy inanmıyorum nasıl güzel fragman sonunda her kes mutlu😍Cansu Melis Sumru üzgün😆

  • ipek tatlim
    ipek tatlim 6 gün önce +1

    COK GUZEL YA

  • Ahmet Dastan
    Ahmet Dastan 6 gün önce

    #azcen 😍

  • Resid Rehman
    Resid Rehman 6 gün önce

    Cenk ❤Azra siz muhtesemsiniz

  • Burcu İldeniz
    Burcu İldeniz 6 gün önce +1

    Oh Sumru ya iyi oldu ve Sondaki sahne nedir yaa😁😁

  • Burcu İldeniz
    Burcu İldeniz 6 gün önce +2

    Şeker teyze Hayır yaaa😢

  • Nisrin Altan
    Nisrin Altan 6 gün önce

    Cansu eve terketti şimdi Konak'ta gedicek sonra orda rezil olcak, güzel olur :)

  • Lakshana Sekar
    Lakshana Sekar 6 gün önce

    yippee.... azra got her brother back!!!! 😍🎉🎉🎉😭😍😍...

  • cenk Azra
    cenk Azra 6 gün önce

    ❤❤❤❤❤❤

  • GLHN YİĞİT
    GLHN YİĞİT 6 gün önce

    Sonunda anasını satim ya düzgün bir fragman gördü gözümüz

  • 0506kaya s
    0506kaya s 6 gün önce

    Ferde hanıma bir şey oolmasin o na çok hayranım o köşte evin diregi inşallah kaybolan oglunuda bulur bence azranın babası çıkacak gibi gözüküyor. sevenler mutlu olsun sumru gibilerinide sanki cansu cokmu iyiydi besle karkayı oysun gözünü derler ata sözü kötülerin kökleri kurusun azmi lerde öyle kurusunlar indallah ....Azra 🌹❤Cenk İnsallah. Mutlu olurlar..

  • cenk Azra
    cenk Azra 6 gün önce

    sonsüze kadar azra ve cenk birlikte 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😘😘💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  • damla can
    damla can 6 gün önce

    varım süper bir fragman

  • ilhan kılıç
    ilhan kılıç 6 gün önce +1

    Fatmayı kurtardın mı ?

  • temka amir
    temka amir 6 gün önce

    Ancaq Şeker teyze hastalanmasın. O Azraya və her birimizə lazımdir. NOLURRRRRRRRR.

  • temka amir
    temka amir 6 gün önce

    SUPER bir bölüm. Sevincden uçacaq kimi oldum. Teşekür senaristler.

  • Yunusow Ayub
    Yunusow Ayub 6 gün önce

    👍👍👍👍👍👍👍

  • zaxar quluzade
    zaxar quluzade 6 gün önce

    yaaa EVET

  • Nazar Sevim
    Nazar Sevim 7 gün önce

    Çok güzel bi bölüm bizi beklyr. Ya şimdiden ölücem👍

  • Ouarda Berkane
    Ouarda Berkane 7 gün önce

    AzCen💘💘💘❤️❤️❤️

  • Deniz
    Deniz 7 gün önce

    Cenk bey o dediğiniz şey bir teklif mi yoksa 😉😍😄

  • Kamal Ismayilov
    Kamal Ismayilov 7 gün önce

    oh olsun sumruyla cansuya
    az bile

  • Keziban Asil
    Keziban Asil 7 gün önce

    ölüm olmasın şekerim 💐💕

  • Aslihan Ercan
    Aslihan Ercan 7 gün önce

    vaaaaaaaaaav

  • al reem1995
    al reem1995 7 gün önce

    كأنو واشك على الأنتهاء .

  • 1melike 8
    1melike 8 7 gün önce +1

    Ohaaaaa Mert Azraaaa ❤❤❤❤Allah'ım bunu bekliyordum sadece evet ya evet 😍😍😍🎈🎈

  • Nur kara sevdam
    Nur kara sevdam 7 gün önce +2

    AZrayi nasıl aglatdiysaniz şimdide siz aglayin.hic üzülmüyorum o timsah gözyaşlarına ne cansunun nede sumrunun.ohh yine aşıkları bas basa görmek ne güzel

  • Hilal Bahadır
    Hilal Bahadır 7 gün önce

    Harika

  • Gabriela Epure
    Gabriela Epure 7 gün önce

    Please !!! What she said Cenk to Azra ?? 😞

    • Gabriela Epure
      Gabriela Epure 6 gün önce

      +S. Reemts Thanks 👏👏 I can't wait 💖💞

    • S. Reemts
      S. Reemts 6 gün önce +1

      Cenks words are corresponding to:"Benimle sonu mutlu biten bir masala var mısın?"= Are you with me at the happy end of a fairy tale?

  • segita mara
    segita mara 7 gün önce

    Enderr luleshtrydhe

  • Nebahat Akçakoca
    Nebahat Akçakoca 7 gün önce +1

    Şeker teyzem sen hasta olma sen bize lazımsın

  • Murooj Murooj
    Murooj Murooj 7 gün önce

    اعلان 🔥🔥

  • Abdulzade _
    Abdulzade _ 7 gün önce

    😍

  • Top Topy
    Top Topy 7 gün önce +1

    تخبل الحلقه الجايه منو متحمس مثلي

  • Mavi Deniz
    Mavi Deniz 7 gün önce

    Veee sonunda gormek istediyimiz bolumler😍

  • Nezrin Tagizade
    Nezrin Tagizade 7 gün önce

    Salam asla vazkcilmez

  • Nezrin Tagizade
    Nezrin Tagizade 7 gün önce

    Cenk cok yakisiklıdi ya

  • Nezrin Tagizade
    Nezrin Tagizade 7 gün önce

    Boba boba olmüs

  • Turkan Memmedova
    Turkan Memmedova 7 gün önce

    Ekdiyini biçme sirasi geldi.Geber Sumru 😈

  • Nezrin Tagizade
    Nezrin Tagizade 7 gün önce

    Fragman tek keımeyle süperdi.

  • Nezrin Tagizade
    Nezrin Tagizade 7 gün önce

    Fragman tek keımeyle süperdi.

  • Zara_iz Raya &&&&
    Zara_iz Raya &&&& 7 gün önce

    Su senarist nese dusunuyo arkadaslar bir bomba partiyacak demedi demeyin yaa nese dizi iyi gidiyo aralarinda hersey iyi la senarist ne yapmak istiyon sen anlamiyom ama onu biliyomki bir sey edecenki herseyi maf edecen haa 😶

  • Azra& Cenk
    Azra& Cenk 7 gün önce +1

    Şeker teyzeye inş yine bişey olmasın. Azra ile Cenk in beraber olduklarını öğrenince çok sevinir.❤AzCen i evlendirir❤ .İlerki bölümlerde çook mutlu olurlar .Hep birlikte yaşarlarAzra💖,Cenk,Mert,Feride😍😍😍...

  • Bana homssi
    Bana homssi 7 gün önce +1

    Galiba mert azrayı seçicek

  • Rabia Dönmez
    Rabia Dönmez 7 gün önce +1

    En çok sevdiğim fragman oldu😀😀😀

  • İbrahim Hedevi
    İbrahim Hedevi 7 gün önce

    Bu diziyi çok seviyorum

  • aydın akyıldız
    aydın akyıldız 7 gün önce

    Acı çekme sırası sumru ve cansuda😎😎😎

  • Nina Açıkgoz
    Nina Açıkgoz 7 gün önce

    Arkadaşlar Cenk Azra'ya evlenme teklif ediyor!!! Sonunda iyi şeyler oluyor' :D

  • Nina Açıkgoz
    Nina Açıkgoz 7 gün önce

    Abi efsane şeyler olacak bu bölümde dört gözle bekliyorum...

  • Afaq Sadeddinova
    Afaq Sadeddinova 7 gün önce

    seker teyze dayan😔.azraya yardim eli uzatan bir sensin bide cenk...❤

  • Hebat Nile
    Hebat Nile 7 gün önce

    #cenkçelen ❤❤ incredible man ❤❤ #alpnavruz the perfect actor man ❤❤ #elimibirakma #azcen #trt1

  • Asya Şahin
    Asya Şahin 7 gün önce +1

    Yaaa o ne bakış cenkkk💜💜

  • daisy be
    daisy be 7 gün önce

    Işte bu yaa seyirciyi mutlu edin biraz👍🏻👏👏👏

  • Faruk Kaya
    Faruk Kaya 7 gün önce

    🌟☄