Havuz vlog

Tatil Vlog 4 Havuz Keyfi Ecrin Su Çoban. 🏖🏊‍♀️💃 (Underwater)Tatil Vlog 4 Havuz Keyfi Ecrin Su Çoban. 🏖🏊‍♀️💃 (Underwater)
Tatil Vlog 4 Havuz Keyfi Ecrin Su Çoban. 🏖🏊‍♀️💃 (Underwater)Ecrin Su Çoban
4 aylar önce
Havuzda bir gün videolarım dan hatırlayacağınız üzere yüzmeyi ve yüzme havuzlarını çok seviyorum. Antalya tatilimizden yüzme havuzlarının tadını çıkarttığım ...
TATİL VLOG 2 | SU ALTI ÇEKİMLERİ | HAVUZ VLOGTATİL VLOG 2 | SU ALTI ÇEKİMLERİ | HAVUZ VLOG
TATİL VLOG 2 | SU ALTI ÇEKİMLERİ | HAVUZ VLOGESİLA BİLTEKİN
4 aylar önce
Merhaba bu videomda malum yaz geldi havuz ve deniz sezonu açıldı bugün havuzdabirgün geçirdim..Sualtı çekimler yaptım.Harika bir vlog oldu .Keyifli seyirler.
HAVUZDA BİR GÜN VLOG. 🏊‍♀️ Havuz İçin Benimle Hazırlan. Ecrin Su ÇobanHAVUZDA BİR GÜN VLOG. 🏊‍♀️ Havuz İçin Benimle Hazırlan. Ecrin Su Çoban
HAVUZDA BİR GÜN VLOG. 🏊‍♀️ Havuz İçin Benimle Hazırlan. Ecrin Su ÇobanEcrin Su Çoban
3 aylar önce
Havuz da bir gün videoma hoş geldiniz. Çok istenen video. Yeni taşındığımız sitenin havuzunda geçirdiğim bir günü vlog haline getirdim. Havuz için hazırlıklarım ...
LÜKS VİLLADA TATİL | ANTALYA VlogLÜKS VİLLADA TATİL | ANTALYA Vlog
LÜKS VİLLADA TATİL | ANTALYA VlogNorapella
3 aylar önce
Merhaba Arkadaşlar; Ben Nora. Bildiğiniz gibi Antalya'ya gitmiştik. Çok güzel vakit geçirdik. Lüks villada çıldırmalarımız, Kaş merkeze inip sokak danslarımız, ...
SAHUR VAKTİ KAÇAK HAVUZA GİRDİK / VLOGSAHUR VAKTİ KAÇAK HAVUZA GİRDİK / VLOG
SAHUR VAKTİ KAÇAK HAVUZA GİRDİK / VLOGEmin Fidan
6 aylar önce
TWITCH KANALIM : www.twitch.tv/eminfidans.
Havuz Günü Vlog#1 | Zeynep Balkız AbacıHavuz Günü Vlog#1 | Zeynep Balkız Abacı
Havuz Günü Vlog#1 | Zeynep Balkız AbacıZeynep Balkız Abacı
3 yıl önce
Beni instagramdan da takip edin :) instagram.com/balkizabaci/
HAVUZ VLOG, Tatilde Havuza Benimle Hazırlan Bir Gün Geçir, Pool VlogHAVUZ VLOG, Tatilde Havuza Benimle Hazırlan Bir Gün Geçir, Pool Vlog
HAVUZ VLOG, Tatilde Havuza Benimle Hazırlan Bir Gün Geçir, Pool VlogSevimli Kardeşler Tv
2 aylar önce
Merhaba arkadaşlar ekim ayında deniz sezonunu kapatmaya Antalyaya geldik bir hafta buradayız tüm gün havuza hazırlan ve havuz eğlencemi sizler için vlog ...
Havuzda Bir Gün Videosu. Ecrin Underwater 2. Su Altı Çekimleri İle Ecrin Su ÇobanHavuzda Bir Gün Videosu. Ecrin Underwater 2. Su Altı Çekimleri İle Ecrin Su Çoban
Havuzda Bir Gün Videosu. Ecrin Underwater 2. Su Altı Çekimleri İle Ecrin Su ÇobanEcrin Su Çoban
Yıl önce
Havuzda geçirdiğim bir günü sizlerle paylaşıyorum. Cep telefonum ve su geçirmez kılıf yardımıyla videoyu çektim. Su altı çekimlerde su geçirmez kılıf işe yarıyor.
SONUNDA TATİL! - vlog#14SONUNDA TATİL! - vlog#14
SONUNDA TATİL! - vlog#14Orkun Işıtmak
4 yıl önce
Daha fazlası için LIKE atmayı unutmayın! Abone olun! ▻ bit.ly/orkuncan 2. Kanalım ▻ trclips.com/user/orkun2nd Canlı yayınları takip et ...
SU ALTI ÇEKİMLERİYLE DOLU BİR GÜN-GÜRE TATİLİM VLOG #4SU ALTI ÇEKİMLERİYLE DOLU BİR GÜN-GÜRE TATİLİM VLOG #4
SU ALTI ÇEKİMLERİYLE DOLU BİR GÜN-GÜRE TATİLİM VLOG #4Zeynep Balkız Abacı
5 aylar önce
Güre tatilimizin 4. günü de böyle harika bir denizin içerisinde geçti. Siz su altı çekimlerini izlemekten çok hoşlandığınız için de denizdeki her anımızı sizlerle ...
40K ÖZEL HAVUZ VLOG40K ÖZEL HAVUZ VLOG
40K ÖZEL HAVUZ VLOGBaran Kadir Tekin
Yıl önce
Hergün 15:30 Yeni Video. Bugünkü konumuz : Hepinize Merhaba, Ben Baran Kadir Tekin Bugün Sizlerle Birlikte Yine Eğlence... starBRO ile bkt eğlence.
VLOG | Pazar Temizliği, Kızlarla Havuz Keyfi ve Duke'la Kopek SahiliVLOG | Pazar Temizliği, Kızlarla Havuz Keyfi ve Duke'la Kopek Sahili
VLOG | Pazar Temizliği, Kızlarla Havuz Keyfi ve Duke'la Kopek SahiliMelis Limes
Yıl önce
Yeni video'lardan haberdar olmak icin Abone Ol: goo.gl/pB4Ffx SOCIAL MEDIA/ SOSYAL MEDYA Inglizce kanalim: ...
HAVUZ VLOGHAVUZ VLOG
HAVUZ VLOGESİLA BİLTEKİN
Yıl önce
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKUR EDERİZ. KANALIMIZA ABONE OLUP VİDEOMUZU BEĞENİP PAYLAŞIRSANIZ ÇOOK MUTLU OLURUZ. FACEBOOK-- Esila ...
Havuzu Dolduruyoruz Canlı VlogHavuzu Dolduruyoruz Canlı Vlog
Havuzu Dolduruyoruz Canlı VlogOyuncak Abi
Yıl önce
Oyuncak Abi Canlı yayın videolarında bugün yapıyoruz. goo.gl/ovvSrE Oyuncak Abi kanalında çocuklar için en güzel sürpriz yumurta açma videoları, ...
Havuzda bir gün videosu. Su altında çekim. Vlog. Keyifli yüzme. ECRİN UNDERWATER. Ecrin Su ÇobanHavuzda bir gün videosu. Su altında çekim. Vlog. Keyifli yüzme. ECRİN UNDERWATER. Ecrin Su Çoban
Havuzda bir gün videosu. Su altında çekim. Vlog. Keyifli yüzme. ECRİN UNDERWATER. Ecrin Su ÇobanEcrin Su Çoban
2 yıl önce
İphon ile. Telefon kılıfı sayesinde çektim.Tüm telefonlar için uygun bir kılıf. Önemli olan telefon içine sığıyor mu sığmıyor mu? İyi seyirler. TÜM VİDEOLARIM İÇİN ...
MALEZYA'DA DELUXE OTELE KAÇAK GİRDİK! | Sonsuzluk Havuzunda Yüzdük - Vlog#4MALEZYA'DA DELUXE OTELE KAÇAK GİRDİK! | Sonsuzluk Havuzunda Yüzdük - Vlog#4
MALEZYA'DA DELUXE OTELE KAÇAK GİRDİK! | Sonsuzluk Havuzunda Yüzdük - Vlog#4İbrahim Akyüz
9 aylar önce
Selamlaaar. Ben İbrahim Akyüz. Geçenlerde spontane bir şekilde Malezya'da tanıştığım türk arkadaşım Fırat bir çılgınlık fikri ortaya attı. Kısa bir planlama ...
HAVUZDA KÖPÜK PARTİSİ,MASAJ,SPA,DENİZ KAZASI | VLOG | gAHAVUZDA KÖPÜK PARTİSİ,MASAJ,SPA,DENİZ KAZASI | VLOG | gA
HAVUZDA KÖPÜK PARTİSİ,MASAJ,SPA,DENİZ KAZASI | VLOG | gAGamze Arslan
2 aylar önce
Herkese selam bu vlogda sizlere tatilde yaptığım aktiviteleri; köpük partisi masaj hamam spa geçirdiğim deniz kazası vb bir çok olayı göstermeye çalıştım eğer ...
BALAYI VLOG 3 Havuz başında görüntüler en cok severek gittiğmiz Restaurantı tanıtıyoruz. :)BALAYI VLOG 3 Havuz başında görüntüler en cok severek gittiğmiz Restaurantı tanıtıyoruz. :)
BALAYI VLOG 3 Havuz başında görüntüler en cok severek gittiğmiz Restaurantı tanıtıyoruz. :)Bahar Içdeniz
5 gün önce
BALAYI VLOG 3 de sizleri Havuz başında görüntüler bekliyor. Ve Kalkanlarda en cok severek gittiğmiz Restaurantı tanıtıyoruz. :) Sizlere gösterdiğmiz Villa ...
Tatildeyiz - Havuz Keyfi - Eğlence / VlogTatildeyiz - Havuz Keyfi - Eğlence / Vlog
Tatildeyiz - Havuz Keyfi - Eğlence / VlogMelissa Ece Alver
2 yıl önce
Merhaba arkadaşlar, bu videomda tatildeki bir günümü sizinle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. Abone olmak için tıklayın: ...
YÜZME HAVUZU (VLOG)YÜZME HAVUZU (VLOG)
YÜZME HAVUZU (VLOG)Melih Taşçı
7 aylar önce
Ben Melih Taşçı 23 nisan özel yüzme havuzuna balıklama atla dık umarım beğenirsiniz. Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın :D İyi seyirler!
VLOG / HAVUZDA ÇOK ÇILGIN EĞLENCEVLOG / HAVUZDA ÇOK ÇILGIN EĞLENCE
VLOG / HAVUZDA ÇOK ÇILGIN EĞLENCEYusuf Fidan
Yıl önce
LÜTFEN ABONE OLMAYI UNUTMAYALIM ! instagram: Yusuffidanxx.
2017 Havuz sezonunu açıyoruz ::))2017 Havuz sezonunu açıyoruz ::))
2017 Havuz sezonunu açıyoruz ::))prenses elif
Yıl önce
Arkadaşlar lütfen videolarımız için yorum yazmayı ihmal etmeyin. Ve videolarımıza puan verin Beğendiyseniz 5 Beğenmediyseniz 0 -1 Eh şöyle böyle diyorsanız ...
Havuza Girdim Haftasonu VLOG /Nisanur NeşeliHavuza Girdim Haftasonu VLOG /Nisanur Neşeli
Havuza Girdim Haftasonu VLOG /Nisanur NeşeliNisanur Neşeli
9 aylar önce
Videolarımı beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın :) Instagram: nisanurneseli Musical.ly: nisanurneseli Merhaba ben Nisanur Neşeli.12 yaşındayım.
VLOG - HAVUZ İÇİN SİMİT ALDIK !VLOG - HAVUZ İÇİN SİMİT ALDIK !
VLOG - HAVUZ İÇİN SİMİT ALDIK !Emin Fidan
2 yıl önce
ABONE OLMAYI UNUTMAYIN :)
DANLA BİLİC İLE TANIŞTIM | TATİL VLOG 1 | MUHTEŞEM BİR GÜNDANLA BİLİC İLE TANIŞTIM | TATİL VLOG 1 | MUHTEŞEM BİR GÜN
DANLA BİLİC İLE TANIŞTIM | TATİL VLOG 1 | MUHTEŞEM BİR GÜNESİLA BİLTEKİN
4 aylar önce
Merhaba bu videomda malum yaz geldi havuz ve deniz sezonu açıldı bugün Polat Renaissance Otelde harika bir gün geçirdim Danlabilic ile tanıştım.
VLOG | KORKUDAN DÜŞÜK YAPACAKTIM , HAVUZA GİTTİK , PLAJ ÇANTAMDA NE VARVLOG | KORKUDAN DÜŞÜK YAPACAKTIM , HAVUZA GİTTİK , PLAJ ÇANTAMDA NE VAR
VLOG | KORKUDAN DÜŞÜK YAPACAKTIM , HAVUZA GİTTİK , PLAJ ÇANTAMDA NE VARTuğbanın Günlüğü
3 aylar önce
Bu vlog da Aqua Dolphin'e gittik.Giderken bir anımı paylaştım . Havuzda çocuklarla beraber baya eğlendik.Plaj çantamda ne var onları gösterdim. İzlediğiniz için ...
LÜKS VİLLADA TATİL 🤑LÜKS VİLLADA TATİL 🤑
LÜKS VİLLADA TATİL 🤑Enes Batur
3 aylar önce
Ben Enes Batur , Lüks villa da tatil yaptık Antalya Kaş ta lüks çok pahalı villa lada video çekmek için tatil yaptık eğlendik havuz vlog u yaptık ve enes batur kasları ...
TATİL VLOGTATİL VLOG
TATİL VLOGBaran Kadir Tekin
Yıl önce
Hergün 15:30 Yeni Video. Bugünkü konumuz : TATİL VLOG Roller Coaster, Yunus Gösterileri, Tekne Turu ve Foto Albüm Efsane bir video. Sıkılmadan izlemeniz ...
BENİMLE YOĞUN 2 GÜN (TENİS,HAVUZ ÇANTAM,ATARLI VLOG...)BENİMLE YOĞUN 2 GÜN (TENİS,HAVUZ ÇANTAM,ATARLI VLOG...)
BENİMLE YOĞUN 2 GÜN (TENİS,HAVUZ ÇANTAM,ATARLI VLOG...)Betül Türkeş
4 aylar önce
Merhaba, bugün sizinle hayatımdan 2 günümü paylaşmak istedim. Umarım videomu beğenmişsinizdir. Daha fazla vlog isterseniz aşağıda belirtmeyi unutmayınn ...
FURKAN İle Beni Kıyafetlerle HAVUZA ATTILAR ! - EKİP TATİLDEFURKAN İle Beni Kıyafetlerle HAVUZA ATTILAR ! - EKİP TATİLDE
FURKAN İle Beni Kıyafetlerle HAVUZA ATTILAR ! - EKİP TATİLDEGereksiz Oda
Yıl önce
Çok ucuza Minecraft: filopi.com ▻Selamlar bu videomuzda EKİP ile birlikte (1 kişi eksik) tatildeyiz ! Çok eğlenceli serüvenin ilk bölümü bomba oldu ...
Vlog - Havuz Keyfi / Yüzüyorum ve DalıyorumVlog - Havuz Keyfi / Yüzüyorum ve Dalıyorum
Vlog - Havuz Keyfi / Yüzüyorum ve DalıyorumMelissa Ece Alver
2 yıl önce
Merhaba arkadaşlar, bu videomda havuzda geçirdiğim bir günden güzel anları sizinle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. Pie Face Challenge videom için: ...
TEK BAŞIMA TATİLE ÇIKTIM !!! EFSANE TATİL VLOGTEK BAŞIMA TATİLE ÇIKTIM !!! EFSANE TATİL VLOG
TEK BAŞIMA TATİLE ÇIKTIM !!! EFSANE TATİL VLOGLORD OF MURAT
Yıl önce
Bu gün uzun bir aradan sonra tek başıma tatile çıktım,izleyicilerimle buluştum,yüzdüm,fake attım,bisiklet sürdüm güldük eğlendik izleyicilerimle güzel vakit ...
GARIP BIR GUN (VLOG)GARIP BIR GUN (VLOG)
GARIP BIR GUN (VLOG)Duygu Köseoğlu
Yıl önce
Ben Duygu Köseoğlu bu video da başıma gelen bir olay ı anlattım garip bir gün ümü anlattım. Biraz sizinle konuştuğum bir günüm ü anlatan vlog oldu umarım ...
Влог: Настя показывает Хаус Тур по дому в КаннахВлог: Настя показывает Хаус Тур по дому в Каннах
Влог: Настя показывает Хаус Тур по дому в КаннахLike Nastya
3 aylar önce
Мы сняли дом на неделю во Франции и Настя покажет вам рум тур. В нём есть необычная ванная и огромный бассейн...
SON ŞANSIMIZ | VLOG #609 | GÜNLÜK HAYATSON ŞANSIMIZ | VLOG #609 | GÜNLÜK HAYAT
SON ŞANSIMIZ | VLOG #609 | GÜNLÜK HAYATGurbetçi Aile
2 yıl önce
Selam TRclips Ailem ♥ Hollanda son sicak gunlerini goruyor. Bizde bu sene icin bu son sansimiz olabilir diyerek ailece havuza gittik :)) Daha fazla vloglar icin ...
VLOG | Bodrum'da HaftasonuVLOG | Bodrum'da Haftasonu
VLOG | Bodrum'da HaftasonuDuygu Özaslan
3 yıl önce
Bodrum Mivara Luxury Resorts Üzerimdekiler: Siyah Mayo: Eski bale mayom Gömlek tunik: Marble & co Lacivert Gözlük: Ray Ban Aviator Yeşil Taşlı Uzun ...
Tatil Vlog 3 BÜYÜK AQUAPARK Eğlencesi. Ecrin Su ÇobanTatil Vlog 3 BÜYÜK AQUAPARK Eğlencesi. Ecrin Su Çoban
Tatil Vlog 3 BÜYÜK AQUAPARK Eğlencesi. Ecrin Su ÇobanEcrin Su Çoban
4 aylar önce
Tatilimin bu bölümünde aquapark ağırlıklı bir videoyu sizler için hazırladım. Bizim otel seçimimiz deki en büyük kriterlerden biri olan aquapark olmazsa ...
TATİLDEYİZ-HAVUZ KEYFİ-KAYSERİ USULU-SÜLALECEK TATİL-GÜNLÜK VLOGTATİLDEYİZ-HAVUZ KEYFİ-KAYSERİ USULU-SÜLALECEK TATİL-GÜNLÜK VLOG
TATİLDEYİZ-HAVUZ KEYFİ-KAYSERİ USULU-SÜLALECEK TATİL-GÜNLÜK VLOGÇalışan Anne :
sedasevilier83@gmail.com instagram.com/sedaonurasyasevilier/?hl=tr.
HAVUZ VLOG!!!HAVUZ VLOG!!!
HAVUZ VLOG!!!Salih King
Yıl önce
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle havuz vlogu yaptık iyi seyirler ...
HAVUZDA YARIŞTIK! [VLOG#1]HAVUZDA YARIŞTIK! [VLOG#1]
HAVUZDA YARIŞTIK! [VLOG#1]MrCan K.
Yıl önce
Merhaba Arkadaşlar Ben Deniz Anası Can :D Bu Tür Videoların Devamını Gelmesini İstiyorsanız Videoyu Beğenerek Bunu Gösterebilirsiniz :)
MİSAFİRLERE HAZIRLIK | OLİMPİK HAVUZ YAPTIRDIK | GÜNLÜK VLOG#138MİSAFİRLERE HAZIRLIK | OLİMPİK HAVUZ YAPTIRDIK | GÜNLÜK VLOG#138
MİSAFİRLERE HAZIRLIK | OLİMPİK HAVUZ YAPTIRDIK | GÜNLÜK VLOG#138Esra EKİCİYILDIZ
5 aylar önce
Merhaba ben Esra EKİCİYILDIZ kanalıma hoşgeldiniz.. kanalımda günlük vloglar yayınlıyorum bunun yanı sıra youtube kanalımda kişisel bakım, gezi ve eglence ...