Temizlik Benim İşim
Temizlik Benim İşim
  • 1 081
  • 65 786 458

Video

Temizlik Benim İşim 116. Bölüm
görünümler 14 B2 gün önce
Temizlik Benim İşim 115. Bölüm
görünümler 29 B4 gün önce
Temizlik Benim İşim 115. Bölüm izle
görünümler 7 B4 gün önce
Temizlik Benim İşim 114. Bölüm
görünümler 34 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 114. Bölüm İzle
görünümler 11 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 113. Bölüm İzle
görünümler 16 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 113. Bölüm
görünümler 30 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 112. Bölüm İzle
görünümler 14 B7 gün önce
Temizlik Benim İşim 111. Bölüm
görünümler 28 B9 gün önce
Temizlik Benim İşim 110. Bölüm İzle
görünümler 16 B12 gün önce
Temizlik Benim İşim 110. Bölüm
görünümler 36 B12 gün önce
Temizlik Benim İşim 109. Bölüm
görünümler 34 B12 gün önce
Temizlik Benim İşim 109. Bölüm İzle
görünümler 4,8 B12 gün önce
Temizlik Benim İşim 108. Bölüm izle
görünümler 3,9 B14 gün önce
Temizlik Benim İşim 108. Bölüm
görünümler 36 B14 gün önce
Temizlik Benim İşim 107. Bölüm İzle
görünümler 6 B15 gün önce
Temizlik Benim İşim 107. Bölüm
görünümler 33 B15 gün önce
Temizlik Benim İşim 106. Bölüm İzle
görünümler 8 B18 gün önce
Temizlik Benim İşim 106. Bölüm
görünümler 37 B18 gün önce
Temizlik Benim İşim 105. Bölüm İzle
görünümler 10 B19 gün önce
Temizlik Benim İşim 105. Bölüm
görünümler 49 B19 gün önce

YORUMLAR

  • Okay Dogan
    Okay Dogan 5 saatler önce

    Kadir abicim kadının yapacagı ayrı erkeğin yapacağı işte ayrı

  • Zekiye Gök
    Zekiye Gök 5 saatler önce

    Mert i yıllardır tanırım çok temiz kalpli bir çocuktur kimseye de bir zaraır olmaz.Kötü düşünenin aq

  • yazgı aydin
    yazgı aydin 5 saatler önce

    Beni bi kadir güldürdü buarada kadire güldürmeler yakışır👏👏👏👏👏👏👏 #kadir#kadir ezildi#temizlik#temizlik benim işim#

  • kara melek
    kara melek 5 saatler önce

    annenizin ocağı çakmakla yakması dikkatiimi çekti ocak bozukmu çok seviyoruz sizi

  • Meryem Arpa
    Meryem Arpa 6 saatler önce

    At üstüne baya alındı 🤣🤣🤣

  • Hebibe Esrefova
    Hebibe Esrefova 6 saatler önce

    😂😂😂😂

  • Esmer Mehdiyeva
    Esmer Mehdiyeva 6 saatler önce

    Bu veriliş çox bəyənirdim ama artıq bu yarışmaçılar baxanda gözüm yorulur takibi birakmayı düşünüyorum

  • Şeyma Karakoç
    Şeyma Karakoç 6 saatler önce

    😂

  • Jafar AA
    Jafar AA 6 saatler önce

    أرجو الترجمة رجاءا

  • {•Gacha Rosa•}
    {•Gacha Rosa•} 7 saatler önce

    -Sen az önceki yengeci ne yaptın Kadir +yuttum

  • kafiye ayvatas
    kafiye ayvatas 7 saatler önce

    Kadının yaşına takmışlar ruh hastaları annem de aynı yaşta emlak temizliyor yemek yapıp eve gelip evini temizliyor . Bulguruna güvenmeyen suyuna bahane buluyor.

  • Kubilay Aydogan
    Kubilay Aydogan 8 saatler önce

    Ohaaaaa bu nasıl bir ev

  • Ayşe Idkdkdkdod
    Ayşe Idkdkdkdod 8 saatler önce

    Temüzlükdür benim işim heryeri temizlerim +Kadir 😀😊💖💕💖

  • Kubilay Aydogan
    Kubilay Aydogan 8 saatler önce

    Bence cok renkli kısılık insan yaslanmaz

  • Devrim Altun
    Devrim Altun 8 saatler önce

    Bu kadın 82 liyim diyor 96 evlendim diyor bir halt anlamadım 96 dan beri de çalışıyoum diyor 14 yaşındaki çocuğu havalimanında çalıştırırlar mı anlayamadım...

  • Kubilay Aydogan
    Kubilay Aydogan 8 saatler önce

    Hay masallah sana vallahi süpersin kadır abı

  • Farida Bedel
    Farida Bedel 9 saatler önce

    Aynan bende katiliyorum

  • Ayşe Idkdkdkdod
    Ayşe Idkdkdkdod 9 saatler önce

    Ozamanlar Et ucuzdu şimdiki dedeler yiyemiyor 😂😂😂

  • Sefa Gülelçin
    Sefa Gülelçin 9 saatler önce

    Kadir😂😂😂😂😂😂😂nasıl korktu 😂😂😂😂😂😂

  • Elif Meydan
    Elif Meydan 10 saatler önce

    Kendini birşey sanan ceren.. oynamaya gelmiş çok çirkin görünüyo kendini izleyince utanmiyo mu acaba görgüsü olmayan insan böyle oluyo..ceren belki evde temizlik yapmiyo ukala ukala konusuyo 4 saatte koca ev ve çok pis birşekilde temizlenmeye çalışılıyor tabiki dört dörtlük beklenmemeli gözle görünen yerler temizlenir o kadar normalde 2 saat banyoda kalınır 4 saat de koca ev toplaniyo çok saçma insanlar var gerçekten

  • Cevahir Cevahir
    Cevahir Cevahir 10 saatler önce

    😂😂😂😂

  • McFly
    McFly 12 saatler önce

    Funda: kimseye haksizlik yapmis olmiycam. herkese 2 vericem, belki ben kazanirim. Digerleri de: 2 ne yahu ben de 3 veriyim de adaletli goruneyim. klasik. ama bu haftakiler acaip sinir bozucular. masa tepelerine guya ayakkabilarla cikmiyorlar ama, kokusmus coraplari ile rahat rahat basiyorlar her mutfak yuzeyine..igrenc bu haftakiler.

  • Murat Kaya
    Murat Kaya 12 saatler önce

    O kadar yarışma programlarına baktım nerde baş örtülü varsa şerefsiz ,vicdansız ve adaletsizdiler yazıklar olsun

  • İnan Çelik
    İnan Çelik 16 saatler önce

    Arkadaslar ben bu abiyi severim sayarim ama bir konuda uyarmak isterim kadir ALLAHU TEALANIN adidir o şekilde cagirmak şirke girer buyuk gunah abdulkadir diye cagirmak gerekiyo dinimizi tam anlamiyla bilelim oyle yasayalim selam ve dua ile

  • halide ergün
    halide ergün 16 saatler önce

    Mutfakta mutfak mi? Oturma odasi mi belli değildi vitrinin mutfakta ne işi vardi?

  • halide ergün
    halide ergün 16 saatler önce

    Dolaplarin içinde cok oyalandi. Aspiratör ve fırına baya bi emek harcadı dip köşe temizlik yapti hakkini yediler hatice hanımın... bakalim kendileri nasil yapack?? Ellerine sağlık Hatice hanım.

  • Eysan Elif
    Eysan Elif 16 saatler önce

    Iyide o cadili emine tv yi devirmisti, parasini ödemesi gerektigini söylediler. Oda kendi tv mi getiririm alcak durumum yok dedi hatta. Ne üzülmüstüm kadina

  • Kevser  İlhan
    Kevser İlhan 17 saatler önce

    yaa bu kadar pisletmeyi nasıl başarıyolar o klozetin hali nedir ıyyyy iğrenç 😝😝😝😝😝😝

  • Ebru Kurt
    Ebru Kurt 17 saatler önce

    116 bolum oldu artik yeter nerden bu kadar vicadansiz insanlari buluyorsunuz. Her hafta ayni alistik artik. Ilk geliyor yag yok puanlamada yag kalmis her yerde nasil bir mantik. LUTFEN ARTIK SADECE KADIR PUAN VERSIN.

  • fatma sav
    fatma sav 17 saatler önce

    O pis yerlere nasil elini surebiliyorsun o kadar titizzsin eldiven giy hastalik kapacaksin o yag cözlerden

  • Arda samet Aydın
    Arda samet Aydın 17 saatler önce

    5:22 zenginlik ve ünlülük bunu gerektirir herhalde

  • Yağmur Mısırlıoğlu
    Yağmur Mısırlıoğlu 17 saatler önce

    Bunun kadir olduğuna eminmisiniz bence annesi ve babası kader bekliyordu cinsiyeti değişti😂😂😂😂

  • Nurten Nergiz
    Nurten Nergiz 17 saatler önce

    Kadir muhtesem program kadir sayesinde cok iyi

  • Nurten Nergiz
    Nurten Nergiz 17 saatler önce

    Kadir sahane on numara ayrica coook sempatik ve pozitif👏👏

  • Tugba Turkmemis
    Tugba Turkmemis 18 saatler önce

    Haksizlik !!

  • Sonay Aygün
    Sonay Aygün 18 saatler önce

    Hatice Funda 1 ver lutfen

  • Elif Albayrak
    Elif Albayrak 19 saatler önce

    Hepsi ayni b… hicbiride temizlik Yapamiyor ancak tesettürlü kadinlar ahlaksizlar tonla makyaj yapip kendilerini gösteriyorlar 👎🏽

  • Mustafa Muayyed
    Mustafa Muayyed 19 saatler önce

    كادر ابي احنا من كركوك من عراق نتابعك نموت عليك خاصة ضحكتك

  • Sonay Aygün
    Sonay Aygün 19 saatler önce

    Temizlik yapanın dışındakiler tam bi çatlaklar insanolun

  • Sibel Oktay
    Sibel Oktay 19 saatler önce

    Bunlar nereli

  • Songül Fındık
    Songül Fındık 19 saatler önce

    Kadir cok tatlısın 😊

  • Beyza Erol
    Beyza Erol 20 saatler önce

    Şu Gözde nin menfeze mebrez demesi...

  • filozofix 1
    filozofix 1 20 saatler önce

    Su dis ses ne bos konusuyor.

  • Birgul Gulludag
    Birgul Gulludag 20 saatler önce

    Kadir bizim evede gelsen temizliğe

  • Ilkin Eliyev
    Ilkin Eliyev 20 saatler önce

    😂

  • Gamze Özdemir
    Gamze Özdemir 20 saatler önce

    Gülseven abla güldür guldurdeki ecem e çok benziyor ya abla kardes sanki o kadar benziyor

  • Senem Barkan
    Senem Barkan 20 saatler önce

    Kadir anne konuşurken cogmuss galiba 🤔🤔🤔🤔😃😃😃😃masallagin varr

  • Kevser Ongun
    Kevser Ongun 20 saatler önce

    Arapça yi çok güzel konuşursun bence😂

  • MrOFLAZ
    MrOFLAZ 21 saatler önce

    Kadin cok güzel temizlik yapti hakkini yediler, yaziklar olsun. Mulakatda neyi seciyorlar anladik, nerde ruh hastasi var orda

  • Sıra Sende
    Sıra Sende 21 saatler önce

    Çölün ogli internetini az kapat gitti gidiyo diye😉

  • ecitah 66
    ecitah 66 21 saatler önce

    Vallah yeter artik 116 bölüme geldik ilaki bir uyuz cikmak sorundami bu haftanin yarismaci funda uyuz oldum simdiden

  • Gamze Özdemir
    Gamze Özdemir 21 saatler önce

    Puanlama sistemi değişmeli bir jüri belirleyin onlar yapsın puanlamayi bence adaletsiz hak yemekten utanmayan insanların kazanmalarindan bıktık artik sinsi asiye hak yiyen asiye bu dünyanın öbür tarafı da var 😡

  • Nesrin KARATAŞ
    Nesrin KARATAŞ 21 saatler önce

    Allah askina şu ince beyaz eldivenlerden takin bari ya ciplak elle tutmayin

  • Gamze Özdemir
    Gamze Özdemir 21 saatler önce

    Sinsi asiye çok yüzsüz bir kadınsın 😡

  • Pelin YÜCEL
    Pelin YÜCEL 21 saatler önce

    Buda aynı ev kadını gibi dedikodu yapıyor ev temizliyor evlenemez bu adam

  • McFly
    McFly 21 saatler önce

    58:20 "sizin sansiniza da bu haftaki yarismacilar da gicik tipler " cok iyiydi. dis ses cok iyi gozlemliyor yarismacilari. :D :D

  • VUQAR Babayev
    VUQAR Babayev 21 saatler önce

    Benim babaannemde olurken gidiyorum ben dedi.Nereye diye sorduk.? Allah'ıma gidiyorum dedi.Siz hepiniz çıkın evinize gidin bende kendi evime gidyorum.ve son ana kadar bilinci açık tespihini çekerek Namazını kılarak öldü.😔Allah her kese imanlı ölüm nasip etsin InsAllah.🤲

    • VUQAR Babayev
      VUQAR Babayev 13 saatler önce

      @☆ Tutuu ☆ amin.tesekkurler

    • ☆ Tutuu ☆
      ☆ Tutuu ☆ 17 saatler önce

      Amiin, Allah rahmet eylesin inshaAllah☹❤

  • Sennur Celen
    Sennur Celen 22 saatler önce

    Bastan aaaa hic yag yok sona gelince elim hep yag icindeydi

  • Sennur Celen
    Sennur Celen 22 saatler önce

    Karektersizler toplanmis yine🤦🏼‍♀️

  • Zehra Kurt
    Zehra Kurt 22 saatler önce

    Halı siliminde kadir😧 vitrin temizliği kadir😧 mutfak banyo temizliğinde yine kadir eeee bu kadın ne yaptı🤔 çene çene çene 😠

  • گواجه فرنكى
    گواجه فرنكى 23 saatler önce

    Hatice hanim ellerinize sağlık لجنة الحكم كانت قاسية جدا على سيدة خديجة

  • Ayşenur KIRIT
    Ayşenur KIRIT 23 saatler önce

    Kadirin manilerine bayılıyorum 😂

  • Nur Ozsoy
    Nur Ozsoy 23 saatler önce

    Kadir ezildi sen harikasin

  • Esila Nizst
    Esila Nizst 23 saatler önce

    Nurcan eliyle daha iyi temizledi aq

  • Axsam TV
    Axsam TV 23 saatler önce

    Kadirden güzel temizlik yapan yokdur.

  • Emine Tekin
    Emine Tekin 23 saatler önce

    Hatice hanim pekde guzel temizlik yapti 4 saatte anca bu kadar olur Dana iyisi olmaz funda cadisi senide gorecez yorum yapmaya benzemiyor temizlik yapmasi hepsi kendi gunlerine oynuyorlar bu kadar haksizlik olmaz para icin yapamiyacaklari sey York

  • Yaseminin dünyası Farmasi
    Yaseminin dünyası Farmasi 23 saatler önce

    👍

  • Elvira Kazimova
    Elvira Kazimova 23 saatler önce

    Hatice hanim ellerinize sağlik.güzel temizlik yaptiniz👍👌

    • Ayse Cora
      Ayse Cora 17 saatler önce

      Evet bencede hatice hanim guzel yapti otekiler temizlikden annamiyor helede fundaya kicik oldumsevemedim onu

  • Nuray Magerramova
    Nuray Magerramova Gün önce

    Ama bir defasında televizyon kırılmışdı yarışmagıya kendin al dediniz o da evimdekini getiririm dedi

  • aleyna servet
    aleyna servet Gün önce

    Kadir. Allahin adini verdim su kullandgin mazemelri bi adilari ver de ben alayim

  • imran ayaydın
    imran ayaydın Gün önce

    Bir sonraki vidyo - Kadir ananesini getirdi

  • Murat Nasri
    Murat Nasri Gün önce

    1:45 kadir tombala çekiyor 😂😂😂

  • BELGESEL TV
    BELGESEL TV Gün önce

    Yarınki bölüm için sabırsızlanıyorum :)

  • Semra Balsever
    Semra Balsever Gün önce

    Temizlik işi yapıyormuş temizliği ev sahibi yapıyor sanırım bulaşık yikamam detaya girmem temizliğin t si yok bu kadinda

  • Ebuy Life
    Ebuy Life Gün önce

    Çok güzel temizledi ...ev göstermez ki istenildiği gibi ..mümkün değil ..haksızlık ..

  • Metehan Bey Arat
    Metehan Bey Arat Gün önce

    Kendi temixlini yapamayan olamaz

  • Ayşe Ayşe
    Ayşe Ayşe Gün önce

    Hee ya siz özelikle sen kadir bir yarışmacı istemeyerek televisionu kırdı kadına neler dediniz ya sen kadını yerle bir ettin

  • Raziye İleri
    Raziye İleri Gün önce

    Bizim ailede de var ölücem ben diyip o gün ölen her yerde vardır kadir tek değilsin yani

  • Mina Kobra
    Mina Kobra Gün önce

    Bunlar temizlik hastase deiylalar hepsi para icin show yapiular ve hepsi Ruh hastasi .😤 fesat cirkef igrance kadinlar 🤧 ham de bu piskopat FUNDA ve o karaktetsiz uzun SINAM 🤮🤮🤢

  • Mina Kobra
    Mina Kobra Gün önce

    Bu manyak ve fesat ve Ruh hastasi kadinlare nadrden buldunez ya 😤😤😤😤

  • Ayşenur Kızar
    Ayşenur Kızar Gün önce

    Yine gülmekten yardın valla ya kadir candın sen 🤗😍😘

  • kuschi kumari
    kuschi kumari Gün önce

    Defolun gidin ya kadin isini yapsin sinir oluyom şu gereksiz gelmelere

  • Hülya Karapolat
    Hülya Karapolat Gün önce

    seviyoruz senii💖💖💕💕💕💕💕

  • Hülya Karapolat
    Hülya Karapolat Gün önce

    Kadir bir gün temizlik yapmaktan soğursan😯😁😁😄

  • imran ayaydın
    imran ayaydın Gün önce

    Bu kimin donu kaynanamın donu😂😂😂

  • Derya Bülbül
    Derya Bülbül Gün önce

    En cokta su cokbilmis konusanlar kendi gününde patliyorya ne yalan söyliyim cok seviniyorum görücez insallah digerlerini,birde geldik bizi iyi karsilamadi demiyorlarmi sanki kadinin evide misafirlige gittiler var bunlar da biraz galiba

  • Sıra Sende
    Sıra Sende Gün önce

    Abim süpersin ya

  • Semra Balsever
    Semra Balsever Gün önce

    Bu kadın kendini ne saniyo kadir bunu yap şunu ya nefret ederim bu tarz insanlardan

  • Cevahir Cevahir
    Cevahir Cevahir Gün önce

    Yine herzamanki gibi süpersin

  • gül temiz
    gül temiz Gün önce

    🌹 🌹 🌹 🌹 HAFTAYA DAMGASI VURAN KADİRİN DEDESİ OLDU😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Gulnar Mamedova
    Gulnar Mamedova Gün önce

    Her bölümdeki yarışmacılar böyle evlerde 4 saate dört-dörtlük temizlik olmaz diyo ama en ince ayrıntılar için puan kırıyolar😑Esas girilmedik yerlere girmek ve en pis yerleri temizlemek değilmi zaten😑

  • Güneş Doğdu
    Güneş Doğdu Gün önce

    Bi insan bu kadar mi pozitif iyi sevimli olur seni sevmeyen varmiki acaba kadirrr😅

  • mehriban resulova
    mehriban resulova Gün önce

    Funda edaletsiz davrandi.bu temizlik ikiye laik diyildi.her kes kendi gunune oynuyo

  • Sude Özdemir
    Sude Özdemir Gün önce

    Ölüyorum ben birazdan nedir tkldpfjdlep

  • Индира Алиева

    Bu kadinin hayati cok zor gecmiw

  • Kuzeyy Yıldızı.
    Kuzeyy Yıldızı. Gün önce

    Kadir beyy 🤣🤣 göbekte mı atardiniz siz 🤣🤣🤣🤪 çok yaşayın emi 😆😆

  • Hjklijkgkjg Hgkgjgj

    Yorumlar efsane helal olsun size 😂😂😂😂😂

  • mihriban bilici
    mihriban bilici Gün önce

    😄😄😄😄

  • Oyuncak Tanıt
    Oyuncak Tanıt Gün önce

    Medine'ye haksızlık yaptı bence huriye medine birinciliği hakediyordu

  • Selen Molla
    Selen Molla Gün önce

    Kadir bilezik almis ama tasma yerine kullaniyo OLUYORUM