Temizlik Benim İşim
Temizlik Benim İşim
  • 285
  • 16 849 591

Video

Temizlik Benim İşim 24. Bölüm
görünümler 2,3 BGün önce
Temizlik Benim İşim 23. Bölüm İzle
görünümler 9 B2 gün önce
Temizlik Benim İşim 23. Bölüm
görünümler 37 B2 gün önce
Temizlik Benim İşim 22. Bölüm İzle
görünümler 8 B2 gün önce
Temizlik Benim İşim 22. Bölüm
görünümler 40 B2 gün önce
Temizlik Benim İşim 21. Bölüm
görünümler 48 B3 gün önce
Temizlik Benim İşim 21. Bölüm İzle
görünümler 21 B3 gün önce
Temizlik Benim İşim 20. Bölüm İzle
görünümler 12 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 20. Bölüm
görünümler 75 B6 gün önce
Temizlik Benim İşim 19. Bölüm
görünümler 81 B8 gün önce
Temizlik Benim İşim 19. Bölüm İzle
görünümler 8 B8 gün önce
Bittik! Temizlik Benim İşim 19. Bölüm
görünümler 44 B7 gün önce
Temizlik Benim İşim 18. Bölüm İzle
görünümler 17 B9 gün önce
Temizlik Benim İşim 18. Bölüm
görünümler 104 B9 gün önce
Temizlik Benim İşim 17. Bölüm
görünümler 160 B9 gün önce
Temizlik Benim İşim 17. Bölüm İzle
görünümler 12 B9 gün önce
Temizlik Benim İşim 16. Bölüm İzle
görünümler 26 B10 gün önce
Temizlik Benim İşim 16. Bölüm
görünümler 224 B10 gün önce
Temizlik Benim İşim 4.Hafta Fragmanı
görünümler 36 B10 gün önce

YORUMLAR

  • Miri Semedov
    Miri Semedov 6 dakika önce

    Bu yarismada zaten hak edmeyenler qazair Kadir deyin zaten gormuruk buda sinir pozucu

  • Mrs Braun
    Mrs Braun 6 dakika önce

    Yaşından başından utanır insan,biraz adaletli olmak zor degil .Insallah Türkan kazanamaz.

  • sona meherremova
    sona meherremova 6 dakika önce

    Yazık ....

  • Ayşegül Kcyldz
    Ayşegül Kcyldz 10 dakika önce

    Nur bu kadar kaprisli olmasaydı fitne fücür yapmasaydı haftanın birincisi olabilirdi

  • Esma Altay
    Esma Altay 11 dakika önce

    Ders verecem diyordu ne oldu😂😂😡😡 şimdide hakkimi helal etmem diyor ağliyor😂😂😂😂

  • muhsin ayar
    muhsin ayar 13 dakika önce

    Neden tıklağımız video açılmıyorda onun yerine başka video açılıyo mesela ben 21. Bölümü izlemek iatiyorum ama 10. Bölüm açıloyor

  • Esma Altay
    Esma Altay 14 dakika önce

    Rezillik😡😡😡😡😡

  • Esen Er
    Esen Er 17 dakika önce

    Haftanin kincisi :Hamide herkesi kendine verdi puan yüzünden bu kaşık suda boğası var Haftanin beceriksizi :Sunay bomboş ve de en temiz olan evi ıkındı ıkındı bir halta benzetemedi konuşurken de sanarsin yıkıp yükleyecek 👎👎👎 Haftanın YAĞCISIIII!!!!:Türkan oğluşum oğluşum diye diye dolandı evi iyi temizledi ama bence bu program daha çok karakter yarışmasına döndü ve milletin gözünde sonuncu oldu hiç utanmadan kendine 3 veren Asiyeye 1 verdi aynı zamanda para göz kocasının tedavisi için ihtiyacı varmış o yüzden kazanırsa sırf bu yüzden içime oturmucak Haftanın agresifi:Asiye canım senin bu tip programlara katilman hata sen kendi evisi sil süpür otur çiçek gibi Haftanın en kendine yakışmayan pantalonlarini giyen yarışmacı: Serkan zaten hafif toplusun neden tayt gibi dar pantolon giyersin bakalım temizlik konusunda bari iyi misin ?

  • Gulsel Salahova
    Gulsel Salahova 21 dakika önce

    Turkan cok haqsizlik yapdi.Kadir bey Turkan hanimi birinci verme lutfennnn

    • Gulsel Salahova
      Gulsel Salahova 19 dakika önce

      Kadir bey Turkan hanim birinci yapma🤲🤲

  • Funda Sen
    Funda Sen 21 dakika önce

    Asie daha yuksek puan hakediyordu

  • abcd efgh
    abcd efgh 22 dakika önce

    Aaaaaaaa yeter ama kavga kavga kavga adaletsizlik bıktık😡 ama kadiri çok seviyoruz ondan asla bıkmayız "çölün kızı"😂

  • Fatma Kaçan
    Fatma Kaçan 23 dakika önce

    Yazık sana kadircim ya bırak bu işi bence

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 26 dakika önce

    Turkan agziva sicim 57 yasin var 57 defa agziva sicim orospu kizi oropsu agziva iwiyim neslini sikim senin werefsiz namussuz kopek kizi agziva sicim

  • Zehra Kurt
    Zehra Kurt 27 dakika önce

    20 . bölümü izlemeden 25. bölümün fragmanını yayınlamışlar bence fragman vereceğinize yeni bölüm verin daha iyi olur valla

  • Mustafa Uyar
    Mustafa Uyar 28 dakika önce

    Yok anam yaranamazsın 😂

  • gullala rahmatowa
    gullala rahmatowa 28 dakika önce

    Arkadaşlar her kes burada türkan falan filan diyor ya ama af ederdiniz bu Asiya 3 gündür başımızın etini yedi ben oyleyim ben böyleyim size temizlik ovrederin yinede ne yaparim diye, hak etti bu durumu, cok büyük konuşuyordu yapmasaydi.....

  • Merve Yildirim
    Merve Yildirim 30 dakika önce

    Hic guzel temizlemiyorlar..dort saat zaten yetersiz kadir desen anca cene caliyor ustelikte milleti oyaliyor..mutfak duvar fayanslarini silmiyorlar..hic olmuyor anca goz boyama

  • Deneb Müntəxəb
    Deneb Müntəxəb 31 dakika önce

    Asiye iyi temizlik yaptı...çok boş konuşuyor ama temizliyi iyi yaptı.

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 33 dakika önce

    Turkan o aldigin puanlar haramin olsun sikim senin agzini

  • Mineseceril Damyan
    Mineseceril Damyan 34 dakika önce

    Kadirrrrrrrr seni çok seviyoruz helal olsun

  • şeyma aydoğmuş
    şeyma aydoğmuş 34 dakika önce

    Türkan kendi puanını yükselttirdi bu kıza. Kendisi adil davranmıyor

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 34 dakika önce

    Turkan agziva iseyim qehbe qizi qehbe

  • Deneb Müntəxəb
    Deneb Müntəxəb 34 dakika önce

    Sonu gerilimmm....insan gerim gerim geriliyoo...bu ne yaa... İyi başlıyor kötü bitiyor..

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 36 dakika önce

    bunu okursan bana yaz orospu kadin

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 36 dakika önce

    Turkan agzina sicayim

  • Selin Kapı
    Selin Kapı 36 dakika önce

    İzleyenlerin hepsi kilo verdi resmen yağları eridi lfkfkf allahın sopası yok tabi

  • Kenan Hesenov
    Kenan Hesenov 36 dakika önce

    Turkan neslini sikeyim senin

  • Ümran Cengel
    Ümran Cengel 37 dakika önce

    Türkan hanım Cambaz olmuş ip te, Sunay da beli Silahlı Kabadayı gibi puanları sorguluyor. Sanki onun haddine insanların puanlarını sorgulamak. Türkanın puanlarına gelince Asiyenin puanını el birliği ile zorla değiştirdiniz ama. Serkan ne güzel dedi, Karakter ömür boyu gelecek bizimle. Ben şahsen birdaha Türkanı evime temizliğe almazdım.

  • tncsr
    tncsr 39 dakika önce

    kadirle irem evlensin

  • Melisa Akılı
    Melisa Akılı 42 dakika önce

    Yerden bitme pire birinci olmicak, 🤬🤬🤬🤬🤬

  • Nesrin Vereneller
    Nesrin Vereneller 43 dakika önce

    Sunayda ayri bir takintili yarabbim

  • Vildan Hatipoğlu
    Vildan Hatipoğlu 46 dakika önce

    Terbiyesiz kadın annesi yaşında kadına sanane dedi

  • Nuriye Rasim
    Nuriye Rasim 46 dakika önce

    Hasiyeyin puanini yalvara yalvara denistittirdin ama Turkan, ozaman Hamideye cok kizmistim kiskaniyor diye meer kadin ne hakliymis ben bile sinirden ağlicam nerdeyse Sunay sede al birini vur otekini 🤬

  • Ayşe Borabey
    Ayşe Borabey 49 dakika önce

    Bence ev sahipleri bulaşıklarını yıkamalı, tezgahın üzerinde bulaşık yığınları olan evler kabul edilmemeli ki dolapların içi makinanın arkası vs. Temizlenebilsin.

  • Melike Pınar
    Melike Pınar 50 dakika önce

    Gerçek hayattaki Burhan Altınop 😀

  • Zeynep Yakici
    Zeynep Yakici 50 dakika önce

    Çizdi lavoboyuda klozette eller iiiiiiiyyyyy

  • Sema Memmedova
    Sema Memmedova 52 dakika önce

    Sunayin yorumlarina bak hele .Orda bayilicak ambulans gelicek 😁😁😁

  • Sabina Ferecova
    Sabina Ferecova 54 dakika önce

    Evet, Türkan hanımın yapdığı strateji yalnış. Ama kocasının ameliyyat etdireceğini, ailesinin zor durumda olduğunu düşündüğünde paraya çok ihtiyacı olduğuna göre birinci olmak istediyini anlıyorum. Bir var cocuğunun okulu için parayı kazanmak, Bir var kocasının borcunu kapatmak için, Bi de var bir insanın hayatda yaşaması için emeliyyata ihtiyacı olduğu için, oksigen aparatlarından canının kurtarması için parayı son umut yeri olarak görmek. ALLAH en çok kimin ihtiyacı varsa İnşALLAH ona nasib etsin. AMİN 🙏

  • Gunel Huseynova
    Gunel Huseynova 55 dakika önce

    Asiye bir puanla birinci olucak.turkanin temizliyi iyiydi ama insanlarin hakkini yememek lazim

  • Ceren Ordaş
    Ceren Ordaş 56 dakika önce

    Bence Asiye çok iyi bir temizlik yaptı. Ayrıca gerçekten mutfak çok pisti ve elinden geldiğince temizledi. Süresini de çok iyi kullandığını düşünüyorum. Karakterini çok kendini bilmiş bulsam bile temizliğin hakkını verdi. Umarım o kazanır da Türkan abla mal gibi kalır.

  • Gunel Huseynova
    Gunel Huseynova 56 dakika önce

    bence asiye birinci olucak

  • Cemre sultan
    Cemre sultan Saatler önce

    Ay kurban oluyum sana ne duygulandım.Annenin yerinde olsam şimdi alırdım sana uzaktan kumandalı şeyler.Benimde ablam boşandı eski kocasından kalanları atınca ben aldım bitane yastığı çok yumuşak diye.Ogün benimde temizliğim tuttu meğer kuş tüyüymüş bende bilmiyorum dedim yüzünü makineye atıyım.Bir kat söküyom bir kat daha çıkıyo onuda söküyom bir kat daha çıkıyo yüzü derken dördüncü katı söküp içini görünce biraz yere bez serip başağı silkeledim ve dört gün ev temizledim heryer kuş tüyü oldu.

  • ycanycan
    ycanycan Saatler önce

    Helal sana Sunay,Cok tatli bir insan,

  • Aysel Ekberova
    Aysel Ekberova Saatler önce

    Gelicek yarışmacılara söylüyorum iddialı gelmeyin. İddia yaparsanız ne kadar iyi temizlik yapsanız da düşük puan vericekler

  • Sengul unver
    Sengul unver Saatler önce

    Turkan àbla.. Ni cin iki yuzluluk yaptin.... Assiye gayet hirsla yapti ama bu kadar oldu ... Yasin kac turkan abla... Ama. Lutfen bu ndan sora kimse demesin ben yaparim ben temiz yaparim ve bitirim kahve bile icerim... Yafisin kalp kirmahin hic gorulmemis ta bu ne ya... Lutfen yeter zaten evler cok pis

  • My World
    My World Saatler önce

    Verallah derkenki tatliligi 😍

  • Aysel Ekberova
    Aysel Ekberova Saatler önce

    Türkan Asiyeye baskı yaptı Asiye puanı 2den 3e kaldırdı. Türkan var ya. 1 yazdı ki, Asiyenin yaptığl gibi sonradan deyişsin. Zaten en baştan 2 düşünmüşdü

  • Aysel Ekberova
    Aysel Ekberova Saatler önce

    Asiye Sunaya 3 verdi. Sunay sen çokmu temiz yapmıştın? Kusura bakma da Senden çox daha iyi temizlik yaptı

  • Esma Han
    Esma Han Saatler önce

    Türkan 1.olmasın demekle olmuyor.çekimler çoktan bitmiştir.maalesef

  • Mrs pati
    Mrs pati Saatler önce

    Kadirim sen olmasan hayatta izlenmez program

  • Aysel Ekberova
    Aysel Ekberova Saatler önce

    Helal Hamide doğru konuşuyorsun.

  • Ayka Resulova
    Ayka Resulova Saatler önce

    Kadirde gun gecdikce yakisikli oluyor💋

  • Aysel Ekberova
    Aysel Ekberova Saatler önce

    Kadir bey 4 günde Sunaya her lafa atlamaması gerektiğini öğretemedi

  • Yeliz Yetişkin
    Yeliz Yetişkin Saatler önce

    Önce mutfaktan başlamalıydı

  • Deniz Sude Inal
    Deniz Sude Inal Saatler önce

    2 demek bi bok yapmadın demek hic bir şey bilmiyo bunlar puan verme konusunda

  • Nadejda Vera Love
    Nadejda Vera Love Saatler önce

    Bende her kese katılıyorum Qadir bey Türkan olsa bende bu programı izlemem zaten her kesde böyle yapar

  • songul kurt
    songul kurt Saatler önce

    Türkan iki yüzlü inşallah kazanmaz yapmacık. kadir akılı bu Türkanı anlamıştır yalaka olduğunu

  • Zeynep Nadas
    Zeynep Nadas Saatler önce

    Bu adam superdi ama evden yana sansliydi

  • Aynur Erkan
    Aynur Erkan Saatler önce

    lutfen tam bolumleri duzenli atin.youtube kanalinada ozen gosterin lutfen

  • ÖZÇELİK
    ÖZÇELİK Saatler önce

    her seferinde aynısı çok zıplarsan çok ağlarsın temizliğin iyiydi ama çenen seni bu hale getirdi asiye...

  • Zeynep Nadas
    Zeynep Nadas Saatler önce

    Valla kadir bizide temizlik hastasi yapicann fenasinn

  • Deniz Sude Inal
    Deniz Sude Inal Saatler önce

    Sunay inşallah kafana daş düşer daş

  • Deniz Sude Inal
    Deniz Sude Inal Saatler önce

    Türkan malı sana söylüyom Kızın kendisine değil temizliğe ver cen anlamadıysan diye diyom aq

  • Betül
    Betül Saatler önce

    Kadir ya 😂

  • Sibel Basar
    Sibel Basar Saatler önce

    Harikasin kadir Çok çekişmeli bir yarisma oldu yine

  • Zeynep Uslu
    Zeynep Uslu Saatler önce

    Türkan teyze vicdanın rahat mı? Sırf para uğruna insanların hakkını yiyorsun.

  • Deniz Sude Inal
    Deniz Sude Inal Saatler önce

    Serkan heykel gibi bekliyo Gülesim geldi

  • Ayşe Önkul
    Ayşe Önkul Saatler önce

    Allah herkese senın gıbı evlat nasıp etsın

  • Elif Kahraman
    Elif Kahraman Saatler önce

    Ay fırın bi tarafına girsin nerdee nerde nerde sıçtımım sunayı

  • Turkan Nabiyeva
    Turkan Nabiyeva Saatler önce

    Anasi yasinda kadina türkan türkan ayib

  • kar tanesi
    kar tanesi Saatler önce

    Kadir paşa👍

  • Elif Kahraman
    Elif Kahraman Saatler önce

    Sunayı şöyle tertemiz dövmek lazım

  • Nesrin Vereneller
    Nesrin Vereneller Saatler önce

    Türkan teyze gercek yüzünü iyi gösteriyor.. kadirede oglusum oglusum diyip yüksek puan almaya calisiyor

  • ataw canımın canı
    ataw canımın canı Saatler önce

    İnşallah turkan hanim kazanir

  • oriflame oriflame
    oriflame oriflame Saatler önce

    Asiye hakettin ama ... önceki bölümlerde aç izle bi kendini..

  • Halil Aydın
    Halil Aydın Saatler önce

    Birincilik Asiyenin hakkı.

  • Togrul Ələkbərzadə
    Togrul Ələkbərzadə Saatler önce

    Bu Türkan çox rezil qadındır.

  • ataw canımın canı
    ataw canımın canı Saatler önce

    Maşallah yaşina gore cox gozel temizledi

  • Nadejda Vera Love
    Nadejda Vera Love Saatler önce

    Türkan iyrenc biri lütfen onu birinci yapmayın. Asiye hakk ediyor birinciliyi.

  • Nuke Star
    Nuke Star Saatler önce

    Hava asılsoyda annem

  • Münevver Tavşancı
    Münevver Tavşancı Saatler önce

    Kadir duy beni yaaaaa bende yarışmaya katılmak istiyorum

  • Nuke Star
    Nuke Star Saatler önce

    Abdülkadir benim akrabam

  • samet çiftçi
    samet çiftçi Saatler önce

    0:24

  • İsviçre Günlükleri
    İsviçre Günlükleri Saatler önce

    Hamideyi dün sevmiştim evet hakkı 1 değildi ama bugün haksızlık diz boyu, Türkan hn gerçekten güzel temizlik yaptı dün pek sevmemiştim ama yiğidi öldür hakkını ver. Asiye de saçma sapan 2 vermiş 4 lük temizlik bu

  • Ayşe Bekdaş
    Ayşe Bekdaş Saatler önce

    O giriş nedir ya kolaaaay gelsiiiiiiinnnnn

  • Yağmur nisa Koç
    Yağmur nisa Koç Saatler önce

    kadir gonyalıymış oooo

  • Aysel Abushlu
    Aysel Abushlu Saatler önce

    Ruhu çirkli insanların təmizlik elemesi çox gülməlidir

  • Gamzem Cansen
    Gamzem Cansen Saatler önce

    Kadir bu bölümde hep kırık döktü 😂😂

  • REVAN MAHMUDOV
    REVAN MAHMUDOV Saatler önce

    ASİYƏ BÜYÜK KONUŞDUN REZİL OLDUN YA

  • Bem Abdykadyrova
    Bem Abdykadyrova Saatler önce

    Aaaay Turkan hanimi boyle bir insan deya dusunmuyordum. Birinci olmak icin har seyi yapar yaaaa😑

  • Imran imran
    Imran imran Saatler önce

    Sunay laf kalabalığı yapma boş konuşma

  • Melisa Akılı
    Melisa Akılı Saatler önce

    GünaydınTürkanın yağcı olduğunu yenimi anladınız, ben kadın ne mal olduğunu ilk gün anladım

  • salihabalci
    salihabalci Saatler önce

    Oğluşum kuscam artık 🤢

  • Belgin Ozyigit-Arslan
    Belgin Ozyigit-Arslan Saatler önce

    hepsi cebi icin ugrasiyor hepsi birbirinden beter bi durustu gosterin bakayim

  • Bilge Ulas
    Bilge Ulas Saatler önce

    Turkan kazanmazsinda kim kazanirsa kazansin. Kadir sende bu yalaka kadina inaniyorsun!

  • REVAN MAHMUDOV
    REVAN MAHMUDOV Saatler önce

    SUNAY ABLA ÇOKK VİJDANLISIN NƏ OLUR ÖYLƏ KAL

  • Feu colak
    Feu colak Saatler önce

    Turkan gordugum en orospu insansin allah senin canini alsin orospu

  • Tukezban Musayeva
    Tukezban Musayeva Saatler önce

    Gel menim halilarida yika 😜

  • REVAN MAHMUDOV
    REVAN MAHMUDOV Saatler önce

    BƏNCƏ KİMSƏ DÜRÜST DEYİL HEPSİ OYUNCU YALANCI

  • salihabalci
    salihabalci 2 saatler önce

    Hamide davlumbaz filtresini direk makineye atmış insan gelmiş buzdolabını rafına laf ediyor 🤷‍♀️