Herşey Dahil
Herşey Dahil
  • 804
  • 914 644 127
  • 45

Video

YORUMLAR • 45

  • Games and More
    Games and More 22 saatler önce

    ananı götden sikim orospu evladı videolarında yalan rezil yıkık yerle bir orospu cocugu seni. Bacın kaç krş ?

  • deniz hüseyin parlak
    deniz hüseyin parlak 3 gün önce

    abi benc videolar çok ileri gidiyor bence

  • ŞAHİN MAPPING
    ŞAHİN MAPPING 7 gün önce

    Clickbait konusunda uzmanlaşmış mükemmel bir kanal

  • TürK Paylaşımları
    TürK Paylaşımları 20 gün önce

    *Clickbait Dahil*

  • Imge Tiryaki
    Imge Tiryaki 23 gün önce

    şey ayrı yazılır lütfen artık düzeltin

  • kaan karakurt
    kaan karakurt Aylar önce

    lütfen içeriğinizi biraz daha insanları uyandırıcak şekilde yapınama yinede bazı videolarınız güzel

  • Furkan Gültekin
    Furkan Gültekin Aylar önce

    trclips.com/video/wEsZJyHDpEw/video.html adam çalmış haberin ola

  • Ömer Faruk ŞAFAK
    Ömer Faruk ŞAFAK Aylar önce

    Merhaba, kanalınızı engelledim ama videolarınız hala ana menüde görünüyor. Sanırım sizin de beni engellemeniz lazım. Lütfen beni engeller misiniz ? İçeriklerinizi görmek istemiyorum.

  • Betül Şahin
    Betül Şahin Aylar önce

    Herkes şey ayrı yazılır yazmış artık kanal adını değiştirsen mi?

  • ömer kara
    ömer kara Aylar önce

    www.radikal.com.tr/cevre/marastaki-bu-golun-sirri-cozulemiyor-1035439/

  • Kenan Agayev
    Kenan Agayev Aylar önce

    hersey dahil

  • Mustafa Kerem GÜR
    Mustafa Kerem GÜR 2 aylar önce

    Herşey değil Her şey olacak şey kelimesi ne olursa olsun ayrı yazılır

  • Fikir Dosyası
    Fikir Dosyası 2 aylar önce

    Fikir Dosyası Candır Herşey Dahil Babacandır

  • ßilal
    ßilal 2 aylar önce

    kalp

  • Metin Durmuş
    Metin Durmuş 2 aylar önce

    "şey" ayrı yazılır bu arada

  • kuzen Gaming
    kuzen Gaming 2 aylar önce

    abi her şey ayrı yazılır dikkat et

  • futurenatureperspective

    Yarısında fazlası yalan, akla mantığa bilime aykırı hap bilgilerle 1 milyon insanı çatısı altında toplamış kanalın hası insanlığın yası sadece sesi kafasından güzel bir insanın sığ yorumları ile katlanılmaz kirli boş bilgileri barındıran Herşey dahil tost

  • Selçuklu  Mapper
    Selçuklu Mapper 2 aylar önce

    Adında yazım yanlışı var "herşey" değil "Her şey dahil" olmalı

  • mayday
    mayday 2 aylar önce

    herif ya da her kimse,kanal isminin baş harflerinden faydalanarak,avatar resmi için bir simge oluşturmuş....eğer HER ŞEYİ ayrı yazmaya kalksaydı,bu da şimdi ki halini almasını engellerdi.
    aşağıda ki bir kaç arkadaşa tavsiyem.....neyin nasıl yazılması gerektiğini söyleyeceğinize,evvela bir nedenini düşünün (eğer beyniniz buna müsait değilse) en azından sorun ya da araştırın.

    • Hatice Ebrar Haner
      Hatice Ebrar Haner Aylar önce

      avatarı hazırlamak için değil, cahillikten birleşik yazması daha mümkün. bu kadar mantıksız videolar hazırlayıp clickbait yapan birisi, avatarın güzel durması için şey'i ayıracak kadar zeki değildir bence

  • kerempro XD
    kerempro XD 2 aylar önce

    herşey dahile sen ınstgramdan beni takipmi ediyon senin adlşı biri aynı resimli biri beni takip ediyoda

  • DNGS- Youtubeciler
    DNGS- Youtubeciler 3 aylar önce

    karsiliqli obone

  • TutoriaLs VESSELAM
    TutoriaLs VESSELAM 3 aylar önce

    Hiç telif yedin mi veya zor yırttğın oldumu

  • HER PAZAR YAYIN
    HER PAZAR YAYIN 3 aylar önce

    "Her şey" ayrı yazılır.

  • Unknown
    Unknown 3 aylar önce

    Kanalınızı seviyorum ancak 'şey' ayrı bir kelimedir ve ayrı yazılır. Örnek: Her şey, bir şey, pek çok şey, hiçbir şey...

  • AND HIS NAME IS HAYDAR AYNA

    ŞEY AYRI YAZILIR

  • fatih fatih
    fatih fatih 3 aylar önce

    ses değişim programın adı nedir mezunlar için komedi tarzında video hazırlayacağım yardımcı olursanız sevinirim :)

  • ANKA GAMİNG
    ANKA GAMİNG 4 aylar önce

    vay aq adam 1m oldu helal olsun hatırlarım bundan önce adaöı 200bin abonesi varken izlemiştim

  • Mikail Kaçmaz
    Mikail Kaçmaz 4 aylar önce

    1 milyonu adım adım izleyenler +1

  • BİZİM KANAL
    BİZİM KANAL 4 aylar önce

    son video bir yorum lutfen

  • Kaan Kutlu
    Kaan Kutlu 5 aylar önce

    bayiliyorum abi kanaliniza

  • Tekno Kral
    Tekno Kral 5 aylar önce

    HERŞEY DAHİL

  • Mini Mentor
    Mini Mentor 5 aylar önce

    Merhaba yeni kınalama abone olursanız sevinirim. Yeni videolardan ilk siz haberdar olun!!

  • //HACI_BEY// `ss
    //HACI_BEY// `ss 6 aylar önce

    HERŞEYDAHİL

  • //HACI_BEY// `ss
    //HACI_BEY// `ss 6 aylar önce

    ABİ

  • Emir Omrak
    Emir Omrak 6 aylar önce

    Şey ayrı yazılır

  • Fako Can
    Fako Can 6 aylar önce

    çomar deilim 02.08.2017 tarihinde attığınız videoyu ne için kaldırdınız izleyemedim belki bi gurur kaynığı olabilirdi ne için bunu kaldırdınız şüphe uyandıtıyo youtube mi uyardı ne oldu lütfen cevapla çomarlıktan deil :D içeriği merak ettim

  • asemih159
    asemih159 8 aylar önce

    abi hangi kaynakları kullanıyorsun

  • Anar Mesmaliyev
    Anar Mesmaliyev 8 aylar önce

    cok guzel bi kanal kanala kotu bi yorum yazan insan dil demekki

  • Daha Komik
    Daha Komik 8 aylar önce

    Antenlerde Sorunvar Bende Kanal Çekmiyo :D

  • Halil Kckygt
    Halil Kckygt 8 aylar önce

    Kanal Gerçekten Çok Güzel Videolar da İlgi Çekici Harika Ama Bazen İngilizce Kelimeleri Yanlış Telaffuz Etmek Gibi Küçük Hatalar Olmasa Çok Daha Güzel Olabilir.

  • SUPREME MASTERPIECE
    SUPREME MASTERPIECE 11 aylar önce

    OLM BU HERŞEY DAHİL KANALINA GİRDİM KOBRAM İÇMİŞ GİBİ ÇILDIRDI MK

  • eziz han
    eziz han Yıl önce

    kolay gelsin. sizin bu sorduklarınız sorularınızın cevaplarına nerden ulaşa bilirim yardımcı olur musunuz??

  • RozetFAN - Nesir
    RozetFAN - Nesir Yıl önce

    Kalp koyarmisin

  • Fail Universal
    Fail Universal 2 yıl önce

    Videolarda Hangi Programı Kullanıyorsunuz ?

    • Bilinmeyen 10-LAR
      Bilinmeyen 10-LAR 7 aylar önce

      vegas pro 12 ne ise yariyor?

    • Herşey Dahil
      Herşey Dahil 2 yıl önce

      Vegas pro 12, Windows movıe moker, Camtasia studio 8.
      Müzik için de : Mixcraft 6
      Resimler için de : Adobe Photoshop CS6

  • Herşey Dahil
    Herşey Dahil 2 yıl önce

    Herşey Dahil Kanala Abone Olunuz..
    Yeni videoları siz belirleyin.. TRclips tartışma bölümünden isteklerinizi yollayabilirsiniz..
    Sormak istediğiniz tüm soruları da buradan sorabilirsiniz...

    • türk oyuncu
      türk oyuncu 4 aylar önce

      en eğlenceli mesajlaşmalar gelsin

    • NDNG - Enes Batur fake gg
      NDNG - Enes Batur fake gg 5 aylar önce

      seni hic sevmiyom amk kanalı kapat da youtubeden bir salak eksilsin

    • Mustafa BOLAT
      Mustafa BOLAT 5 aylar önce

      gerizekalı pezeveg bak sen çok bok bok şeyler paylaşıyon +18 videolar bulup yüklüyon trendlere girer diye ismin bile yanlış sen youtube hatasısın ibine şimdi evine git ve sütünü ic amk veledi