netd müzik
netd müzik
  • 7 427
  • 19 084 848 920
  • 106

Video

Buğra - Sadece DinleBuğra - Sadece Dinle
Buğra - Sadece Dinle
16 saatler önce
Yalın - Hele Bir BaşlaYalın - Hele Bir Başla
Yalın - Hele Bir Başla
17 saatler önce
Fezadan - UzakFezadan - Uzak
Fezadan - Uzak
7 gün önce
Selim Işık - SusSelim Işık - Sus
Selim Işık - Sus
10 gün önce
Eren - YaşarımEren - Yaşarım
Eren - Yaşarım
14 gün önce
Kaf - SevilmedenKaf - Sevilmeden
Kaf - Sevilmeden
14 gün önce
Miras - UnutamadımMiras - Unutamadım
Miras - Unutamadım
21 gün önce
Kalben - YaraKalben - Yara
Kalben - Yara
22 gün önce
Emren - O Kadar ZorEmren - O Kadar Zor
Emren - O Kadar Zor
23 gün önce
Ece Mumay - EylülEce Mumay - Eylül
Ece Mumay - Eylül
24 gün önce
Pasifik - BulutPasifik - Bulut
Pasifik - Bulut
27 gün önce

YORUMLAR • 106

  • LIST TEN
    LIST TEN Yıl önce

    3 Milyon Abone ile Türkiye'nin Grurusunuz, Başarılarınızın Devamını Dilerim

  • Enes Polat
    Enes Polat Yıl önce

    miracıda netd müzikte görmek istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • NightFilly
    NightFilly Yıl önce

    3M ABONE HAYIRLI OLSUN!! :)

  • Sefa Ertuğrul
    Sefa Ertuğrul Yıl önce

    Abone sayınız 3 milyonu geçmiş ALLAH daha çok versin :) başarılarınızın devamını dilerim...

  • Nostalji
    Nostalji Yıl önce

    Abi 3 Milyon Aboneniz Hayırlı Olsun :D

  • Gokhan
    Gokhan Yıl önce

    3 milyon abone geliyorrrr!!!!!!!!

  • Bizde Oyundayız
    Bizde Oyundayız Yıl önce

    Vİdeo kliplerin Altına Sözleride yazılmalı bence ,Nette aramaya gidiyoruz malesef

  • Can Çıtak
    Can Çıtak Yıl önce

    Merhaba, oynatma listelerinize Türkçe Rap şarkılarını da ekler misiniz?

  • zeynepp ilbay
    zeynepp ilbay 2 yıl önce

    bir çok şarkıyı buradan buluyorum teşekkürler netd müzik

  • ilker inan
    ilker inan 2 yıl önce

    Vİdeo kliplerin Altına Sözleride yazılmalı bence ,Nette aramaya gidiyoruz malesef

  • MUSC Aze Rap BATL
    MUSC Aze Rap BATL 2 yıl önce

    duz deyir

  • LosGameX
    LosGameX 2 yıl önce

    Netd Müzik sizin gibi bende kanal açmak istiyom adıda CeebXMusic izin verir misiniz. İzin verir seniz tüm şarkılarda sizin
    kanalın ve şarkının link ini koycam lütfen izin verir +netd müzik

  • Neriyahu
    Neriyahu 2 yıl önce

    Hello.

  • Muhammed Güven
    Muhammed Güven 2 yıl önce

    ömür gediğin hey 15 li adlı şarkısının(aslında türkü) net d müzikten çıktığına inanamıyorum...O türkü Çanakkale ye savaşmaya giden ve geri dönemeyen 15 yaşlarındaki gençlerin dramını anlatıyor ama burada hiç öyle görünmüyor....

  • ONUR demir
    ONUR demir 2 yıl önce

    netd müzik yeter artık önerilen kanal koymayı bırak dava açmak zorunda kalcam yoksa yeter

  • Melis Tural
    Melis Tural 2 yıl önce

    size aboneyim bana abone olurmusunuz

  • irdin7
    irdin7 2 yıl önce

    Begüm Terako nun 2 haftadır teaseri var.
    Tamamını koyun artık.çok bekledik..

  • Batfleck Batman
    Batfleck Batman 2 yıl önce

    Turkish Star Wars was better than the American version!

  • True Scary Stories - CREEPYPASTA

    Thank you for all the great music!

  • kartem metal
    kartem metal 2 yıl önce

    Aslında beyin yaşınızın daha 5 - 10 arası olduğunu düşünüyorum.Neden diğer ülkelerden dinleyemiyoruz? Tamam, bende Türkiye'deyim ama diğer ülkelere yazık değilmi? Gerçekten böyle insanları anlayamıyorum.

  • Nicromany
    Nicromany 2 yıl önce

    2.000.000 adım adım

  • Tadında Paylaşımlar

    Size abone oldum.Sizde bna olun :)

  • İlayda Sıla Özşentürk

    Tamam Herşeyi Anlarım Da Elidor Ne Alaka?

    • NkWado
      NkWado 2 yıl önce

      +İlayda Sıla Özşentürk Doğan TV Holding bünyesinde bulunan netd, Doğan TV Holding'in gerçek ve tüzel kişilerinin hak sahibi olduğu her türlü dizi, film, program, belgesel ve tüm diğer içerikleri portal üzerinden münhasıran yayınlanmak amacıyla kurulmuştur.

      Her yaştan farklı kullanıcılara hitap edecek olan yasal video platformu netd, ileri teknolojileri kullanarak izleyicilerine istedikleri zaman istedikleri tüm içerikleri izleme fırsatı sunarak bu yeni eğlence dünyasında yer alma olanağı vermeyi hedeflemektedir. Bu yüzden sayın kardeşim

  • RoX Gamer
    RoX Gamer 2 yıl önce

    muzıklerınız cok guzel banada subscriber yaparmisiniz

  • Günay Styria
    Günay Styria 2 yıl önce

    Niye Nefesin şarkıları yoruma kapalı!
    ?

  • Metin 2
    Metin 2 2 yıl önce

    c

  • sürgün kral
    sürgün kral 2 yıl önce

    ben sevdıgımm kız ıcınn zakkumu kac paraya getırırımmm ?

  • Savaşçı Oyun
    Savaşçı Oyun 2 yıl önce

    tebrikler

  • EGEL - Yavuz
    EGEL - Yavuz 2 yıl önce

    Türkiye Birincisi KANAL Tebrik Ederim NETD Müzik!

    • Beta TR
      Beta TR 2 yıl önce

      +YavuzOyunda Dünya birincisi :)

  • gülşen gülşen
    gülşen gülşen 2 yıl önce

    netd müzik bana sana bir soru sorcam cevap ver mustafa cecelinin hangi hangi müzikleri var

  • Deniz Yıldız
    Deniz Yıldız 2 yıl önce

    Buray Hoşsöz'ün şarkısı yok bence biraz güncelleme yapın

  • InfoBuddy
    InfoBuddy 2 yıl önce

    I enjoyed your videos :)

  • Samet Yılmaz
    Samet Yılmaz 2 yıl önce

    Türkiye hariçi ülkelerden netd müzik kanalına ulaşamayan arkadaşlar. Netd müzik kanalına girdiğinizde kullanılmamaktadır uyarısını görünce link kısmına gelin youtube. dan sonrakı uzantınızı com yapın mesela youtube.de ise youtube.com yapın o zaman kanala ulaşabilirsiniz

  • Muammer K
    Muammer K 2 yıl önce

    Lütfen videolarınızdaki yorumları dikkate alın küfür hakaret içeriklri yorum istemiyoruz!!!! Lütfen Seviyeli bir TRclips,internet istiyoruz, Ne güzel milyonlar dinleyen parçalar videolarınız var

  • Mustafa GHOUL
    Mustafa GHOUL 2 yıl önce

    S.a netd müzik benim yaptığım amv videosunu önermişsiniz ilk olarak teşekkür ederim yalnız sizden birşey isteyebilirmiyim. TRclips VİDEOSU ile uğraşıyorum şuanda izlenme oranım az lütfen benide ailenize alırmısınız VİDEOLARIMI en azından paylaşın yada bir yerlerde söyleyin yalvarırım . saolun kolay gelsin.. :)

  • Dengesiz oyun
    Dengesiz oyun 2 yıl önce

    kanal güzekde 1.500.000 dan nasıl 1 haftada 1.700.000 abone ulaştınız lan siz :D

  • İBRaHim GaMeR
    İBRaHim GaMeR 2 yıl önce

    abi çok güzel kanal abone olun :d

  • Yasin Baloğlu
    Yasin Baloğlu 2 yıl önce

    ismail yk ah leylim paylaşırmısınız

  • 3 Adım Oyun
    3 Adım Oyun 2 yıl önce

    bence para kazansaydın türkiyenin en zengin youtuber ı olurdun

  • Radio B
    Radio B 2 yıl önce

    Saludos desde México. :D

  • Şarkımı mı Oyun mu ?

    Adama bak yha :D

  • İbrahim Bıyıklı
    İbrahim Bıyıklı 2 yıl önce

    Neden Gökhan Özen ilk sayfalarınızda yer alamıyor? Hatta mix lerde bile olmuyor.

  • Koma Pısmam
    Koma Pısmam 2 yıl önce

    vidyolarımızı paylaşırmısınız rica etsem ?

  • Zuleyha Akgul
    Zuleyha Akgul 2 yıl önce

    neden diğer ülkeler izleyemiyo

  • OFİSBÜRO TÜRKİYE
    OFİSBÜRO TÜRKİYE 2 yıl önce

    +netd müzik reklamlarınız videolarımızda çıkıyor lütfen bu sorunu halledin ve dost kanallar olalım eğer dost kanal olursak videolarımızda birbirimize reklam çıkartırız lütfen cevap verin.

  • yusuf yıldız
    yusuf yıldız 2 yıl önce

    netd bana sponsor bulana kadar devam :)))

  • Armziiee
    Armziiee 2 yıl önce

    -_-

  • Selçuk Games
    Selçuk Games 2 yıl önce

    Abi Benle ilgili Müzik Yaparmısın :D

  • кαяαєlмαѕ
    кαяαєlмαѕ 2 yıl önce

    Demet Akalın - Çalkala
    klibini yükler misiniz ?

  • Farklı official
    Farklı official 2 yıl önce

    BU KÜFÜR EDEN ARKADASLAR AMACINIZ NE LAFA GELİNCE ELHAMDÜLİLLAH ÇEKERLER AGIZ BOK TORBASI MÜLÜMANMISINIZ SİZ ...?

    • Dirty SeLf
      Dirty SeLf 2 yıl önce

      +AK PARTİLİLER (selim şahin) senin de partininde ta mk. :) şimdi ben müslümanlıktan çıktımmı ?

  • Onur Baran Özçelik
    Onur Baran Özçelik 2 yıl önce

    netd wall kapa kardeşim

  • Gürtan Çetin
    Gürtan Çetin 2 yıl önce

    netd müzik süper ve her zaman abone olucam ama bana da abone olun abonem sıfır ve oyun video ları ve de müzikleri sizlerle paylaşacağım saygılarım la

  • Eddy Swan
    Eddy Swan 2 yıl önce

    you provides an opportunity to take part in the new world of entertainment and that is possible

  • Federico Noguera
    Federico Noguera 2 yıl önce

    Merhaba, iam froom Argentina, Ülkeme göremiyorum WHY BLOQ? "Ebru Gündeş - Araftayım"

  • ibrahim mahmood
    ibrahim mahmood 2 yıl önce

    Neden vediolar irağa yasak ?

    • Unknown Channel
      Unknown Channel 2 yıl önce

      +ibrahim mahmood Sadece Türkiye için geçerli.

  • Дарко Чепић
    Дарко Чепић 2 yıl önce

    Make your channel visible for serbia and macedonia :P

  • hamza altan
    hamza altan 2 yıl önce

    VİDEOLARI AÇIN HERKES İZLESİN.. BEN PORTEKİZDEN İZLEYEMİYORUM.. BUNDAKİ AMAÇ NE?

  • Mehmet Demirci
    Mehmet Demirci 2 yıl önce

    muyap kanali kapandiginda, gordugume gore, buna alternatif olan tek online resmi muzik kanali NetMuzik'ti. Fakat ben sunu anlamiyorum, siz neden yurtdisindakilere muzik izletmeye reddediyorsunuz. Bunu hala anlamis degilim. Yurtdisindakiler turk muzigini destek vermeyi istiyor, ama siz izin vermiyorsunuz. Ben sunu soylemek zorundayim, yurtdisinda yasayan gurbetciler icin buyuk bir haksizliktir !!
    Eyyyy nerdesin muyap !!!

  • Ayşenur Tığ
    Ayşenur Tığ 2 yıl önce

    niçin netd müzikten olan şarkılar youtube dönüştürücüden indirilmiyor

  • Gökhan Çiçek
    Gökhan Çiçek 2 yıl önce

    netd şu kanalı her yöne açda dünya görsün

  • A
    A 2 yıl önce

    Merhaba! Some of the songs are not available in Norway.
    Why is it like that?

  • Sahil Soltanov
    Sahil Soltanov 2 yıl önce

    AZƏRBAYCANDAN İZLNİLMİYOR DUZELTİN ŞUNU

  • Kiki Bi
    Kiki Bi 2 yıl önce

    why I can't hear Oguzhan Koc and Gulben Ergen's song in my country? I'm from Albania.

  • idriz kircali
    idriz kircali 2 yıl önce

    admin muzikleri sadece netd muikten dinliyom! mk niye bazilari Makedonya'da izlenmiyo ?

  • xeyal sirinov
    xeyal sirinov 2 yıl önce

    bakin nedenki sevil sevinc qulaq asin

  • msalih erkoc
    msalih erkoc 2 yıl önce

    Berkay benim hikayem adlı parçası nerde 3 kuruşluk parçalar var böyle değerli bir parça yok nerde sanatcıya saygı emeğe saygı!

  • Belkis Onem
    Belkis Onem 2 yıl önce

    Rica etsem videolari Belcika icin acarmisiniz, bazi videolara erisemiyoruz Belcikadan:(

  • SoyeR
    SoyeR 2 yıl önce

    iyi iş çıkarmışsınızz .. tebrik ederimm (Y)

  • Nevzat Karaağaç
    Nevzat Karaağaç 3 yıl önce

    mrb aslında sana katılıyom bence olmaması gerek

  • okan Yazgan
    okan Yazgan 3 yıl önce

    Yapstr

  • Chaos Theory
    Chaos Theory 3 yıl önce

    what just u say ??

  • Ayla Öztürk
    Ayla Öztürk 3 yıl önce

    Ya arkadaşım dünyada aşkı bırakın öğrenilmesi gerekilen bir çok ilim var bilim var akıl var insanların hayatın gerçeklerini anlatan şarkılar istiyoruz aşkım naber aşkım sev beni s!kiş benle bu tarz şarkılar yayınlamayı bırakın sagopa kajmer ve ceza gibi adamlar dururken bunlar kim ki allah aşkına ?

  • Javiria
    Javiria 3 yıl önce

    Türkçe müzik burada demişssiniz ama yabancı ve kürtçe şarkılarda var nasıl bir çelişki netd

  • SİNANNARİN VEVO
    SİNANNARİN VEVO 3 yıl önce

    arkadaşlar kendime ait klipler var burda nasıl yayınlata bilirim bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi

  • sam T.
    sam T. 3 yıl önce

    Please any one know a turkish channel for songs or music .
    Thank you in advance for your help.
    Best regards.

  • sam T.
    sam T. 3 yıl önce

    I like this channel but their is a problem with many videos ...The up-loader has not made this video available in your country.
    i hope to fix this for Canada and all the country

  • Enginufuk Gökdağ
    Enginufuk Gökdağ 3 yıl önce

    KALBİMİN TEK SAHİBİNE YORUMLARI GERİ YÜKLEYİN

  • BrownB
    BrownB 3 yıl önce

    Bulgaristnadakiler bagzi sarkilari dinleyemiyoruz.. :)

  • murat ayaz
    murat ayaz 3 yıl önce

    bir dailymotion hesabı şart netd

  • Emil huseynov
    Emil huseynov 3 yıl önce

    azerilre neden muziklerinize bakmaya izin vermiyorsunuz?

    • Gürtan Çetin
      Gürtan Çetin 2 yıl önce

      bu arada emil o sıkıntı bizde değil o youtube un sıkıntısı anladın mı

    • Gürtan Çetin
      Gürtan Çetin 2 yıl önce

      gerek yok kardeş

  • salih SUCU
    salih SUCU 3 yıl önce

    trclips.com/channel/UCEbf8hRi3xco3ukItwjjflQ
    arkadaşlar bi destek olurmusunuz şimdiden teşekkür ederim

  • MegaByTR
    MegaByTR 3 yıl önce

    istemeden o kevaşe aleyna dalverenin videosu beğenilmiş oluyor yorumlarınıda kapatmışsınız sövmeyelim diye delirtmeyin adamı.

  • Pundaricaster
    Pundaricaster 3 yıl önce

    I am turk music fan in Japan.
    When I check music video in your channel,
    this message appears
    "The uploader has not made this video available in your country."
    Very sad.....

  • Marches Hydroboy
    Marches Hydroboy 3 yıl önce

    Hop de yi silmeniz çok büyük hataydı.Tarkan birdaha klip vermemeli

  • Mustafa Yakar
    Mustafa Yakar 3 yıl önce

    hey onbeşli türküsünü ne zaman kaldıracaksınız?

  • Osman Duman
    Osman Duman 3 yıl önce

    kliplerin altında bolca küfürlü yorum var kurumsal bi kanalın bi yöneticisi yokmu yoksada işşisizn birini oturtun ayıklasın embesilleri hadi kolay gele :)

    • İZLE SEYRET
      İZLE SEYRET 2 yıl önce

      neyse sana anlatmak deveyi iğneden geçirmek gibi bişy olucak,,Küfrün yanlış olduğunu fiziksel yaşamak istiyorsan ne ala,
      Birisi sana küfretse?? hoşuna gider yani,,recep ivedik vardı biliyosun??Hocam ben sizden daha genişini görmedim gibi bişy sölüyor ,o sahneyi bi izle,,Biri çıkçak anana bacına sövücek hoşunamı gidicek veya bunu kabullencenmi? başkasına yapacağın şeyi kendin içinde düşünmelisin,Küfür etme olayına gelince insan küfürlü kötü sözlü bir flim , vidyo , veya arkadaş ortamında olursa o kişinin küfür etmemesi zaten zor ,ancak bu gibi ortamlarda bulunmadığın müddetçe küfüre yakın olmassın ve haliylede küfürsüz bir hayat yaşarsın kendimden biliyorum yaşadığım için ,neyse en güzeli küfürsüz yaşamak , insanlara saygı sevgi çerçevesinde anlaşmak , zaten güzel ahlak ile küfür yan yana olmaz,,,anlatabildiysem ne mutlu bana..

    • İZLE SEYRET
      İZLE SEYRET 2 yıl önce

      küfür kalbi kirletir ,dalga geçiyorsun sanırım ki küfrün iyi olduğunu bi tek senden duyuyorum,,
      küfür edince rahatlıcaksak hiç rahatlamıyalım bence insanca güzelce konuşmak herzaman yeridir ,, güzel ahlak ile küfür yan yana durmaz iyi günler..anladınız umarım ne demek istediğimi.

  • Ahmed Bayaty
    Ahmed Bayaty 3 yıl önce

    Ya Abi niye irakta klipler calismiyior!!!

  • Ceyda Uzun
    Ceyda Uzun 3 yıl önce

    of yaa Hadise Prensesi indiremiyorum kaç haftadır ne yapmam gerek indirmek için her şey iniyo ama o şarkı inmiyo

  • selin sapci
    selin sapci 3 yıl önce

    Netd «blaberry'den youtube girerken iltimasa artik bakamiyorum rica etsem geri koyarmisiniz»

  • Demet Serena
    Demet Serena 3 yıl önce

    thanks :D

  • RemixMusicTR
    RemixMusicTR 3 yıl önce

    trclips.com/channel/UC_K1F8I4cm0sa20zGxbmyTw NEWW MUSIC CHANNEL!.. Linkten abone olabilirsiniz.

  • SuperMarioBros99thx
    SuperMarioBros99thx 3 yıl önce

    This channel can replace the (now closed channel) Müyap.

  • Top Music
    Top Music 3 yıl önce

    doğan varsa biyerde kesinlikle haksızlık ve hırsızlık vardır

  • FosFor Haxball
    FosFor Haxball 3 yıl önce

    Hop de nin silinmesiyle abonelik olan hesaplarımın hepsinin aboneliklerini geri aldım.Neymiş personel hatasıymış.Tarkana ve hayranlarına hakarettir.Kınıyoruz

  • Hiren Trivedi
    Hiren Trivedi 3 yıl önce

    Pls Pls make content available for India I love Turkish muzik..!! Gunaydin

  • Yavuz ALNIAK
    Yavuz ALNIAK 3 yıl önce

    Parayı veren düdüğü çalar.

  • saalvva
    saalvva 3 yıl önce

    me encanta la música turca pero hay muchos vídeos en este canal que youtube no me deja ver =S

  • Azer Musali
    Azer Musali 3 yıl önce

    NetD Muzik. Lütfen diğer ölkelere, en esası da Azerbaycana son videolarnızın izleye bilinmesini açın.Teşekkürler.

  • TheVIVALAND
    TheVIVALAND 3 yıl önce

    impossible de regarder la vidéo qui vient d'etre mise .. en france .. son contenu est bloqué

  • Emre Çalışkan
    Emre Çalışkan 3 yıl önce

    #balikesisrineseklerinedokunma

  • rıdvan baş
    rıdvan baş 3 yıl önce

    bazı şarkıcılara özel, video oynatma listesi hazırlayın. videolardan tek tek irem derici, dmet akalın, hadise aramayalım. Popüler şarkıcılara lütfen oynatma listesi hazırlayın.

  • Yağız Güler
    Yağız Güler 3 yıl önce

    VEVO çakması olarak devam edecek misiniz yoksa gerçekten farklı bir stille karşımıza çıkmak için çalışmalara başladınız mı ?

  • ahmetcan kaynak
    ahmetcan kaynak 3 yıl önce

    NetD müziğin olması çok iyi oldu. Başarılar dilerim...

  • YouTube Vevo
    YouTube Vevo 3 yıl önce

    Netd Muzikten Sonra TRclips vevo Vizyona girecektir! Muyap Yerine TRclips Vevo 1080 pixsel Vdeolar Sarki Ekibimiz ile mukemmel bir performans!

  • Information Portal
    Information Portal 3 yıl önce

    Fantastic channel with a lots of good music. Can someone please recommend me good dance numbers?
    Thanks.

  • yaşarcan kavlak
    yaşarcan kavlak 3 yıl önce

    Şu son dönemlerde çıkan tüm şarkılar NetD den yayınlanıyor eskiden muyap vardı ne oldu ona ?

    • Gerta Pvptr
      Gerta Pvptr 3 yıl önce

      kapattılar yayın hakkının olmadıgı videolar paylaşmış