Yusuf Kayaalp
Yusuf Kayaalp
  • 154
  • 64 577 563

Video

YUNANLAR 10 Dakikada Devlet Kuruyor!
görünümler 301 BAylar önce
Doğu Türkistan Tarihi - Hızlı Anlatım
görünümler 294 B2 aylar önce
Global Bir Savaşa Ne Dersin? - ABD vs TR
görünümler 674 B2 aylar önce
Kaddafi ve Libya Tarihi - Hızlı Anlatım
görünümler 392 B4 aylar önce
Ukrayna`da Neler Oluyor?
görünümler 233 B6 aylar önce
Venezuela`da Neler Oluyor?
görünümler 264 B6 aylar önce
Beyni Olan Göçüyor! Biz Beyinsiz Miyiz?
görünümler 151 B7 aylar önce
Poşetleri Paralı Yapmak...
görünümler 371 B8 aylar önce
Sorgulamayan... Bilinçsiz Gençler...!
görünümler 293 B8 aylar önce
Göçmenlerin Getirdiği Sorunlar...
görünümler 312 B9 aylar önce
Bölünüyor Muyuz?
görünümler 275 B9 aylar önce
Dünyadaki Gizli İmparatorluklar!
görünümler 276 B9 aylar önce
Cengiz Han`ın Hayatı - Hızlı Anlatım
görünümler 555 B10 aylar önce
Andımız....!
görünümler 177 B10 aylar önce
Donald Trump Hayatı - Hızlı Anlatım
görünümler 397 B11 aylar önce
Kim Faşist Olmak İster? (Benito Mussolini)
görünümler 214 B11 aylar önce
Kim Kapitalist Olmak İster?
görünümler 534 BYıl önce
Kutuplaşan Millet Türkiye
görünümler 211 BYıl önce
Dolar Neden Bu Kadar Yükseliyor?
görünümler 648 BYıl önce

YORUMLAR

  • Asya Aktürk
    Asya Aktürk 3 saatler önce

    Kim titiz olmak ister Norveç

  • Şevket Çoban
    Şevket Çoban 3 saatler önce

    Maymun ısırmasından ölmek ne amk?

  • Ömer Faruk KARABULUT
    Ömer Faruk KARABULUT 4 saatler önce

    Helal abiiii

  • Ömer Faruk KARABULUT
    Ömer Faruk KARABULUT 4 saatler önce

    Harikasin abi tarihi iyi anlatiyorsun

  • Gurkan Dogan
    Gurkan Dogan 4 saatler önce

    adamsın be yusufum ♥♥♥

  • Yunus Dundar
    Yunus Dundar 4 saatler önce

    borç kapılırsa nasıl kapanır :) enflasyon bazlı euro yükselişiyle kapanır

  • Talha Gül
    Talha Gül 4 saatler önce

    SİKTİR GİT! aslşfkasşkfşlasdvkdfbg

  • Canberk Gürsoy
    Canberk Gürsoy 4 saatler önce

    Mustafa Kemal'e Atatürk deseydin diğer videolarını da izleyebilirdim

  • Alperen
    Alperen 4 saatler önce

    İnsanlar yeteneklerine göre ayrılıp ona göre eğitilmesi gerekirken malesef gençliğide, eğitimide mahvediyoruz. Ve ailelerde eskisi gibi sorumluluk almıyorlar. Hindistan bile bilim olarak bizden üstün malesef...

  • Memo Taşçeviren
    Memo Taşçeviren 4 saatler önce

    Serhadin eyyubi nin kazandığı topraklara el kodunun pis turkler

  • Mustafaaydin Cavus
    Mustafaaydin Cavus 4 saatler önce

    Lahmacun mu

  • Хз.Сенгиз Хан
    Хз.Сенгиз Хан 4 saatler önce

    Filistinliler ermeni soykırımına destek oldu

  • Burak Polat
    Burak Polat 4 saatler önce

    Turan kurulursa videosunu da tekrar yapabilirisin çünkü o videoda birtakım eksiklikler vardı (macaristan ve bulgaristan'ın olmaması gibi müslüman değiller diye Türk devletlerini saymassak olmaz üstelik bağımsız oldukları halde :))

  • ARDA GÖKDUMAN footbal gol

    23:00

  • ARDA GÖKDUMAN footbal gol

    536:00

  • IsimsiZ Yaratık
    IsimsiZ Yaratık 5 saatler önce

    Merhabalar Ağzıniza koyum ne lan sjshsjsshs

  • Aytek Barbaros
    Aytek Barbaros 5 saatler önce

    AB nin amk bize bişey olmasın

  • kardeşim Be!
    kardeşim Be! 5 saatler önce

    Lan çok süper video

  • Eray Birgi
    Eray Birgi 5 saatler önce

    Aga Turan Birliğini Kurun Ya Gevurların Avrupa Birliğinemi gircez Hem Biz G7 ye gitsek avrupa delirir

  • Anıl Karaca
    Anıl Karaca 5 saatler önce

    bu adam ulkenin basina gecse ulke kalkinir :D

  • Ahmet Akçin
    Ahmet Akçin 5 saatler önce

    Abi birde kürt sorununu anlatsan

  • Mizgin Çiftçi
    Mizgin Çiftçi 5 saatler önce

    Suudi Amerika, pardon Suudi Arabistan🤫

  • ömer kebeli
    ömer kebeli 5 saatler önce

    -peki şunu duydun mu? -neyi? -siktir giiiiiiiiit! Gül gül öldüm

  • Kucles Redneksi
    Kucles Redneksi 5 saatler önce

    Adöin boş yapıyosn ameriakanın ortadogu projesnin iç şavaş yarattıgı bir suriyeyi nasıl anlatıyorsn mk sagır sultan bile biliyor amierkanın suriyeyi bu hale getirip iktidarı yıkıp kendine yandaş kişiler tarafndan suriyenin yöneltilmesini çabaladıgını.suriye halkı gayet normal bi şekilde yaşıyodu bahsdlej sorunlar yoktu ufak tefek farklı kutuplar her ülkede var zatej

  • Herşeyli Oyuncu
    Herşeyli Oyuncu 5 saatler önce

    El Salvador

  • がちゃSakura
    がちゃSakura 5 saatler önce

    *Onu Haşince Cezalandırdı*

  • Ömür ÜNAL
    Ömür ÜNAL 5 saatler önce

    Abde yıkılır

  • Ömür ÜNAL
    Ömür ÜNAL 5 saatler önce

    Türkiye katılır aga

  • Muhammed karahan
    Muhammed karahan 5 saatler önce

    Ne kadar yasak var sa var en kötü yasak internetin olmaması 😱😱

  • Muhammed karahan
    Muhammed karahan 5 saatler önce

    Onlar almazlar şerefsizler

  • efekan öndeş
    efekan öndeş 5 saatler önce

    Ben o savaşı bekleyom

  • Aras Özkaymakçı
    Aras Özkaymakçı 6 saatler önce

    İngiltere AB den çıkınca ilk birkaç yıl ekonomisinde ve alım gücünde küçük azalmalar gözlenecek sonraki süreçte bir duraklama olucak daha sonralarda ise ekonomisinde artış gözlenecek

  • Danya Jorin
    Danya Jorin 6 saatler önce

    Kadafi iyi adamdı

  • Furkan MURATOĞLU
    Furkan MURATOĞLU 6 saatler önce

    *Kim ne derse desin 2.Abdülhamid osmanlının en zeki ilk 3 padişahlarından biri ve en çok tahtta kalan ilk 3 padişahlardan biri*

  • Aynur Yaşa
    Aynur Yaşa 6 saatler önce

    20:00

  • Ali Osman Köroğlu
    Ali Osman Köroğlu 6 saatler önce

    Benim kuzenim 3 yaşında telefonu emzik yerine kullanıyor.İşte sonumuz yaklaşıyor.

  • Mustafa Emir Koç
    Mustafa Emir Koç 6 saatler önce

    Saniye Beyi izlemiş sanırım.

  • Avataria Emre Yapım
    Avataria Emre Yapım 6 saatler önce

    Eğitim demek çocuğu kendi yeteneklerinin bilincine vardırmak demekmiş ama yeterli mi sizce? Bir zahmet Malazgirt Zaferi'nin tarihini bilsin, cumhuriyet'in ilânını bilsin, ilk cumhurbaşkanımızı, ilk başbakanımızı, ilk meclis başkanımızı bilsin. Dört halifeyi sayabilsin, bir bölgemizden 4 il say dediğimizde sayabilsin. Hicret'in yılını bilsin

  • ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR
    ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR 6 saatler önce

    ABİ BEN AZERBAYCANLIYIM

    • ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR
      ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR 6 saatler önce

      🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰

    • ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR
      ƏSRARƏNGİZ ÇOCUKLAR 6 saatler önce

      🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰

  • Deniz Soylu
    Deniz Soylu 6 saatler önce

    Fransız İhtilali geldin nolur Oversim reis yaptı

  • Admin Admin
    Admin Admin 7 saatler önce

    Səfəvi Dövlətinin döyüşçüləri , topun da, tüfekin de nə olduğunu biliyordu. Sadecə onlarda yok idi

  • Nevzat Onur
    Nevzat Onur 7 saatler önce

    Padişahın, islam halifesinin içmesine takmışsınız. Anlamıyorum niye bu kadar zorunuza gidiyor birilerinin içki içtiğini öğrenmek. Allah değil peygamber değil. Senin benim gibi insan o da. Duyguları var, keyif aldığı, yapmaktan hoşlandığı şeyler var. İçer içmez, sanane lan

  • Yigit Boztas
    Yigit Boztas 7 saatler önce

    1414 anladım abi

  • TheAgudar - NeoFilm
    TheAgudar - NeoFilm 7 saatler önce

    videoya bi bakiyim diye giriyorum video bitene kadar çıkamıyorum

  • Troll Easy
    Troll Easy 7 saatler önce

    Ya olum sıkerım belanı saddam gıbı dıktatoru gul gıbı gostermıs sankı cok ıyı ınsan amına koyım adamın yaptıgı soykırımı soykırımmı degılmı demıs sadece kımyasal sılah kullanmadıkı yıllarca kürtler olsun diğer etnik gruplar olsun bos yere savastı senın kanalının amına koyım oc herıf

  • Sivaslii
    Sivaslii 8 saatler önce

    1 İngiltere AB 'den çıkarsa ne etkileri olur? Cevap: savas geldi cattigi zaman avrupa birligi kapisina dayanir ve ana sini neyse☺ 2:TÜRKİYE ab ye girecek mi? Cevap:böle güçlü bir ülkeyi almazlar diye düşünüyorum çünkü islam devleti olduğumuz için alamabilirler 3Avrupa borç krizinden kurtulacakami? Cevap:kurtulabilir ama yunanistan sağ çıkmayabilir +1 üste görünsün 👍

  • Berat BeY
    Berat BeY 11 saatler önce

    Dünya savaşı gelsin

  • Mahmut Sedat Yildirim
    Mahmut Sedat Yildirim 12 saatler önce

    19. yy da önemli hükümdarlar arasında Dünya siyasetinde büyük rolü olan 2. Aldülhamit Hanı koymaman üzdü dayı...

  • tarkoff hunnic
    tarkoff hunnic 12 saatler önce

    Batista diyince aklıma WWE geliyor

  • Bekir Okumuş
    Bekir Okumuş 12 saatler önce

    Sana ne, sen kimsin ya hu 06:02 :D

  • Kral man
    Kral man 13 saatler önce

    Ya biz AB ye girip ne yapacağız ki adamlar bizi istemiyoruz zorlamaya gerek yok

  • Hakki Bak
    Hakki Bak 13 saatler önce

    :)

  • Muhammed İsa Güler
    Muhammed İsa Güler 13 saatler önce

    trclips.com/video/jAdzqpTwQzY/video.html

  • Hiç Kimse
    Hiç Kimse 13 saatler önce

    Yüksek nufusla fazla söz hakkı verileceği mi sanılıyor. Aksine olan bize oluyor, fazla nufusu fakir insanlar oluşturuyor, fakir insanlar şirket açamadığı için de iş aramaya çalışıyor. Böylece açılan şirket artışı ile nufus artışı uyumlu olmadığı için işsizlik çoğalmaya devam ediyor! Bana sorarsan nasıl ki birini haksız yere öldürmek doğru değil, birini haksız yere dünyaya getirmekte doğru değil!

  • Oruc İmamali
    Oruc İmamali 13 saatler önce

    senin yapacağın videyo s....k...i...m adam gıbı anlatsana

  • N L
    N L 14 saatler önce

    Bu savaşta Monarşiyi Destekliyom aq

  • İbrahim Özarslan
    İbrahim Özarslan 14 saatler önce

    La oğlum 10 dk lik videoda 10 tane reklam izledik.Tamam sende kazanda bu kadarda olmaz sokturma reklamına adam gibi iş yap begenelim izleyelim.

  • Gizli insan
    Gizli insan 14 saatler önce

    Aga bee Su Yugoslavyanin dagilisi hakkinda vidyo cek

  • Polonya Ball Mapping And Animations

    ALT KATA YENİ TAŞINAN HEDİDE ABİNİ SİKEYİM

  • Tugay İhsan Bal
    Tugay İhsan Bal 14 saatler önce

    Videoyu izlemeden beyeniyorum

  • Ozguroyun TV
    Ozguroyun TV 15 saatler önce

    Doğduğundan beri aynı kıyafeti giyen gururlu padişah 😂

  • can 6161 saritekin
    can 6161 saritekin 15 saatler önce

    🇦🇲🇪🇸🇬🇷🇺🇸🇰🇵🇯🇵🇨🇦🇪🇺🇩🇪🔪🐄🇦🇺🇦🇮🇦🇨🇧🇲🇨🇭🇨🇿🇨🇱🇨🇳🇬🇧🇫🇯🇫🇰🇭🇷🇮🇳🇮🇴🇮🇹🇭🇲🇬🇸🇰🇾🇸🇦🇷🇸🇳🇺🇳🇿🇹🇦🇹🇨🇸🇭🇸🇪🇺🇸amk 🇮🇱🇭🇲🇬🇸 smk

  • can 6161 saritekin
    can 6161 saritekin 15 saatler önce

    🇺🇸amk

  • Samxal Ibrahimov
    Samxal Ibrahimov 15 saatler önce

    Milliyetciler..

  • TÜRKİYE
    TÜRKİYE 15 saatler önce

    Öyle Birgün Gelecek Bu ermenileri Büyük abileri Rusya bile kurtaramayacak Allah Büyük Sabır Azerbaycan

  • Bager Aydogan
    Bager Aydogan 15 saatler önce

    General Francoyu aradım bütün kanalda bi tane de genaral Franco çek başkan

  • 효진
    효진 15 saatler önce

    Türkiye Avrupa birliğine girerse lütfen tatlı mı cringe mi dinlediğim güvenlik kamerası kaydını tüm internete salın.

  • Alparslan Ogouz
    Alparslan Ogouz 16 saatler önce

    Selam aleykum kardesler Keske Turkiye ye dogu turkistanli kardeslerimiz gelse onlari doguya yerlestirsek

  • Koray Badur
    Koray Badur 16 saatler önce

    Enver Paşanın 800 askeri var 800 bin mi

  • İzzet burkay Ertugrul
    İzzet burkay Ertugrul 16 saatler önce

    Kanka o dizi bitmez

  • Sir Axeinos
    Sir Axeinos 16 saatler önce

    8:36 da baslayan sarki nw

  • discord TR
    discord TR 16 saatler önce

    Yusuf boş yapma aq cs gel cs

  • Alparslan Ogouz
    Alparslan Ogouz 16 saatler önce

    Ataturk rahmetlik atamiz olmasaydi halimiz nolur du

  • Selcuk Kocak
    Selcuk Kocak 16 saatler önce

    Dostum gene muhteşemsin lanet olasi

  • Oyun Aşkı
    Oyun Aşkı 16 saatler önce

    Sen ekonomi kanalımısın tarihmi

  • The Dark Power
    The Dark Power 16 saatler önce

    100 milyon tane osmanli videosu cektin 1 tane safevi,harzemsah,avsarlarla ilgili hicbir video yapmadin.Sende az degulsin yusuf

  • Muhammed Hasan
    Muhammed Hasan 16 saatler önce

    hem tarihi öğreniyorum hem gülüyorum efsanesın abı

  • Alparslan Ogouz
    Alparslan Ogouz 16 saatler önce

    Ataturk Allah senden razi olsun atam

  • Komandotr 0202
    Komandotr 0202 16 saatler önce

    Daha fazlaa video istiyoruzz bea

  • N L
    N L 16 saatler önce

    Abi Atatürk'ü bizde seviyoruz ama tapmayın olum adama

  • Cihan Durman
    Cihan Durman 17 saatler önce

    Video esnasında çalan gerilim müziğinin adını bilen varsa yazsın

  • GHOST 4562
    GHOST 4562 17 saatler önce

    Oruspu Çinlileri doğu Türkistan a baskı uyguluyor güçlü diye kendisini bir şey sanıyor

  • Sadullah Durmuş
    Sadullah Durmuş 17 saatler önce

    Abi böyle videolar çekmeye devam et video konuları anlatımın mükemmel böyle devam

  • ümit cevdet yılmaz
    ümit cevdet yılmaz 17 saatler önce

    3:16 çatlak hitler derken pis ağızını 2 kere çarkala

  • Deniz f
    Deniz f 17 saatler önce

    türkiye olurdu bence gene

  • K.E.l3 Players
    K.E.l3 Players 17 saatler önce

    Abi 3 günde bir video at LÜTFENN!!

  • Özcan Özdemir
    Özcan Özdemir 17 saatler önce

    Birde bence abi en büyük ders yerli marka yönelmek

  • ZYD
    ZYD 17 saatler önce

    Part 3 ne zaman gelecek

  • Rotwein
    Rotwein 17 saatler önce

    0:47 1940 ve Osmanlı, anlıyorum.

  • Furkan Yılmaz
    Furkan Yılmaz 17 saatler önce

    1-AB DAĞILICAK 2- TÜRKİYE AB YE GİRMEK İSTEMİYO SADECE AB Yİ KULLANIYO 3- YUNANİSTANIN BÜTÜN BORÇLARINI KAPATMASI 300 YIL GİBİ Bİ SÜREÇTEN GEÇİYOR YANİ HAYIR.

  • Mucahid K26
    Mucahid K26 17 saatler önce

    Yakarsa dünyayı garipler yakar lo

  • Mehmet Efe Kara
    Mehmet Efe Kara 17 saatler önce

    orta çağdaki avrupa gibi

  • Cüneyt Altun
    Cüneyt Altun 18 saatler önce

    8:13

  • Enver Koç
    Enver Koç 18 saatler önce

    4:34 sdafosqavhcasıhdfas

  • Ozel  Cebelli
    Ozel Cebelli 18 saatler önce

    Hitler çok sevimli olmuş

  • [ACE] xYusuf
    [ACE] xYusuf 18 saatler önce

    BEN BU KADAR 10DK YAPMA BAHANESİ GÖRMEDİM AQÖSMSKSMSN

  • John Wick
    John Wick 18 saatler önce

    Ulan getirmedigi sorun yok

  • Meraklı Oyuncu
    Meraklı Oyuncu 18 saatler önce

    Bak nasıl dolar düşürülür deyim bakın burdan 5000 tane ekmek alıp amrikada satıp Türkiye'de bozcas sonra 25000 ekmek alıp satcaz böyle böyle amarikayi bile satın alırız ha buda istemiyorsanız tosuna orda banka acsaz sonra paraları tokaplayip gönderecek bize bizde onu Türkiye'ye kaçırıp soylemicez bakın dolar düştü 😀😀😀

  • Orkun Aydin
    Orkun Aydin 18 saatler önce

    1.2 ay dedin ama tutturamadin

  • Ali Osman Köroğlu
    Ali Osman Köroğlu 18 saatler önce

    Ben:Hadi iphonelerimizi parçalayıp dolar yakalım. Yusuf:Bence yakma. Ben:Neden? Yusuf:Bu yaptığın senin için zarar olur. Ben:Ama bunu yaparsak amerika batacakmış. Yusuf:Kim söyledi bunu sana? Ben:Google. Yusuf:Her okuduğuna inanma. Ben:Bu çocuk haklı.