Sinan Sağut TV
Sinan Sağut TV
  • 176
  • 65 133 374

Video

YORUMLAR

  • dursun akarsu
    dursun akarsu 12 dakika önce

    Türk Aslanı bu pitbulu paramparça eder mk

  • atilla con
    atilla con 30 dakika önce

    Isırırırsa ölebilir

  • Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl

    AMINA KODUMUN TOPU BENDE VİDEO SANDIM VLOG YASSANA KAŞMER

  • Taner Barkın
    Taner Barkın Saatler önce

    Keşke o köpeklerın olduğu yeri ağaçlarla cevreleselerdi en azından yaz sıcagında gölgesınden faydalanırlardı

  • Mehmet Akbulut
    Mehmet Akbulut Saatler önce

    Güzel Video Abi

  • Turgut Coşkun
    Turgut Coşkun Saatler önce

    Müzik ne alaka yav de get😀

  • sefa Kilic
    sefa Kilic Saatler önce

    Yanindaki cuce Kim la dombik

  • Hayri Demir
    Hayri Demir Saatler önce

    Kesinlikle kangal hiç şüphe yok

  • DELİ OYUNCU
    DELİ OYUNCU 2 saatler önce

    Abi kangal olsaydı daha büyük olurdu ve belki de kurdu yaralardı ama büyük olsaydı belki öldürürdü

  • Regu Lar
    Regu Lar 2 saatler önce

    Barış Çiçekle neden ayda bir seri yapmıyorsunuz?

  • Regu Lar
    Regu Lar 2 saatler önce

    Dünya gözüyle Kangal beslemeden ölürsem gözüm açık gidecek.Baya köpek besledim ama Kangal nasib olmadı.Yerim müsait olsa ah ah

  • habibe üstün
    habibe üstün 2 saatler önce

    Abi adamın dibisin sıkı takip ediyorum bi kalbini alırım ❤

  • Berat Çini
    Berat Çini 2 saatler önce

    RUHUN ŞAD OLSUN MUHSİN YAZICIOĞLU REİS 🇹🇷🤘🐺🇹🇷

  • Kemal BERBER
    Kemal BERBER 2 saatler önce

    Köpek sevgisi bu

  • Hakan Cihan Öztürk
    Hakan Cihan Öztürk 3 saatler önce

    Sivas kangallarını tanıttığın için tşk ediyorum Sinan ve ayrıyeten rahmetli reisimi tekrar hatırlattın bize mekanı cennet olsun Allah rahmet eylesin tşkler videon için

  • 26nevzat07
    26nevzat07 3 saatler önce

    YANINA KANGAL GETİR NOLUYO BAKALIM

  • Rıdvan Akgüneş
    Rıdvan Akgüneş 3 saatler önce

    Kangali kucumsemissiniz. Bir vidyo var 10 kurdu boğan kangal diye ona bı bakın

  • Salih Ülger
    Salih Ülger 4 saatler önce

    Abi şunu yop sivas kangalı vs rottwıler yaparsan abone olurum

  • Turgutcuk Turgut
    Turgutcuk Turgut 4 saatler önce

    Velhasıl bunlar kangal köpeği 😁😁😁😁

  • Talip Görmemiş
    Talip Görmemiş 4 saatler önce

    Hem kurtcu olup hem kurdun bogulmasi videolarinda kangalci olan guzel ulkemin guzel vatanperverleri bizde burdayiz 😂 dagda kurtcuyuz ovada kangalci. 😉

  • İbrağam Badılcancı
    İbrağam Badılcancı 4 saatler önce

    Abi Eskişehir Sivrihisar'a gelsene Akbaşları incelemeye, ayrıca Alabai videosu da bekliyoruz.

  • M.hamza Benli
    M.hamza Benli 4 saatler önce

    abi kalp

  • M.hamza Benli
    M.hamza Benli 4 saatler önce

    abi kalp atarmisin

  • Harun Eser
    Harun Eser 4 saatler önce

    Bu Ensar ustanın konuşması,hali ,ses tonu,duruşu çok düzgün bir insan. Donanımlı insan olduğu her halinden belli.Saygılar usta.

  • Soner Benli
    Soner Benli 4 saatler önce

    Bazen çiftçilere kızıyorum kardeşim paraya kıyın hayvancılık yapıyorsunuz saglam köpek alın ben 5 aylık eniklere en az 2 bin lira masraf ettin ama şuanda 2 yaşındaki köpeğe tilkiye vs herşeye dikiliyor komşunun kurt köpeğini elinden zor aldık paraya kıyın

  • Bora Atalay
    Bora Atalay 4 saatler önce

    Oraya bir ÇAPAR al bak kurt ne oluyor....Kurt yırtıcıdır ve tehlikeli yanlız avlanıyorsa sürüden atılmıştır...

  • Ozan boyacıer
    Ozan boyacıer 4 saatler önce

    abi çok güzel videoların var kangalarıda seviyom ama ben pitbullcuyum

  • Osman ERAVCI
    Osman ERAVCI 4 saatler önce

    Adamsın

  • catena
    catena 4 saatler önce

    il CLC è il più forte di tutte le razze di cani.

  • İlker Dinçer
    İlker Dinçer 5 saatler önce

    abi başka zaman tekrar sivasa gidip kangallarla video çekecekmisin ?

  • Diyar Gümen
    Diyar Gümen 5 saatler önce

    Bu çiftlikten bir köpek almıştık cidden muhteşemdi korku nedir bilmezdi

  • muhabbet kuşu peynir
    muhabbet kuşu peynir 5 saatler önce

    8. yorum

  • KRALİZYUM TV
    KRALİZYUM TV 5 saatler önce

    Abi kurt türkiyede ve dünyada az bulunan bir tür şimdi söyle kurt mu önemli yoksa koyun mu

  • Budun Atabudun
    Budun Atabudun 5 saatler önce

    Kurtlar tilkiden de zekidir !! Guzel kopek ama bana kangal gibi guven vermiyor !! Sicak devil gibi

  • KRALİZYUM TV
    KRALİZYUM TV 5 saatler önce

    Kurt avlamak yasak bu cahil çoban bunu bilmiyor

  • Onur Aydin
    Onur Aydin 5 saatler önce

    Sana bir soru kangal olarak barış çiçeğin kimi iyi yoksa bu arkadaşın kimi ama dürüst ol

  • Sinan Sağut TV
    Sinan Sağut TV 5 saatler önce

    Bu video 1 Ay önce gittiğim Sivas çekimlerimden kalma bir video ve Vlog tarzında bir video sivasta kaldığım yeri görmenizi istedim umarım ilginizi çeker Tüm Kangal sever Dostlarıma selamlar seviliyorsunuz... instagram sayfam: instagram.com/sinansaguttofficial/ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.

  • Erdal Uzun
    Erdal Uzun 5 saatler önce

    Kangal yer

  • elbet bir gün
    elbet bir gün 5 saatler önce

    Yalnız gelincik hayvanı miniyatür çita gibidir çok çevik ve hızlılar

  • Bedirhan Avci
    Bedirhan Avci 5 saatler önce

    Nedenn abii ne güzel kangal goruyordk

    • Bedirhan Avci
      Bedirhan Avci 4 saatler önce

      @Sinan Sağut TV anladım abi eyw sağolasın yinede İstanbul oturuyorsan tâbi dönmen lazım git gel olmaz hep zaten

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      İstanbulda oturuyorum ben sivasa video çekimleri için gittim sadece.

  • Emre TR0
    Emre TR0 5 saatler önce

    Abi madalyalara bak

  • Aslan Aksoy
    Aslan Aksoy 5 saatler önce

    Abi seni çok seviyorum

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      Adaaaam sııın ❤ kalp kalbe karşıdır seviliyorsun.

  • ERHAN HD GAME
    ERHAN HD GAME 5 saatler önce

    abi nezamn karşılaşma olucak

    • ERHAN HD GAME
      ERHAN HD GAME 4 saatler önce

      @Sinan Sağut TV ABİ ZATEN BELİYDİ ARKADAŞIMIN DİODU

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      @ERHAN HD GAME O Alfa kurt dedikleri Fos çıktı 😂😂 Büyük dedikleri kurtun son videosu tam bir fiyasko Bizim burdaki sokak köpekleri ondan büyük Kurdun sahibi Korkuyor O videoda atıptutan çocuk korkusundan bize cevap bile veremedi başkasının videosu altına sesini eklemekten başka birşey yapamaz o o kurt videosu montaj bir video inanmayın o sahtekera kendi yüzünü bile göstermeye korkan biri tambir sahtekar.

    • ERHAN HD GAME
      ERHAN HD GAME 5 saatler önce

      @Sinan Sağut TV ABİ HANİ ALFA KURT VARDIYA

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      Ne karşılaşması ?

  • Emirhan Cinkara
    Emirhan Cinkara 5 saatler önce

    Sea

  • Akita Türkiye
    Akita Türkiye 5 saatler önce

    Süper Emeğine Sağlık Reis 👏👍

  • Enes Keskin
    Enes Keskin 5 saatler önce

    Kafkas çoban köpeği gelsin artık abi

    • Enes Keskin
      Enes Keskin 5 saatler önce

      Sinan Sağut TV inşallah abi olacak seni seviyorum

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      @Enes Keskin Ben Askerliğimin Acemi birliğini sivasta usta birliğini KARS SARIKAMIŞ ta yaptım Yani Karsa gelmeyi bende çok istiyorum inşALLAH birgün oda olacak.

    • Enes Keskin
      Enes Keskin 5 saatler önce

      Sinan Sağut TV peki abi ama bekliyoruz Kars’ta çok fazla var

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      Acele yok kafkas videosu için daha zaman var.

  • Nisanur Özer
    Nisanur Özer 5 saatler önce

    Sivaslılarrrrr

  • Efe araf Kandemir
    Efe araf Kandemir 5 saatler önce

    Abiiiiiii bu yorum çooookkk gereksizzz

    • Efe araf Kandemir
      Efe araf Kandemir 5 saatler önce

      @Sinan Sağut TV ahada kanal kalite ölçümü Sinan Sağut TV =100

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 5 saatler önce

      Nolta dahi olsa her yorum saygılı yapıldığı sürece gerekli ve önemlidir.

  • Şahin Derdf
    Şahin Derdf 5 saatler önce

    Sinan abi selamlar

  • yiğitbab yt
    yiğitbab yt 5 saatler önce

    İlk abi rotwailer videosu çek

  • Şahin Derdf
    Şahin Derdf 5 saatler önce

    İlk

  • Profesyonel Bilgisayar Oyunları

    onu barışçiçekinyanına götürün

  • Geymır Bora
    Geymır Bora 6 saatler önce

    Burası bizim köyün çıkışındaki kangal çiftliği

  • Saleh Veliyev
    Saleh Veliyev 6 saatler önce

    1:30😱😱😱

  • Arif Karakuş
    Arif Karakuş 7 saatler önce

    Sinan Bey 1960 veya 1965 öncesi malaklı köpeğine ait bir resim varımdır veya gören var mı

    • Sinan Sağut TV
      Sinan Sağut TV 6 saatler önce

      Aksaraya gidip göreceğiz bakalım malaklı derneği ve onların yönlendirireceği safkan örneklerin olduğu söylenen kişilerle video çekmeye çalışacağım inşALLAH onlara inançım boşa çıkmaz ve kanıtları ile bana iyi örnek malaklı köpekleri göstere bilirler.

  • Tuna Güneş
    Tuna Güneş 7 saatler önce

    Ben korktum ilk başta

  • arda bayindirli
    arda bayindirli 7 saatler önce

    pitbul degil bu amerikan buyll bu

  • AnGeLo DaRk.
    AnGeLo DaRk. 7 saatler önce

    Rott💪💪💪🐃🐃

  • Mehmetcan Güler
    Mehmetcan Güler 7 saatler önce

    Memleketim Yassıpınar Köyü

  • Muhammed Ali Yılmaz
    Muhammed Ali Yılmaz 8 saatler önce

    Malaklıyla kangalı dövüştür

  • Murathan Ciftci
    Murathan Ciftci 8 saatler önce

    Utanmaz adam milyonlarca kişinin kullandığı uygulamada öyle başlık konulmaz

  • Yusuf Tığlı
    Yusuf Tığlı 9 saatler önce

    7:18 gaza geldim alalallalahhahah

  • Osman Ülker
    Osman Ülker 12 saatler önce

    Şunu Unutmayin Kangal Tek Başna Kurt Da Gidemez Gitse Bile Yaninda Kanciği Olmasi Lazim. 2 Cisi Kurt Soğuk Hayvam Birakin Dirisini Görmeyi Ölüsün den Korkuyorlar . 3 Cusu Brakin By Duzmeceyi Kurt Ac Kaldimmi Arslanaa Kaplanada Saldirir

  • caglar dulger
    caglar dulger 14 saatler önce

    kısın kopek kurt u ızını takıp ettıgı ıcın deıl kısın kurt ac ve halsız oldugu ıcın bogar . normalde yaz ayınca ac olmuyan ve yaralı olmuyan bi kurt u hıc bır kopek ırkı teke tekde bogamaz .. sen kopegine 20 santimlık diken takıp kısın ac hayvanın ustune salarsan burdada anca cocukları kandırırsın benım köpegım kurt parçalıyor dıye yaralı ve hasta olmuyan hıc bir kurt ıle teke tekte bir köpek yan yna bıle koyulmaz ..

  • Amine Ammmine
    Amine Ammmine 14 saatler önce

    X pour nxx

  • Dhddh Dbdbbd
    Dhddh Dbdbbd 14 saatler önce

    Digər bir köpək videosu izlemek istəyənler - trclips.com/video/Vaeg66GpLLg/video.html

  • Ali Ericek
    Ali Ericek 14 saatler önce

    Keşke köpeği de çekseydınız

  • oyun dünyası
    oyun dünyası 15 saatler önce

    Büyük köpeğinin ben den 3 kat buyukkk

  • Murat Cagman
    Murat Cagman 15 saatler önce

    Bu köpeğin genetiğini soyunu ve anadoluda yaşamış çok eski kangalların kemik yapılarını araştırsınlar ki var araştırmalar bu köpek tam bir safkan kangal kangal yetiştirenler çiftlikler de dâhil gitsinler yabancı kaynakları araştırsınlar bu anadolu da yaşayan kangalların birde tarihçesi ne öyle bakalım yabancıların kaynaklarından

  • Hüseyin Cops
    Hüseyin Cops 16 saatler önce

    Köpeğimi elimden aldı zabıtalar parkta dolaştırırken tepki gösterdim takmadilar bile köpeğimi arabaya attılar hiçbi hakları yok ! Pitbull nasıl eğitilirse öyle olur.

  • adım yalnızlık
    adım yalnızlık 16 saatler önce

    Videoda konuşan arkadaş dikkatli bak ordaki kurt değil yaban domuzu dikkatli bakın... millete yutturdular kurt diye....

  • adım yalnızlık
    adım yalnızlık 16 saatler önce

    Ne farkeder ne olduğu sonuçta sürü halinde saldırmışlarsa kangal yada çoban köpeği ne yapsın 2.videodaki de kurt değil yaban domuzu kurt diye millete yutturuyorlar

  • Efsane TÜRK
    Efsane TÜRK 16 saatler önce

    1.28 de çalındım aq .d

  • Elif Bostancı
    Elif Bostancı 16 saatler önce

    Abi ben çoktan ısırıldım sen ne diyorsun Hatta inanmayacaksın ama bir golden tarafından ısırıldım

  • Mehmet Sağlam
    Mehmet Sağlam 17 saatler önce

    Çekdigide arap olsa

  • Saros Enduro Club
    Saros Enduro Club 17 saatler önce

    Herhalde rüyasında boğdu🤣🤣

  • Metin Gürbüz
    Metin Gürbüz 17 saatler önce

    Sikrir lan sen Allah'a havale ol

  • Gacha life KUZENLER
    Gacha life KUZENLER 18 saatler önce

    Abi anlamadım gerçek sandım köpeği sokağa atınca öylebi sinirlendimki

  • selçuk koseoglu
    selçuk koseoglu 19 saatler önce

    Çiflik sahibi ,çalışanları ve Sinan kardeşimize teşekkürler,mükemmel hayranları ,tanıma fırsatı buldum,Allah yolunuzu ve bahtınızı açık etsin,ayrıca Tarık kardeşimize fon müziği korkutucu gelmiş,lakin bence videoya çok,uyum sağlamış

  • Azadcan Tanyeri
    Azadcan Tanyeri 19 saatler önce

    Cok yalan soylirsiz

  • ESER T
    ESER T 19 saatler önce

    BU DÜNYADAN BİR BORAN GEÇTİ.

  • Kaya Film
    Kaya Film 20 saatler önce

    Anadoludaki eski ve meşhur ve meydancı köpekçilerin dedigine göre aksaray malaklısının atası ingiliz mastifidir 30 40 sene önce malaklı köpegi yoktu aksaraya ingiliz mastifi geldi ısımde verıyor adamlar kangalla kırdılar sonra çıkan yavruların adını malaklı koydular dıyor adamlar.

  • Ali Bacık
    Ali Bacık 20 saatler önce

    sinan kardeşim kusura bakma ama benim bildiğim kadarıyla malaklı selçuklu dönemine ait ve savaşlarda kullanılmış bi ırk 40 yıl nedemek ama resmi kayıtlerda 40 yıl olabilir

  • TAMER UYSAL
    TAMER UYSAL 20 saatler önce

    Birer malakli ve kangal olamaz guzeller yinede gorsel olarak

  • İsmail Serhat bağlars
    İsmail Serhat bağlars 20 saatler önce

    2:03 kamyonetin içind3 adam var

  • Eren Baysal
    Eren Baysal 21 saatler önce

    Kangal olmaması üzdü 😪

  • Mecit türker
    Mecit türker 23 saatler önce

    dev denince akla tek köpek gelebilir o da ak baş, dişisi bile alabai ve kafkas çoban köpeği erkeklerinden daha büyük oluyor :D

  • Muhammed Fatih Eskikömeç
    Muhammed Fatih Eskikömeç 23 saatler önce

    Atesi aynanin onune cikardiginda sana doncek diye korktum

  • suleymanoflee 61oflu61
    suleymanoflee 61oflu61 23 saatler önce

    Çeker

  • MERT ERCAN
    MERT ERCAN 23 saatler önce

    Gerizekalı inşallah gebertir mal

  • Ebu Basir
    Ebu Basir 23 saatler önce

    Bacaksızlar

  • SATRNÇ Ustası özenç
    SATRNÇ Ustası özenç 23 saatler önce

    Timsahi Keserdim

  • Hasan Kll
    Hasan Kll 23 saatler önce

    Yav arkadaşlar şu müzüğün adı ne yada bilen varmı

  • Nafiz Yalçın
    Nafiz Yalçın Gün önce

    Malaklinin orjinali ala olur

  • gille simon
    gille simon Gün önce

    Ben hatırladımı konuşuyorum 80 yılarında köyün etrafından arabayla geçerken bize davar köpeklere saldırdı içinde biri çok iriydi koca kafası vardı hepsinden daha saldırgandı kafasını arabaya vuruyordu. Ben acayįp etkinlendim yanımdaki arkadaş köylü ozaman bana dedi bu malaklı. Çobancılar hep bunu kulanıyor kangaların yanında Aksarada köpekleri yüzde doksanı kangaldır. Kangal ırkı sadece Sivasa dahil değildir sadece zamanınde sivaslılar sahip çıktı. Ama malaklı iş anadolu köpeği biz aksaraylılar sahiplendik ve kurur duyuyoruz. Aksaray tam iş anadolunun ortası. Aksaray arçivlerinde malaklı gözüküyor. Sadece eskinden kimin neden haberi vardı sana soruyorum? Hangi arşivde kangal gözüküyor sivastan başka. Hep osmanlı zamaninda iri anadolu köpeyi yazıyor kangal diye bir şey gözükmüyor. Benim için kangal malaklı akbaş iç anadolu köpekleri hep gurur duyucu ırkları lütfen bana ingiliz köpeğini reklam yapma.

  • IMediumJY Mehmetcan

    Efsane köpek

  • Latif Akdeniz
    Latif Akdeniz Gün önce

    Abi Şampiyonlar Ligi olacak

  • Mehemet Diri
    Mehemet Diri Gün önce

    Kangal o siyah kurdu boğar çok hafife alıyorsunuz kangal 3 tane pittbulu bogdugu videolar var

  • Volkan Çinar
    Volkan Çinar Gün önce

    L Kangal olmadan olmaz bu video

  • ST2 WRLD Hello guys!

    Omg it's Heidi dog