Sekizsilindir
Sekizsilindir
  • 133
  • 25 905 463

Video

Skoda Favorit | KM Canavarları | Yeni Seri
görünümler 195 B16 gün önce
OPEL VECTRA GT | Türk İşi GT | B Kasa
görünümler 185 B2 aylar önce
GETRAG | Renault'a EDC, Ferrari'ye DCT
görünümler 36 B2 aylar önce
VW T2 Camper'ı sattık
görünümler 132 B5 aylar önce
Üretilen son Mercedes O403'ü test ettik!
görünümler 250 B5 aylar önce
İlk Otohaber - 1991'de oto fiyatları?
görünümler 24 B6 aylar önce
MERCEDES 300SL GULLWING test ettik!
görünümler 105 B7 aylar önce
Anadol STC-16; Keşke devam etseydi...
görünümler 128 B8 aylar önce
VW GOLF MK1; Delifişek viraj faresi
görünümler 97 B8 aylar önce
Mercedes O303 Europa; Kükreyen V8
görünümler 332 BYıl önce

YORUMLAR

  • ReBooT
    ReBooT 19 dakika önce

    14:15 Orjinal durumunu korusun istiyorum. Yıkatsam nasıl olsa yine kirlenecek :DDD

  • Sektomarte
    Sektomarte 22 dakika önce

    Abi Kokpit diyor birçok insan ama Halk arasında Onun ismi ""GÖĞÜS"" Hatta Rahmetlik Alican vardı Bindiği BMW lerde *Döşe bak döşeeee* derdi Döş = Göğüs :):):):)

  • Batuhan Dağdeviren
    Batuhan Dağdeviren 32 dakika önce

    Abimizin instagram hesabı: @hanifi_ylmz, naif anlatışın için teşekkürler abi. Çok güzel anlattın.

  • Samed Kılıçtepe
    Samed Kılıçtepe 34 dakika önce

    W210 E serisi testi gelsin.

  • turan esirgenç
    turan esirgenç Saatler önce

    güzel bir araç

  • Rocco6161
    Rocco6161 Saatler önce

    Dünyanın en güzel arabalarından bir tanesi, tartışmasız.

  • Yiğit Bayır
    Yiğit Bayır Saatler önce

    İncelediğiniz araçta yol bilgisayarı yok. Bende de e36 var orada yol bilgisayarı dediğiniz parça sacede saati tarihi ve sıcaklığı gösteriyor. Yol bilgisayarı olan araçlarda hiz sabitleme menzil hesaplama vs gibi özellikler mevcut. Aslında bu araca konulmaması beni şaşırttı. Jant olarak bende de bir jant var belki beğenirsiniz. eksiup.com/p/nv2761178nkb

  • Erkan FERİK
    Erkan FERİK Saatler önce

    Ethem abi sanırım bu zamana kadar çektiğin videolar arasında en haz aldığın buydu :) Hele kaputu açtığında ki yüz ifaden harikaydı 😄 Benim de gençlik hayalimdir, piyasadan silinmeden alırız bi gün belki...

  • Halil ibrahim Arusal
    Halil ibrahim Arusal 2 saatler önce

    Vay 6 tokmak gibisi varmı. bende de 97 320i vardı.Gümrükten alınan bir 328 deki remus u sökmüşlerdi.o egzosu takmıştım.Uzarken yırtması harika oluyordu.5:30 daki göstergede fakirmetre derdi sanayi de ustalar

  • Burak Çimen
    Burak Çimen 2 saatler önce

    10:58 çok iyi ya

  • Yücel Atılan
    Yücel Atılan 2 saatler önce

    Bir güzel video daha.Efsane otomobillerin kıymetini biliyorsunuz...Tşk.

  • DEMIRHAN inel
    DEMIRHAN inel 2 saatler önce

    anlatımınız çok hoş yaptığınız işi özenle yaptığınız için çok teşekkür ederim

  • Çakal Carlos
    Çakal Carlos 3 saatler önce

    Ethem abi saygılar sevgiler. 1-2 sualim olacak izin verirseniz. Öncelikle ne iş yapıyorsunuz? Belki önceki videolarda söylemişsinizdir ama dikkat etmedim hiç :/ (Çok videonuzu izledim) İkincisi neden böyle bir işe koyuldunuz? (: teşekkür ederim. Video hakkındaki yorumuma gelecek olursak ; Öncelikle araç çok iyi. Arkadaşta efendi birisine benziyor. Fakat anlamadığım husus 1 kere geldiğimiz dünyada neden arabaya binilmiyor da muhafaza ediliyor? 1 kere yaşayacaksınız arkadaşlar. (Bu arada 1 kere yaşayacaksınız diye arabaları ezmeyin tabii. Ben bebek gibi bakarım arabalarıma fakat bazıları aşırı abartıyor. Bu aleni cimrilik) Kaç kere gidip geldiğim bir model E36. En sonunda gidip E39 almıştım. Muazzam arabalar. E30-E36-E38-E46 ve son olarak E65... Allah herkesin kalbine göre versin,bana da üstteki modellerin hepsinden versin 😄 Seni çok seviyoruz Ethem abi. Dışarıya yansıttığın enerjinle güven veriyorsun. İzlediğim tek ‘otomobil tanıtım kanalı’ olabilir... Bol şans bol güzellik Gerçek BMW’cilere selam ve saygı ile

  • Yücel Atılan
    Yücel Atılan 3 saatler önce

    Etem Bey tam benim kafadansın. Güzel video olmuş.Şoför arkadaşa da hayırlı işler bu arada rahmetli Alican Abi ye de saygılar...

  • RACINGVIDEO TV
    RACINGVIDEO TV 3 saatler önce

    Ne güzel anlattın E36'yı

  • Bahadır KURU
    Bahadır KURU 3 saatler önce

    19:00 Üçten dörde efsane geçiş... :D

  • gokhan deniz
    gokhan deniz 4 saatler önce

    aynı renk E36 M//328i sahibi olarak keyifle izledim. teşekkür ederim.

  • famaus people
    famaus people 4 saatler önce

    nuri alço fon müziği gibi

  • Golf 7 Blue GT
    Golf 7 Blue GT 4 saatler önce

    Bizim mahalledeki araba :)

  • Banbou Paper
    Banbou Paper 4 saatler önce

    Cabrio hiç sevmem ama e36'larin cabriosuna dayanamam

  • Semih K
    Semih K 4 saatler önce

    4 serisi fanatiğiyim ama dünyanın en kötü 4’ü 418’dir, alınmayacak tek araba...

  • dp garaj
    dp garaj 4 saatler önce

    👍👍👍👍👍👍

  • ali kanat
    ali kanat 5 saatler önce

    17 binde 3. bakımına giren araba mı olur ya nasıl kullanılırsa kullanılsın taş çatlasa 2. olurdu.Audi 15 binde bir servise giriyor mesela..

  • Ramazan Demirci
    Ramazan Demirci 5 saatler önce

    Hangi araçlarda var onuda söyleyen olsa ne güzel olurdu

  • Bahadır KURU
    Bahadır KURU 5 saatler önce

    Cabriosu en guzel olan araç.

  • volkan
    volkan 6 saatler önce

    dünya harbiden kücükmüş nerden nereye. Hanifi'ye laf yok eskiden de iyi bir insandı. duygulandım seni görünce, Tekerine taş degmesin kardeşim. mersinden volkan.

  • Baha
    Baha 8 saatler önce

    Özel egzoz yaptırmış mı?

  • Mekanik Rehberi
    Mekanik Rehberi 9 saatler önce

    usta 10 numara anlatım olmuş kek kalıbını kim düşündüyse helal olsun bende bunu bişeye benzeticem diyordum buymuş helal valla dinlerken nefesim kesildi hiç tıkanma yok çok akıcı bi sunum başarılar

  • Ahmet Metehan Çekici
    Ahmet Metehan Çekici 10 saatler önce

    Onlar bobrek degil hitler bıyığı 😁

  • Crow
    Crow 11 saatler önce

    Araç arkadan çekerse geri geri gider. Dolayısıyla onun adı arkadan itiştir. Eyyorlamam bu kadar..

    • Sekizsilindir
      Sekizsilindir 10 saatler önce

      Aynı mantıkla; Araç 4 çekerse öne ve arkaya gitmeye çalışınca patinaj çekip hareket mi edemeyecek?

  • osman çam
    osman çam 11 saatler önce

    Kaptan abi sen tir şoförüsün bu nazik kibar konuşmak nedir ❤️:-)

  • Adman Sayar
    Adman Sayar 11 saatler önce

    adaletin işlemediği ülkede elindeki kağıtla dava açabilirsiniz dersin tabi

  • Bilal Ulukaya
    Bilal Ulukaya 11 saatler önce

    Araba çok güzel ama çok sağırlaştırmışlar gitmiyor araba.

  • Sedoo
    Sedoo 11 saatler önce

    *ŞU ARABAYA BORBET TAKIP ŞAHİNLERLE 0 ÇİZMEYE DEĞER Mİ YA? NASIL KIYILIR ŞUNA...*

  • m şen
    m şen 11 saatler önce

    Harika bir içerik, samimi bir sohbet olmuş gerçekten. Emeğine sağlık reis. Devamını bekliyoruz.

  • Fatih Karaokur
    Fatih Karaokur 12 saatler önce

    bir tane hoat ürün linki atar mısınız?

  • TOVALETTE ELİZABETH
    TOVALETTE ELİZABETH 12 saatler önce

    Abi allah esirgesin arabayi incelerken basina birsey gelse arabanin nasil olacak :)

  • Burak Bey
    Burak Bey 12 saatler önce

    Çiçek paket cabrio

  • Mustafa Demirol
    Mustafa Demirol 12 saatler önce

    Bildiğimiz şahin slx

  • Murat Celal
    Murat Celal 12 saatler önce

    Arabasını satmak isteyen burda video çektirip prim yaptırıyo

  • Ceren Artikoglu
    Ceren Artikoglu 13 saatler önce

    Bu Araçlar çok değerli bmw özellikle e36 kasa temizini bulmak çok zor.Coupe den bir 100 kilo daha ağır bu araç maşallah yaşım 35 çocukluk yılların efsanesi

  • Mehmet Sinan GÜRBÜZ
    Mehmet Sinan GÜRBÜZ 13 saatler önce

    Aracına temiz bakan titiz insanları çok seviyorum ya 👍🏿 helal olsun

  • INSANAZMANI
    INSANAZMANI 13 saatler önce

    Oy oy oy sese bak, ciğerim parçalandı. Çocukluğumdaki ses!!

  • HAYRİHAN ÖZKAN // OTORİTE MOTORLU ARAÇLAR

    Ethem abi sende eski ara gazcılardansın haa maşallah😂👍🏻

  • Muhsin Eryılmaz
    Muhsin Eryılmaz 13 saatler önce

    Araç Cidden Çokk Güzel Allah Kaza Bela Vermesin Bence bu direksiyon yerine davul direksiyon daha hoş durur araçta

  • Berkay Cam
    Berkay Cam 13 saatler önce

    Peki abi almaya kalsak nasıl alabiliriz onla alakalı bit video çekebilir misin ve fiyatlarını söyleyebilir misin

  • Fc Works
    Fc Works 13 saatler önce

    Gördüğüm en iyi e36 ve duyduğum en iyi anlatışşş

  • Denizcan Gul
    Denizcan Gul 13 saatler önce

    19:02 der susarım

  • murat kılınçarslan
    murat kılınçarslan 13 saatler önce

    Müthiş anlatım👍👍 hem öğreniyoruz hemde keyifle izliyoruz.

  • Tuncay KINIKLIOĞLU
    Tuncay KINIKLIOĞLU 14 saatler önce

    Bursa dan bir heves ile alıp gelmiştik incelemeden aldık sonra akıllı vida paket çıkmıştı araba

  • caner caner
    caner caner 14 saatler önce

    Lütfen aracın güvenik testinide anatalım cünkü 0

  • emre lutoglu
    emre lutoglu 14 saatler önce

    09:45 ten sonra bende Will smith welcome to miami şarkısı çalmaya başladı. Güzel araç maşallah.

  • GT 500 V8 biturbo
    GT 500 V8 biturbo 14 saatler önce

    Ah 325i olaçak

  • Ali Burak Zeytinci
    Ali Burak Zeytinci 15 saatler önce

    Sokaklarda gördüğümüz ve görmeseydim dediğimiz o iğrenç E36 lardan dolayı tanıdığım hemen her araba severde E36 antipatisi vardı. Bu videoyu kime attıysam hayran kaldı sahibinden ilanlarında geziyoruz..

  • Ahmedd Aydnn
    Ahmedd Aydnn 15 saatler önce

    Bizdede 95i var 320 m52 sedan orjinal bmw anahtarlarına kadar ve tüm etiketleri duruyor benzinli tüp hiç takılmamış

  • Cihat Özkan
    Cihat Özkan 15 saatler önce

    Ethem abi bi e39 videosuda gelse fena olmaz senden dinlemesi ayri bir keyif olur :)

  • Saltun Ferhat
    Saltun Ferhat 16 saatler önce

    Ya usta bence esas efsane olan R129 kasa SL yokmu oralarda bi video çeksen ne güzel olur..sadece yabancı sitelerde var..

  • Batuhan Demir
    Batuhan Demir 16 saatler önce

    Abi şeffaf kaplama yapardım e36 tım olsa

  • Ssgt.Halil Sy.
    Ssgt.Halil Sy. 16 saatler önce

    satan kimse hayatının yanlışını yapmış

  • Melih Demirel
    Melih Demirel 16 saatler önce

    Merhaba bizde 2002 model premium 400 renault premium var.Orjinal km 2.200.000 kmde motor ellenmendi.

  • Honıgan Tr
    Honıgan Tr 16 saatler önce

    E46 incelermisin abi

  • OSMAN OSMAN
    OSMAN OSMAN 16 saatler önce

    Kardesim seviyeni hic bozma ya, seviliyorsun. Insallah birgün cay icip sohbet etme imkanimiz olur birgün. 👏🇹🇷 318i E36 radial 32 17lik jantli bmw’mi sattigimda arkasinda baka kalmistim

  • Nevzat Baykan
    Nevzat Baykan 16 saatler önce

    .

  • Bilgi ALP
    Bilgi ALP 16 saatler önce

    Söylediğiniz modellerin ekrana gelmesi çok güzel olmuşş

  • atilla ertan çığır
    atilla ertan çığır 16 saatler önce

    Kırmızı 2.0 TS alfa romeo spider ve kırmızı 145 2.0 TS QV var çok yakın arkadaşlarımda. Dilersen bi görüşür video için konuşurum. 😎

  • Ali Eren Bek
    Ali Eren Bek 16 saatler önce

    ellerine sağlık abicim yanlız bir yanlışa değinmek isterim bıyık sacı denildiğinde arabanın tamponundaki bıçağı göstermişsiniz ve sizde o parça olarak bildiğiniz için sanırsam parlak boyamıssınız demişsiniz e36 bıyık sacı bobreklerin takıldığı kaput ve tampon arasındaki paneldir saygılarla

  • Kmn_efe_ 428
    Kmn_efe_ 428 16 saatler önce

    Abi bende de e36 m3 var :) istersen dene (Almanyada)

  • Yavuz Bulut
    Yavuz Bulut 17 saatler önce

    doğanın arabası

  • mehmet
    mehmet 17 saatler önce

    reis şahin kullanmıyorsun o vites atma nedir :D

  • Ali K.
    Ali K. 17 saatler önce

    Abi e46 cabrioda bekliyoruz serisini yaparsan mukemmel olur

  • Atc Spr
    Atc Spr 17 saatler önce

    ethem abi objektif testin için teşekkürler

  • Mustafa Korkmaz
    Mustafa Korkmaz 17 saatler önce

    Herkesin hayalidir e 36

  • İlker Şahin
    İlker Şahin 17 saatler önce

    16:57-58-59 Onur benzinin anasını ağlattı diyor Etem’e sövüyor içinden😂😂😂 19:11’de de aynı.Onur adam 0-100 yapıyor.Ayıptır😂😂Adam gözünü kadrandan ayıramıyor, bu kadar belli edilmez ya

  • ahmet güneş güneş
    ahmet güneş güneş 17 saatler önce

    Orjinali kaldimi bu araçların masallah sahibine kaza bela vermesin cogu gotunu basini degistiriyor jantlari cin replika takiyor

  • Yusuf Asıltaş
    Yusuf Asıltaş 17 saatler önce

    Yerdeki lastik izleri 😂

  • Muhammed Gacar
    Muhammed Gacar 17 saatler önce

    Bu motorun saf sesi çok daha güzel acayip egzoz motor sesini çok perdelemiş 😒

  • Yarasa
    Yarasa 17 saatler önce

    Tasarımı muazzam ya arabanın. Tam bir şaheser. Kara şimşek resmen.

  • Anil Caluk
    Anil Caluk 17 saatler önce

    Araba gerçekten böyle bir sahibi olduğu için şanslı apacilerin ayyaslarin eline düşmemiş

  • Fahri Yusuf GÜNEŞ
    Fahri Yusuf GÜNEŞ 17 saatler önce

    E 36 motor secenekleri merak edenlere benzinliler icin 316 318 318is 320 323 325 ve 328 dizelleri bilmiyorum ama😂

  • Mahmut Baybas
    Mahmut Baybas 17 saatler önce

    Abi seni izlerken kız arkadaşımdan gelen mesajlara bakmiyorum video bitene kadar 😁

  • Kral Emrah
    Kral Emrah 17 saatler önce

    2.0 Ses olarak bi 3.20i birde MareaHLX 2.0 20V

    • Kral Emrah
      Kral Emrah 6 saatler önce

      Hayatım marea ile geçti onun tadı farklı kükrüyor

    • Cengiz Büşra
      Cengiz Büşra 15 saatler önce

      2.0 hlx kullanici olarak v motor tadinda ses veren nadide bir arac bence

  • Batuhan GUNAY
    Batuhan GUNAY 17 saatler önce

    3.20ied vardı gitmiyor ve oldukça yakıyordu 4.20d aldım tek kelime ile mükemmel bir araç inanılmaz güçlü ve yakmıyor evladiyelik tavsiye ederim

  • Doğan Şahin
    Doğan Şahin 17 saatler önce

    suraya bakarmısın ya su guzellıge. ahh ahhh. para senın ta ...... para.

  • M3 E46 AC SCHNITZER
    M3 E46 AC SCHNITZER 18 saatler önce

    Bi eisenmann eksoz olsaydi harika olurdu ve 328 motor bmw e36larin en saglam motoru istedin kadar bas hic bise olmuyor 500bin km

  • süleyman V216
    süleyman V216 18 saatler önce

    Döşe bak döşe

  • Eren Eser
    Eren Eser 18 saatler önce

    Harikasın

  • ///M love BMW BMW love E36 ///M

    Abi sen ne kral adamsın yaa bmw 6.35 videosu bekliyorum sizden hep bmw videoları çek sen valla bak

  • Emre Kaba
    Emre Kaba 18 saatler önce

    Eskiler ne kadar güzel bu araçlar yüzünden yenilerden tat alamıyorum adam avadanlık bile koyuyor içine şimdiki araçlarda nerden çalsak diye hesap kitap yapıyorlar. Sürüş hissi vesaire bahsetmek istemiyorum bile bunlar bence gerçek araçlar.

  • DMR Media
    DMR Media 18 saatler önce

    çok güzel araba hayalimdir ama 320i cabriosu için yetersiz güç bence cabrio olcaksa en az 325 olmasını ben isterim :D

  • Burak Acehan
    Burak Acehan 18 saatler önce

    mk4 supranın kokpit de e36 gibi hatta daha fazla vites kolunun bulunduğu yere kadar büsbütün sürücü ile

  • Maşallah Arifoğlu
    Maşallah Arifoğlu 18 saatler önce

    Teşekkürler 👍

  • Mehmet Kaya
    Mehmet Kaya 18 saatler önce

    Arkadan gidişli*

  • FATIH BUYUKCIKRIKCI
    FATIH BUYUKCIKRIKCI 18 saatler önce

    Yine hem araba,hem de test 10numara olmuş.Emeğinize sağlık.!

  • serkan coşkun
    serkan coşkun 18 saatler önce

    Kullanması çok zevkli bir araç bende de vardı bir zamanlar.

  • Cem Yalçın
    Cem Yalçın 18 saatler önce

    Gerçekten çok hoşmuş çok temiz duruyor

  • by Toksal
    by Toksal 18 saatler önce

    bu adam hiçmi binmemiş arkadaş maşallah Allah nazarlardan korusun

  • Sezer Turk
    Sezer Turk 18 saatler önce

    Tek kelime 👍👍👍👍

  • Ali Tanrıkut
    Ali Tanrıkut 18 saatler önce

    Bu model bende de var çok memnunum. 3 serisinden daha sportif görünümlü ve performansı tatminkar yol tutuş mükemmel. Sakin kullanımda uzun yolda eğer comfort modda kullanıyorsanız ekonomik. Sport modda ise motor ve şanzıman gerekli hızlı tepkiyi veriyor. BMW nin 500cc/silidir teknolojisine geçmesiyle atmosferik 1800 cc'nin yerine geçen bir motora sahiptir.

  • Yiğit Demirelli
    Yiğit Demirelli 18 saatler önce

    ilanda her gördüğümde dönüp dönüp bakarım piyasadakilerin en iyilerinden maşallah

  • yekta güngör
    yekta güngör 18 saatler önce

    BEN SEDAN BEKLIYODUM ETEM ABI CABRIO GONDERDI 😅